Leijonamies ja skorpioninainen

nainen 45

Miten sopii nämä yhteen?Olen tuntenut leijona miehen jonkun aikaa ja tuntuu et vois joskus onnistua tai sit ei?Onko kellään sellasesta kokemusta. Voisko se kestää?

7

3841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jew

Hyvin toimii kunhan YHDESSÄ SOVITTE SÄÄNNÖT ja miten menetellään milloinkin DIPLOMATIAA!! Mä hömppä tajusin sen turhan myöhään aikoinaan! Ja joustoo! Elämä voi olla tulista ja mukavaa!!kun sen oikein oivaltaa!

• vuoristorata kovassa käytössä

Varotan näiden merkkien yhteiselosta kokemuksen perusteella.Alku menee melkein pilvissä, kunhan pääsee asumaan yhteen,niin siitä se alkaa kiihtyvällä vauhdilla.Leijona alkaa näyttämään oikean luonteensa,mylvii ja haukkuu aivan sairaasti,joskus tuntui onko sillä ees nuppi ihan kunnossa.On hetki ylitsevuotavan ihanaa kaikella saralla ,kunnes vaikka tikusta tekee leijona riidan,että saa hetkessä pakan sekasin!Vuoristorata on valmis,riippuu tietenkin siitä kenen pää siinä kestää.Ei kenenkään merkin kanssa ole ollut niin vaikeeta ,kuin leijonan.T.skopunainen

• sko-lady

että horoskoopeista johtuu nuo hankaluudet? Itsellänikin on leijonamies ja olen joskus miettinyt, että miten on mahdollista, kun ensin on jonkin aikaa todella mukavaa ja viihdymme yhdessä, sitten kuin tyhjästä leijonamies ärähtää jostain aivan pienestäkin asiasta, josta alkaa joskus päivien tai viikkojenkin alamäki. Ehkä tämä tästä alkaakin pikkuhiljaa valkenemaan, että erot voi johtua horoskoopeistakin... Olen myös ajatellut, että ehkä minä otan tunteet niin suurina vastaan, eli kun on kivaa niin tuntuu tosi hyvältä ja kun vähänkin on kireämpi ilmapiiri koen sen todella kauheana ja raskaana, kun taas toiselle nuo vaihtelut eivät ole niin vakavia. Tai jotain.

• itse skopu
        sko-lady kirjoitti:

että horoskoopeista johtuu nuo hankaluudet? Itsellänikin on leijonamies ja olen joskus miettinyt, että miten on mahdollista, kun ensin on jonkin aikaa todella mukavaa ja viihdymme yhdessä, sitten kuin tyhjästä leijonamies ärähtää jostain aivan pienestäkin asiasta, josta alkaa joskus päivien tai viikkojenkin alamäki. Ehkä tämä tästä alkaakin pikkuhiljaa valkenemaan, että erot voi johtua horoskoopeistakin... Olen myös ajatellut, että ehkä minä otan tunteet niin suurina vastaan, eli kun on kivaa niin tuntuu tosi hyvältä ja kun vähänkin on kireämpi ilmapiiri koen sen todella kauheana ja raskaana, kun taas toiselle nuo vaihtelut eivät ole niin vakavia. Tai jotain.

kuin kuumerkiltäni, mut juups... suhde leijona miehen kans on yhtä vuoristorataa ja sellasena varmastikin pysyy.

• Horo skuuppi

Voi mahoton - se on hyvä, että uskovaisia löytyy vielä nykyäänkin, vaikka moneen kertaan eri kaksoissokkotesteissä on todettu että:

aivan sama mille horoskooppimerkille ennustuksen laatii, niin kunhan se on yleispätevä, niin täydestä menee kaikille kuspäelle:)

No raha se on kun ratkasee ja kunhan olisi positiivisia ennustuksia

• Jellonamies

...ainakin meillä on mennyt hyvin jo useamman vuoden.

Yhteen muuttamisen jälkeen oli eka vuosi 'jännää' mutta sitten suurimmat särmät hioituivat ja elämä hymyilee :-)

• oöhkö538

Hei!

Minä taas puolestani olen jälleen kerran tympiintynyt palstan tasoon. Kaikki ihqu pissikset sun muut hyppii täällä asiantuntijoina. Kriteeri on luokkaa"joo. joo. mä varmaan panin skopua viimeviikonloppuna..hihihiii--se oli kyllä niin daiju, että jos vaan oisin pannu oinasta..niin nam..
        Siis hallooo! Toivottavasti täällä joku herää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe