Sä oot rekkamies - levyt irti levällään

Ihme touhua!

15

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????

      On se kumma kun noi teräslevyt ei ymmärä pysyä kyydissä! Ihan samanlaisia tolloja ovat kun henkilöautokuskit jotka ajavat kännissä ja tappavat nuoria ihmisiä!

      • samaa mieltä

        jutussa luki teräsvahvistettu teräslevy, minkäläinenhän sekin on ??
        Minkä takia se henkilöautoilija ei väistänyt, eikö ollut turvaväli riittävä? kyllä sen olisi pitänyt voida ennakoida yllättävä tapahtuma, paljonkohan silläkin kaaharilla oli vauhtia?


    • Linkku-Simo

      On se kumma, että ei välitetä muista tielläliikkujista!

      Lähes kaikki rekkaonnettomuudet eivät ole onnettomuuksia vaan kuljettajan laiminlyönneistä aiheutuvia viattomien tappoja.

      Kun ei perse nouse penkiltä edes lastin sitomiseksi!

      • Professional1

        No,se selviää aikanaan. Surullisinta että sivullisen henki meni. :(


      • Onneksi...

        Täällä on kirjoittajina täydellisiä ihmisiä jotka eivät tee mitään, kun ei tee mitään ei satu myöskään mitään.

        Kuorman sidonta on suurta taidetta jossa iso osa kuormista on yksilöitä. Kuorma sidotaan siten kun se voidaan sitoa, harvoin kuormaa hitsataan perävaunun rakenteisiin toki senkin ihme on tapahtunut.

        Vesi, lumi ja jää on sellaisia tekijöitä jotka voivat aiheuttaa yllätyksiä kappaleiden paikalla pysymiseen. Tässäkin tapauksessa sidonnan ja kuorman esineiden liikkumisen arvioi viranomaiset eikä Suomi24 sivun tietäjät.


      • Kuolema tuli
        Onneksi... kirjoitti:

        Täällä on kirjoittajina täydellisiä ihmisiä jotka eivät tee mitään, kun ei tee mitään ei satu myöskään mitään.

        Kuorman sidonta on suurta taidetta jossa iso osa kuormista on yksilöitä. Kuorma sidotaan siten kun se voidaan sitoa, harvoin kuormaa hitsataan perävaunun rakenteisiin toki senkin ihme on tapahtunut.

        Vesi, lumi ja jää on sellaisia tekijöitä jotka voivat aiheuttaa yllätyksiä kappaleiden paikalla pysymiseen. Tässäkin tapauksessa sidonnan ja kuorman esineiden liikkumisen arvioi viranomaiset eikä Suomi24 sivun tietäjät.

        Tosiasia on, että rekasta lähti lasti liikkeeseen ja tappoi viattoman.

        Ei laissa sallita sellaista kuljetusta, missä tavara ei pysy kyydissä.

        Mitähän lie maksanut tuollainen kuljetus? Varmaan edullista jos ei lasti pysy kyydissä.


      • jo kaukaa

        ettei noista kaljaa ja makkaraperunoita kiskovista läskimahoista ole krapuloissaan minkään kuorman sitojiksi. Hiki lentää jo pelkistä rytmihäiriöistä.


      • on faktaa
        Kuolema tuli kirjoitti:

        Tosiasia on, että rekasta lähti lasti liikkeeseen ja tappoi viattoman.

        Ei laissa sallita sellaista kuljetusta, missä tavara ei pysy kyydissä.

        Mitähän lie maksanut tuollainen kuljetus? Varmaan edullista jos ei lasti pysy kyydissä.

        uutisoinnissa sanottiin henkilöauton törmänneen re kka-auton lavalta tippuneeseen elementtiin,sun faktasta sais sen kuvan et se lasti lensi sen henkilöauton päälle, oliko siis henkilöautolla liian suuri nopeus jolloin ei pystynyt ennakoimaan tiellä lojuvaa esinettä..


      • ....................
        jo kaukaa kirjoitti:

        ettei noista kaljaa ja makkaraperunoita kiskovista läskimahoista ole krapuloissaan minkään kuorman sitojiksi. Hiki lentää jo pelkistä rytmihäiriöistä.

