Kauris ja vesimies

mitenhän?

Onnistuisi suhde? Näitten merkkien välillä?

15

10657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunpi

      kumpi on mies

      • ^^^^^^^^

        vesimies nainen.


      • hyvältä
        ^^^^^^^^ kirjoitti:

        vesimies nainen.

        Ei onnistu ja synä on vesimiesnainen. Mieti itse miksi?


    • vesinainen

      Itselläni on 2 oikein hyvää kauris miesystävää, toisen kanssa joskus oli tosi jännää ja meillä synkkasi hyvin. Jos jaksat jakaa ihailua tälle kauriillesi, niin menestys on taattu. Mutta älä odota hänen nostavan sinua jalustalle, koska se on hänelle varattu. Kaverina toimii aivan loistavasti, parempaa saa hakea. Jos olet vesinainen joka mielellään flirttailee toisten miesten kanssa, niin silloin voit myös unohtaa kauriisi, hän ei sellaista katsele. Tosi hienoa yleistää, nämä on vain minun kokemuksia.

    • kihloissa

      Kaurismies oli minun ensi rakkaus. Kolme vuotta ja kihloihin mentiin, mutta en jaksanut hänen joka viikonloppuista juopotteluaan kaveriporukoissa ja mustasukkaisuutta. Muuten kyllä kaikki meni hyvin ei jääräpäisyyttä, saituutta/tuhlailua, matkusteltiin ja urheiltiin yhdessä, mutta tuo kaatokännäily oli liikaa. Seuraava oli leijona ja sama juttu ja seuraava härkä, jämäkkä, tylsä, passattava, raivoraitis nipottaja. seuraava juopotteleva kaikkien naisten lepertelevä ja mielistelevä selkärangaton rapu, seuraavasta en tiedä. Ai niin, kaksonenkin oli ja meni, monien naisten kanssa yhtäaikaa. Eniten minua loukkasi takana minusta pahaa puhuva rapu. Ellei ne sitten ollut kateellisten paskapuheita, kuten rapu sen ilmaisi...

      Eli kauris oli oikeestaan aika hyvä kokonaisuudessaan ja voisin sellaisen uudestaan ottaa jos kohdalle osuu. Liiallinen alkoholinkäyttökään ei ole mitään sen rinnalla jos mies on vilperiluonne ja epärehellinen ja epäluotettava ja näitä piirteitä ei kauriissa ollut. Tietysti nuo iät ja elämäntilanteet vaikuttaa. horoskooppi ei kyllä välttämättä kerro mitään, mutta kerroinpa kokemukseni. Minä en ole tyypillinen vesimies, kaipaan läheisyyttä ja osoiten tunteita, olen koti-ihminen ja haluan sitoutua.

    • kokemusta on **

      Olen tyypillinen vesimiesnainen ja 17 vuotta olin naimisissa kaurismiehen kanssa. Avioliitto kaatui, kun mies kauriille tyypilliseen tapaan asetti etusijalle työn ja oman äitinsä kuin oman perheen. Käytännössä yksinhuoltajana olin koko avioliiton ajan, enkä enää jaksanut yksin hoitaa kaikkia perheen asioita, että mies eli kuin sinkku ja otti perheen "edut".
      Kaverina kauris on mitä parhain, mutta aviomiehenä ja isänä tosi surkea. en suosittele vesimiesnaisena sitoutua kaurismieheen....

    • ........................

      Kauris -vesimies - combo... EN SUOSITTELE missään olosuhteissa!

      • kaurisnainen

        Olen kaurisnainen ja miheneni vesimies. Ollaan seurusteltu 2,5 vuotta. Meillä menee hyvin kun molemmat annamme toisillemme tarpeeksi omaa tilaa, ei ole kummallakaan tarvetta pettää eikä mitään semmosta. Hellyttä ja lämpöä on suhteessamme riittävästi.


      • blueberry 2

        Ja minkähän takia et suosittele missään olosuhteissa?? Veskari nainen on vaan niin älykäs ja itsenäinen, että siinäpä miehillä pala purtavaksi... itsetunto koetuksella.


    • aku-arius

      Pahin mahdollinen yhdistelmä kauris-vesimies....ei toimi ystävinä eikä rakkaussuhteena. Kauriit ovat pikkusieluisia nipottajia jua sammuttavat vesimiehien elämänlähteen ja elämänilon.

      • ihi

        yhdyn EI tosiaankaan tekstiin. Seurustellut kauriin kanssa pari kertaa ja jotenkin vähän ihmeellisiä ja tylsiä. Ei ainakaan minun makuun. ite siis tietty veskari(n)


      • se että
        ihi kirjoitti:

        yhdyn EI tosiaankaan tekstiin. Seurustellut kauriin kanssa pari kertaa ja jotenkin vähän ihmeellisiä ja tylsiä. Ei ainakaan minun makuun. ite siis tietty veskari(n)

        ilman ja tulenmerkit, on niitä ajatusmaailmaa lähempänä olevia merkkejä


    • TIEDÄN

      Olen kauris ja minulla on ollut 2 vesimiestä, molemmat liiton aika pitkiä, joskus vieläkin soittelevat.. Suhteet hajosivat siihen että toinen oli aika kova valehtelemaan ja eli jossain unelmamaassa, toinen suhde loppui koska kyllästyin, molemmat olivat jotenkin "tyhmiä". Elivät jossain haavemaailmassa, ehkä suhteet päättyvätkin sen takia? En yleistä vesimiehiä tyhmiksi, mutta minun olivat. Kauriina haluan keskustella myös järkevistä asioista, toisaalta vesimiehet pehmittivät liian tosikkomaista ajattelutapaani, elämä on raskasta, jos aina ajattelee kauheasti viisaita. Eli ihan hyvä vaihtoehto kaurille.

    • adalmiinan helmi

      vähän vanha viestiketju,mutta kun osui silmiin ,niin pakko vastata.
      nimittäin omat vanhempani ovat kauris (äiti) ja vesimies (isä).
      ovat olleet naimisissa 55 vuotta ja ovat "täydellinen pari"............niin että kyllä onnistuu.........

    • olen kauris

      "Kauriit ovat pikkusieluisia nipottajia jua sammuttavat vesimiehien elämänlähteen ja elämänilon."

      "omat vanhempani ovat kauris (äiti) ja vesimies (isä)."

      molemmat on niin täyttä totta. vanhempani ovat olleet naimisissa melkein 30 vuotta, ja rakastavat toisiaan. vai rakastavatko? jonkinlaista kumppanuutta ja yhteisymmärrystä se on, syvä ja hyvä suhde, mitä nyt äiti tykkää haukkua iskää seläntakana (osittain ihan syystäkin), ja isä on myöntänyt suoraan, miten siihen akkaan menee hermot. silti ovat molemmat toistensa "pelastus", isäni olisi tuskin koskaan rauhoittunut paikalleen ja saanut perhe-elämää toimimaan, eikä äitini olisi osannut päästää irti perfektionistin arjesta.

      vesimiehet oman kokemukseni mukaan ovat vapaita ja riippumattomia muista ihmisistä, joko vaeltelevat päämäärättömästi tai ovat matkustelevassa työssä. melko positiivisia joo, tuntuvat uskovan helposti parempaan huomiseen (vaikka ne huomiset olisi usein harmaita), eivätkä jää kurjuuteensa rypemään. tai sitten osaavat peittää sen hyvin alkoholilla, huumeilla tai velkaantumisella. tästä johtuen eivät taida paljoa virheistään oppia, mutta parasta tuntemissani vesimiehissä on se, että myöntävät halunsa olla vapaita. eivät lupaile turhia, ja vaikka vesimies ei aina kaikkein luotettavin olekaan, arvostan tätä rehellisyyttä. ehkä siihen sitoutumiseen sitten tarvitaan kauris tai joku, kenelle koti on tärkeä. vapautta ja elämäniloa ei vesimieheltä kuitenkaan pidä riistää, mieluummin itken perään kuin kahlitsen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe