en kaipaa sääliä

kuhan itken ja puran itteeni

en tiedä lukeko kukaan tätä,mut mul on niin paha olla et pakko purkaa se jonnekkin.aina on ollu vaikeeta,ei musta kukaan oo välittänyt loppuun asti,ei ees omat vanhemmat,nekin laitto lastenkotii,ja ku sieltä pääsin uudetkaan vanhemmat ei loppuun asti välittäny kuhan ottivat mun extemporee,ajattelematta,kuinka he kykenee mua tukee ja kuinka niitte omat lapset hyväksyy mun.eihän ne hyväksyny,aina ku silmä vältti isoin manipuloi.löi tai vähättelei,aina olin laiska tai lumppu vaikken pojista tiennykkää mitää,ei ne suoraa sanonu lumpuks muta ina epäili poikiin.sit sain kokea rakkauden..on nii hiton ikävä sitä tunnetta,sain kokea toisenkin ja kolmannen ja neljäänen,siinä ne sit oli.yks rakasti ehdoitta muut teki mitä tahtoi,petti ja löi,ja valehteli.ehän mä tienny et niin siinä käy ku aloin suhteseen.erosin kaikista,ja mul jäi lapsi,,minulle joka olin ite ihan pirstaleina ,orpo ja suvuton,luulin ettei se lapsikaan hyväksy mua vaan rakastaa vain isäänsä ja mua halveksii.hullun kuuulosta mut ihan totta mun rikkinäisessä minuudessani.hoidin lasta yksin ,mul oli kai synnytyksen jälkeinen masennus ,muut ei tienny ku ne ei nähny meitä tarpeeks.selvisin siitä mut edelleen tulee näit kausii et itkettää tää juurettomuus ja suvuttomuus.luulin olevani vahvoilla,sain hyvän työn,lapsen kans helpompaa ku se kasvo,mut kaipaan ihmisiä,en säälistä!!!mua ahdistaa kun mun lapsen isäkin hylkäs sen kostoks kun en antanu yhtämittaa anteeks sen tekoja vaan lähdin..tiiättekö mitä kaipaan niin usein,SYLIÄ,KÄSIÄ YMPÄRILLÄNI JOTKA SANOO ÄLÄ PELKÄÄ KAIKKI JÄRJESTYY,MÄ SEISON SUN RINNALLA,OOT RAKAS,,,ei sen tarttis olla miesystävä vaan kait kaipaan lapsen syliä,,äitiä isää,ja sitä turvaa.onneks on mahollisuus kirjottaa tänne vaikkei mua kukaan voi auttaakaan..enhän mä elä ku lapselle,jos sitä ei olis mul ois ihan sama mitkä syöpäkasvaimet mua nakertas,se ois yks hailee....on pakko koittaa jaksaa lapsen takia,yksin...

5

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saada

      apua mielenterveystoimistosta, ja sinulla on ihan pätevät syyt esimerkiksi hakea kelakorvausta terapiaan heidän avullaan. Terapiassa pääset käsittelmään kipusi ja korjaamaan minuutesi haavat. Rohkeasti hae apua, se kannattaa, sillä elämä voi olla mukavaa ja ihanaakin! Vasta terapian jälkeen voit rakastaa itseäsi ja jotakuta RINNALLASI, ei kenenkään alapuolella tai kynnysmattona! Ole rohkea ja yritä jaksaa, sillä olet arvokas, ja vain itse voit vaikuttaa tulevaisuuteesi, menneisyyttä ei voi enää muuttaa, mutta sitä voi yrittää ymmärtää ja antaa anteeksikin! Kovasti tsemppiä, tämä kirjoitukin oli jo askel eteenpäin!

      • sinun autttamiseksi?

        Tulosta tai kirjoita paperille teksti,minkä kirjoitit ylös ja mene neuvolaan tai mielenterveyskeskukseen sen kanssa.Sano vaikka,ettet osaa oikein pukea sanoiksi ajatuksiasi joten kirjoitit ne paperille.Sieltä saat apua ja tukea.
        Ennen kaikkea muista se,että olet hyvä äiti kun haet apua,sinun katsotaan kantavan vastuusi,kun ymmärrät että olet masennuksissa.Jos et sen sijaan hae apua,niin tilanne voi mennä huonompaankin suuntaan.On olemassa perhetyöntekijöitä jne.Tietysti jo pelkkä terapia voi auttaa.
        Itse olen kärsinyt masennuksesta koko pienen elämäni, olen nyt 23v. ja pian 1 vuotiaan lapsen äiti.Lapsen isän kassa asumme toistaiseksi yhdessä mutta välillä näyttää täälläkin siltä että minusta tulee jossain vaiheessa yh.Saa nähdä,minkä mies katsoo elämälleen tärkeäksi,ollaanko me lapsen kassa etusijalla.Pettämisiä tai juopotteluja en ala katsoa.Joten jos ei,niin sitten se on bye bye.Lapsen tulee kasvaa turvallisessa kodissa,vaikka vanhempia olisikin "vain" yksi.Itse syön masennukseen lääkettä ja käyn terapiassa säännöllisesti.
        Syön lääkettä ja


    • pärjäät

      Ota elämä siten, että hoidat vastuutehtäväsi on lapsesi tunnollisesti ja ala voimaan hyvin. Tee mikä tuntuu hyvältä ja hymyile. Sellainen on miesten mieleen. Turvallisuuden pyytäminen karistaa oikeat miehet luotasi, vedät tarrautumisella vain reppanoita jotka ovat itse vaillinaisia.
      Elä tavallista elämää kun sinulla on lapsikin. Mielenterveyspalvelujen käyttämisestä on haittaa ja jopa vaaraa pikkulapsen äidille. Paskaäidillesi ja sijareillesi voit kirjoittaa kirjeen ja sano suusi puhtaaksi. Se on hyvää mielenterveyshoitoa se. Ja jätä tietoisesti vähitellen taaksesi ne paska-ajat. Ei missään lue, että sinun on oma ja lapsesi elämä tuhottava heidän takiaan. Mielenterveysasiakkaat käykööt itse mielenterveyshoidoissa eteenkin päin, he jotka sitä suosittelevat haluavat vetää muutkin omassa ahdistuksessaan suohon. Sellaiset pitää kierrellä ja vältellä. Pysy kaukana kurjista ja hakeudu tavallista elämää elävien ihmisten pariin. Nuori ihminen, kaikki ihana on edessä päin.

      • MITÄ....

        tekstiä suollat: "Mielenterveyspalvelujen käyttämisestä on haittaa ja jopa vaaraa pikkulapsen äidille... Mielenterveysasiakkaat käykööt itse mielenterveyshoidoissa eteenkin päin, he jotka sitä suosittelevat haluavat vetää muutkin omassa ahdistuksessaan suohon. "

        Aika moni ihminen on saanut avun terapiasta, ja näköjään niitä, jotka sinne eivät uskaltaudu vaikka apua kovasti tarvitsisvatkin, näyttää olevan vieläkin joukossamme. Mieti nyt vähän mitä suustasi päästät, hyvä ihminen!


      • viestin painua
        MITÄ.... kirjoitti:

        tekstiä suollat: "Mielenterveyspalvelujen käyttämisestä on haittaa ja jopa vaaraa pikkulapsen äidille... Mielenterveysasiakkaat käykööt itse mielenterveyshoidoissa eteenkin päin, he jotka sitä suosittelevat haluavat vetää muutkin omassa ahdistuksessaan suohon. "

        Aika moni ihminen on saanut avun terapiasta, ja näköjään niitä, jotka sinne eivät uskaltaudu vaikka apua kovasti tarvitsisvatkin, näyttää olevan vieläkin joukossamme. Mieti nyt vähän mitä suustasi päästät, hyvä ihminen!

        sinne minne kuuluukin, älä sitä lue!! Kirjoittajan täytyy olla itse aika sairas ja varsinkin katkera. Todella ajattelematonta kirjoittaa moista palstalla, jossa haetaan oikeasti apua ja tukea vaikeen tilanteeseen>:-/.

        Saat oikeasti apua, kun otat yhteyttä mielenterveystoimistoon. TOki voit mennä vaikka tk:n lääkärillekin ihan eka, sama minne, mutta kunhat saat kerrottua, että on noin paha olo. Lapsesi hyväksyy sinut, hän rakastaa sinua..ja voi olla, ettei ole kaukana sellainenkaan ihminen, joka sinua päivittäin halaisi, kehuisi, rakastaisi!

        Totta kai sun pitää päästä puhumaan omista lapsuuden kokemuksistasi, ja eka askel on tuo mtt tai ihan lääkäri. Mielenterveystoimistossakin voi käydä vuosikausia juttelemassa asioistaan, ei se välttämättä ole sen huonompi kun Terapia. Siellä minä käyn 3. vuotta, ja oikeastaan v--tuttaa;-o.

        Usko nyt itseesi, totta kai sinä selviät kun olet selvinnyt tähänkin saakka, lapsesi on ihana, sinä olet hyvä äiti ja hyvä ihminen, kaikki kyllä selviää! Ja se oikea ihmissuhde tulee takuulla kohdalle...juuri se mitä kaipaat!

        Tyrkyttäisin osoitettani taas, mutten arvaa, ellei kysytä;-D. Olen muutaman kerran tarjoutunut auttamaan äitejä masennuksessa, kun itselleni se on niin tuttu ja omakohtainen juttu. Kerro, tai kertokaa muutkin, jos jutteluseuraa kaipaatte! Haluaisin oikeasti auttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe