Vinkkejä Itsetyydytykseen

saisiko?????

Moi!Olen 19vuotias tyttö ja haluisin vinkkejä itsetyydytykseen. Olen siis kyllästynyt sormeen.En tahdo ostaa seksileluja.Millä ois hyvä?Missä asennossa? ;) Olen ylpeä kaikista vinkeistä. Kiitos jo etukäteen.

76

70435

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse tykkään

      tyydyttää itseäni vatsallani tai ratsastaen tyynyä vasten... Tai mytättyä peittoa... Toki antaa ärsykkeen vain klittaan.... Ja ukko tykkää katsella kun hinkkaan ja huohotan ja voihkin tiukka peppu pyörien... ;)

      • ....

        Itse pidän kanssa tyynyn tai peiton päällä ratsastamisesta.. Juurikaan muuta "tyyliä" en käytä... Joskus saatan samalla kuitenkin tyydyttää sormillani takaa päin ;)


      • kans.....
        .... kirjoitti:

        Itse pidän kanssa tyynyn tai peiton päällä ratsastamisesta.. Juurikaan muuta "tyyliä" en käytä... Joskus saatan samalla kuitenkin tyydyttää sormillani takaa päin ;)

        hinkataan pillua tyynyä tai peittoa vasten..tai sitten esim sohvan käsinoja tuntuu haarojen välissä taivaalliselta :)


      • itseäni
        kans..... kirjoitti:

        hinkataan pillua tyynyä tai peittoa vasten..tai sitten esim sohvan käsinoja tuntuu haarojen välissä taivaalliselta :)

        hyvällä hierovalla suihkulla. Siinä täytyy löytää juuri sopiva paine, niin huh huh...


      • Yks tyhmä

        asiallisesta vastauksesta! Nyt uskallan katsella tätä(kin) viihdettä:-)


      • minni 16

        mä kans keinnuttelen satiinisen sohvatyynyn kanssa(jokaon sijjai kovempi) tai sitten sängyssä on polyamidisatiini peitto oikean peiton lisäksi,niin se toinen on vaan runkkuavarten ja sit kun mä leikin niittenkans, niin annan pissin tulla,niinon kiva leikkiä siinälämpöisessä märässä.ja tietenkin on sormet mukana.koklaa ite lirutella.


    • sulle

      Meen kontalleni, tai istuun jalkojen päälle hieron toisella kädellä 1 ja toisella 2 reikää samaan aikaan. Sit yks on että pistää kortsun puhelimeen ja soittelee soittoääniä ja värinä tietty päälle ja sillä sisään.. :D

      • Kortsu &kurkku

        sisällä olis luonollisempi? Panis sen sisään ja lähtis lenkille niin että kurkku menis edes takaisin sisällä. Onks kukaan kokeillut? Tuli vaan mieleen....


      • Anonyymi

        Ha ha tuo oli hyvä, kännykällä soittoääniä ja tärinää.
        Tuo on ihan oikeesti hyvä idea ja samalla hauska.


    • Kotitalousope

      Voi tyttö kulta, katselepas kotiasi uusin silmin. Välineitä löytyy - turvallisia.

      Vesisuihku yksi parhaista. Kurkku, porkkana, sähköhammasharja, kynttilä, kaikki pullot joiden korkki ei irtoa ja jää sisälle, vain mielikuvitus rajana. Vihannekset kannattaa lämmittää lämpimässä vedessä ja kondomia voi käyttää päällä. Sama leikkiväline uudessa eri asennossa antaa uudelaisen orgasmin. Kokeile!

    • klitalle

      Käsisuihku on hyvä, painetta voi säädellä juuri sopivaksi... suosittelen..

      • jifsdfsfsdf

        Itse en harrasta oikeastaan mitään muuta nykyään kun suihkun kanssa tyydystystä, se on vain jotain niin taivaallista! Joko juuri niin, että ottaa käsisuihkusta sen pään pois ja tyydyttää sillä, tai sitten itse tykkään ihan vain maata hanan alla jalat auki, niin että vesi osuu suoraan klittaan. Oih, suosittelen!!


