Onkohan kellekään syttyny moottorin/vaihteiston toimintahäiriö valo? Kaikki kyl toimii, täytyy varmaan käydä kuittaamas merkki huollos?
Toimintahäiriö?
9
3904
Vastaukset
- Naim
Omassa 1,8:ssa on syttynyt ko. merkkivalo noin neljä kertaa. Joka kerta moottorilämmittimen käytön jälkeen. Merkkivalo sammuu itsestään parin päivän ajelun jälkeen, koska autossa ei ole mitään vikaa. Tai oikeastaan vika on siinä häiriövalojärjestelmässä. Huollon selitys oli, että auto on nyt päivitetty ja kaikki kunnossa. Täytyypä ottaa asia jälleen puheeksi 30000 km huollossa.
- caliBEER
Kiitti tiedosta, mul syttys se kun lähdin ajamaan ja sitä ennen oli moottori lämmittimes, varmaan sama vika sulla.
- sama vika...
caliBEER kirjoitti:
Kiitti tiedosta, mul syttys se kun lähdin ajamaan ja sitä ennen oli moottori lämmittimes, varmaan sama vika sulla.
...ja ei meinannu saada edes käyntiin. Pari kertaa oli pajalla ja sitten keksivät laittaa pumpun joka kierrättää vettä. Joku anturi liian lähellä lämmitintä ja se aiheuttaa häiriön. Näin ainakin calixin lämppärissä....
- caliBEER
sama vika... kirjoitti:
...ja ei meinannu saada edes käyntiin. Pari kertaa oli pajalla ja sitten keksivät laittaa pumpun joka kierrättää vettä. Joku anturi liian lähellä lämmitintä ja se aiheuttaa häiriön. Näin ainakin calixin lämppärissä....
Mul sammus nyt se toimintahäiriövalo parin päivän jälkeen ittestään. Nyt tietää mist sekin johtuu.
- Ade
caliBEER kirjoitti:
Mul sammus nyt se toimintahäiriövalo parin päivän jälkeen ittestään. Nyt tietää mist sekin johtuu.
Minulle tuollainen häiriövalon syttyminen oli uutta,itselläni nyt 52000km ajettuna ei ole kertaakaan syttynyt mikään häiriövalo vaikka olen käyttänyt lohkolämmitintä usein.Lienee nyt syy siinä että mulla on säteilylämmitin ja onko häiriövalosta kärsivillä sitten letkulämmitin.Silloin kun lämmitin asennettiin sanoivat ettei Caliberiin saa vesitilan lämmitintä,säteilylämmitin on kyllä mitätön niinkuin joku tuossa aikaisemmin kirjoittikin.
- Naim
Ade kirjoitti:
Minulle tuollainen häiriövalon syttyminen oli uutta,itselläni nyt 52000km ajettuna ei ole kertaakaan syttynyt mikään häiriövalo vaikka olen käyttänyt lohkolämmitintä usein.Lienee nyt syy siinä että mulla on säteilylämmitin ja onko häiriövalosta kärsivillä sitten letkulämmitin.Silloin kun lämmitin asennettiin sanoivat ettei Caliberiin saa vesitilan lämmitintä,säteilylämmitin on kyllä mitätön niinkuin joku tuossa aikaisemmin kirjoittikin.
Autossani (1,8 bensa) on Defan säteilylämmitin. Ja yleensä lämmittimen käytön jälkeen (2,5 tuntia max) syttyy moottorin häiriövalo.
- oli kuulemma
Ade kirjoitti:
...ensimmäinen paikallisessa liikkeessä johon tuo calixin "vedenkeitin" asennettiin ja häiriö johtui juuri siitä, että lämpötila-anturi oli liian lähellä lämmitintä ja sai "koneen" luulemaan, että moottori on liian kuuma tai jotain vastaavaa??
- Avenger -07
Kiitos, mulla kanssa tänään syttyi moottorin merkkivalo kun oli ollut johdon päässä. Ajelen nyt pari päivää, josko sammuu. Suomi24 pelasti korjaamokäynniltä :D
- Stonesit
Mulla on moottorin merkkivalo palanut jo 4:n päivän ajon aikana. Kaikki toimii kuitenkin ainakin toistaiseksi. Joskus aiemmin valo syttyi kun en kuuteen viikkoon ajanut Avengerilla, ei ollut lämmityksessä. Korjaamolla ei löydetty vikaa, valon sammutus n. 50€ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4033362Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151561- 1101357
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841353Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991328Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591276- 481189
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811095Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26990- 34883