skorppari ja rapu nainen

rapu nainen

MITEN SOPIISKORPPARI MIES JA RAPU NAINEN YHTEEN :) KIITOS ETUKÄTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skorpparimies

      Ainaskin Seksiä molemmille yltäkyllin.
      Ja monipuolista.

      • Crapu

        Olen just samaa mieltä. Erotiikkaa huokuu pelkän puhelimenkin välityksellä, saati sitten kun tavataan. Katsoo vain silmiin, niin johan menee jalat veteliks > puolin ja toisin. Kipinöitä sikoilee siihen malliin että ahh...


    • Tyttö kuun takaa eli rapunen

      ...sanottu, että merkit sopivat toisilleen. Haastetta tässä suhteessa löytyy eikä arki käy liian yksioikoiseksi. Seksi mahtavaa! Mä olen täysin koukussa skorpparimiehiin. Pitkä avioliitto skorppionin kanssa takana ja nykyinenkin miesystävä on haasteellinen skorppioni. Avaa kuortasi, että hän luottaa sinuun ja opettele sinä luottamaan häneen, niin saat upean sensuellin rakkauden lähettilään itsellesi. Onnea!

      • niin on

        ihanaa ja kuohuvaa, seksi unelmaa.
        tätä en vaihda - skosp.mies


    • rakkauden ammattilainen

      Itse voin sanoa että se mitä opin ravulta teki minusta rakkauden ammattilaisen, mutta eihän kaikki ravut eikä skorpparitkaan ole antatuvia seksin vietäväksi.
      Suhteen pilasi ravun mustasukkaisuus kun kokemuksia oli jo ennestään minulla yhdelle miehelle tarpeeksi.
      Itse olen seksiriippuvainen mutta ei mikään merkki ole takuu varma seksin alalla sillä kokemuksia on jopa skorpparista molemmista laidoilta.
      Skorpparissa on se paha vika kun hän luulee että kaikki naiset haluavat kokea seksin ihanuuden ja olla edes hetken narttu ja hetkihän on riitävän pitkä muisteltavaan nautintoon.

      • Skorpparinaaanen

        Seurustelen rapumiehen kanssa ja olen itse skorppari.
        Rakastuin mieheeni ensi silmäyksellä, ja alkuun
        oli todella mahtavaa.
        Nyt mies on näyttänyt oikean puolensa minulle,
        joka ei ole niin ihana, omasta mielestäni.
        Hän on yli mustasukkanen, kenenkään miehen kanssa
        en saa jutella ja jos menen esim. siskoni luo, olen huorissa:/
        Ravut on ajattelevaisia, ja ihania,
        jos vain tuota mustasukkaisuutta karsisi niin olisi ihanaa:)


      • tuon yhden
        Skorpparinaaanen kirjoitti:

        Seurustelen rapumiehen kanssa ja olen itse skorppari.
        Rakastuin mieheeni ensi silmäyksellä, ja alkuun
        oli todella mahtavaa.
        Nyt mies on näyttänyt oikean puolensa minulle,
        joka ei ole niin ihana, omasta mielestäni.
        Hän on yli mustasukkanen, kenenkään miehen kanssa
        en saa jutella ja jos menen esim. siskoni luo, olen huorissa:/
        Ravut on ajattelevaisia, ja ihania,
        jos vain tuota mustasukkaisuutta karsisi niin olisi ihanaa:)

        ominaisuus, eivät kaikki ravut ole sairaan mustiksia. Ja toisin päin, skorpioni´mies rapunainen toimii aivan loistavasti!


    • tii........

      hintti pari on hintti pari sukupuolesta riippumatta.......hei spede pasanen kuoli jo.öööö öööö ööööö öööö ma kin öööö oon öööö skorpioni öööö .....vitun pelle hermannit.

      • unohdit lääkkeesi

        hoidettavien palsta oli muualla!


      • karamellini
        unohdit lääkkeesi kirjoitti:

        hoidettavien palsta oli muualla!

        MOI Pasanen,eiks ois jo nukkumaan meno aika,vai jäikö unilääke ottamatta.No eikun vaan potslojo......vitun hanuri mies........vittu mä hoidan sut mielisairaalaan,ne pistää sulle semmosen piikin että sulla on suu auki ja alahuuli roikku PERSEESSÄ.


      • en ole tuttusi
        karamellini kirjoitti:

        MOI Pasanen,eiks ois jo nukkumaan meno aika,vai jäikö unilääke ottamatta.No eikun vaan potslojo......vitun hanuri mies........vittu mä hoidan sut mielisairaalaan,ne pistää sulle semmosen piikin että sulla on suu auki ja alahuuli roikku PERSEESSÄ.

        enkä ole mies.
        Pysy vaan poissa näiltä palstoilta kun et osaa puhua asiallisesti ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe