painajainen palasi takaisin

roan syönyt

ei mennyt kun 3kk toisesta roa kuurista niin otsa räjähti parissa päivässä täyteen finnejä. Kyllä niitä tuli heri kuurin loputtua joku 1-2 pientä kerrallaan, mutta nyt kunnon punaisia kipeitäkin finnejä, näytän jälleen monsterilta, miten helppoa ja nopeaa se onkaan.

Masentaa ihan pirusti, ei tee mieli oikeasti elää tän näköisenä, tuntuu et oon ihmisenä huonompi kuin muut kun on tommonen iho enkä ansaitse mitään hyvää, vaikkei tää ole mun vika. Tulee itku silmään kun katsoo peiliin. Kuitenkin totuin hyvään ihoon viimeisen puolen vuoden aikana. Eikä Astavitakaan auttanut yhtään, vaikka oon syönyt yli 3kk...

Uskomatonta että tää kidutus ei vaan lopu, ehkä pitäisi olla iloinen että akne on vaan otsassa eikä koko naamassa, että ei ole paiseita niin kuin ennen vaan perus tulipunaisia finnejä, mutta mistä tietää jos iho vielä pahenee samanlaiseksi kun oli joskus ennen, silloin ne lukuisat lääkekuurit on syöty ihan turhaan, tai no tuntuu jo nyt siltä, e-pillerit, antibiootit, lukuisat voiteet, 2 roa kuuria jotka vaati kalliita lääkärikäyntejä sekä maksakokeita, kaikki turhaan, en voi vieläkään uskoa.

En tajua mitä niin pahaa oon tehnyt että oon ansainnut tän kärsimyksen, finnejä alkoi tulla 14v ja nyt oon 23 ja akne vaan jatkuu.

Seuraavaksi meinasin kokeilla vhh-ruokavaliota, vaikka se tuntuukin rasittavalta, mutta voisin olla vaikka kokonaan syömättä jos tää paska lähtis mun naamasta.

Tiedän että mikään pintahoito auta, kokemusta kaiken maailman aineista melkein 10v ajalta, kaikki vaan pelkkää rahan tuhlausta, eikä näköjään mitkään ravintolisät. ARGH.

23

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nlite

Ootko kokeillut laserhoitoa? Mä ite haaveilen nlite-laserista ja AION mennä siihen sitten KUN on rahaa kasassa. Toivon ja uskon että siitä olis apua.

Kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sulle sopivan hoidon.

• *¤*

vielä kertaakaan kokeillu maidon vaikutusta sun akneen? joillain maito ja maitotuotteet saattaa olla pääsyynä akneen. Jos et oo sitä vielä kokeillu niin kannattaa... eli maitotuotteet pois ja jos iho alkaa jostain syystä näyttää paremmalta niin kannattaa jatkaa pidempään..

http://www.acnemilk.com/the_no_milk_acne_diet

http://www.cure-guide.com/Natural_Health_Newsletter/Milk_and_Acne/milk_and_acne.html

http://www.healthcastle.com/acne_milk_dairy.shtml

ym..

Älä menetä toivoa kokonaan =) vaikka siltä voi joskus tuntuakkin..

• roan syönyt

en oo kokeillut ja päätin nyt kokeilla samalla vhh:n kanssa. Voi kun löytyisi joku helppo keino päästä tästä painajaisesta eroon...Ihan helposti pärjäisin kyl ilman maitotuotteitakin...

• *¤*
        roan syönyt kirjoitti:

en oo kokeillut ja päätin nyt kokeilla samalla vhh:n kanssa. Voi kun löytyisi joku helppo keino päästä tästä painajaisesta eroon...Ihan helposti pärjäisin kyl ilman maitotuotteitakin...

kannattaa sit ehdottomasti kokeilla se jos et oo viel.. toi etikkajuttu on kans ihan hyvä ja halpa kokeilu.. siitä ei ainakaan mitään haittaa pitäis olla.. varsinki jos on arpia niin niihin auttaa aika hyvin..
        Toivotaan että löydät jonkun avun :P

• roan syönyt
        *¤* kirjoitti:

kannattaa sit ehdottomasti kokeilla se jos et oo viel.. toi etikkajuttu on kans ihan hyvä ja halpa kokeilu.. siitä ei ainakaan mitään haittaa pitäis olla.. varsinki jos on arpia niin niihin auttaa aika hyvin..
        Toivotaan että löydät jonkun avun :P

etikkaa kans oon kokeillut, siitä ei kyl ollut mitään apua vaikka tuntui et aluksi auttoi. Nyt kun iho on niin huonossa kunnossa niin ei ees tee mieli laittaa siihen mitään ylimääräistä, kosteusvoidetta korkeintaan..

• vuosien kärsimys takana

Sympatiat on täysin puolellas; i know the feeling....Mutta, olet sä koskaan koettanu Dr. Hauschkan tuotteita? Niistä on ollut täällä juttua ennenkin...

Mä voin sanoa, että mulla on kokemus niin antibiooteista kuin roa-kuurista kuin kymmenistä ja kymmenistä apteekin eri tuotteista ja ties mistä luontaistuotteista; bactosan jne. ja kosmetolgien ns.huipputuotteista vuosien varrelta mutta niistä ei niin mikään auttanut.

Ja itse olen kärsinnyt (aikuisiän akne) aknesta n.18 vuotta mutta vihdoinkin se näyttää olevan taaksejäännyttä elämää; puhtaasti kiitos dr.hauschkan:)

Olin kyllä lukennut aikaisemmin dr.hauschkan tuotteista mm.tältä palstalta mutta ajattelin, että jaahas, taas sarjassamme bull shittiä eli yhtä tyhjän kanssa. Sitten kosmetologi, jolla aina käyn kasvohoidossa, oli päättänyt hankkia tämän dr.hauschka -sarjan tuotteet vaikka olikin kauan epäröinyt koska sehän soti täysin sitä vastaan mitä kosmetologeille oli koulussa opetettu; rasvaa naamaan aamuin,illoin jne. ja dr hauschkalla taas on se periaate, että korkeintaan kasvovettä naamaan yöksi ja päivisin esim.kasvoöljy joka kuulosti oudolta; aknenaamaan öljyä...

Kosmetologi sai minut, onneksi, ympäripuhuttua kokeilemaan dr hauschkaa; hän itse käyttää kys.tuotetta ja on aivan myyty:) ja muuta ei tunnu asiakkaat häneltä enää ostavankaan kuin kys.tuotteita. Kosmetologini sanoikin, että hänen piti oppia kantapään kautta se tosiasia, että iho ei kaipaa mitään ylimääräsiä, ties mitä myrkkyjä sisältäviä rasvoja vaan ihon kannattaa itse hoitaa itseään.

Sehän on päivänselvää, että kosmetiikkateollisuus valmistaa kaikenmaailman naamarasvoja, että iho tulee riippuvaiseksi niistä ja vaatii aina lisää niitä ja kierre on valmis.

Hauschkan tuotteet on täysin luonnonmukaisia; kaikki aineet on lueteltu tuoteselosteissa ja ei ole testattu eläimillä.

Itse aloitin kokeilun sarjalla; puhdistusemulsio, puhdistusvoide, kasvovesi, kasvoöljy ja tehoampullit. Tehoampullit auttoivat ns.siirtymävaiheen yli eli siihen että ei mitään mönjää yöksi.

Olen käyttänyt hauschkaa nyt n.kolmisen viikkoa ja iho on tottunut siihen, että ei enää rasvoja naamaan:) Ja sen olen huomannut että jos joskus joku näppy ilmestyy, se kuivuu todella nopeasti. Testasin kerran niin, että laitoin Hjeronymuksen aknepastaa näpylle ja annoin muuten ihon olla. tulos oli, että aamulla muu iho oli hyvä mutta se kohta missä oli ollu aknepastaa oli punainen ja tulehtunut.

Ihotautilääkäri oli oikeassa kun hän sanoi minulle, kun oli aikoinaan roa-kuuri, että antaisin vaan ihon olla öisin ilman mitään voiteita; se tuntu silloin kummalliselta; iho kuivuisi liikaa ja SILLOIN kosmetologikin kauhisteli sitä, että ihohan kuivuu jne. Nyt hänkin myöntää olleensa väärässä:)

En tarkoita, että tämä dr hauschka auttaisi kaikkia, en todellakaan mutta ajattelin vinkata:), että ehkä toivoa ei vielä ole menetetty:) Ja sekin pitää muistaa kun hauschkaa alkaa käyttämään, että ei tuloksia heti parissa viikossa välttämättä tapahdu; voi mennä kuukausi tai pari.

tuossa linkki:

http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/

Mutta, tsemppiä sulle kuitenkin:)

• nlite

Vitsi että kuulostaa hyvältä, kiitos kun jaoit. Kiinnostuin kovasti.

• roan syönyt

tuota en ole kokeillut, mutta en oikein usko että mikään ihonhoitotuote auttaa tähän. Ja 3vkon perusteella on varmaan vielä vaikea sanoa mitään? Ja tuo taitaa maksaa aika paljon, tuhlasin joskus bion sarjaan hirveästi rahaa ja se vaan ärsytti ihoa lisää....Mutta kiitos vinkistä, sitä voisi harkita...

• vuosien kärsimys takana
        roan syönyt kirjoitti:

tuota en ole kokeillut, mutta en oikein usko että mikään ihonhoitotuote auttaa tähän. Ja 3vkon perusteella on varmaan vielä vaikea sanoa mitään? Ja tuo taitaa maksaa aika paljon, tuhlasin joskus bion sarjaan hirveästi rahaa ja se vaan ärsytti ihoa lisää....Mutta kiitos vinkistä, sitä voisi harkita...

Sen verran korjaan, että olen käyttänyt Dr Hauschkaa jo yli kuukauden verran (aika menee niin nopeasti:)...totta, eihän sitä voi olla 100% varma vieläkään tuloksista mutta sen verran olen oppinut tuntemaan ihoani vuosien varrella, että mitkään muut aineet (lue: keinotekoiset rasvat/voiteet jotka sisältää synteettisiä säilöntäaineita, antioksidantteja, sakeutusaineita, keinotekoisia hajusteita.)eivät ole antaneet yhtä nopeita tuloksia kuin hauschka. Itseasiassa huomasin jo vuosia aiemmin, että joskus kun ei heti pistänyt kosteusvoidetta naamaan niin iho oli paljon parempi vaikka vähän kiristi kun oli tottunut saamaan sen rasvakerroksen ja heti piti sitten tietysti rasvata kun oli oppinut siihen ja iho oli huonompi.

Olen mäkin tuhlanut rahojani ties mihin kalliisiin Hjeronymus- ja Gernetic - tuotteisiin mutta ei ne mitään ole auttaneet koska sisältävä juuri sitä keinotekoista sontaa mikä saa ihon ns.laiskistumaan ja tulemaan riippuvaiseksi rasvoista.

Sehän on ihan järkeenkäypää mitä Hauschkan sivuillakin sanotaan, että öiseen aikaan aineenvaihdunta on suurimmillaan ja ihon pitää antaa silloin hengittää eikä tukkia ihohuokosia rasvoilla vaan antaa ihon olla että ihon oma talintuotanto alkaa toimia.

Ei tuotteet, loppujen lopuksi, kalliita ole; kasvoöljy, kasvovesi ja puhdistusemulsio on tosi riittoisia; niitä ei todellakaan tarvitse ostaa joka kuukausi. Ainoastaan puhdistusvoide kuluu nopeammin; hinta n.20e

Mutta, kuten sanoin aikaisemmin, ei Hauschka välttämättä auta kaikkia; sehän on selvää että jos on hormonaalista aknea niin sisänen lääkitys myös tarvitaan.

Voihan olla myös että sun iho on todella ärsyyntynyt noista kaikista aineista mitä olet käyttänyt. Itse huomaan ainakin sen, että kaikki ne tuotteet mitä on käyttänyt vuosien varrella, on tehneet vaan hallaa iholle, suurimmaksi osaksi.

Itse kylĺä käytän, tästä lähin, luonnonmukaisia tuotteita enkä laita enää rahaa mihinkään myrkkyihin joista ei tiedä, loppujen lopuksi, mitä ne sisältää.

Tiedän kyllä, että sitä tulee ihan helvetin pessimistiksi kun mikään ei tunnu auttavan mutta onneksi itse kokeilin vielä kerran ja en kadu:)

• roan syönyt
        vuosien kärsimys takana kirjoitti:

Sen verran korjaan, että olen käyttänyt Dr Hauschkaa jo yli kuukauden verran (aika menee niin nopeasti:)...totta, eihän sitä voi olla 100% varma vieläkään tuloksista mutta sen verran olen oppinut tuntemaan ihoani vuosien varrella, että mitkään muut aineet (lue: keinotekoiset rasvat/voiteet jotka sisältää synteettisiä säilöntäaineita, antioksidantteja, sakeutusaineita, keinotekoisia hajusteita.)eivät ole antaneet yhtä nopeita tuloksia kuin hauschka. Itseasiassa huomasin jo vuosia aiemmin, että joskus kun ei heti pistänyt kosteusvoidetta naamaan niin iho oli paljon parempi vaikka vähän kiristi kun oli tottunut saamaan sen rasvakerroksen ja heti piti sitten tietysti rasvata kun oli oppinut siihen ja iho oli huonompi.

Olen mäkin tuhlanut rahojani ties mihin kalliisiin Hjeronymus- ja Gernetic - tuotteisiin mutta ei ne mitään ole auttaneet koska sisältävä juuri sitä keinotekoista sontaa mikä saa ihon ns.laiskistumaan ja tulemaan riippuvaiseksi rasvoista.

Sehän on ihan järkeenkäypää mitä Hauschkan sivuillakin sanotaan, että öiseen aikaan aineenvaihdunta on suurimmillaan ja ihon pitää antaa silloin hengittää eikä tukkia ihohuokosia rasvoilla vaan antaa ihon olla että ihon oma talintuotanto alkaa toimia.

Ei tuotteet, loppujen lopuksi, kalliita ole; kasvoöljy, kasvovesi ja puhdistusemulsio on tosi riittoisia; niitä ei todellakaan tarvitse ostaa joka kuukausi. Ainoastaan puhdistusvoide kuluu nopeammin; hinta n.20e

Mutta, kuten sanoin aikaisemmin, ei Hauschka välttämättä auta kaikkia; sehän on selvää että jos on hormonaalista aknea niin sisänen lääkitys myös tarvitaan.

Voihan olla myös että sun iho on todella ärsyyntynyt noista kaikista aineista mitä olet käyttänyt. Itse huomaan ainakin sen, että kaikki ne tuotteet mitä on käyttänyt vuosien varrella, on tehneet vaan hallaa iholle, suurimmaksi osaksi.

Itse kylĺä käytän, tästä lähin, luonnonmukaisia tuotteita enkä laita enää rahaa mihinkään myrkkyihin joista ei tiedä, loppujen lopuksi, mitä ne sisältää.

Tiedän kyllä, että sitä tulee ihan helvetin pessimistiksi kun mikään ei tunnu auttavan mutta onneksi itse kokeilin vielä kerran ja en kadu:)

Voishan tota joskus kokeilla, siitä saa kai jtn pieniä kokeilupakkauksiakin? Uskon kyl että paraneminen tulee sisältä päin, en oikein usko enää mihinkään ihonhoitotuotteisiin, tuntuu ihan rahan tuhlaukselta :( Ja käytän päivettävää voidetta niin missä vaiheessa sitäkin ehdin laittaa? (Akne oli kyl jo ennen ton voiteen käyttöä eikä se sitä lisännyt)

• Nimetön

Sama juttu tosiaan, Roan (toka kuuri) lopettamisesta melkein 4 kk ja iho niin pahassa kunnossa etten oo poistunu kotoa neljään päivään... Mulla vaan finnit leuan ja suun ympäristössä. Tosin menkat tulossa nyt niin tää on varmaan pahenemisvaihe ennen niitä, että ehkä paranee vähän pian...

Mutta masentaa tosiaan. Oon kärsiny 15 vuotta tästä, nyt 26 v. Mietin et jos menis vaan pyytään antibiootteja ihotautilääkäriltä et auttas ees hetkeks taas. Äh. En tiedä. Sen oon sentään tajunnut, ettei ulkoiset aineet tätä paranna, vaikka vähän helpottaa saattaiskin.

Mutta koeta jaksaa, et ole ainoa! Toivotaan ettei ikuinen vaiva kuitenkaan ole!

• roan syönyt

uskomatonta kyllä että edes se "myrkkykuuri" roa tähän auta, mitä järkeä syödä kuukausia kestävää kuuria, jos akne palaa samantien kuurin loputtua. Eka roa kuuri kesti vuoden (!!) ja akne iski otsaan myös 3kk lopettamisesta... Ostin nyt vademecum suuveden jota oon laittanut pari pvää ja yrittänyt noudattaa vhh:ta ja maidotonta ruokavaliota, iho on alkanut jo vähän paranemaan, tiedä sitten olisko alkanut muutenkin jo. Itsekin oon miettinyt antibioottia, muttei siinäkään olisi mitään järkeä kun akne iskee sitten taas takaisin ja haluaisin vaan löytää keinon jolla estää aknen uusiutuminen enkä siirtää sitä tulevaisuuteen...

• Kokemusta_Löytyy

Enkös minä sanonut, että Astavita EI auta akneen.. Hyväuskoisilta rahat pois. Mutta toivon oikeasti, että suun akne lievenee tai häviää kokonaan mahdollisimman pian. Mulla yksi Roa-kuuri takana ja pieniä finnejä tulee harvakseltaan, mulla Basiron hillitsee aika paljon finnejä.

• roan syönyt

Kuitenkin moni on saanut sillä avun (ei ne nyt varmaan valehdellut), joten oli mullakin mahdollisuus, mutta mun kohdalla ei toiminut, tai sitten ehkä vielä toimii jonkun ajan kuluttua, oon käyttänyt 3kk, se ei välttämättä ole kovin pitkä aika, mut myönnetään etten usko että auttaa.

• seestynyt

Varmaan olet jo aloe veraakin kokeillut?

Helppoa, hyvää ja halpaa: rooibos-tee (terveysjuoma). Kannattaa kokeilla. Itse juon jo senkin takia että on niin hyvää. Ainaki minulla on auttanut. Mitä nyt kuukauden käytön jälkeen osaa sanoa.. (:

• roan syönyt

en ole kokeillut, mistä sitä saa ja paljon maksaa? Kuinka pitkäksi aikaa tuo riittää? Ei nyt oikein huvita enää tuhlata rahaa turhaan, ruokavaliomuutoksia kokeilen ja se ei maksa mitään.

Itse asiassa nyt 4pv oon ollut vhh:lla ja maidottomalla ruokavaliolla sekä käyttänyt 3pv vademecumia finnien päällä ja iho on oikeasti parantunut tosi paljon, vielä on finnejä mutta aika pieniä ja suuri osa on jo lähtenyt! Joten jokin noista kolmesta on auttanut ihan selvästi!!

• roan syönyt

siis onks siinä aloe veraa vai oliks se toinen vinkkisi?:)

• seestynyt
        roan syönyt kirjoitti:

siis onks siinä aloe veraa vai oliks se toinen vinkkisi?:)

Aloe Veraa saa kosmetologilta ja ainakin myös luontaistuotekaupasta. Eikä mitään hirviömäisen kallista pitäisi olla. Mutta se käy suunnilleen kaikkiin iho-ongelmiin pienistä haavoista alkaen. Ja auttaa myös jonkin verran ihon rasvoittumiseen. (:

Rooibos-tee oli ihan toinen vinkki, eikä sisällä aloe veraa. Sitä saa toki erilaisina makuina. Ja sitä myydään ihan normikaupoissa. Citymarketista itse ostin. (:

• roan syönyt
        seestynyt kirjoitti:

Aloe Veraa saa kosmetologilta ja ainakin myös luontaistuotekaupasta. Eikä mitään hirviömäisen kallista pitäisi olla. Mutta se käy suunnilleen kaikkiin iho-ongelmiin pienistä haavoista alkaen. Ja auttaa myös jonkin verran ihon rasvoittumiseen. (:

Rooibos-tee oli ihan toinen vinkki, eikä sisällä aloe veraa. Sitä saa toki erilaisina makuina. Ja sitä myydään ihan normikaupoissa. Citymarketista itse ostin. (:

kiitos vinkistä!:) Paljon nuo sit suunnilleen maksaa?

• ja finnit
        roan syönyt kirjoitti:

mulla ainakin vhh:lla oleminen on pahentanut finnitilannetta.. eli tää rasvan syöminen ei sitä ainakaan paranna. 2viikkoa siis takana ja laihtumismielessä tätä kokeilen, mutta sivuvaikutuksena noita finnei on tullu vaan aika paljon lisää..
        toivottavasti löydät avun! :)

• roan syönyt
        ja finnit kirjoitti:

mulla ainakin vhh:lla oleminen on pahentanut finnitilannetta.. eli tää rasvan syöminen ei sitä ainakaan paranna. 2viikkoa siis takana ja laihtumismielessä tätä kokeilen, mutta sivuvaikutuksena noita finnei on tullu vaan aika paljon lisää..
        toivottavasti löydät avun! :)

ehkä se on joku alkupahenemisvaihe?

Mulla siis oon parantunut viikossa iho hurjasti! Vielä viikko sitten oli otsa täynnä tulehtuneita finnejä, nyt enää muutama pikku finni. Johtuukohan vhh:sta, maidottomasta ruokavaliosta vai siitä suuveden käytöstä, vai noista kaikista, mut ehdottomasti aion jatkaa ja sitten meinasin kokeilla taas käyttää maitotuotteita et miten iho reagoi. Iho kun tuli niin järkyttäväksi niin lyhyessä ajassa niin olin ihan paniikissa ja karsin nuo kaikki pois, hiilareistakin oon syönyt viime päivinä vain 2 palaa leipää, mut saahan niitä kasviksistakin, terveellisiä vaan. Niin nyt en tiiä mistä ihon noin dramaattinen muutos johtuu. Viime kesällä ennen toista roa kuuria oli sama tilanne otsassa kuin viikko sitten ja silloin kokeilin kaikkia ihonhoitotuotteita yms pintahoitomenetelmiä joista ei ollut mitään apua, eli pakko olla tän ruokavalion joka on tähän auttanut!! Vau!

• seestynyt
        roan syönyt kirjoitti:

Katselin juuri tuossa aloe veraa myyvää verkkokauppaa. Siellä 250ml tuubi maksoi reilu 20€. Hinta vaihtelee varmasti paljon, mutta siinä vähän suuntaa. On sitä aloe veraa muuten juomanakin saatavilla. Sitä en ennen tiennykään. (:

Rooibos on ihan normaalin teen hintaista. 2-4€ välillä riipuen siitä, ostaako irtoteenä vaiko "pussiteenä".

• roan syönyt
        seestynyt kirjoitti:

Katselin juuri tuossa aloe veraa myyvää verkkokauppaa. Siellä 250ml tuubi maksoi reilu 20€. Hinta vaihtelee varmasti paljon, mutta siinä vähän suuntaa. On sitä aloe veraa muuten juomanakin saatavilla. Sitä en ennen tiennykään. (:

Rooibos on ihan normaalin teen hintaista. 2-4€ välillä riipuen siitä, ostaako irtoteenä vaiko "pussiteenä".

maksaakohan tuo aloe vera juoma sitten suunnilleen saman verran.. Ostin tuon roiboos teen, maistuu hyvälle ja hyvä kun ei sisällä kofeiinia, siitä yritänkin päästää eroon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3760
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2732
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1749
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1251
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe