...mulkku merkki. Mitäpä siitä sen enempää...
Kyllä on...
7
1282
Vastaukset
- sinuun..
mutta pakko joidenkin on olla syntyneitä skorpparienkin aikaan, osanottoni.
- skor
Olen täysi mulkku naiseksi.
- ja minä
skor kirjoitti:
Olen täysi mulkku naiseksi.
täysi vittu mieheksi
- skor
ja minä kirjoitti:
täysi vittu mieheksi
mainiota : D
- oikein........................
..sikapaskoja jos niikseen tulee.
Nenälle ei kyllä hyppimään kellään ole asiaa.
Tää nyt onkin se vaikein asia mitä monen on
vaikeaa sietää jos on yrittänyt nenälle hyppiä.
Sitten emme siedä myöskään paskapuhujia emmekä
imartelijoita.Emme itse nuoleskele kenenkään
persettä ja inhoamme perseen nuolijoita.
Myöskin minä-minä tyypit saavat yrjöömään.
Näytämme siis kaikki tunteemme.tässä niitä
mitkä on jonkun mielestä skorppionin heikkouksia.
SKorp-n - Semmosta se on...
Skorpioni jakaa mielipiteitä ehkä eniten kaikista merkeistä. Toinen ristiriitainen merkki on kauris. Näistä merkeistä joko pidetään tai sitten ei. Kauris ja skopu eivät ole sellaisia tyhjännaurajia ja kaikkien kavereita.
Itse pidän molempien merkkien edustajista. Nimen omaan siitä syystä, että molemmat merkit ovat tinkimättömiä oman tiensä kulkijoita. Aina tullu hyvin juttuun sekä skopujen että kauriiden kanssa. Ite oon härkä.- tämäkaurisN
skorpparit ovat mitä ovat, siitä sen enempää..
mutta kauriina tiedän että meistä joko pidetään tai ei. minä olen monen kaveri, vihamiehiä minulla ei ole, mutta jos minua loukataan pistän kuin skorppari, ja lujaa! sen on moni saanut tuta.
eräs kauriskaveri, mies, sanoi joskus että häntä joko rakastetaan tai vihataan. tiedän että kaurismiehet voivat olla täysiä piruja joskus, ehkä siksi. ja niin ovat skorpparitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135