Peniksen keskikoko suomessa?

Dildo suunnitelmissa

Mikä on peniksen erektiopituuden keskimitta Suomessa? Onko se 13-14cm? Ainakin Joku saksalainen tutkimus niin väitti että niinkin runsas mitta.
Itse olen hankkimassa tekopenistä ja sellainen keskikokoinen suomalaispenis olisi se ihanne työntösyvyys.
Mikä on muuten myydyin tekopenis, kuinka iso se on ja minkä mallinen?

88

30017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätti Läinen

      Kyllä suomalaisen miehen peniksen keskimitta on vähintään 50 senttiä levossa!

      • repa48

        Onko tosi että on nuin pieni munaisia miehiä suomessa. Itselläni on sellainen 20cm erektiossa


      • reva48
        repa48 kirjoitti:

        Onko tosi että on nuin pieni munaisia miehiä suomessa. Itselläni on sellainen 20cm erektiossa

        pieniäkinn että 20cm? Itselläni on netissä aina 45cm.


      • voltt1
        reva48 kirjoitti:

        pieniäkinn että 20cm? Itselläni on netissä aina 45cm.

        homo


      • Orhilainen
        repa48 kirjoitti:

        Onko tosi että on nuin pieni munaisia miehiä suomessa. Itselläni on sellainen 20cm erektiossa

        pituutta on minunkin varres, mitä toi höpinä on noista olemattomista kikkeleistä


      • Tarzzann
        Orhilainen kirjoitti:

        pituutta on minunkin varres, mitä toi höpinä on noista olemattomista kikkeleistä

        Nyt oli kyse kullin pituudesta, ei sun varren pituudesta. Jos oot 20 cm pitkä niin sulla on mikromuna.


    • kaalimato.com

      Hei.
      Meillä ei ole tiedossa luotettavaa tutkimusta, joka kertoisi juuri suomalaisen miehen keskimääräisen peniksen koon.
      Asiaa on vaikea yleistää, koska yksilöllisiä vaihteluita on paljon. Yleisesti tiedetään, että aikuisen miehen penis on velttona noin 6-9 cm ja jäykistyneenä n. 90 prosentilla kaikista miehistä peniksen pituus on välillä 9-17 cm. Yleensä levossa kookkaat penikset kasvavat jäykistyessään vähemmän ja pienet enemmän. Ja viileässä penis "kutistuu" hetkellisesti.

      Naiset ja miehet ovat yksilöllisiä ja pitävät eri kokoisista peniksistä. Yleisesti ottaen miehet luulevat (ainakin) naisten pitävän suuremmista peniksistä kuin he oikeasti näin tekevät. On myös hyvä muistaa, että naisen emätin on 6-12 cm pitkä. Se on kylläkin erittäin venyvä elin.
      Myydyin tekopenis on Kaalimato.

      Terveisin
      Kaalimato.com

      • kaalitermiitti

        suomessa keskimitta siis 13cm paikkeilla.


      • sog
        kaalitermiitti kirjoitti:

        suomessa keskimitta siis 13cm paikkeilla.

        Sais jo pikkuhiljaa loppua tuo paskan jauhanta tuosta 13.5 sentistä, 15cm voin vielä uskoa.
        kyllä suomipoikaa mollataan oikeen olan takaa.
        kymmenkunta vuotta takaperin kävin armeijan ja tuli aika paljon munia nähtyä suihkussa ja saunassa ja olivat jo levossa melekeen järjestään toistakymmentä senttiä.
        terv.M17cm


      • Emättimen pituus

        kasvaa kiihottuneena huomattavasti, esim. 15 senttiin tai yli. Eli emättimen mitta "lepotilassa" on käytännössä aika turha tieto. Jos aloittaja on ostamassa tekopenistä, sopiva pituus/ paksuus kannattaa kokeilla etukäteen jollain apuvälineellä. Liika pituus ei välttämättä haittaa, mallista riippuen, mutta liika paksuus tekee kapineesta käyttökelvottoman tai ainakin hankalan (ja suuri osa dildoista on liian paksuja).


      • ...
        sog kirjoitti:

        Sais jo pikkuhiljaa loppua tuo paskan jauhanta tuosta 13.5 sentistä, 15cm voin vielä uskoa.
        kyllä suomipoikaa mollataan oikeen olan takaa.
        kymmenkunta vuotta takaperin kävin armeijan ja tuli aika paljon munia nähtyä suihkussa ja saunassa ja olivat jo levossa melekeen järjestään toistakymmentä senttiä.
        terv.M17cm

        Samaa mieltä,kyllä se keskiarvo on jotain 15-16cm,ei tuommoista asiaa voi tutkia noin pienellä otannaklla!


    • olla mies,

      jolla on niinkin runsas mitta kuin keskikokoinen 13-14 cm ja yrittää tässä nyt kehua kaluaan riittäväksi. Oikeinko niinkin runsas mitta? Hahaha.

      Isot jyllää naistantereilla.

      • vai heiluttetko

        vehjettäsi baaritiskillä...Jos niin, toivotan onnea.
        Pelimies puhuu naisen lämpimäksi, sen jälkeen normikalu hoitaa homman takuutyönä ja monta kertaa tarvittaessa.


      • mutta ei kuten kuvitellaan

        Ei siis isot kalut jyllää, vaan isot miehet.
        Itse olen 188cm/85kg normikuntoinen kolmikymppinen. Parikymppisenä piti metsästää, nyt näytän olevan saaliina...

        ...ihan tavallinen, tenkanen...


      • arskaperkele
        mutta ei kuten kuvitellaan kirjoitti:

        Ei siis isot kalut jyllää, vaan isot miehet.
        Itse olen 188cm/85kg normikuntoinen kolmikymppinen. Parikymppisenä piti metsästää, nyt näytän olevan saaliina...

        ...ihan tavallinen, tenkanen...

        Vai että iso, hahah.. 192cm/102kg, hyvässä kunnossa.


    • taso

      sanokaa mun sanoneen

      • "vaikka oljenkorsi"

        Olivat naiset sanoneen-kun se taitavassa "paikassa",se oli kait silloin.


    • Mies35

      Miten toi kalu virallisesti mitataan?

      • virallinen

        2 todistajaa tulee olla virallisessa mittauksessa ja mittaus tulee suorittaa kalibroidulla mitalla. mutta luulen että voit mitata perus rullamitalla vaikka omassa vessassa ja käytetään samaa taktiikka kuin muittenkin esineiden mittauksessa eli
        tästä ---> -------


      • Jessus Pessi

        Työntömitan eli kansankiellä mauserin (mieluummin elektroninen) piikki työnnettään jäykän peniksen reäs'tä varoen sen kanavanseinämiä hipaisematta sisään sitten kun alkaa tulla vastusta olemme peniksen ulkoisen osan sisässä tarpeeksi tästä luetusta (2 todistajaa) mitasta vähennetään 12mm koska siitä alkaa taite/kulma virtsa/siemen kanavaan, lukema kirjoitetaan ylös, joka toimetaan kulloisseenkin voimassa olevaan kilpailuun, kovin käyrällä peniksellä tämä ei onnistu tällöin käytetään ompelijan kangasmittaa mutta tällöin lukema ei täytä virallisia kriteerejä. Yleensä mauserin mittaukseen tarvitaan terveyden huollon ammattilainen, lapsilta mittaus on kielletty...


    • MIES23V

      Haluan rehellisen vastauksen ja vain naisilta!!Mittasin juuri.Lepo 8cm ja kovana ympäryys mitta 13cm ja pituus 15cm onko liian pieni??Ujostelen aina baari illan jälkeen jos joku ottaa viereen :) kertaakaan ei kuitenkaan ole jääny homma tekemättä eikä aina viimeiseksi illaksikaan.

      • kokonen varmaan oot

        minun piti ihan ottaa mittanauha ja katelle minkä kokonen oikeesti oot. Ite olen 37-vuotias nainen ja minulla on ollut monta seksisuhdetta. Koko ei ole se kaikkein tärkein asia, vaan se mitä teet ennen yhdyntää. Kun "lämmitelet" naista tarpeeksi kauan ja hyvin, vaikka sormin/suulla ja saat hänetkin siihen fiilikseen että haluttaa niin kyllä se sujuu. Ja sulla on varmaan ihan normi, keskiverto kyrpä. Kyllä sillä nainen tyydytetään


      • lady_81_

        kunpa saisinki juuri tuollaista.täydellinen!


      • aikuinen nainen..
        kokonen varmaan oot kirjoitti:

        minun piti ihan ottaa mittanauha ja katelle minkä kokonen oikeesti oot. Ite olen 37-vuotias nainen ja minulla on ollut monta seksisuhdetta. Koko ei ole se kaikkein tärkein asia, vaan se mitä teet ennen yhdyntää. Kun "lämmitelet" naista tarpeeksi kauan ja hyvin, vaikka sormin/suulla ja saat hänetkin siihen fiilikseen että haluttaa niin kyllä se sujuu. Ja sulla on varmaan ihan normi, keskiverto kyrpä. Kyllä sillä nainen tyydytetään

        Niinpä..ei se koko..vaan se mitä teet ennen aktia..ja myös itse yhdynnässä,kun osaat lukea naista..rakastelu voi olla jotakin,jolle ei löydy sanoja..Niinhän sitä sanotaan että korvienvälisssä tärkein sukupuolielin..Itse ainakin kun tarpeeksi kiihottunut..ajan taju hämärtyy..ja nautinto jotakin...hmmmmmmmm...


      • miekkonen_35
        kokonen varmaan oot kirjoitti:

        minun piti ihan ottaa mittanauha ja katelle minkä kokonen oikeesti oot. Ite olen 37-vuotias nainen ja minulla on ollut monta seksisuhdetta. Koko ei ole se kaikkein tärkein asia, vaan se mitä teet ennen yhdyntää. Kun "lämmitelet" naista tarpeeksi kauan ja hyvin, vaikka sormin/suulla ja saat hänetkin siihen fiilikseen että haluttaa niin kyllä se sujuu. Ja sulla on varmaan ihan normi, keskiverto kyrpä. Kyllä sillä nainen tyydytetään

        Täällähän näitä tietoja taas on, lukekaa vaikka taas kerran.

        http://www.huoltamo.com/?page=1633959&id=4088079

        En ymmärrä miksi ihmiset menee mutu-tuntumalla, kun tilastojakin on.


      • on ongelmia
        miekkonen_35 kirjoitti:

        Täällähän näitä tietoja taas on, lukekaa vaikka taas kerran.

        http://www.huoltamo.com/?page=1633959&id=4088079

        En ymmärrä miksi ihmiset menee mutu-tuntumalla, kun tilastojakin on.

        luottaa tutkimuksiin, kun tuossakin sitten ilmoitettiin 14,5 senttiä keskiarvoksi, ja juurihan mikälie suuri tutkimus tempaisi jostakin 13,jotakin. Sitten tuossa urologin tekstissä vielä intoiltiin, että vain 12% miehistä omaa yli 16 senttisen. Eli jos itsellä on pöksyissä jotain puolitoista senttiä yli senkin, tarkoittaa tuo että meikäläisen "mittaisia" lienee vain alle yksi kymmenestä. Jotenkin vaikea uskoa.

        Kiinnostavampaa kuitenkin on, että asia on koko ajan niin polttava. Antaisin itse varmaan viisi senttiä hepistä, jos saisi kymmenen pituutta :-/


      • miekkonen_35
        on ongelmia kirjoitti:

        luottaa tutkimuksiin, kun tuossakin sitten ilmoitettiin 14,5 senttiä keskiarvoksi, ja juurihan mikälie suuri tutkimus tempaisi jostakin 13,jotakin. Sitten tuossa urologin tekstissä vielä intoiltiin, että vain 12% miehistä omaa yli 16 senttisen. Eli jos itsellä on pöksyissä jotain puolitoista senttiä yli senkin, tarkoittaa tuo että meikäläisen "mittaisia" lienee vain alle yksi kymmenestä. Jotenkin vaikea uskoa.

        Kiinnostavampaa kuitenkin on, että asia on koko ajan niin polttava. Antaisin itse varmaan viisi senttiä hepistä, jos saisi kymmenen pituutta :-/

        ... miksi on vaikea uskoa eri tuloksia.

        Onhan siinä eroa, ilmoitatko itse tuloksen jollain kaavakkeella vai käykö joku mittaamaassa kalusi tms.

        En oikein tuijottaisi yhtä senttiä, sellainen ero kalun erektiossa on ihan normaalia, riippuu päivästä.

        Sen verran itse luotan tuloksiin, että on aika sama, mitä naiset väittävät tai muut miehet. Silmämääräisesti on kovin vaikea sanoa pituudesta mitään sentin tarkkuudella.


      • hän nyt
        miekkonen_35 kirjoitti:

        ... miksi on vaikea uskoa eri tuloksia.

        Onhan siinä eroa, ilmoitatko itse tuloksen jollain kaavakkeella vai käykö joku mittaamaassa kalusi tms.

        En oikein tuijottaisi yhtä senttiä, sellainen ero kalun erektiossa on ihan normaalia, riippuu päivästä.

        Sen verran itse luotan tuloksiin, että on aika sama, mitä naiset väittävät tai muut miehet. Silmämääräisesti on kovin vaikea sanoa pituudesta mitään sentin tarkkuudella.

        puhuu? Jos urologi kirjoittaa, hän kirjoittaa tutkimuksista, joissa on kontrolli. Jos "viimeiseen" tutkimukseen viitataan, siinäkin käsittääkseni oli. Jos mitataan muutama tuhat kapinetta, tuloksena on tilastollinen totuus, josta ei ole merkittäviä poikkeamia. Molemmissa joka tapauksessa saman verran "liikehdintää". Ergo: jossakin kohtaa on vikaa. Äh, aivan sama.


      • täällä enemmänkin
        aikuinen nainen.. kirjoitti:

        Niinpä..ei se koko..vaan se mitä teet ennen aktia..ja myös itse yhdynnässä,kun osaat lukea naista..rakastelu voi olla jotakin,jolle ei löydy sanoja..Niinhän sitä sanotaan että korvienvälisssä tärkein sukupuolielin..Itse ainakin kun tarpeeksi kiihottunut..ajan taju hämärtyy..ja nautinto jotakin...hmmmmmmmm...

        pitäisi levittää!


      • todellakin
        lady_81_ kirjoitti:

        kunpa saisinki juuri tuollaista.täydellinen!

        näin että toi 15cm on yleisintä...omalla kullallani on 23cm seisokissa 7cm ympärys..tuntuu kyllä niin hyvälle,ja näyttää.


      • kankinainen
        todellakin kirjoitti:

        näin että toi 15cm on yleisintä...omalla kullallani on 23cm seisokissa 7cm ympärys..tuntuu kyllä niin hyvälle,ja näyttää.

        onpa sillä piikikäs ja kapoinen heppi sillä sun kullalla?


      • "itsellä normaaali "
        aikuinen nainen.. kirjoitti:

        Niinpä..ei se koko..vaan se mitä teet ennen aktia..ja myös itse yhdynnässä,kun osaat lukea naista..rakastelu voi olla jotakin,jolle ei löydy sanoja..Niinhän sitä sanotaan että korvienvälisssä tärkein sukupuolielin..Itse ainakin kun tarpeeksi kiihottunut..ajan taju hämärtyy..ja nautinto jotakin...hmmmmmmmm...

        kaikki kokoon liittyvä kirjoittelu on liioittelua jokainen haluais olla toistaan parempi.
        Kyllä on ihan hyvän kokoinen kun erektiossa on noin 15cm puolin tai toisin.


      • Rouva 183 cm.

        Ei tosiaan tuolla nappulalla mitään, jollei löydy jotain thaityttöä,max 135 cm 40 kg, elä kokeile Eurooppalaiseen naiseen, Pili pali on.


      • lyijykynäkö?
        todellakin kirjoitti:

        näin että toi 15cm on yleisintä...omalla kullallani on 23cm seisokissa 7cm ympärys..tuntuu kyllä niin hyvälle,ja näyttää.

        7cm ympärys, eli halkaisija ruhtinaalliset reilut 2cm........


    • stina 10

      en usko tutkimustuloksiin.en ole vielä tavannut yhtäkään miestä jolla olisi alle 15cm jäykkänä.uskallan väittää että 17cm olisi sopivampi keskikokomitta...paksuudesta en osaa sanoa,kaikki olleet varmaan n.12-13cm ypäryysmitoiltaan..

      • rgwrgwr

        Montako kalua oot nähnyt? Jos yli 1000, niin sit voit vetää tilastollisia johtopäätöksiä


    • pienenä oli pieni

      itellä oli ala-asteella tuo 12cm ,ei kai sellast kehtais näyttää aikusena? eikä tommosen pääl mikää kortsukaa pysyis. viime viikonloppuna tuuppailin tällä nykysel 22senttisel huippu amatsoonia POHJAAN SAAKKA ,useesti ja KAUAN !! tokas et että hyvä on mulkku ,mut ei hän pientä huoliskaan !!!

    • si

      en tiedä mikä on naisen syvyys oikeesti,minulla penis pituus 18cm. enkä oo aivan varma "tökkiikö" se silti pohjaan.

      • ripe-64

        Tota pimssan pohjaa ei tunne, mutta jos naisella on kierukka, sen tuntee varmaan tolla 15 cm pelillä?
        Mun kulli 17cm.sillä tuntee ainakin hyvin, jos partneri semmoita käyttää.


      • 28cm
        ripe-64 kirjoitti:

        Tota pimssan pohjaa ei tunne, mutta jos naisella on kierukka, sen tuntee varmaan tolla 15 cm pelillä?
        Mun kulli 17cm.sillä tuntee ainakin hyvin, jos partneri semmoita käyttää.

        on 28 cm. pienihän se on,mut hei sillä mennään mitä on annettu.


    • 25cmcmcmcm

      muna suomessa on noin 20-30cm ereksiossa ja 10cm vähemmän levossa.
      Kyllä jämpti on näin.

    • Peniksen keskimitta erektiossa on Suomessa 12-16cm

    • tnhrbgefvd

      Taitaa olla keskipituus aavistuksen alle 14cm

      • normikulli

        en kyllä usko että keskipituus noin pieni,eiköhän n.17cm olisi luonnollinen.paksuus n.3.5-4-5cm.


      • Sylvi Salomaa
        normikulli kirjoitti:

        en kyllä usko että keskipituus noin pieni,eiköhän n.17cm olisi luonnollinen.paksuus n.3.5-4-5cm.

        Sillä on, että minkä kokoinen kalu sulla on. Tietty, jos se on poikkeuksellisen pieni voi siitä olla haittaakin, mut normaalimittanen on ihan hyvä. Ei ihminen oo mikään hevonen tai norsu eli pitäähän sen olla oikeessa suhteessa kehoon. Taitaa olla itsetunto monella kullin koosta ja autosta kiinni. Hah hah !!


    • niin on parempi

      alle 15 cm:set älkööt näyttäytykö

    • Karzanzagabor

      Hei jätkät menkää vertailemaan kullejanne jonnekin muualle. Tämä foorumi on nimeltään Kaalimato vastaa, eikä tänne tulla lukemaan kuinka paljon teidän peniksenne häviää pituudessaan minun 17,5 senttiselle virheettömälle(no hyvä on, se kallistuu vasemmalle erektiossa. Olisi pitänyt varmaan vuorotella lahjetta teini-iässä) Rakkausohjukselleni.
      Muistan kuinka nuoruusvuosinani Aafrikan savanneilla lähdin leiristäni poimimaan kuivia risuja nuotiota varten. Erehdyin kävelemään liian pitkälle ja kun huomasin erheeni, oli ilta jo pimeä ja savanni vaihtunut viidakoksi. Käännyin takaisin ja seurasin tuloreittiäni, mutta en ottanut huomioon että viidakossa asustaa lihansyöjäeläimiä! Vähän matkaa palattuani kuulin kostean vihreyden seasta pelottavan äänen. Välittämättä äänestä jatkoin paluutani takaisen savanneille. blaablaa ja lopulta kun pääsin takaisin penikseni oli 17,6 senttiä. Opin tästä sen, että kosteus turvottaa.

      • ....................

        käyttäkää puu mulkkuja


    • Jorma Tikka

      Mitä väliä kuinka pitkä se on?
      Ittelläni on öö öö, en oo edes mitannut, ja paksuus on tuollaanen öö kai sekin on sopiva.
      ei kaikki oo kiinni peniksen koosta, muista käyttää lannetta ja sormi sinne emännän klitorikselle.
      Jos joku valittaa että tahtoo isoompaa niin hommaa isompaa.
      Oma eukko saa tätä ja jos ei oo tyytyväänen se heittää mut pois ja ottaa jostakin sen isoomman.
      3 lasta jo tullut emännällä, että ainakin nyt mällit saa lennätettyä tarpeeksi kauas.
      Se jolla on isoo sillä on isoo, se joka tykkää isosta tykkää isosta.
      On myös naisia jolle kelpaa tälläänen joka mullakin on.

      Kaikki aina kehuu kuinka isoo mulla on, mutta mä en kehu,
      Mulla on tälläänen pieni ja terävä, niin terävä että sillä poraas vaikka uuren reijän.

    • .

      Kyllä se on sitä 14cm luokkaa. Mutta ei suomalaisilla ole mitään syytä häpeään, sitä samaa se on pitkin maapalloa muuallakin.

      • EQ

        mulla kylmässä uinnin jälkeen 10mm ja naisen kanssa sitten 18.5cm
        on se ihme miten venyy... no mut välillä tolla pituudella sopivasta asennus emäntä sanoo että sattuu, joten jos mennään sinne isojen poikien yli20cm niin ongelmia tulee kun ei voi painaa pohjaan asti.


      • ....

        Uskoisin kanssa että keskikoko suurempi kuin 14-15cm,otanta pitäisi olla suurempi että saataisiin luotettava tieto.olettaisin että 16cm hujakoilla?


      • ...
        .... kirjoitti:

        Uskoisin kanssa että keskikoko suurempi kuin 14-15cm,otanta pitäisi olla suurempi että saataisiin luotettava tieto.olettaisin että 16cm hujakoilla?

        Kyllä kait toi kaskipituus on lähempänä 20 cm kuin 10cm ....


    • ..

      Täytyyhän toi keskimitta olla 17cm vähintään,yläkouluikäisillä jo tollanen 14cm.

      • Henna 25v

        Itsellä ollut n.10 miestä,ja kaikilla ollu vähintään tollanen17cm,kyllä se täytyy olla keskimitta!


      • jikolöpäå
        Henna 25v kirjoitti:

        Itsellä ollut n.10 miestä,ja kaikilla ollu vähintään tollanen17cm,kyllä se täytyy olla keskimitta!

        Oletko mitannut? Silmämääräinen arvio ei ole kovin luotettava.


      • Henna 25v
        jikolöpäå kirjoitti:

        Oletko mitannut? Silmämääräinen arvio ei ole kovin luotettava.

        Minulla kun on kaksi kättä päällekkäin niin ylettyy juuri terskan juureen,silloin on penis 17cm...oiskohan se niin kun olen pohjanmaalta,niin täällä on kaikki isoa ja komiaa:)


    • abdul.

      Ei teila suomilaisilla ole munaa ollenkan olette ihan paska kansa minä yrittän saada valiaikatyö ja osta lippu kotiin.

      • Mies 23v

        Haluavatko kaikki naiset vähintään jotain 15cm vai riittääkö joillekkin pienempi ?
        Itsellä on vain 8 cm pitkä, ympärysmittaakin on vain jotain hieman vajaa 8 cm eli noin 2,5 cm paksu ja lepopituus 4cm mikä kyllä vähän hävettää uidessa kun yleensä vielä kutistuu hieman.
        Pariltakin naiselta olen saanut kuulla ettei se tunnu missään.
        Jos keskiverto pituus on jotain 13 cm niin eikö silloin tuollainen 8cm pitäisi pystyä tyydyttämään joitakin naisia ?


      • Tyttö maalta
        Mies 23v kirjoitti:

        Haluavatko kaikki naiset vähintään jotain 15cm vai riittääkö joillekkin pienempi ?
        Itsellä on vain 8 cm pitkä, ympärysmittaakin on vain jotain hieman vajaa 8 cm eli noin 2,5 cm paksu ja lepopituus 4cm mikä kyllä vähän hävettää uidessa kun yleensä vielä kutistuu hieman.
        Pariltakin naiselta olen saanut kuulla ettei se tunnu missään.
        Jos keskiverto pituus on jotain 13 cm niin eikö silloin tuollainen 8cm pitäisi pystyä tyydyttämään joitakin naisia ?

        Pystyy pienemmälläkin työt tekemään,täällä nämä persjalat vain huudattavat muita,ei niilä ole sen isompia.


      • Mies 23v
        Tyttö maalta kirjoitti:

        Pystyy pienemmälläkin työt tekemään,täällä nämä persjalat vain huudattavat muita,ei niilä ole sen isompia.

        Hävettää vaan se ku on jo 23 vuotta ikää ja silti jotkut 15 vuotiaat tytöt nauraa ja sanoo sitä pieneks, tosin uidessa se kutistuu todella helposti 2-3cm pituseks.
        Yhdynnyssäkin se luiskahtaa helposti ulos ja kondomitkin on vähän isoja vaikka oon käyttäny jotain pienemmän kokosia.


      • ..
        Mies 23v kirjoitti:

        Hävettää vaan se ku on jo 23 vuotta ikää ja silti jotkut 15 vuotiaat tytöt nauraa ja sanoo sitä pieneks, tosin uidessa se kutistuu todella helposti 2-3cm pituseks.
        Yhdynnyssäkin se luiskahtaa helposti ulos ja kondomitkin on vähän isoja vaikka oon käyttäny jotain pienemmän kokosia.

        Sähän oot pedofiili!!!


      • nainen20
        Mies 23v kirjoitti:

        Hävettää vaan se ku on jo 23 vuotta ikää ja silti jotkut 15 vuotiaat tytöt nauraa ja sanoo sitä pieneks, tosin uidessa se kutistuu todella helposti 2-3cm pituseks.
        Yhdynnyssäkin se luiskahtaa helposti ulos ja kondomitkin on vähän isoja vaikka oon käyttäny jotain pienemmän kokosia.

        tämä on kauheaa ,mutta älkää nyt tuomitko ;D..
        niin.. olin semmosen miehen kans ja me keskusteltiin,ja sitte se keskustelu meni vähän härskimmäksi ja puhuttii kaikkia seksi juttuja ,ja sitte aivan yhtäkkiä se näytti sen peniksen mulla ja aloin nauraan!-se oli semmonen ehkä6-7cm? ja se kysy että miksi nauran ja minä vain,että yks juttu tuli mieleen :D - mutta siis joo,ei se koko oikeasti oli niin iso asia :)


      • ..
        nainen20 kirjoitti:

        tämä on kauheaa ,mutta älkää nyt tuomitko ;D..
        niin.. olin semmosen miehen kans ja me keskusteltiin,ja sitte se keskustelu meni vähän härskimmäksi ja puhuttii kaikkia seksi juttuja ,ja sitte aivan yhtäkkiä se näytti sen peniksen mulla ja aloin nauraan!-se oli semmonen ehkä6-7cm? ja se kysy että miksi nauran ja minä vain,että yks juttu tuli mieleen :D - mutta siis joo,ei se koko oikeasti oli niin iso asia :)

        oliko se poitsi 10v?


      • Mies 23v
        .. kirjoitti:

        oliko se poitsi 10v?

        En ole pedofiili vaan uimahallissa ku joutuu nykyään käyttään sellasia ihoomyötäileviä uikkareita niin sen kyllä näkee että mun varustukseni on vaan 2-3cm pitunen nysä, minkä mä voin sille jos ne 15 vuotiaat tytöt nauraa mulle. Se on oikeesti todella noloo ku nainen rupee nauraan ku näkee sen, ittelle on meinaan käyny sillai.


      • Spinal-Tap
        Mies 23v kirjoitti:

        En ole pedofiili vaan uimahallissa ku joutuu nykyään käyttään sellasia ihoomyötäileviä uikkareita niin sen kyllä näkee että mun varustukseni on vaan 2-3cm pitunen nysä, minkä mä voin sille jos ne 15 vuotiaat tytöt nauraa mulle. Se on oikeesti todella noloo ku nainen rupee nauraan ku näkee sen, ittelle on meinaan käyny sillai.

        Pistäppäs HK:n sininen lenkki niitten uikkareitten sisään ja sitten kävelet rinta rottingilla niitten likojen vierestä. Eiköhän pikkupimperoilla hymy hyydy!


      • ..
        Spinal-Tap kirjoitti:

        Pistäppäs HK:n sininen lenkki niitten uikkareitten sisään ja sitten kävelet rinta rottingilla niitten likojen vierestä. Eiköhän pikkupimperoilla hymy hyydy!

        Se on velttona tuo keskimitta mitattu...


      • ..
        .. kirjoitti:

        Se on velttona tuo keskimitta mitattu...

        Täytyy näin olla...


      • kalle21v.kiima
        .. kirjoitti:

        Täytyy näin olla...

        Sinulle mies 23v.
        Älä ota turhaa painetta moisesta,vaan matkusta pietariin esim.Ja ota sieltä sellainen
        tiukka 9-12v tyttö käyttöösi.
        Kyllä silloin sinunkin pituus on aivan tarpeeksi,eikä paljon maksa........Ei varmasti naura,
        vaan on ihan sopiva heille ja tahtovat uusinnan heti perään.

        No leikki leikkinä, mutta kyllä monet miehet varmaan vastaavista syistä tekevät näin.
        Enkä muuten enää yhtään ihmettele että miksi.
        Tosin meitä (19cm) miehiäkin kiinnostaisi kokeilla tiukkaa pimperoa,mutta lait tulevat
        vastaan.Kyllä sitä mieluummin painaisi sellaista ,kuin 20-40v römpsää,joka on jo vanha ronttonen.
        Veikkaisin 80% miehistä haaveilevan tästä,mutta eivät uskalla tunnustaa/toteuttaa.

        Olen sen verran monen kaverini kanssa jutellut asiasta(n.30).!!!!!!joillakin oli jopa kokemuksia tästä ja ovat jääneet koukkuun,vaikka ovat naimisissa suomalaisen naisen kanssa???


      • ...
        Mies 23v kirjoitti:

        Haluavatko kaikki naiset vähintään jotain 15cm vai riittääkö joillekkin pienempi ?
        Itsellä on vain 8 cm pitkä, ympärysmittaakin on vain jotain hieman vajaa 8 cm eli noin 2,5 cm paksu ja lepopituus 4cm mikä kyllä vähän hävettää uidessa kun yleensä vielä kutistuu hieman.
        Pariltakin naiselta olen saanut kuulla ettei se tunnu missään.
        Jos keskiverto pituus on jotain 13 cm niin eikö silloin tuollainen 8cm pitäisi pystyä tyydyttämään joitakin naisia ?

        Ei kaikki naiset halua 15cm,sehän on teinipoikien koko,ne haluaa miestä jolla on 20cm...


    • Luin tätä ketjua loppuun asti ja olen aika ihmettynyt siitä, että ensinnäkin ne jotka sanovat omaavansa 20 cm yms niin hyvä teille, mutta että suunnilleen alle 15 cm ei saisi näyttäytyä tai jopa eivät harrastaa seksiä tai etteivät voisi. Nämä ison munan omaavat ihmiset tuntuvat saavan itsetuntonsa pelkästään siitä munasta ei muusta ja se on aika mielellisesti köyhää mielestäni. Monen tutkimuksen mukaan keskimääräinen penis on se 12-16 ja ei vain suomessa. Miksi se on niin vaikea uskoa, että asia olisi niin? Ja se munan koko on sellainen asia varmaan naisillekin, että jotkut tykkäät siitä isommasta ja jotkut pienemmästä. Aika perseestä ruveta mollaamaan toisten munia, kun se on asia mille ei oikein voi mitään. Kaikille se on samaan tarkoitukseen ja niillä on lapsia ja nautintoa tehty. On se iso tai pienempi.

    • on

      noin 18-19cm, edellinen seksikumppani sano et on suurin mitä on nähny (~5 kanssa harrastanu seksiä)

      • saanko vastata

        vastaan kutenkin oikea pituus löytyy 1cm----------100cm välistä,mitä teette sillä 80 cm hukkapalalla siellä tyvessä hehh heheheheeeeeeeeeeeeeeeee


      • Rouva 35--

        No,voi olla et kokemattomalle 18cm on aika kookas,mutta aikuiselle naiselle tavanomainen..


    • häpeä on suuri

      Vaimoni jätti minut kun oma kullini oli hänelle liian pieni, omani on 8cm erektiossa. Eron jälkeen rupesin nyrkittämään itseäni perseeseen, kuivana.

    • willem I

      kylla veljet on niin etta isovittunen tarttee ison kalun ja pienivittunen pienen kalun

      • 19,5/5cm

        Ei ole isovittuisia naisia,ne on pikkumunaisten propagandapuheita.....


    • marica.f!

      mikä on itikan(siis sääsken)pillua pienempi?

    • ??????????????

      On naurettavaa väittää jonkin keskiarvon olevan 12-16cm. Saitteko itse koulussa keskiarvoksi 6.7 - 8.9. Jos jotain tutkimusta oikeasti on tehty niin siitä saataisiin ihan täsmällinen keskiarvo, viimeksi jostain vitun jallusta lukenut suomalaisen keskiarvon olevan 14.5.

      • naisenmurtaja60

        On naurettavaa että sanot noin!
        Minun munani keskiarvo on 22cm eikä se siitä muutu.
        Aina heiluttelen baaritiskillä munaani ja joku sitä aina tulee nuolemaan.
        Joku blondi saattaa mennä pöydälle makaamaan haarat auki ja pohjaan asti tynkytän kakskyt kaks senttistäni!


    • ISO9001

      Niin mistä se mitataan...toinen pää on se pallukka, mutta toinen pää työnnetään mitasta helposti persereikään asti jos alapinnasta mitataan..? Varmaan sen takia noita yli 200 mm:siä täältäkin löytyy.

    • mittapoika

      Oikeaoppisesti mitataan peniksen yläpuolelta häpyluusta ja siis kärkeen saakka. Mitatessa käyrää penistä voi painaa mittaa vasten.

      Omalla kokoa noin 16-17cm ja kokemuksen mukaan omasta voisi hyvin ottaa pari senttiä pois ja sillä naiseni tyydyttäisin kuitenkin vallan mainiosti.

      Voi tosin mennä vielä kymmeniä vuosia ennenkuin miehet tajuavat että seksi naisen kanssa on paljon muutakin kuin peniksen edestakainen liike vaginassa. Totuus kun kuitenkin on että naisia on erikokoisia kuten on miehiäkin eli täytyy vain etsiä sopiva vastakappale.

    • yläkuolusnyt

      oon 14v ja 14.5 cm erektios ja 7 levos eiks se oo ihan normi tän ikäsel?

      • Valmistaudu järkytykseen: olet tavanomaisen kokoinen!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      83
      1611
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1287
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1074
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      87
      876
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      385
      789
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      785
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      132
      762
    Aihe