Löyty vanhoja patruunoita 20 ja 30 luvulta. Uskaltaako ampua vai heitänkö järveen.
vanhat patruunat
6
1490
Vastaukset
- Antikaese Ona
Siitä vua annat männä. 40-luvu sota-aekaset voet kuminnii jättee ampumatta ku niihi onnii tullunna vaskihometta. Eevät luovit lennä ies kolomeesattoo meetrijä.
- kuitenkaan heitä
Ne ei ole kalanruokaa. Kakarana nostettiin lammesta saksalaisia kiväärinpanoksia. Nehän pirut räjähti vielä nuotiossa 20 v upotuksen jälkeenkin. Järveen heittäminen ei ole 100 varma lopullinen hävitystapa.
Kysyppä ottaisiko poliisisetä talteen ja asianmukaisesti hävittäväksi. Muutaman patruunan toki jaksaa purkaakin, pitää vaan tietää miten se tehdään.- pksaidnfs
Vielä avaamattomissa pakkauksissa!
- koska hyvänkin näköinen
vanha patruuna saattaa olla vaarallinen. Ruuti on muuttunut ehkä räjähdysaineeksi (tapauksia on tullut vastaan).
Ammuttaessa vanhoja patruunoita henki, silmät ja ase saattavat mennä lunastuskuntoon.
Jos ihan pakko on ampua ne, niin pura kaikki ja tarkasta ruuti. Sekoita sitten ruuti ja lattaa patruunat uudestaan. Kerran olen kokeillut ampua kätkettyjä patruunoita, enkä toista kertaa kokeile. Tulee hieman orpo olo siinä vaiheessa kun patruuna ei laukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054204Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572408Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768