Ruokaohje

Jahti Jussi

Tässä yksi perheemme suosikeista:

JAHTI JUSSIN HIRVIKEITTO

3 kg hirvilihaa
vettä
2 perunaa
1 lanttu
sipulia
suolaa

Keitä lihoja neljä tuntia ja lisää muut aineet hautumaan puoleksi tunniksi.

9

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkään

      tiedä. Peruna on turha ruoka koiralle.
      Ja jos kysymyksessä on laika, tuosta lihasta voit antaa osan raakana.

    • sulle ...

      jussin hökäle ruokaohje. Kerree metästä hirven paskoja viis killoo, keitä pirtissä kolome päevve, sitte pottuja kuorineen,toeset viis killoo. Keitä päevä. Kun alat syömään, lisukkeeksi pellolta peuran paska papanoita.Ja pontikkaa menovedeksi.Jos ei oo peuran papanoita, hae meiltä, parisataa peuraa pellolla. Samoin, tai joka kyllähän on ponua.

    • vähempää kiinnostaa......

      Onko joku pyytänyt jussi-pussilta hirvisopan ohjetta? Eipä ole häävi ohje sulla,itse teen kyllä melkosen laadukkaampa soppaa. Vai oliko se ohje koiralle....?????

      • Jahti Jussi

        varmaan laittaa lihaa samassa suhteessa keittoosi kuin minulla. Lisää sinä pupujussi vaikka porkkanoita soppaasi. Minulla on satoja kiloja lihaa, mitä lisätä keittooni. Eikä kukaan ole mitään pyytänyt. Ihan hyvää hyvyyttäni laiton hienon ruokaohjeen kaikkien iloksi.


      • Jahtijussilla
        Jahti Jussi kirjoitti:

        varmaan laittaa lihaa samassa suhteessa keittoosi kuin minulla. Lisää sinä pupujussi vaikka porkkanoita soppaasi. Minulla on satoja kiloja lihaa, mitä lisätä keittooni. Eikä kukaan ole mitään pyytänyt. Ihan hyvää hyvyyttäni laiton hienon ruokaohjeen kaikkien iloksi.

        Ole emänttää joka rukapuolen hoitaa,taidat olla runkkari.


      • Jahti Jussi
        Jahtijussilla kirjoitti:

        Ole emänttää joka rukapuolen hoitaa,taidat olla runkkari.

        on emäntä ja lapsiakin, niitä ei ole tullut mieleen laittaa lihoiksi. Ja minä kyllä osaan itsekin lihasopan tehdä, vaikka emäntäkin on siinä asiassa mestari. Tahtoo vaan tulla soppaan liian vähän lihaa jos en itse tee.


      • JahtiJussi
        Jahti Jussi kirjoitti:

        on emäntä ja lapsiakin, niitä ei ole tullut mieleen laittaa lihoiksi. Ja minä kyllä osaan itsekin lihasopan tehdä, vaikka emäntäkin on siinä asiassa mestari. Tahtoo vaan tulla soppaan liian vähän lihaa jos en itse tee.

        Ei minullaole emäntää eikä lapsia.Eikä kyllä asetta eikä lihaakaan.Runkkailen vaan ihan yksin.


      • Jahti Jussi
        JahtiJussi kirjoitti:

        Ei minullaole emäntää eikä lapsia.Eikä kyllä asetta eikä lihaakaan.Runkkailen vaan ihan yksin.

        mielesi hirven lihaa, kun noin vihreänä olet kateudesta? Minulta ei ainakaan heru kaltaisellesi tollolle yhtään palasta. Jyrsi pupu vaan porkkanoita. Ja on mulla paljon muitaki lihoja pakkasessa kuin vain hirven lihaa. Lähes mitä vaan kuvitella saattaa.


    • muhimaan

      hirvipaisti ja lopuksi perunat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe