tissin lutkutus

tyttönen

....tuntuu ihanalta.Tuntuu aivan mahtavalle kun mies kourii tissejä,vetelee nänneistä ja imee niitä.Mutta oma mieheni ei ilmeisesti haluu...ja se on tuskasta!Ennen miesten katseet isoilla rinnoillani häiritsi,nykyään huomaan tuovani niitä vaan paremmin esille.Oon ilmeisesti aika epätoivonen......

12

2600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mison

      kyllä mä ainakin tykkään lutkutella rintoja ja mitä isommat sen parempaa

    • Jorma

      Tätä se muuten oikeasti on. Valtaosalla rintavia naisia, ja naisia jotka tykkäävät erikoisesti tissisexistä, on mies jolle on rinnat aivan yhdentekevää.
      Sitten on meitä tissifriikkejä jotka kuolaavat samojen rintojen perään ja oman naisen rinnat eivät anna tarpeeksi kicksejä. ARRRGH! maailma on niin epäreilu.
      Älä menetä toivoasi!

    • zuschauer

      On se niin väärin, ettei tissejäsi lutkutella ja puristella. En voi ymmärtää miestäsi. Tissien kans pelaaminenhan on yks maailman hauskimmista hommista, heti sen kaikista hauskimman jälkeen.

    • Mr.Wizard

      Vitussa voi olla noin pienestä kiinni. Sano sille äijälles että haluat että se lutkuttaa sun tissejä, nuolee ja näykkii niit kivi kovia nännejäs. Jos noin kovasti vaivaa.

    • Mr.Wizard

      Vitussa voi olla noin pienestä kiinni. Sano sille äijälles että haluat että se lutkuttaa sun tissejä, nuolee ja näykkii niit kivi kovia nännejäs. Jos noin kovasti vaivaa.

    • Arska67

      Eipä ymmärrä mies hyvän päälle.
      Tissit on ihanat eikä ole hankalaa hyväillä tissiä.

    • TissitOnKivat

      Tuu moikkaa mua niin ainakin tulee rintojen lutkutusta ;)

      T: 13v poika

    • kotonayksin

      Pääsiskö niitä tissejä joskus kokeilemaan?

    • Rinnatesiin

      Minusta on aivan taivaallisen kiihottavaa, kun fwb-kumppanini imee ja kourii isoja, raskaita rintojani! Kalua sisään ja ulos samaan aikaan, niin aika upea kombo!

      • kokemustahanon

        Kyllä rintoja täytyy hyväillä, puristella. nännejä näykkiä, ottaa huulien väliin ja nuolla


      • Rinnatesiin

        Kyllä. Olen täysin samaa mieltä kanssasi!
        Nautin siitä, että nännien imeminen vähän sattuu, koska se kiihottaa entistä enemmän!
        Jos olisi mahdollista, haluaisin toisen miehen, jolta ottaisin samaan aikaan suihin ja joka hyväilisi samalla rintojani, kun toinen mies keskittyisi naimaan voimalla syvälle pilluuni.


    • 25vuottahukassa

      Voi että kun pääsis noita tissejä pitämään hyvänä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe