Mitkä ovat tietoturvariskit kerrostalossa Elisa Laajakaista Super -liittymää käytettäessä? Olin aiemmin sallinut mm. tulostimien jakamisen lähiverkossa, eli tarkoittaako tämä ko. liittymän kohdalla, että kaikki taloyhtiön verkkoa käyttävät ovat koneeni jaettuja tietoja päässeet katsomaan?
Laajakaista Super
2
478
Vastaukset
Oletko itse nähnyt lähiverkossa kaikki taloyhtiön koneet ja niiden jaetut resurssit? Et? Tätä loogista pohdintaa voin jatkaa pidemmällekin, mutta ymmärrät varmasti itse jo jutun juonen...
- Elisa1__
Kirjoitin tämän siksi, että noin viikko sitten verkkoon liitettyjen koneiden (kohta Network, Vistassa) ilmestyi oman koneeni lisäksi tuntematon kone nimeltä Valvoja-PC, joka myös pyysi minua jakamaan mediasisältöä kanssaan. Muutettuani palomuuriasetukset tiukemmiksi, sekä Valvoja-PC että oma koneeni poistuivat listalta. Oliko kyseessä siis jonkun toisen asukkaan tietokone vai mikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227