      • erttgh
        jifsdfsfsdf kirjoitti:

        Itse en harrasta oikeastaan mitään muuta nykyään kun suihkun kanssa tyydystystä, se on vain jotain niin taivaallista! Joko juuri niin, että ottaa käsisuihkusta sen pään pois ja tyydyttää sillä, tai sitten itse tykkään ihan vain maata hanan alla jalat auki, niin että vesi osuu suoraan klittaan. Oih, suosittelen!!

        käytän ostamaan viinipulloon tarkoitettua, koristeellista korkkia. Se on muovia ja muodoltaan suurenevilla palloilla ylöspäin kapeneva kartio. Ostin sen 50snt:llä Tiimarista, pesin sen kunnolla ja voi että! Se yhdessä sormien kanssa, jo toimii!


      • teki hyvää
        erttgh kirjoitti:

        käytän ostamaan viinipulloon tarkoitettua, koristeellista korkkia. Se on muovia ja muodoltaan suurenevilla palloilla ylöspäin kapeneva kartio. Ostin sen 50snt:llä Tiimarista, pesin sen kunnolla ja voi että! Se yhdessä sormien kanssa, jo toimii!

        Kuulin kerran mikrossa lämmitetystä grillimakkarasta. Ensin pidin vitsinä, mutta sitten kerran päätin kokeilla ja ..... hyvältä tuntui.
        Kokeiltu on erilaisia grillimakkaroita, HK.n sinistä ja Atrian Punaista. Mikrossa sopivasti lämmitettynä tuntuvat todella hyviltä ja kokoja löytyy halujen mukaan !


      • Herkkukurkku
        teki hyvää kirjoitti:

        Kuulin kerran mikrossa lämmitetystä grillimakkarasta. Ensin pidin vitsinä, mutta sitten kerran päätin kokeilla ja ..... hyvältä tuntui.
        Kokeiltu on erilaisia grillimakkaroita, HK.n sinistä ja Atrian Punaista. Mikrossa sopivasti lämmitettynä tuntuvat todella hyviltä ja kokoja löytyy halujen mukaan !

        Herkkukurkku

        Valitse kaupassa mieleisesi: riittävän pitkä, -paksu, sekä sopivan muodokas eli suora tai käyrä. Varmista vielä sellainen kurkku, jonka paksumpi pää on täysin sileä ja passeli menemään "sinne". Varmista se oikein sormellasi, niin ei tule ikäviä yllätyksiä. Sitten laitat sen, olitpa kotona tai kylässä, isoon vesikattilaan ja lämmität niin paljon että se pehmenee samalla hieman. Näin siihen saat oikeampaa tuntoa... Sopivan lämpimänä ja pinnasta hieman pehmenneenä voitkin sitten käyttää sitä sellaisenaan tai kumi päällä. On taatusti aidon tuntoinen. Lopuksi voi käyttää sen vielä kuorittuna ja siivutettuna vaikkapa leivän päällä.


      • jifsdfsfsdf kirjoitti:

        Itse en harrasta oikeastaan mitään muuta nykyään kun suihkun kanssa tyydystystä, se on vain jotain niin taivaallista! Joko juuri niin, että ottaa käsisuihkusta sen pään pois ja tyydyttää sillä, tai sitten itse tykkään ihan vain maata hanan alla jalat auki, niin että vesi osuu suoraan klittaan. Oih, suosittelen!!

        teen itse samaa. mitä voimakkaampi suihku sen parempi.


      • Anonyymi
        jifsdfsfsdf kirjoitti:

        Itse en harrasta oikeastaan mitään muuta nykyään kun suihkun kanssa tyydystystä, se on vain jotain niin taivaallista! Joko juuri niin, että ottaa käsisuihkusta sen pään pois ja tyydyttää sillä, tai sitten itse tykkään ihan vain maata hanan alla jalat auki, niin että vesi osuu suoraan klittaan. Oih, suosittelen!!

        Tykkään kans suohkulla


      • Anonyymi
        teki hyvää kirjoitti:

        Kuulin kerran mikrossa lämmitetystä grillimakkarasta. Ensin pidin vitsinä, mutta sitten kerran päätin kokeilla ja ..... hyvältä tuntui.
        Kokeiltu on erilaisia grillimakkaroita, HK.n sinistä ja Atrian Punaista. Mikrossa sopivasti lämmitettynä tuntuvat todella hyviltä ja kokoja löytyy halujen mukaan !

        Ja kauppiaalta voi aina kysellä neuvoja ja niksejä...


    • posliini2

      on siis numero 1.

      Hoida itsellesi koko tai edes puoli posliini, niin hommaan saa uuden näkökulman. Posliinilla tarkoitan oikeaa juttua, missä karvat on poistettu juuria myöten, ei leikattu. Ohjeet löydät varmasti. Varoituksena, paluuta ei ole.

      • piia233

        sähköhammasharja saa ainakin meikäläisen aivan sekaisin. Hyvä puoli vielä, ettei väsy koskaan.


    • HienoIdea

      ....käytän tuota rexonan ylösalaisin olevaa DEODARANTTIA.

      käytä loppuu, tarrat pois ja pese kunnolla. Sitten sillä voi joko ratsastella tai mitä ikinä keksii. ;) ite oon ihan koukussa. Pakko varmaa kohta taas... ;)

      • llidlistä saa samankokoisia dödöjä hintaan 2e. säästää rahaaa.


    • oxxy

      käytä kynttilää,harjaa,kurpitsaa,kurkkua,porkkanaa.onhan niitä tytöillä.

      • tyttö21

        Mä tykkään suolakurkusta, siitä jää niin ihana jälki kutka.


    • KJ

      Ellet halua osta sauvaa kaupasta niin käy ostamassa salaattitarpeet kaupasta. Valitse sopiva kotimainen kurkku. Lämmitä se mikrossa, varovasti jokunen 20 sekuntia kerralla kunnes se on ihanan lämmin, kova mutta kimmoisa. Laita kortsu päälle ( tai pese kurkku kunnolla ennen mikroon laittoa ) ja nauti. On oikeasti parempi kuin kyrpä...

      • Jokaista peräkkäin

        Kaikkea kannattaa kokeilla, mulla käy nuori poika kaupassaja tuo lenkkiä ja kurkkuja sen kokosia kun tekee mieli. Annan pojalle pullon juotavaksi ja menen sänkyyn kokeilemaan ostoksia, sitte kun saanut tarpeeksi kutsun pojan sänkyyn. tekee monen orgasmin jälkeen hyvää saada välillä oikeata kovaa ja paksua. Hepulla seisoo ihanan pitkään, jos joskus ei jaksa saa työntää kurkkua niin kauan että tuleemulta kunnolla, ei tykkä huonoa vaikka työnnän porkkanan sille sisään vaikka onkin tiukka poika. Muut ei sille paljon hahdukkan, minulle on joskus työntänyt ISON kesälurpitsan ja muutakin mitä on keksinyt. Kannatta nuorten kokeilla mikä mahtuu ja mikä ei, vanhempana tekee hyvää välillä kun saa kunnolla isompaa.


    • naoomi
    • girl 13

      Banaania billuun.

      • na

        Ja kurkkuja ja kaikkia muitakin?


    • Lol

      No saman tie menee varmaa myäs harja ja sähköhammasharja!

      • 25 vuotias nainen

        Tyyny kannattaa laittaa alle ja sen päälle nahkainen salkku ja sitten vain hinkkaamaan sitä salkkua vasten.Ai että tuntuu mahtavalle.Kannattaa
        kokeilla.


    • ilman hammasharjaa

      Niin tai miksei ihan oikeasti vaan osta niitä dildoja tai vibraattoria? Niitä saa tilattua netistäkin eikä ne ole sen pervompia kun vihannesten tai huonekalujen raiskaaminen. Mikä seksileluissa tuntuu niin vastenmieliseltä tai pahalta ettei sellaista halua hankkia? Ei siis millään pahalla, uteliaisuudesta vaan kysyn.

    • joululahja itselle

      Hierontaistuin on mahtava. Pallukat pyörivät väsymättä ja voi saada lukuisia orkkuja peräkkäin. Pelkkä niskahierojakin riittää.

      • Kyllä toimii

        Kokeilin tuota nahkaista salkkua.Laitoin tyynyn alle ja sen päälle salkun ja
        sitten hyppäsin siihen päälle hinkkaamaan.Miesystävältäni löytyi tuollainen
        vanha risa salkku.Lopuksi hän itse hyppäsi siihen päälle ja runkkasi mällit
        siihen.Itse hyppäsin siihen painoksi vielä päälle ja näin me saimme molemmat
        tyydyttää itseämme.Välillä täytyy myös harrastaa itsetyydytystä,ihanaa.Sen jälkeen
        olemme useita kertoja käyttäneet tuota salkkua ja käytämme jatkossakin.


    • hassulineiti

      Olen itse ostanut seksileluja mutta olen huomannut että ne ovat liian pieniä. Taidankin ottaa tästä lähtien porkkanat ja kurkut käyttöön..Eihän se haittaa jos niitä laittaa useamman(=
      Kysyisin vielä että minkä ikäisenä aloititte itsetyydytyksen?

    • Neisyt

      Itse olen vielä neitsyt enkä haluaisi työntää vielä mitään esineitä sisääni mutta sormet käy :) mitä asentoja ja tapoja suosittelisitte orkun saamiseksi??

      • herätehetki

        ei tarvii työntää sisään mitään. Käytä jotain, mikä taristää klitorista ja häpyhuulia, sekä naisille tarkoitettua nautintovoidetta. Sitten vaan ajattelet kaikkea kiihoittavaa...


    • Mielikuvitus on rajana, kerran kävin ostamassa banaanin, laitoin kortsun päälle ja yleiseen vessaan leikkimään... oli hyvä, ei liian kova ja kokoja löytyy...

    • qsdc

      Mulla toimii parhaiten vatsallaan makaaminen, molemmat etusormet käytössä. siilleen kummallekkin puolelle että häpyhuulet jää siihen väliin. Sitte toisella alkaa liikuttamaan ylös alas, ja jännittää jalkoja, tulee hyvät :D

    • orkkuporkku

      Ota helminauha jossa suht suuret helmet, laita klitoris niin että se jää helmien väliin ja liikuttele helminauhaa edestakaisin... Ai että!

    • Martta50

      ostappa vihanneksia... voi sitte kivasti syödä kaupan päälle... ja skootteria...se haluu nähdä sun hikoilevan...

      • Äitini käyttää juuri tuollaista työpaikallaan kaulassa. On hymyssä pidättelemistä kun tiedän tuon vinkin.


    • kutrix

      Hienolta kuulostaa, naisilla ei taivaskaan rajana omillaan olon iloissa. Mihin miestä edes tarvitsee - nautinto vähäisempää tosiasiassa miesten kanssa. Oma kokemuksenikin sekin. Onko ongelma olla siis yksin, vaikka se siten esitetäänkin, yksinolon säälittävyys...

    • sennu12344666

      sähköhammas harja helminauha suihku kaikki käy. omat sormet on kuitenki suosikki :D ite en ikinä tajua tota tyyny tai sohva juttuu

    • heräte

      ...kiihoituin kirjoituksista niin, että piti kaivaa vuosia sitten seksimessuilta ostettu härpäke esiin. Toivoin, ettei laite olisi hapettunut ja paristossa ois vielä virtaa...ensimmäinen kerta, kun kykenin saamaan hyvän orgasmin ilman miestä, vielä neljä kertaa peräkkäin. Mutta olenkin ollut ilman jo viisi kuukautta...Tästä lähtien pidänkin huolta että kotona on aina oikeanlaisia paristoja ja sitä nautinnollistamis-salvaa....niin tuli hyvä, puhdas ja lämmin olo!

    • mmm

      Ite saan tosi huonosti sormilla enkä ollenkaan pelkästään jalat ristissä jännittämällä lihaksia. Enkä innostu sisälle työntelystäkään. Klitoris on se, joka mulle saa orkun ja siihen Peitto on paras!! (tyyny hyvänä kakkosena) Selälleen makaamaan sängylle, peitto myttyyn haarojen väliin ja käsillä pidetään peittoa paikallaan ja lantio heilumaan. Silleen saa parhaat! Pienenä (9v.) laitoin vielä peittomyttyyn nyrkin kokosen sileän kiven. Peitto pehmensi sitä kivasti ja hankaus tuntui eriltä kuin pelkällä peitolla. Sitten se kivi jäi pois, luultavasti käytännön syistä.

      Ja dildojen vibrat...mmm....Niissä on eroja! Tosin en oo kuin kahta erilaista kokeillut, mutta yllätyin kun aiemmin luulin, että vibra kuin vibra. Vibran huonoin puoli on se, että saa purra peittoa/tyynyä aika lujasti, ettei kämppis kuule...

    • LOVE SUIHKU!

      oon nuori tyttö ja neitsyt.Eilen kokeilin suihkua ihanaa sain ekan orkun!Kokoeilen taas heti harmi vaan koska asun vielä kotona isäni saattaa tulle suihkuun huutamaan liiasta veden käytöstä joten pitää olla varovainen.

    • kristahhia

      oon ihan märkänä pelkistä kirjoituksista! -> suihkuun!

    • <3

      Kertokaas jotain hyviä vinkkejä, joissa tosissaan pitää huutaa! En tosiaankaan haluu käyttää vibraa yms :/

    • jjeeeesss

      Mä sain viime vuonna seksimessuila ilmaiseks vibraattorin, meni muutama kuukausi ennen kuin edes muistin kokeilla sitä ja huhhuh. Loistava vehje.
      Entisessä kämpässä hierova suihku!

      Mun juttu on myöskin täyttää kortsu lämpimällä vedellä niin täyteen kuin vain saan, solmia päästä kiinni niinkuin ilmapallo ja sitten tunkea sitä tiedätte kyllä minne :) Ihanan lämmin, joustava ja pehmeä!

    • itsetyydytysfani

      itellä paras vaihtoehto on peitto- sinne sisään joku pehmolelu, ja ai että!

    • tyttö

      Peitto on kyllä paras vaihtoehto jos haluu saada kunnon orkun!! jokunen vuosi sitten mulla oli iso nalle-pehmolelu ai että oli ihanaa ku sillä oli muovinen kuono....!! suihku on kyllä tosi hyvä kans!! :)

    • Hammasharja orgasmi

      Suihkua tekisi kyllä mieli kokeilla, mutta isäni valittaa jo nyt liiallisesta veden käytöstä. Orgasmi on saavuteettu sähköhammasharjalla klitoriksen päähän. Sormia työntelemällä ei tule mitään, sama juttu porkkanan, kurkun kanssa. Kynttilää en ole vielä kokeillut, vibra tosiaan olisi hyvä, muttakun alaikäisiä ollaan.
      Peitto on tosiaan aivan mahtava tyydyttäjä, sitä suosittelen, ei tule vesilaskuja, aivan ilmainen muutenkin, peitto kun kaikilta löytyy. :)

    • ohhhjea

      ite menen sängylle selälleen, ja sormilla hieron tota mikä se on:D? nii hieron kuitenki sitä oikee kunnolla, ja porkkana, suihku ja sem semmoset on huippuja! ja se peitto juttuki:) ai että rämpläys tuntuu kans ihanalta

    • best of the best

      1. mene vatsalleen vaikkapa sängylle 2. laita kämmenet päällekkäin ja vien ne haaroihisi 3. laita sormet klitoriksen päälle ja tee hinkkaavaa ja pyörittelevää liikettä, jännitä samalla lantiopohjalihaksia ja nosta jalkoja koukkuun..... takuu varma taktiikka!
      Muutaman minuutin kun olen puuskuttanut täysillä tulee kaikkien aikojen kuningas O!!

    • viruttaja

      Googleta....water orgasm...ja nauti.

    • huh24/7

      nopeesti tuli vibran kans näitä lukiessa :P

    • ölölölöllö

      jotain viileetä...rasva,dödö,jää(enkyl oo kokeillu jäätä) pehmolelun kaa on myös kiva pyöriä ;D

    • Hmm'mmm

      Hm... Ite haluaisin kokeilla nyt heti peittoo... En oo kokeillu niin vähän voisittte jeesata oppimisessa?

    • Uhmama

      Kyllähän tuossa on tullut koitettua erilaisia juttuja.

      Ihan sillo ku alotin tyydyttämisen, niin työntelin vain puolet sormesta sisään ja hinkutin vaan sormilla ja tuolin istuinosan reunaa vasten. Sit ku sain koko sormen sisään niin laitin puuvärikyniä ja tusseja pimppiin. Oli riemukas hetki ku sain kolme samaan aikaan! :'D Ainii hyi. IHAN EKA kokemus tyydyttämises on se, kun istuin asuntoauton etupenkillä (auto oli kotipihalla, en siis voinu jäädä kii) ja laskin housut nilkkoihi. Sit laitin jalat koukkuun penkin reunalle ja yritin tunkea mun sormen persereikään. Wtf. :D Hyi.

      Sormien ennätys pimpissä on varmaankin 4.

      Myöhemmin on tullu: Porkkana, nakki, kuumemittarin kotelo (käytän edelleen. teippaan sen ison nallen haaruksiin pystyyn ja ratsastelen sillä heh, hengästyttävää puuhaa mut toimii!), hiusharja. Olen hinkuttanut pimppiäni tyynyä vasten (ratsastelin), tuolin metallista ja kylmää jalkaa vasten, peittoa vasten, pyyhettä vasten. Suihkua oon kokeillu muutaman kerran mut vaa kerran tuli orgasmi. Mut toisaalt ei haitannu et ei tullu orgasmia, koska oli kiihottavaa myös maata suihkun lattialla märkänä ja hieroa vartaloaan vedellä ja saippualla ja sormettaa villisti. Sit oon myös hinkuttanut semmost koiran pitkulaista vesilelua vasten ja siin oli semmone aika röpönen pinta.

      Nyt ei kyl tuu muut mielee, hmmm. :/ Mut oon miettiny makkaralla tyydyttämistä. Oon neitsyt joten etenen suht varovaisest.

      • Uhmama

        Ainii! Välil on ihana vaa fantasioida ja maata alasti sängyllä. Sillon toimii myös se et kietoo kaks huivia vartaloidensa ympärille; tissien peitoks ja perseen ja pillun peitoks ja sit vaa jotain fantasioi siinä. Se kiihottaa myös kun makaa alasti sängyllä ja yrittää pitää kädet kuris vaikka kuin tekis mieli kosketella itseään. ;D


    • .

      tämä oli oikein opettavaista. peittoa olen käyttänyt, mutta olen ajatellut olevani outo. näköjään en olekaan ainoa, joka sitä käyttää. ikävä kyllä minä en saa orgasmia. jotain pientä tyydytystä joka vähän helpottaa oloa, mutta en kummenpaa. kuinka ihmeessä saisin orgasmin? mulla on dildo, mutta en saa sitä tuntumaan hyvältä. olen yrittänyt glitoristakin sillä hieroa tärinän kans, mutta ei. elimet kyllä turpoaa, mutta se itse asia jää kokematta. olen ajatellut, että se asia vain pitäisi ajan kans opetella ja tutustua itseensä, mutta... mitä ihmettä voi tehdä, jos suoraa sanottuna panettaa, mutta ei saa itseään tyydytettyä, enkä harrasta irtosuhteita. ja jos en itse saa itseäni tyydytettyä niin kuinka joku muu saisi minut tyydytettyä? olisko jotain vinkkejä glitoriksen suhteen?

      • ripsariperse

        pyörittele sitä sormilla, niin kyllä tulee ! (;


    • teinitäällämiettii

      Onko normii jos tyydyttää esim. suihkulla sillee et ottaa sen suutin osan irti ja sit klitaan ja huuliin sellatteel sopival paineel suihkuttaa ja ku saa orkun nii sen jälkee klita tulee tosi herkäks eikä sit tee enää mieli jatkaa ku tuntuu et ei enää paneta?? Tuntuu et halut lähtee aina ekan orkun jälkee, iha sama tyydytänkö vibralla, sormilla( dildolla) tmv.

      • Sitten sua ei vaan paneta tarpeeksi. Liian nuori tai haluton. Pitää lukea enemmän tekstejä jos halut ei muulla tavalla kasva. :)


    • riuttala76

      No ennen oli miesten partakonesettejä, joissa oli koneeseen liitettäviä hierontaan tarkoitettuja osia. Sit mulle oli jäänyt jemmaan eräs kuolleen setäni kone. No avovaimo yksi päivä keksi et ei hitto mitä orgasmeja se sillä saakaan. Sit se partakoneen käyttö olikin vuosia ihan päivittäistä ja avovaimo melkein vaihtoi mut kokonaan siihen koneeseen. Kyllä se oli surullinen, kun kone vanhuuttaan eräs päivä hajosi. Itsekin kokeilin hierontaosalla hieroa rasvattua terskaani ja sekin tuntui kuin olisi saanut elämänsä parasta suihinottoa.

      • nainen ja isokone:P

        Joo, tiedän laitteen. Löytyy kirppiksiltä joskus. Mulla on niitä 2. Saa aivan maata järisyttäviä orkkuja. Viel kun ratsastaa dildolla samaan aikaan niin taivas aukeaa:DDD.


    • aaaahhhh

      Hei! Oon 19w tyttö. Haluaisin saada itselleni orkut mutta miten? Oon kokeillu suihkua, sähköhammasharjaa, vihanneksia ja kaikkea mitä täällä lukee mutta en saa koskaan orkkuja enkä ees kunnolla kiihotu mistä se johtuu? On halua paneskeluun mutta etenen varovaisesti.. Osaisko kukaan auttaa?

      • Itsetyydytys <3

        En osaa. Oon naimisissa itsetyydytyksen kanssa, mut ny oon jo alkanu haaveilla seksistä, mitä teen?'


      • miesnro99
        Itsetyydytys <3 kirjoitti:

        En osaa. Oon naimisissa itsetyydytyksen kanssa, mut ny oon jo alkanu haaveilla seksistä, mitä teen?'

        Hankit miehen. Niitä saa satunnaiseen seksiin mistä vain, vaikkapa ruokakaupasta.

        Satunnaista seksiä haluavat naiset ja miehet eivät kohtaa, koska naiset eivät näytä arkielämässä, että he ovat kiinnostuneita seksistä, vaan näytellään kilttiä tyttöä, vaikka kotona haaveltaisiin kuinka paljon oikeasta seksistä. Tai jos vähän vanhempi mies flirttailee nuorta naista, pidetään miestä pervona. Ravintolassa taas naiset ovat kännissä tai ovat niitä pissiksiä mikä vie kiinnostuksen.

        Siellä lähimmässä kauppakeskuksessa niitä miehiä on, suuri osa on sinkkuja ja valmiina tyydyttämään sinut nuori nainen ilman mitään sitoumuksia, joten ei tarvitse muuta kuin iskeä mies tai antaa tulla isketyksi sen sijaan että on niin helv..tin nirso että miehen pitää olla myös romanttinen, näyttää suunnilleen James Bondilta ja saa olla enintään muutaman vuotta vanhempi.

        VANHEMMAT MIEHET (NOIN 30 - 45 V) HAAVELEIVAT NIMENOMAAN NUORISTA NAISISTA (NOIN 16 - 23 V) ELI NUORTEN NAISTEN JOS KEIDEN ON HYVIN HELPPO HANKKIA SEKSIÄ, mutta täällä vaan ruikutetaan ja käytetään vihanneksia vaikka oikeaa seksiä olisi helposti tarjolla, kun vain ei ole niin nirso ikähaarukan ja ulkonäön suhteen.

        Romanssisuhteet ovat asia erikseen, mutta JOS SEKSIÄ HALUAA ITSETYYYDYTYKSEN SIJAAN NIIN SEHÄN EI NUORELTA NAISELTA VAADI MUUTA KUIN YHTÄ PITKÄÄ HALUKASTA KATSETTA MIEHEEN SIELLÄ KAUPPAKESKUKSESSA TAI MISSÄ SITTEN KÄYTKIN.

        Vai luulevatko nuoret naiset että me miehet olemme nirsoja ulkonäön suhteen kun on kyse pelkästä seksisuhteesta (fuck buddy) eikä seurustelusuhteesta? EMME OLE!


    • Anonyymi

      Myös dödö purkkia voi laittaa sisään siihen vielä jotain liukasta niin kyllä menee:)

      • Anonyymi

        HK sininen, mutta kannattaa käyttää 30sek mikrossa ensin. Muuten se on kylmä.


    • Anonyymi

      Voihan V. Ota tämmönen vanha ukko itelles ihan vaan ratsuks. Terve, ehkäisy, vaitiolo ja käytös kunnossa. Tuut vaan ja sanot suoraan. Sanon kyllä kuningattareni.

    • Anonyymi

      tuorekurkku ensin ohuempaa ja sitten paksumpaa päätä myös jalka hieronta laite hyvä makoilet sen päällä

    • Anonyymi

      Teen usein sitä illalla nukkumaan mennessä uoteessani siten että asetan tennispallon tyynyliinan sisään, sitten tyyny lantion alle ja ei muuta kuin hieromaan. Yllävän hyviä orkkuja sen kanssa olen saanut.

    • Ota aitoa mulkkua,se parasta

    Ketjusta on poistettu 114 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe