ns. EPÄSOPIVAT PARIT??

Nyt kertomaan kokemuksia!

Moi!
Täällä aina kysellään eri pareista, joten ajattelin tehdä tälläistä kyselyä, että voiko epäsopivat parit toimia, miten ja kenellä on mitäkin kokemusta.

Itse ihastun aina epäsopiviin pareihin, olen siin jousimies ja ihastuksen kohteita on olleet viiimeaikoina kauris, neitsyt ja härkä. Jokainen pitäisi olla tosi huonoja pareja. Ja mä todella olen jousimies, myös nousevassa! Mutta silti, heissä on ominaisuuksia mistä eniten tykkään.

Mutta toisaalta, kun tätä ikää on, niin ois pitänyt olla myös sopivia pareja, kuten leijona, oinas ja vesimies, ja ne vasta surkeita vaihtoehtoja olikin! Ei sopinut yhtään! Tosin olenkin miettinyt, että saa olla aika ihmemies, että sopii, mulla kun ei tota sitoutumisintoa kauheasti ole...
Että yleisestikin mulla on taipumus valita hunosti, horoskooppiin katsomatta...
Mutta! Kuinka paljon sinä uskot horoskooppeihin? Haetko niiltä oikeasti suuntaa?

Kuka on ollut sopivin pari sinulle? Entäs kamalin merkkin ja miksi? Ja jos joku "täysin väärä" pari on onnistunut, niin kertokaa, olisi mielenkiintoista kuulla kuinka haasteet on voitettu!

Ja jos joku harrastaa oikeasti astrologiaa, niin miksi näitä "vääriä" ihastumisia sattuu, miten sen näkee kartasta?

21

5825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei..

      Tunnetusti tule toimeen kenenkään merkin kanssa.joten voit harkita sinkkuna olemista

    • Zodiac-Guru

      Perinteisestihän se menee niin, että maamerkit ja vesimerkit keskenään ja sitten taas toisaalta tulimerkit ja ilmamerkit keskenään. Mutta se on vaan se karkea jako.

      On kuitenkin myönnettävä, että kun itse katselen tuttavapariskuntiani, niin kyllä ne parhaat parit noudattelevat tuota karkeaa jakoa. Siis oman subjektiivisen näkemykseni mukaan. Kauris ja skorpioni on upea pari. Samoin oinas ja vesimies.

      Mutta toisaalta sieltä löytyy niitä säännön vahvistavia poikkeuksiakin. Tunnen yhden mainion kauris/vaaka pariskunnan. Myös yhden erittäin hurmaavan skorpioni/leijona pariskunnan.

      Kerroit, että olet usein ihastunut maamerkkeihin. Todennäköisesti omassa kartassasi on sitten jotain sellaista, että nämä rauhalliset ja järkevät maamerkit vetoavat sinuun. Voisin kuvitella, että ainakin kuumerkkisi olisi kauris, härkä tai neitsyt. Se jo selittäisi aika paljon.

      • cauris

        Minä olen ymmärtänyt, että juuri tuli ja ilmamerkit toimivat keskenään, sekä maa ja vesimerkit. Siitä ristiin voipi ongelmia tulla.

        Esim. kaksonen-oinas hyvä
        oinas-rapu vaikeaa

        Esim. kauris-skorpioni hyvä
        skorpioni-vesimies vaikeaa

        jne....


      • alk.p

        Nou, kuu merkkini on oinas. Tuli. Ylivoimaisesti hallitsevin merkki on jousimies ja tuli, leijonaa ja oinasta löytyy myös. Mulla ei juuri ole järkeviä maamerkkejä kartassani ollenkaan. Ainoastaan merkurius on kauriissa.

        Tietysti vastakohdat viehättää vois kuvitella... Eikä mun mielestä oinas tai leijona sopinu mulle ollenkaan, tosin ne oli vaan ne yhdet tyypit, joten mistä sitä tietää oikeesti. Ei mulla kuitenkaan kavereina juuri kyseisiä merkkjä ole... Paitsi että on niitäkin. Mulla on aika paljon kavereita, ei aina muista minkä merkkisiä ;) Kaloja mulla tuntuu pulikoivan ympärillä kavereina eniten, ja näihin jo mainittuihin merkkeihin tuntuu olevan joku ihme vetovoima...

        Mutta siis, en ollut oikeastaan kiinnostunut itsestäni, vaan tarinoista, itsenihän mä jo sillätavalla tiiän ;) Että ois vaan yleisesti mielenkiinoista tietää onko poikkeuksia tyyliin ja millaisia jne.

        Mä tunnen ainakin yhden parin, missä kauris ja kaksonen seukkaa onnistuneesti, missä kalat ja skorpini ovat viihtyneet vuosia yhdessä... Niin, en tiedä itse uskonko sinänsä astrologiaan, mutta miksipä ei? Siinä on vaan joku juttu, ja onhan se mielenkiintoista jokatapauksessa! :D


    • parhaat

      Omaa kokemustani oinasnaisena, nouseva merkki leijona.

      Yleensä horoskooppien mukaan oinas ja leijona sopivat parhaiten yhteen. Samoin oinas ja jousimies. Suhteesta leijonamiehen kanssa en voi sanoa mitään hyvää. Eikä varmaan hänkään ; ) Se oli aivan uskomatonta tasapainoilua ja voimien koettelua. Kamala kokemus varmaan molemmille ; ) Vähän samanlainen kokemus on jousimiehestä, mutta ei niin voimakkaasti.

      Parhaat ja toimivimmat suhteet ole luonut kaksosiin ja vaakoihin, kaikilla elämänalueilla. Nykyinen mieheni on myös kaksonen.

    • vaakku

      Olen vaakanainen (nousuleijona, kuuneitsyt) ja mulla menee näin:

      -oinas: miesten kanssa tulen hyvin toimeen, naisten en.
      - härkä: miehet ja naiset ihan ok.
      - kaksonen: paljon naisia ystäviä, miehiin tunnen usein vetoa. (mulla mars kaksosissa)
      -rapu: muutama naispuolinen kamu tästä merkistä. Miesten kanssa ei synkkaa.
      -leijona: joihinkin miespuolisiin voimakas fyysinen veto. Naiset hyviä kavereina.
      -neitsyt: hyviä ystävinä, molemmat sukupuolet
      -vaaka: miehet turhan pliisuja makuuni, mutta mukaviahan me ollaan :)
      -skorpioni: menevät yli hilseen.
      -jousimies: loistomerkki, vauhdikkaita ja hauskoja ihmisiä.
      - kauris: miesten kanssa en tule lainkaan toimeen, en työkavereina enkä suhdetasolla. Naisten kanssa hyviä ystävyyssuhteita.
      -vesimies: hyviä ystäviä ja takana pari rakastumista vesimiehiin.
      - kala: usein ihastuttavia ihmisiä, mutta se tunneturbulenssi on minusta vähän rasittavaa. Mieskala turhan pliisu mulle.

    • kalaN

      Oinas: ihannemies
      Härkä: tasapainottava ja tunteellinen, vähän liian jäyhä ja hidas
      Kaksonen: ex-mieheni, ihastuttavia ja vihastuttavia.
      Rapu: Jostain syystä ei nappaa, vaikka usein ovat mukavia ja komeitakin.
      Leijona: pari suurta rakkaustarinaa, jotka loppuivat lyhyeen.
      Neitsyt: menis varmaa hermo niitten ylikäytännöllisyyteen.
      Vaaka: nykyinen mieheni, vähän lapsellisia kaikki vaakamiehet :)
      Skorpioni: kiihkeitä, ehkä liiankin
      Jousimies: kavereita, kivoja sellaisia, vetovoimaakin löytyy
      Kauris: voisin harkita jos kauris ei olisi niin vanhanaikainen
      Vesimies: vain kaveripohjalta

      Eli minä vesimerkkinä tunnen suurta vetoa tulimerkkeihin, mutta mulla onkin mars oinaassa ja kuu jousimiehessä. Maamerkit olisivat järkevin vaihtoehto, ilmamerkkeihin ihastun ja lopuksi vihastun, vesimerkit eivät säväytä. Kaikki siis riippuu omasta kartasta.

      • Härkä nainen

        Ite oon siis härkä, niukin naukin tosin, kuu on vaa'assa, mars härässä, venus oinaassa ja vastamerkki on skorpioni. Oon huomannut että ystäväpiiri on lähes kokonaan maamerkkejä. Eniten (80%) kavereistani on toisia härkiä, joiden kanssa ystävyys on todella helppoa ja kaikki sujuu. Maamerkkien lisäksi tuun toimeen hyvin myös rapujen kanssa. Ja yllättäen myös oinaiden kanssa. Leijonien kanssa tappelen, skorpionit ärsyttää, vesimiehet ja kaksoset on todella erilaisia härän kanssa, ja ehkä kaikista epämieluisinta seuraa.


    • tumma skopu

      Itse skorpioninainen. Ja tähän tapaan ovat ihmissuhteet menneet:

      Kauris: Neljän vuoden suhde kaurismieheen. Parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut. Synkkasi sekä fyysisesti että myöskin henkisesti. Päättyi siihen kun mies petti.

      Leijona: Paras tyttöystäväni on leijona. Ollaan vanhoja lapsuudenkavereita. Eräs leijonamies kerran piiritti mua kovasti, mutta itse en oikein syttynyt.

      Kaksonen: Teinivuosien heilani oli kaksosmies. Lukion jälkeen lähdettiin sitten eri suuntiin. Ei oltu mikään erikoinen pariskunta vaikka toki joskus oli ihan hauskaakin.

      Härkä: Molemmat pikkusiskoni ovat härkiä. Mukava ja rauhallinen merkki. Joskus menee hermo siihen jääräpäisyyteen ja "hidasteluun".

      Rapu: Muutaman kuukauden deittailin vanhempaa rapumiestä. Oli ihan mukavaa, mutta kaurismies kummitteli takaraivossa. Rapumies halusi jo asettua aloilleen, mutta itse en vielä ollut siihen valmis. Tiet erkanivat.

    • nainenkala

      Minulla menee näin:

      -Skopuja tyttökavereina todella paljon. Kivoja ja pitkäaikaisia ystäviä mutta hitusen liian raisuja ;). Miessuhde oli kiihkeä ja räiskyvä, lämmöllä silti näin jälkeenpäin muistelen =).

      -Vesimiehiä, muutama pitkäaikainen tyttökaveri myös, mutta sama homma; vähän liian äänekkäitä ja räiskyviä. Myös miesystävä/avomies mutta päättyi kun ei jaksanut taistella kokoaikaa....

      -kalat, niin miehet kun naisetkin, on mun sielunystäviä. Täydellinen ymmärrys ja viihdyn omieni joukossa =) En tosin seurustelisi kalamiehen kanssa...

      -neitsyt naisia myös ystävinä, välillä räiskyy mutta en vaihtaisi mistään hinnasta pois.

      -kaksosia ystävänä (naisia että miehiä). Hyvin virkistäviä mutta todella erilaisia mikä joskus voi olla rasitekkin. Mieheni on myös kaksonen. =)

    • kala...

      Ja nouseva skorpioni. Tulen täydellisesti toimeen skorpionejen kanssa. Jokseenkin kalojenkin. Vesimiehien tai leijonien kanssa ei sitten millään.

    • näin mennyt

      Näin on mennyt oinasnaisella (paljon "vettä" ja kuuta kartalla, nouseva rapu).

      - oinaat: sekä miehet että naiset, helposti väärinymmärryksiä, syntyy riitaa. Kts. leijona.
      - vesimies: miehet loistavia!!
      - kalat: pärjään molempien kanssa
      - härkä: toimii hyvin molempien kanssa
      - kaksonen: loistava yhdistelmä molempiin! varsinkin touko-kesäkuun vaihteessa syntyneet
      - rapu: muuten ok, hermostuttaa jahkailu
      - leijona: kamalia kokemuksia molemmista!
      - neitsyt: nippanappa...
      - vaaka: loistavia ihmissuhteita!
      - skorppari: kts. edelle, tosin koen hieman hyökkääviksi
      - jousimies: toimii ns. hyvän päivän tutuissa
      - kauris: kts. vaaka

      Summa. Paras vaaka, kauris, vesimies ja kaksonen. Huonoin leijona ja toiset oinaat.

    • syyniin

      Pieni vinkki. Kannattaa syventyä nouseviin merkkeihin. Voi vaikuttaa todella paljon, jopa niin, että varsinainen aurinkomerkki jää ns. varjoon. Esim. Kala jolla nouseva merkki on jokin "vahva", kuten oinas, leijona jne. voi "todelliselta" luonteeltaan olla tuo vahvempi merkki. Nousevan merkin saat selville ainoastaan syntymäkellonajan perusteella.

      Samoin kannattaa tarkistaa, onko henkilö syntynyt jakson alussa vai lopussa. Esim. juhannuksen aikoihin syntyneessä kaksosessa tai heinäkuun loppupuolella syntyneessä leijonassa voi olla paljon rapua.

      Sitten kun menee syvemmälle tulkintoihin ja alkaa tutkia ns. huoneita, niin selviää aina enemmän ja enemmän. Ts. miten planeetat vaikuttavat huoneissa.

      Mutta. Muista! Pilke silmäkulmaan ; ) ; ) ; )

    • Kalainen-

      Olen kalat nouseva skorppari (niinkun joku täällä aiemminkin oli) ja tässä jotain:

      Härkä: Olen koko elämäni vetänyt puoleeni Härkä-miehiä, mutta minulla menee aika nopeasti hermot heidän hitauteen ja tylsyyteen ja liialliseen rauhallisuuteen.

      Kalat: Naispuoliset kalat ihania, ja miespuoliset myös, mutta vain kavereina. En seurustelisi kalamiehen kanssa! Lyhyitä juttuja on kyllä ollut.

      Kauris: Liian jäykkiä ja vanhanaikaisia. Siis miehet. Muutaman kauris-nainen hyvä ystävä.

      Oinas: Elämäni rakkaus. Valehtelija ja petturi, mutta silti. Siitä ei pääse yli eikä ympäri:)

      Kaksonen: Seurustelin 4 vuotta kaksosen kanssa, mutta suurin ongelma oli hänen hermoheikkoisuus, lyhyt pinna, raivokohtaukset ja kykenemättömyys rentoutua.

      Itselläni on kuu härässä ja pari planeettaa oinaassa ja pari kalassa (en muista mitkä planeetat :) )

    • skorpioness

      Skorpioni ja nouseva merkki on Leijona

      1. Naimisissa olin Oinasmiehen kanssa (7vuotta), upeaa kiihkeää seksiä ja hirveitä tappeluita, ei sopinut mulle, ystävänä ei ole yhtään oinasta. Tytär on oinas, hieno lapsi tulemme toimeen

      2. Toinen liitto Kauriin kanssa, se oli sitä ymmärrän ilman sanoja sua, ja kun minä aloitin lauseen mies pystyi sen lopettamaan. Ero tuli 15vuoden jälkeen Kauriin pettämisen takia.

      3. Kalojen kanssa en tule oikein juttuun, ovat jotenkin liian vaisuja minulle. Sekä miehet että naiset

      4. Parhaat ystävät ovat Rapuja, Vaakoja, Neitsyitä, Skorpioneja ja Härkiä

    • seku mieki..

      Rapu itse. Testattu kaksonen (kahteenkin kertaan) - ei toimi. Tosin ei pidäkkään, jos skooppeja katsotaan. Skorpioni tuli katsotuksi myöskin, pitäisi olla ihanneyhdistelmä - ei toimi, paitsi ystävänä kyllä. Kalat liian mitä lie, ei edes ystävinä toimi. Härkä, pitäisi pelata. Ei jaksa sellasta tosikkoa. Toiset ravut, ei onnistu ei myöskään ystävissä yhtään rapua. Jousimies... hmmm - itse ihastuin korvia myöten, mutta kaatui jousimiehen pakoon. Nyt vesimies, ja tämä tuntuu olevan hyvinkin lupaava yhdistelmä.
      No luulenpa, että kyse on kuitenkin ihan muista asioista kuin horoskoopeista....

      • Ei pelkkää astrologiaa.

        Eletty elämä muokkaa ihmistä myös, se ei näy astrologiassa, miten sielusi, henkesi tosissaan kehittyy sinulle ominaisella tavalla. Mitä tahdot kullakin hetkellä, en usko sen olevan tiukasti kartalla. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että täysin erilainen ihminen on hyvä minulle nyt. Mies, joka seisoo omilla jaloillaan, on omapäinen. Härkänä annan hänen olla oma itsensä, enkä ala olemaan härkäpäinen. Kaikkea sellaista.


    • Noin 28 vuotta.

      Minä olen ymmärtänyt, että vedämme puoleemme sellaisia yksilöitä, jotka antavat meille hyvän kasvupohjan niille ominaisuuksille, jotka meissä tarvitsevat kehittymistä. Minä härkänä olen vetänyt puoleeni kaksosta, jonka irtonaisuus, riippumattomuus, jopa itsekkyys, saavat minut sekoamaan. Olen siis kehittänyt irti maasta tuntojani. Rapu-ihmiset ovat saaneet minut sekoamaan. Onko saituus vain Ravussa oleva ominaisuus? Nyt olen kehitellyt rahankäyttöäni. Ovat kukaties yhtä itsepäisiä, kuin härkä? Neityen kanssa siivoamme kilpaa. Ihminen kehittyy, jos tahtoo. Omia voimakkaita ominaisuuksia on vaikea nähdä, varsinkin, kun niissä on parantamisen varaa. Parisuhteeseen rupean, kun tahdon kasvaa jossain asiassa. Platoninen suhde on hyvä kasvupohja siihen.

    • oon....

      Oon jousimiesnainen ja parhaiten synkkaa jousimiesten ja oinaiden kanssa kun miehistä puhutaan. Ennen ihastuin aina "vääriin" merkkeihin; härkä, neitsyt ja rapu. Heidän kanssaan suhde olisi "päällisin puolin" toiminut, mutta sielunkumppanuutta edellisten merkkien kanssa en kokenut. Kun taas toisen jousimiehen ja oinaan kanssa olen tälläistä kokenut.

    • Tähän päivään

      >Itse ihastun aina epäsopiviin pareihin, olen
      >siin jousimies ja ihastuksen kohteita on olleet
      >viiimeaikoina kauris, neitsyt ja härkä. Jokainen
      >pitäisi olla tosi huonoja pareja. Ja mä todella
      >olen jousimies, myös nousevassa! Mutta silti,
      >heissä on ominaisuuksia mistä eniten tykkään.
      >
      >Mutta toisaalta, kun tätä ikää on, niin ois
      >pitänyt olla myös sopivia pareja, kuten leijona,
      >oinas ja vesimies, ja ne vasta surkeita
      >vaihtoehtoja olikin! Ei sopinut yhtään! Tosin

      Kun kerran omat kokemuksesi puhuvat horoskooppimerkkien mukaan valintaa vastaan, eikö sen pitäisi vinkata että ehkä kumppanin valinta hänen horoskooppimerkkinsä perusteella on pelkkää huuhaata? Siis miettikää nyt vähän mitä kirjoitatte! Oletteko te oikeasti tosissanne? Ei hyvää päivää.

    • Iituli75

      Aluksi kuitenki sanon, että EI AINA horoskoopit sano totuutta , että ketkä passaavat toisillensa! Mutta jotakinhan niissä perääkin on. Nousevat- ja kuumerkit vaikuttavat henkilön luonteeseen myös..Mut eikö se rakkaus ole tärkein asia? Merkeistä huolimatta...
      Eli itse ole skorpioni nainen ja seuraavien merkkien kanssa ollut suhteita
      Rapu: Mieletön kemia ja seksi oli tunteikasta ja hienoa. Rapumies kuitenkin oli ehkä liian hidas ja kuoreensa vetäytyvä toisinaan. Ei ollenkaan energinen tyyppi. Ärsytti se toisinaan pahasti. Itse kun olen melkoinen energiapakkaus.
      Oinas: HUHU HUH! Mieletöntä seksiä alusta loppuun! Mutta luonteet eivät yhtään passanneet yhteen. Tappeluita ja valtataistelua! Ero tuli luonnollisesti!
      Jousimies: Ok suhde ja seksi ihan ok, mutta Jousimiehen mieletön mustasukkaisuus (ei ollut edes aihetta) lopetti suhteen! En suosittele!
      Härkä: Seksi mahtavaa ja samalla aaltopituudella monessa asiassa. Mutta Härän hitaus ja huumorintajuttomuus olivat ahdistavaa. Hyvin lyhyt suhde siitä tulikin.
      Leijona: Hyvin sopiva kumppani oli monessa mielessä (10 v. suhde hänen kanssaan). Kaikki ok. Seksi alussa tulista, mutta alkoi hiipumaan 2-3 v. jälkeen pahasti. Suhde loppui miehen uskottomuuteen, jota teki useasti. Viimeinen kerta liikaa, kun oli pistellyt kaveriani.
      Vesimies: EI ollenkaan passannut. Ihan liian vaikeaselkoinen kaveri ja miettii siirtojaan tarkasti ja lopuksi pupu pöksyssä...Lupaa, lupaa ja pettää sitten. Hyvin lyhyt , orastava suhde. Kaatui mahdottomuuteen.
      Nyt Vaakamies kehissä (nouseva neitsyt) Aivan mahtavaa seksiä. Vaaka mielikuvituksekas, ihanan eroottinen mies ja pitää seksistä. Ainakin näin alussa tuntuu joka tasolla ihan juuri sopivalta mieheltä! Puheenaiheet ja mielenkiinnonkohteet samat ja juttua riittäää..kumpikin puheliaita ja huumorintajuisia! Saas nähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe