Semmonen kävi että Fluval ulkosuodatin jäi vuotamaan ilmeisesti tiivisteestä suodatinpanosten puhdistuksen jälkeen. Onko noihin aika ajoin vaihdettava tiiviste vai johtuiko vain tiivisteen likaisuudesta?
Vuoto loppui tällä kertaa siihen että puhdistin kannen uran jossa tiiviste on ja itse tiivisteen erittäin huolellisesti. Oli ilmeisesti levää kertynyt niin paljon että täysi pitävyys kärsi.
Aiemmin en ole tuota joutunut tekemään. Kertokaahan kokemuksenne ja lisää tietoa, kiitos!
Ulkosuodattimen vuoto
3
542
Vastaukset 3
- fish KING
Joo, toota turiset ja oikean analyysin oot tehnyt sekä päätelly vian määrityksenkin oikein, hyvä.
Eheimin suodattimissa ei tätä ongelmaa... ;)- kokokokkoko
Minulla Eheim teki kerran saman. Vuoto oli tosin pieni mutta kyllä siinä kiire tuli joka tapauksessa...
Siitä huolimatta luotto Eheimiin on parempi kuin Fluvaliin vaikka sitä en ole omistanutkaan mutta kuullut olen. - fish KING
kokokokkoko kirjoitti:
Minulla Eheim teki kerran saman. Vuoto oli tosin pieni mutta kyllä siinä kiire tuli joka tapauksessa...
Siitä huolimatta luotto Eheimiin on parempi kuin Fluvaliin vaikka sitä en ole omistanutkaan mutta kuullut olen.... heitäksää moukarii niil vai häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742345Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361922- 1001211
- 47975
- 92900
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837- 29700
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147693- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598