...mulkku merkki. Mitäpä siitä sen enempää...
Kyllä on...
7
1278
Vastaukset
- sinuun..
mutta pakko joidenkin on olla syntyneitä skorpparienkin aikaan, osanottoni.
- skor
Olen täysi mulkku naiseksi.
- ja minä
skor kirjoitti:
Olen täysi mulkku naiseksi.
täysi vittu mieheksi
- skor
ja minä kirjoitti:
täysi vittu mieheksi
mainiota : D
- oikein........................
..sikapaskoja jos niikseen tulee.
Nenälle ei kyllä hyppimään kellään ole asiaa.
Tää nyt onkin se vaikein asia mitä monen on
vaikeaa sietää jos on yrittänyt nenälle hyppiä.
Sitten emme siedä myöskään paskapuhujia emmekä
imartelijoita.Emme itse nuoleskele kenenkään
persettä ja inhoamme perseen nuolijoita.
Myöskin minä-minä tyypit saavat yrjöömään.
Näytämme siis kaikki tunteemme.tässä niitä
mitkä on jonkun mielestä skorppionin heikkouksia.
SKorp-n - Semmosta se on...
Skorpioni jakaa mielipiteitä ehkä eniten kaikista merkeistä. Toinen ristiriitainen merkki on kauris. Näistä merkeistä joko pidetään tai sitten ei. Kauris ja skopu eivät ole sellaisia tyhjännaurajia ja kaikkien kavereita.
Itse pidän molempien merkkien edustajista. Nimen omaan siitä syystä, että molemmat merkit ovat tinkimättömiä oman tiensä kulkijoita. Aina tullu hyvin juttuun sekä skopujen että kauriiden kanssa. Ite oon härkä.- tämäkaurisN
skorpparit ovat mitä ovat, siitä sen enempää..
mutta kauriina tiedän että meistä joko pidetään tai ei. minä olen monen kaveri, vihamiehiä minulla ei ole, mutta jos minua loukataan pistän kuin skorppari, ja lujaa! sen on moni saanut tuta.
eräs kauriskaveri, mies, sanoi joskus että häntä joko rakastetaan tai vihataan. tiedän että kaurismiehet voivat olla täysiä piruja joskus, ehkä siksi. ja niin ovat skorpparitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1393877Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3362792Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12219Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k452073Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll141803No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....111595Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1471321- 931232
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu901053- 541031