Tilasin joskus jossain ravintolassa Koskenkorva pingviini-nimisen drinkin, johon tuli ainakin kossua, minttuviinaa ja jotain 'butter shot' -nimistä (tai nimi sinne päin) likööriä (Kuyper). Olen yrittänyt etsiä tuota likööriä, muttei oo osunu kohalle. Onkohan sitä myytävänä jossain alkossa tai mitä sanotte, mistä aineista vois tulla vastaava drinkki?
Koskenkorva Pingviini
3
4866
Vastaukset
- Ehkä tätä
Tuskin se oli butter shot vaan butter scotch, eli toffeen makuinen likööri. Eli periaatteessa voisit itse kokeilla sekoittaa vastaavaa kirkkaasta viinasta, toffeelikööristä ja minttulikööristä tai -viinasta. Itseäni eivät noin makiat cocktailit houkuta, mutta siitä vain blandaamaan!
- ei-idiootti
Ainakin Butler´s Hottia tai jotain sen nimistä kyypperin likööriä on alkon tilausvalikoimassa.
eli alkoon mars.
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/919826
- pingviininfani
Ainakin Koskenkorvan omassa mainoksessa Pingviinin kehutaan valmistuvan näin
2 cl De Kuyper Butterscotch
2 cl Minttu koskenkorvaa
päälle vielä maitoa ja jäitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723