Ostimme mieheni kanssa kiinteistön, josta saamme vuokratuloja. Kaikki vuokratulot menevät suoraan kiinteistön lainan maksuun.
Itse olen strattirahalla ja mies pitkään ollut sairaslomalla, rahamme ovat todella tiukalla.
Nyt haluaisimme itse muuttaa omaan kiinteistöön, jossa joudumme tietenkin maksamaan vuokraa/yhtiövastiketta.
Kysymys kuuluukin, meillä on vuokratuloja, jotka menevät lainanmaksuun, mutta olemmeko oikeutettuja asumistukeen. Soitin Kelaan ja yritin tiedustella asiaa, mutta eivät itsekään oasnneet sanoa. Tarvisi tietää, ennen kuin uskaltaa muuttaa.
Onko kellään vastaavaa kokemusta tai tietoa asiasta?
Oma kiinteistö ja asumistuki
tietoa tarvitseva...
2
783
Vastaukset
- raicka
Teidän täytyy myydä sijoitusasunto koska ette sitä pysty pitämään. Asumistukeen ole perusteita koska saatte nyt vuokratuloja. Asumistuki pitää suunnata niille jotka sitä tarvitsevat eikä sijoitusasuntojen omistajille. Jos asutte itse ostamassanne kiinteistössä asumistukea voi ehkä saada.
- idea
Maksattaa sijoitusasunto veronmaksajilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584