...mulkku merkki. Mitäpä siitä sen enempää...
Kyllä on...
7
1234
Vastaukset
- sinuun..
mutta pakko joidenkin on olla syntyneitä skorpparienkin aikaan, osanottoni.
- skor
Olen täysi mulkku naiseksi.
- ja minä
skor kirjoitti:
Olen täysi mulkku naiseksi.
täysi vittu mieheksi
- skor
ja minä kirjoitti:
täysi vittu mieheksi
mainiota : D
- oikein........................
..sikapaskoja jos niikseen tulee.
Nenälle ei kyllä hyppimään kellään ole asiaa.
Tää nyt onkin se vaikein asia mitä monen on
vaikeaa sietää jos on yrittänyt nenälle hyppiä.
Sitten emme siedä myöskään paskapuhujia emmekä
imartelijoita.Emme itse nuoleskele kenenkään
persettä ja inhoamme perseen nuolijoita.
Myöskin minä-minä tyypit saavat yrjöömään.
Näytämme siis kaikki tunteemme.tässä niitä
mitkä on jonkun mielestä skorppionin heikkouksia.
SKorp-n - Semmosta se on...
Skorpioni jakaa mielipiteitä ehkä eniten kaikista merkeistä. Toinen ristiriitainen merkki on kauris. Näistä merkeistä joko pidetään tai sitten ei. Kauris ja skopu eivät ole sellaisia tyhjännaurajia ja kaikkien kavereita.
Itse pidän molempien merkkien edustajista. Nimen omaan siitä syystä, että molemmat merkit ovat tinkimättömiä oman tiensä kulkijoita. Aina tullu hyvin juttuun sekä skopujen että kauriiden kanssa. Ite oon härkä.- tämäkaurisN
skorpparit ovat mitä ovat, siitä sen enempää..
mutta kauriina tiedän että meistä joko pidetään tai ei. minä olen monen kaveri, vihamiehiä minulla ei ole, mutta jos minua loukataan pistän kuin skorppari, ja lujaa! sen on moni saanut tuta.
eräs kauriskaveri, mies, sanoi joskus että häntä joko rakastetaan tai vihataan. tiedän että kaurismiehet voivat olla täysiä piruja joskus, ehkä siksi. ja niin ovat skorpparitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739