Mistä ihmeestä johtuu, että raskauden aikana(nyt rv 16 2 on mahaan alkanut kasvaa karvaa? Aiemmin niitä ei ole ollut, mutta nyt on koko alavatsa, navan alta aivan karvainen. Näyttää todella inhottavalta. Olenko hiljalleen muuttumassa mieheksi, vaik mitä tämä on. En ole karvoja ajellut pois, kun sänki ei houkuttele ja niitä on niin paljon, ettei nyppiminenkään onnistu. Voiko tälle asialle tehdä mitään vai pitääkö vain kärsiä loppuelämä? Mieskin on jo huomauttanut asiasta. Onko ketään kohtalotovereita?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Mahaan kasvaa karvoja!
14
7813
Vastaukset
- .,.,.,.,
Mulla myös hirveesti kasvanut karvaa/nukkaa. Noin kk sitten huomasin ekan kerran. Yhden kerran vedin höylällä,mutta enää en ole uskaltanut,kun ajattelin,että alkaa rehottamaan oikein kunnolla.
Toivottavasti häipyvät synnytyksen jälkeen, tai tulen sun mukaan sirkukseen näytille... =)
Myös nännissä ollut pari karvaa,mutta nyppäsin pois ja nyt ei ole enää tullut. Rv19 3 - äiti -07
Mulla kans kasvoi karvoja ja poika tuli... onko siihen sitten verattavissa :) Karvat hävis pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen. Älkää ajelko niitä, kasvaa vaan varmasti pahempana takas.
- yleinen käsitys
Se on muuten yleinen luulo, että jos karvoja ajelee ne kasvaa jotenkin paksumpina takaisin. Se vaan ei pidä paikkaansa, karva vain näyttää kasvuvaiheessa paksummalta. Siis on se ja sama ajeleeko vai ei.
- karvakaveri.
mullakin kasvoi mahassa karvoja ja tyttö tuli.
saa niitä ajella, ja kannattaakin jos ne haittaa sua. ei ne vahvempina takaisin kasva, ja mulla ainakin hävisi synnytyksen jälkeen. - Pojat -05&-08
Mulla 2 poikaa ja molemmissa raskauksissa oli alamahalla ja siinä tummana mahan poikki kulkevassa viivassa karvoitusta. Neuvolassa sanoivat vaan, että testosteroni sen saa aikaan. Mutta nyt tippui viimeistään imetyksen lopetettuani niin karvat päästä kuin karvoitus vatsastakin ;-P
- kasvaa
myöskin täällä, maha aivan karvainen, ja kaikenlisäksi olenn saanut muutaman rintakarvan!! :D naurattaa enemmän kun häiritsee.. eiköhän ne siitä ajan kanssa.. :) rv 39 2 ja poika tulossa meille, joten johtuisko jotenki hormooneista..
- testosteroni vaikuttaa
Mulla kans ekan kohdalla karvat kasvoi ja poika tuli. Nyt taas poika tulossa ja karvat kasvavat. Myös säärikarvat kasvavat jotenkin paljon nopeammin ym., joten kyllä varmaan on perää sillä, että sikiön testosteronituotanto vaikuttaa äitiinkin. Siis jos tulokas on poika.
Mitenkäs tyttöjen äideillä? Kokemuksia? - esikoinen...
testosteroni vaikuttaa kirjoitti:
Mulla kans ekan kohdalla karvat kasvoi ja poika tuli. Nyt taas poika tulossa ja karvat kasvavat. Myös säärikarvat kasvavat jotenkin paljon nopeammin ym., joten kyllä varmaan on perää sillä, että sikiön testosteronituotanto vaikuttaa äitiinkin. Siis jos tulokas on poika.
Mitenkäs tyttöjen äideillä? Kokemuksia?Mulla esikoinen on tyttö,eikä silloin kasvanut.
Nyt odotan kaksosia ja kasvaa. Mutta rintakarva vain toisessa rinnassa,että onkohan sitten toinen poika ja toinen tyttö. Mahassa kyllä kasvaa molemmin puolin... =) esikoinen... kirjoitti:
Mulla esikoinen on tyttö,eikä silloin kasvanut.
Nyt odotan kaksosia ja kasvaa. Mutta rintakarva vain toisessa rinnassa,että onkohan sitten toinen poika ja toinen tyttö. Mahassa kyllä kasvaa molemmin puolin... =)Minulle ainakin on vanhemmat naiset sanoneet että aivan normaalia se karvojen mahaan tms. kasvu raskauden aikana, hormoonien syytä kuulemma :o Itselläkin masussa karvoja (aivan kuin karvainen linea negra), muttei noi ole häirinneet, naurattaneet pikemminkin ^^
Kuulemma synnytyksen jälkeen katoavat joten miksi ajella tai hermoilla :D Karvat on kivoja, lämmittää talvella xDD
- karrrrrvoja
Minulla alkoi kasvaa mustia karvoja rintoihin, etenkin nännipihan ympärille vaikka olin silloin vasta alle 10:llä viikolla raskaana. :D Eivätkä ole muuten vieläkään hävinneet vaikka raskaana en enää ole.
- nännipihoista
pois eivätkä kasvane uudestaan jos ovat kasvaneet raskauden aikana. eikä edes satu. näin meillä ainakin. tuliko poika?
- piuku
myös kasvoi karvoja vatsaan ensimmäisen raskauden aikana. Sellaista nukkaa ja sitten paksuja tummia karvoja linea negraa pitkin :D Niin ja poika tuli :)
- läpi...
Näin olen päätellyt...Tyttö tulossa kahden ultran mukaan ja viikkoja nyt 35 3. Maha rehottaa karvoista, mutta eivät minua häiritse...
- kasvoi
kun odotin poikaani :)Hälvenevät siitä kyllä kun raskaus on ohi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658