Olen 15v poika, ja mulla ei oo koskaan ollu mitään yöllistä siemensyöksyä tai siemensyöksyä ylipäätään. Ja kun mä runkkaan niin ei tuu myöskään spermaa, eikö sitä pitäisi tässä iässä jo tulla?
Eli onko minussa siis jotain vikaa?
Ei spermaa
3
1183
Vastaukset
Tuolta klinikka.fi sivuilta, siellä tuntuu olevan asiantuntevaa sakkia!
- Nimetön
én usko että sussa on jotain outoo mun veljellä oli sama juttu se ei runkannu vähään aikaan ollenkaan ja eli terveellisesti niin alka tulla spermaa se oli sillon joku 17 v ...
- Endox
Spermaa alkaa tulla yleensä siinä vaiheessa, kun häpykarvoitusta on tullut jo selvästi peniksen tyveen, keskimäärin 14-vuotiaana.
Jotkut eivät saa koskaan yöllisiä siemensyöksyjä varsinkaan silloin, jos masturboivat usein.
Kirkasta voitelunestettä (touhutippoja) voi tulla jo ennenkuin siemensyöksyt ovat alkaneet.
Onko murrosiänkehityksesi aikataulussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656176
- 795421
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613442- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783