Annan kolmas levy

kolmasneljäs...

Annaltahan ilmestyy kolmas levy syksyllä niin mulle tuli vaan mieleen, että kuinka yleistä on tehdä vuosittain uusi levy?
Levy-yhtiö tietysti takoo Annalla rahaa vielä kun rauta on kuumaa, mutta kuinka kannattavaa se loppujen lopuksi on? Joka levyllehän ei voi löytyä laadukkaita kappaleita, vaan yksi tai kaksi ns. hittiä ja loput levyntäytettä.

9

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dindindin

      ilmesty kolmas levy keväällä ja Hanna Pakariselta neljäs. Jani Wickholmilta on kai ilmestynyt jo viisi levyä, jos joululevy lasketaan mukaan. Eli kait se aika yleistä on tehdä n. kerran vuodessa ja mikäs on tehdessä kun biisit tilataan ympäriämpäri. Bändeiltä ja artisteilta jotka tekevät itse kaikki biisinsä ilmestyy levyn n. 2-3 vuoden välein.

    • on ihan

      sama mitä se abröö laulaa levylleen. Eskarilaisilla ja ala-asteelaisilla ei ole kovin korkeet kriteerit musan suhteen.

      • tuollaisia

        Ihan aikuinen täälläkin kirjoittaa ja tykkää Abreun biiseistä. Hyvän olon biisejä ja hyviä, kun saavat tanssijalan vipattamaan


      • vuodessa ilmestyy
        tuollaisia kirjoitti:

        Ihan aikuinen täälläkin kirjoittaa ja tykkää Abreun biiseistä. Hyvän olon biisejä ja hyviä, kun saavat tanssijalan vipattamaan

        "uusi levy." Siinä ajassa ei ehdi tehdä kovin paljon muutoksia ja Anna itse ei kehity sillä tavalla.


      • vähemmän
        tuollaisia kirjoitti:

        Ihan aikuinen täälläkin kirjoittaa ja tykkää Abreun biiseistä. Hyvän olon biisejä ja hyviä, kun saavat tanssijalan vipattamaan

        fiksuja aikuisiakin. Ikä ei ole viisauden mitta.
        Tusina kamaa joka sopii hetken renkutuksena ennen seuraavaa vispaajaa.


      • Renkutit vain
        vähemmän kirjoitti:

        fiksuja aikuisiakin. Ikä ei ole viisauden mitta.
        Tusina kamaa joka sopii hetken renkutuksena ennen seuraavaa vispaajaa.

        > Tusina kamaa joka sopii hetken renkutuksena
        > ennen seuraavaa vispaajaa.

        Minusta tuo oli tusinanettikirjoitus, jonka kaltaisia ilman sisältöä olevia renkutuksia on tällä palstalla aivan liian paljon.


      • kedonkukka90
        tuollaisia kirjoitti:

        Ihan aikuinen täälläkin kirjoittaa ja tykkää Abreun biiseistä. Hyvän olon biisejä ja hyviä, kun saavat tanssijalan vipattamaan

        Onko nti Abreu alkanut säveltäjäksi...?

        Kyllä Anna ihan kivasti laulaa, mutta jonkun aivan muun biisejähän ne on.


      • jonsk
        kedonkukka90 kirjoitti:

        Onko nti Abreu alkanut säveltäjäksi...?

        Kyllä Anna ihan kivasti laulaa, mutta jonkun aivan muun biisejähän ne on.

        Anna on ollu mukana monenki laulun sanoittamisessa kakkos levyllä ja mun mielestä se on ainakin hyvä alku.

        Ja Annahan on sanonut että oisi hyvä osata soittaa pianoa, että säveltäminenkin onnistuisi tulevaisuudessa.


    • anttifani -88

      ehkä annan levyillä on "levyntäytettä" muilla artisteilla levyt kun ovat aika usein "kokonaisuuksia" ja sanoitukset järkeviä. annan sanoitukset ei oo kovin järkeviä kun miettii kappaleiden nimet suomeks. onneks nykysin vielä jotkut tekevät sanoituksiltaankin hyviä kappaleita ja kokonaisuuksia eli levyjä.Kuten Antti Tuiskun hengitän levy kertoo Antin elämästää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe