on retuperällä kertoi Tuulilasikin. Aikookohan Toyota tehdä asian hyväksi mitään?
Vastaukset 10
- hyödyttää
Sitten kun Lexus on ruosteessa, se on jo niin vanha että se joutaa paalattavaksi. Yhtäkään ruosteista Lexusta en ole nähnyt.
- omistanutkaan
no et! minäpä olen ja 2005 mallin is:n ja ruostetta oli. myin pois ja ajelen polkupyörällä.
- ruosteessa
oli Tuulilasin käytettyjen autojen testissä kommentti. Joutaa siis paalattavaksi tuossa iässä. Pitäisi Lexuksellakin 5-6 vuotta päästä.
- tarpeeton lelu
ruosteessa kirjoitti:
oli Tuulilasin käytettyjen autojen testissä kommentti. Joutaa siis paalattavaksi tuossa iässä. Pitäisi Lexuksellakin 5-6 vuotta päästä.
Nuo lexukset ovat täysin tarpeettomia kroisosten ökyleluja. Saavatkin ruostua nopeasti. Ne saastuttavatkin paljon enemmän luontoa kuin tavallisen eli rehellisen ja vastuullisen kansan autot.
- vain
omistanutkaan kirjoitti:
no et! minäpä olen ja 2005 mallin is:n ja ruostetta oli. myin pois ja ajelen polkupyörällä.
olet nähnyt Lexuksesta? Parempi että pysyt polkupyörissä jatkossakin.
- Lexuksella
tarpeeton lelu kirjoitti:
Nuo lexukset ovat täysin tarpeettomia kroisosten ökyleluja. Saavatkin ruostua nopeasti. Ne saastuttavatkin paljon enemmän luontoa kuin tavallisen eli rehellisen ja vastuullisen kansan autot.
ei se ole edes kallis auto. Vähän enemmän kun panee rahaa kiinni saa saksalaisen auton joka on roimasti parempi ja jossa on tyyliä. Lexus on vain ohutpeltinen helisevä Toyota.
- ajelevat?
Lexuksella kirjoitti:
ei se ole edes kallis auto. Vähän enemmän kun panee rahaa kiinni saa saksalaisen auton joka on roimasti parempi ja jossa on tyyliä. Lexus on vain ohutpeltinen helisevä Toyota.
Ketkä oikeasti ostelevat Lexuksia? Eikö se olekkaan rikkaiden merkki. Semmonenhan sen piti olla. Mun mielestä 200 tonnia autosta on aika paljon rahaa.
- omistajat yms.
ajelevat? kirjoitti:
Ketkä oikeasti ostelevat Lexuksia? Eikö se olekkaan rikkaiden merkki. Semmonenhan sen piti olla. Mun mielestä 200 tonnia autosta on aika paljon rahaa.
tavan duunarit.
- painajaisia
vain kirjoitti:
olet nähnyt Lexuksesta? Parempi että pysyt polkupyörissä jatkossakin.
vielä nähnyt lexuksesta...
- niitä
ajelevat? kirjoitti:
Tuolla niitä on käytettynä muutamalla tonnilla näitä amispellejen unelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77627Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540