        Täällä ollaan niin kovaa jätkää ja jauhetaan makkaraperunoista sekä puukengistä. Mistä tuollaisia kusiaivoja oikein sikiää...??????


      • Klops klops klops
        .................... kirjoitti:

        Täällä ollaan niin kovaa jätkää ja jauhetaan makkaraperunoista sekä puukengistä. Mistä tuollaisia kusiaivoja oikein sikiää...??????

        Jos ne on rekkakuskien jälkeläisiä?


      • tutkittu juttu
        on faktaa kirjoitti:

        uutisoinnissa sanottiin henkilöauton törmänneen re kka-auton lavalta tippuneeseen elementtiin,sun faktasta sais sen kuvan et se lasti lensi sen henkilöauton päälle, oliko siis henkilöautolla liian suuri nopeus jolloin ei pystynyt ennakoimaan tiellä lojuvaa esinettä..

        No sehän jo tiedettiin entuudestaan, että kuormien sitomista koskevista ohjeista luistellaan, kuka enempi, kuka vähempi.


      • Onneksi... kirjoitti:

        Täällä on kirjoittajina täydellisiä ihmisiä jotka eivät tee mitään, kun ei tee mitään ei satu myöskään mitään.

        Kuorman sidonta on suurta taidetta jossa iso osa kuormista on yksilöitä. Kuorma sidotaan siten kun se voidaan sitoa, harvoin kuormaa hitsataan perävaunun rakenteisiin toki senkin ihme on tapahtunut.

        Vesi, lumi ja jää on sellaisia tekijöitä jotka voivat aiheuttaa yllätyksiä kappaleiden paikalla pysymiseen. Tässäkin tapauksessa sidonnan ja kuorman esineiden liikkumisen arvioi viranomaiset eikä Suomi24 sivun tietäjät.

        Tuohonkin voisi lisätä, että Kuorma kuin kuorma on sidottava AINA siten, ettei se pääse liikkumaan kuormalavalla! KEINOT LÖYTYY AINA!!!
        Tarvittaessa niitä sitten kilataan erinlaisilla tuennoilla toisiaan vasten.
        ESIM. Jos kuormien väliin jää tilaa paljonkin, niin ne VOIDAAN täyttää vaikka ylinmääräisillä kuormalavoilla, jotta se liikehtiminen saadaan pois.
        KUORMAN SIDONTAAN ON AINA VARATTAVA TARPEEKSI SIDONTAVÄLINEITÄ!!! KUORMAN MUOTO, YKSILÖLLISYYS EIVÄT ESTÄ SITÄ SITOMASTA KIINNI!!!. Järkikäteen kuljettajat!!!.


      • Ei nyt kuitenkaan lähdetä yleistämään tätäkään mietettä. Sillä kaikki kuskit eivät ole, niitä "saamattomia"


      • 343526287
        .................... kirjoitti:

        Täällä ollaan niin kovaa jätkää ja jauhetaan makkaraperunoista sekä puukengistä. Mistä tuollaisia kusiaivoja oikein sikiää...??????

        Onnettomuuspaikan raivaus sotkee Kakkostien liikennettä
        20.1.2009 7:40

        Onnettomuuspaikan raivaus sotkee tänään Kakkostien liikennettä Kokemäellä.

        Pelastuslaitoksen mukaan onnettomuus sattui noin kello 5.40 Seppälänahteella, kun Huittisten suunnasta tullut rekka alkoi heittelehtiä liukkaalla tiellä. Rekka törmäsi vastaantulleeseen henkilöautoon, jonka kuljettaja loukkaantui.

        Rekan perävaunu nostetaan myöhemmin tänään ojasta. Tuolloin Kakkostien liikenne saatetaan joutua katkaisemaan kokonaan.



        että semmosta.


      • Nimetön

        Meneppäs lastaamaan, esim. suomen ylpeys FINNAIR CARCO, niin ei toivoa, että sä pääsisit samalla sitomaan kuormaa. sama toiminta DHL, ja muut isot huolintayritykset. kiitos 9\11


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe