Olen varmaankin jotenkin mieleltäni sairas, koska minulla on pakkomielle valehdella miehelleni. Olen valehdellut hänelle menneisyydestäni. Kaikista tyhmintä valheissani on se, että teen itsestäni ikään kuin "huonomman" ihmisen.Olen valhedellut, että omaan melko värikkään taustan vaikka oikeasti olen elänyt kiltin naisen elämää aina. Hän aluksi uskoi kaiken ja minä kehittelin vain suurempia ja värikkäämpiä juttuja. En usko, että hän on uskonut kaikkea, mutta se ei ole minua estänyt kertomasta lisää tarinoita.
Vihaan itseäni tämän takia, koska en haluaisi tehdä niin, mutta kuitenkin teen ja tietenkin paljastumista pitää estää pysymällä valheessa ja keksimällä uusi valheita.Mä antasin mitä tahansa etten tekisi näin, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty, koska välillä itsekin uskon valheisiini. Mistä apua?
Patologinen valehtelu
valheita valheiden perään..
1
316
Vastaukset
Arvelen maalanneeni itseni niin nurkkaan, niin nurkkaan, ettei tästä tassujen tuhrimatta
ulos päästä. Näin minä luulen.
Luulen myös, että naisilla on universaaliin salaliittoon perustuva valheenpaljastusjärjestelmä.
Saattaa olla, että he ovat rustanneet googlenhakupohjaisen JANTEN LAIN.
Niin että tässä sitä ollaan kuin Joose Keppilä elokuvassa Manillaköysi.
Oma viritys osoittautuu kestämättömäksi. Vaim'ihminen kuorii sinut kuin sipulin
Wiikate Wilman aikanaan niitettäväksi.
Puuttuuko ukoilta tämä alkemistiseltä haiskahtava 'puhdistamisgrilli'? Kysyn vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742