Firma aloittaa laajat yt-neuvottelut kuulemma. Sinne uppos tosi iso läjä veromarkkoja ja euroja. Mitäs niillä olis saanu kuntalaiset ja mihin rahat nyt lopulta pääty?
Kyrel
15
3414
Vastaukset
- tietosi
on peräisin?
Kyrelillä on ollut ilmeisesti tänään joku info-tilaisuus työntekijöille. Voisiko joku kertoa, mitä siellä puhuttiin?- joku olla
noin utelias.
- Ei, vaan
joku olla kirjoitti:
noin utelias.
suunnaton tiedon jano on, kun kysymyksiä panee esittämään!
Tiedätkö muuten, mikä on oppimisen ensiairut?
Et?
Se on uteliaisuus.
Näin katsoen, uteliaisuus ei ole ollenkaan negatiivinen juttu!
- kyrellihän
ei työllistä YHTÄÄN Hämeenkyröläistä VERONMAKSAJAA jotka maksaisivat veroja ko kuntaan....!!!! 1 1=?
- ollut siellä
Siihen Firmaan ei ole tarvinnut veromarkkoja upottaa
- halli,
jossa Kyrel sijaitsee, on kunnan Flextronikilta ostama.
Se on Kyrelillä vuokralla nimelliseen hintaan..
- terjo toivo
Niin, aika hävytöntä ettei johtaja latin latia veroäyrejä maksa...
- maksetaan
tulosta ja omaisuudesta. Jos ei ole tuloja, niin niistä ei tarvi maksaa. Omaisuudesta menee kyllä jotain, joten taidatpa puhua paskaa. Mutta sehän ei ole uutta.
- olla sen
maksetaan kirjoitti:
tulosta ja omaisuudesta. Jos ei ole tuloja, niin niistä ei tarvi maksaa. Omaisuudesta menee kyllä jotain, joten taidatpa puhua paskaa. Mutta sehän ei ole uutta.
omaisuusveron kanssa? Et ainakaan ole sitä koskaan maksanut. Pitäisi hieman harkita ennen kuin painelee sitä kommenttinappulaa.
- KÄTEEN
http://www.iltasanomat.fi/verotiedot/2007/kunnat.asp?kuntaid=108
LASKE SIITÄ!!!JOS OSAAT,PALJONKOS ITSE KOMMARI MAKSAT VEROJA. - kommariupseeri
KÄTEEN kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/verotiedot/2007/kunnat.asp?kuntaid=108
LASKE SIITÄ!!!JOS OSAAT,PALJONKOS ITSE KOMMARI MAKSAT VEROJA.on pienemmät ja veroprosentti suurempi kommarilla,ei mee ihan oikein.
- mutta en tiennyt
olla sen kirjoitti:
omaisuusveron kanssa? Et ainakaan ole sitä koskaan maksanut. Pitäisi hieman harkita ennen kuin painelee sitä kommenttinappulaa.
että puhuimme minusta. Luulin, että kyseessä oli joku rikkaampi.... En tosin panisi muutamaa miljoonaa pahakseni minäkään. Eikös omaisuusveroa makseta noin miljoonasta eteenpäin? Tai et taida sinäkään tietää. Että harkitse sitä nappulan painelua kanssa, tai painele vaan omaa nappulaasi.
- jestasjuu
JUU KYLLÄ TÄÄLLÄ MAASSA EI VEROITTA SELVIÄ; ETTEI KANDE KADEHTIA.KYLLÄ KAIKKI JOUTUU MAKSAMAAN OSUUTENSA!
- Anonyymi
Hah hah haa! Hämeenkyrön viisaat. Verotuksesta ette tiedä mitään, siis yritysverotuksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah haa! Hämeenkyrön viisaat. Verotuksesta ette tiedä mitään, siis yritysverotuksesta
Päätit siis nostaa 15 vuotta vanhan viestiketjun pintaan ???
Tuliko voittajaolo ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999