Kiia Ceed huoltohinnat

anonym

Kilpailijoita halvempi ja seitsemän vuotta takuuta. Ajettavuutta kuin Focuksessa. Kian kovat lupaukset lataavat odotukset tappiin. Nyt selviää, miten Cee’d siementää.

Huoltovälit ja hinnat
20 000 km    152,23
40 000 km    289,12
60 000 km    310,11

46

8711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CRDImään

Missä Deltahuollossa? Kaupunki ja Deltan nimi? nuo hinnat pätevät ja kuinka kauan, tännän klo 10-10:15(deltan rehtiin tyyliin) vai pidempään ?
      Siis koko huollon hinnat, saisko mista Deltasta kirjallisena niin meen heti huomenna ja päteekö ne vielä ylihuomenna??

Muuten puhut taas sitä ihtiään !!

• CRDImään

olen liikkeellä varastetulla nimimerkillä luuseri kun olen.

• S

mahdatko saada deltasta,
        kun et saa mistään muustakaan laatuauton huoltohintoja,
        vai
        jos saat, kerro Toyota, Vw ym hinnat, kiinnostaisi kovasti

jonkin "rimpulan" huoltohintoja kerrotaan, koska muuten niitä ei saa myytyä,
        mutta eihän sellaisia kannata ostaa, arvo laskee ja jäävät käteen, ei saa myytyä.

• Itsellä KIA
        S kirjoitti:

mahdatko saada deltasta,
        kun et saa mistään muustakaan laatuauton huoltohintoja,
        vai
        jos saat, kerro Toyota, Vw ym hinnat, kiinnostaisi kovasti

jonkin "rimpulan" huoltohintoja kerrotaan, koska muuten niitä ei saa myytyä,
        mutta eihän sellaisia kannata ostaa, arvo laskee ja jäävät käteen, ei saa myytyä.

VW:n "pikkuhuolto" näitä LL-juttuja

Jaksohuolto ja liikkumisturva mittarissa 95000km

-raitisilmasuodatin
        -öljysuodatin
        -Mobil 1 ESP-formula 3,2lt, helkatin kalllista
        -pientarvikelisä
        -Öljyjätemaksu
        -akkutesti renkaiden urasyvyysmittaus

158,23 ALV 22% 193,04

• Kia Maasturi/VW
        Itsellä KIA kirjoitti:

VW:n "pikkuhuolto" näitä LL-juttuja

Jaksohuolto ja liikkumisturva mittarissa 95000km

-raitisilmasuodatin
        -öljysuodatin
        -Mobil 1 ESP-formula 3,2lt, helkatin kalllista
        -pientarvikelisä
        -Öljyjätemaksu
        -akkutesti renkaiden urasyvyysmittaus

158,23 ALV 22% 193,04

En huomannut,että joku olikin jo laittanut vastaavan jutun. Mulla bensa 1,6.

• yhteystiedot

Varaan heti huollon jos tuolla hinnalla saa 20tkm huollon. Minulta pyydettiin huomattavasti suurempaa hintaa.

• maksoi

Juuri vaasassa 533.95€, ainoa lisätyö huollossa oli ajovalolampun vaihto.

• bensamallin
        maksoi kirjoitti:

nuo on kaiketi bensamallin hintoja.

• K...tynyt
        maksoi kirjoitti:

Jos mainittu hinta on totta, on kyseessä rikollinen asiakkaan ryöväys. Huoltohommaan ei saa mitenkään kulumaan yli kahta tuntia yhden äijän tekemänä.

• Nimetön
        maksoi kirjoitti:

onkin varmasti kallis, umpiokin on kallis, polttimo suhteellisen halpa...ihmettelen oikeastaan huollon halpuutta?!

• oli,
        K...tynyt kirjoitti:

Jos mainittu hinta on totta, on kyseessä rikollinen asiakkaan ryöväys. Huoltohommaan ei saa mitenkään kulumaan yli kahta tuntia yhden äijän tekemänä.

"Huoltohommaan ei saa mitenkään kulumaan yli kahta tuntia yhden äijän tekemänä."

siinäpä oli asiantuntijan kommentti,

tuntuu kuin olisit jonkun "yleissivistävän" opintosi juuri saanut valmiiksi yliopistosta ja valmistut työttömäksi koulutetuksi.

osuinko oikeaan ?

• K-tynyt
        oli, kirjoitti:

"Huoltohommaan ei saa mitenkään kulumaan yli kahta tuntia yhden äijän tekemänä."

siinäpä oli asiantuntijan kommentti,

tuntuu kuin olisit jonkun "yleissivistävän" opintosi juuri saanut valmiiksi yliopistosta ja valmistut työttömäksi koulutetuksi.

osuinko oikeaan ?

Jauhat paskaa, olen omin silmin todennut, että Deltassa 40 tkm:n huoltoon kului yhden äijän suorittamana jokseenkin tasan YKSI TUNTI, huoltoon "laskettu" kuluvan aikaa vajaa 4 tuntia ja senmukainen veloitus!

• ceederi

säköaitaan kusemisella, kyllä provot osaa.

• Vaasan delta autossa

Minulta otettiin 40000km huollosta 533.95€ ja huoltoon sisältyi ylimääräisenä ainoastaan ajovaloPOLTTIMON vaihto. Siis VAASAN deltassa. Tämä ei ole mikään provo vaan totta. Minulla ei ole mitään salailtavaa asian suhteen eikä varmasti delta-autollakaan, kaiketi ovat huoltonsa reilusti hinnoitelleet. Jos joku haluaa niin voin kyllä lähettää sähköpostiin mallikappaleen hinnoista joita minä olen huollosta maksanut. Ei se ole mikään salaisuus kun kerran puhun totta. Eikä Delta-autolla varmasti ole asiaan mitään lisättävää. Reiluahan tuo on tuollainen hinta. 20000 huolto muistaakseni 340€. Autoni 1.6 crdi farmari.

• moksiskaan
        Vaasan delta autossa kirjoitti:

Minulta otettiin 40000km huollosta 533.95€ ja huoltoon sisältyi ylimääräisenä ainoastaan ajovaloPOLTTIMON vaihto. Siis VAASAN deltassa. Tämä ei ole mikään provo vaan totta. Minulla ei ole mitään salailtavaa asian suhteen eikä varmasti delta-autollakaan, kaiketi ovat huoltonsa reilusti hinnoitelleet. Jos joku haluaa niin voin kyllä lähettää sähköpostiin mallikappaleen hinnoista joita minä olen huollosta maksanut. Ei se ole mikään salaisuus kun kerran puhun totta. Eikä Delta-autolla varmasti ole asiaan mitään lisättävää. Reiluahan tuo on tuollainen hinta. 20000 huolto muistaakseni 340€. Autoni 1.6 crdi farmari.

ei muitakaan autoja tänä päivänä ilmaseks huolleta.Täällähän voi kirjotella mitä vaan provoillakseen.

• huntai miäs
        moksiskaan kirjoitti:

ei muitakaan autoja tänä päivänä ilmaseks huolleta.Täällähän voi kirjotella mitä vaan provoillakseen.

itse huollatin sonata 2.4 45tkm ja vaihdettiin yks lamppu ja pyyhkimen sulat hinta oli 218€

• 40th huolto..
        Vaasan delta autossa kirjoitti:

noin 370-390:-crdi
        2-3 esimerkkiä jo olemassa.
        Jokin mättää ??
        Pystytkö skannaamaan kuitin s-postiin?

• Osoite
        40th huolto.. kirjoitti:

Jokin mättää ??

[email protected]

Katotaan,riittääkö pokka!

Ja tottakai laitan palautetta tälle palstalle.!

• se pientarvikelisä

Olisi lisätty ilman lampunvaihtoakin. 484.56 14.12=498.68 hintaa 40000km huollolle.

• Minun ajoillani(1,6crdi)
        se pientarvikelisä kirjoitti:

Olisi lisätty ilman lampunvaihtoakin. 484.56 14.12=498.68 hintaa 40000km huollolle.

..150th km tulee täyteen noin viidessä vuodessa.
        Yhteensä 3750:-huoltokuluja.
        Keskimäärin 750:-vuodessa.62,50kk.
        Hyvää vain se,että tuon kaiken tietää etukäteen.
        En pidä yllätyksistä.Onhan auto sinänsä osoittautunut erittäin hyväksi.

• deltassa
        40th huolto.. kirjoitti:

Jokin mättää ??

20000km huolto 290€

• anonym

Hämeenlinnan teltta-autossa huoltojen hinnat tällähetkellä suhteellisen halvat. Ja jos käyttää hieman maalaisjärkeään, niin huoltoon mennessä katsoo että valot toimivat ja jos eivät toimi, niin kieltää huoltomiehiä vaihtamasta polttimoita. Huollossa polttimon vaihtotyö saattaa hyvinkin kustantaa joissain liikkeissä kusipäisen paljon. Eli vaihtakaa hyvät ihmiset itse polttimonne, uusi Kiia Crdi ex on varustettu nokkaketjulla joten kallista hihnanvaihto huoltoa ei tule. No niin hinnathan pääasiassa aina nousevat harvoin laskevat, kolmen liikkeen välillä tekemieni vertailujen perusteella tällä hetkellä kiian Sport wagon crdi ex mallin huollot olivat hämeessä halvimmat. ja täysitakuu 150tkm. No mene ja tiedä.

• Huollossa just

20tkm maksoi 367€, Delta espoossa. 40tkm tulee maksamaan 490€ kun kysyin tiskiltä. Pitähän se 7 vuoden takuu joistain rahaa saada!

• Viisaudesta ei sakoteta!

Vieläkö sahaavat kyseisessä yrityksessä linssiin???
        Huollon voi teetättää missä tahansa osaavassa autohuollossa. Siitä tullut oikeuden päätös Eu:ta myöten!
        Mulla oli fiu 5 vuoden takuulla. Sanoivat että ei saa teetättää muualla. Mutta MÄhän teetätän. Jos ilmenee auton kanssa ongelmia niin viedään vaik oikeuden kautta. Tuleepahan liikkeelle oikeuden käyntikulut kalliiksi. Mut pää asia on että auto taas toimii!!! :)))

• dedgf

Seinäjoki delta 60000huolto maksoi 17.12.2010 -tasan 300e

• Hymyssä

Nämä hinnat tuskin olivat kyseistä automerkkiä myyvän liikkeen huoltohinnastosta..??

• anonym

No voi hyvät ihmiset, ostakaa sitten joku toinen auto jos kuvittelette pääsevänne halvemmalla. takuuhuollot maksavat rahaa joka helvetin liikkeessä. Ostakaa vaikka wolkkari, myyjä lupaa kahdenvuoden takuun ilman kilometrirajaa. eipähän tarvitse käydä kuin kaksi kertaa takuuhuollossa ja aivan yhtä paljon maksaa. Wolkkari perustelee, että sitä ei tarvitse huoltaa kuin 30tkm välein muutta sivulauseessa kuitenkin huomauttaa että 30tkm tai vuoden välein. So fucking what, 30tkm huolto maksaa 250e eli mitä, 100e hintaeroa, ja takuu umpeutuu kahden vuoden kuluttua siitä kun olet ostanut auton. pidä autoa itselläsi takuu ajan yli ja mene vaihtamaan, huomaat eron. Itse olen tyytyväinen Kia:n ominaisuuksiin ja kulutukseen jos minulla olisi rahaa ostaisin wolkkarin passatin diesel versiona, kaikilla herkuilla ja automaatti vaihteistolla, mikäli saatavilla, mutta kun köyhällä ei ole varaa, niin pakko yrittää järkeillä nämä autokaupat aina sen mukaan mitä sillä pienellä rahalla saa. Eipähän tarvitse pelätä, että hajoaako auton kone, jonka sitten korjautat omalla kustannuksella tai jotain muuta vastaavaa, ps. uudetkin autot hajoavat.

• 2.0 crdi EX
        anonym kirjoitti:

No voi hyvät ihmiset, ostakaa sitten joku toinen auto jos kuvittelette pääsevänne halvemmalla. takuuhuollot maksavat rahaa joka helvetin liikkeessä. Ostakaa vaikka wolkkari, myyjä lupaa kahdenvuoden takuun ilman kilometrirajaa. eipähän tarvitse käydä kuin kaksi kertaa takuuhuollossa ja aivan yhtä paljon maksaa. Wolkkari perustelee, että sitä ei tarvitse huoltaa kuin 30tkm välein muutta sivulauseessa kuitenkin huomauttaa että 30tkm tai vuoden välein. So fucking what, 30tkm huolto maksaa 250e eli mitä, 100e hintaeroa, ja takuu umpeutuu kahden vuoden kuluttua siitä kun olet ostanut auton. pidä autoa itselläsi takuu ajan yli ja mene vaihtamaan, huomaat eron. Itse olen tyytyväinen Kia:n ominaisuuksiin ja kulutukseen jos minulla olisi rahaa ostaisin wolkkarin passatin diesel versiona, kaikilla herkuilla ja automaatti vaihteistolla, mikäli saatavilla, mutta kun köyhällä ei ole varaa, niin pakko yrittää järkeillä nämä autokaupat aina sen mukaan mitä sillä pienellä rahalla saa. Eipähän tarvitse pelätä, että hajoaako auton kone, jonka sitten korjautat omalla kustannuksella tai jotain muuta vastaavaa, ps. uudetkin autot hajoavat.

Järkevin näistä tuo äskeinen...köyhän ei kannata ostaa paskaa. Itsellä KIA ja rahat kyllä riittää pitämään ihan Deltankin kautta...50 000 takana eikä mitään vikaa...DELTA hoitaa hommat, ni ei paikat renklaa. Minulle on jo käynyt selväksi, että huolloissa tehdään hommia, kun muualla osataan piirtää raksit hätäisesti tarkastuskorttiin...lue:VI..UN KALLISTA MUSTETTA MAINOSKYNÄSTÄ!

• alle 200e
        anonym kirjoitti:

>>30tkm huolto maksaa 250e

Ei muuten maksa. Alle 200:lla saa. Mulla maksoi 180e (golf 2.0TDI), paikkana vemix. VW:n huolloissa on hyvä kilpailu, kun skoda-liikkeetkin huoltaa niitä. Skodalla ja VW:llä eri maahantuoja ja myyntiliikkeet.

• ...
        alle 200e kirjoitti:

>>30tkm huolto maksaa 250e

Ei muuten maksa. Alle 200:lla saa. Mulla maksoi 180e (golf 2.0TDI), paikkana vemix. VW:n huolloissa on hyvä kilpailu, kun skoda-liikkeetkin huoltaa niitä. Skodalla ja VW:llä eri maahantuoja ja myyntiliikkeet.

Kaikki työ ja materiaalit maksaa: Bensa Auris 30 tkm huolto pohjois-suomalaisessa - toyota- valtuutetussa huoltopisteessä 225 €.

• vaan näin !
        2.0 crdi EX kirjoitti:

Järkevin näistä tuo äskeinen...köyhän ei kannata ostaa paskaa. Itsellä KIA ja rahat kyllä riittää pitämään ihan Deltankin kautta...50 000 takana eikä mitään vikaa...DELTA hoitaa hommat, ni ei paikat renklaa. Minulle on jo käynyt selväksi, että huolloissa tehdään hommia, kun muualla osataan piirtää raksit hätäisesti tarkastuskorttiin...lue:VI..UN KALLISTA MUSTETTA MAINOSKYNÄSTÄ!

Se menee kyllä oikeasti ihan itsekkin todenneena että: sikakalliista ääräaikaishuolloista huolimatta delta vetää V..un kalliita rasteja ruutuun !!!!!

• Kake.
        ... kirjoitti:

Kaikki työ ja materiaalit maksaa: Bensa Auris 30 tkm huolto pohjois-suomalaisessa - toyota- valtuutetussa huoltopisteessä 225 €.

Hyundai Sonata CRDi 2,0L diesel-automaatin 30.000km huolto Pirkanmaalla 185€ sisältäen myös "ne kalliit" suodattimet. Autossa 5 vuoden takuu ilman km-rajaa.
        Sama konetta löytyy myös KIA-malleista.

• VALEHDELLA

SÄHÄN VALEHTELET,PUHUT TÄYTTÄ PASKAA !!!

• POKKAA HUUTAA

TÄYTTÄ PASKAA!

• by the way
        POKKAA HUUTAA kirjoitti:

TÄYTTÄ PASKAA!

kukaan oikeasti tarvinnut takuuta ceediinsä? Eli onko tullut takuukorjauksia vai maksetaanko tässä kalliita huoltoja ihan vaan huvikseen ja rauhallisten yöunien vuoksi?
        Olis nimittäin autotalli.comissa myytävänä yksi 2,0 crdi joka kiinnostaisi minua ostomielessä, mutta huoltohinnat ei kiinnosta kun osaan itsekin fiksata autoa jonkinverran.

• vielä...
        by the way kirjoitti:

kukaan oikeasti tarvinnut takuuta ceediinsä? Eli onko tullut takuukorjauksia vai maksetaanko tässä kalliita huoltoja ihan vaan huvikseen ja rauhallisten yöunien vuoksi?
        Olis nimittäin autotalli.comissa myytävänä yksi 2,0 crdi joka kiinnostaisi minua ostomielessä, mutta huoltohinnat ei kiinnosta kun osaan itsekin fiksata autoa jonkinverran.

Ei oo ollu mitään vikoja 1.6 CRDI:ssä, 40 tkm mittarissa. 40 tkm huollossa saavat kattoa koiranluutko vai mitkä kolahtelee, mut nehän menee takuuseen.

Muuten, 20 tkm huollosta kärsin Konalan Deltassa viime syksynä 360 €. Perushinta, ei mitään lisätöitä.

40 tkm huolto toisessa pk-seudun Deltassa tulee maksamaan about 460 €.

Aika halpaa?!

• Keketeijo
        by the way kirjoitti:

Terve, meikäläisen 2.0crdi sw-ceediin on vaihdettu takuuseen jakopää kokonaan vesipumppu(30tkm, vika pumpussa), suutin(10tkm)ja koiranluut (50tkm) ym. Jos vikaa ilmenee, niin ei muuta kuin auto deltaan eikä maksa mittään. Takuu 7v. puskurista puskuriin. Perushuollot Tampereen deltassa n.400e.

• lissu---

Kia Serato bensa 2l automaatti Kaksivuotishuolto Espoon Deltassa 420 €.
        Helvetin suolainen hinta mielestäni.

• 634234

20tkm oli 180€
      40tkm oli 420€ joka tosin sisälsi pari polttimoa

Espoo.

• tyytyväinen omistaja

Kattaako takuu katalysaattorin ?

• Viimeinen Kia!

Todella paskaa palvelua ja ylimielistä käytöstä saat sitäkin enemmän. Rahat kyllä kelpaa, mutta kian takuu on yks vitun vitsi. Asiakas maksaa.

• KIA vm 2010
        Viimeinen Kia! kirjoitti:

Todella paskaa palvelua ja ylimielistä käytöstä saat sitäkin enemmän. Rahat kyllä kelpaa, mutta kian takuu on yks vitun vitsi. Asiakas maksaa.

Autoa ei ole pakko huollattaa merkkiliikkeessä takuuaikana, vaan voit viedä ihan mihin huoltoon vain, joka lyö leiman auton huollosta. Ettekö ole lukeneet tästä asiasta jo aikaa sitten Kuluttajaviraston sivuilta. Kannattaa käydä tutustumassa, ettei tule turhan suuria laskuja merkkihuoltamolta.
        Kuka alkas ottamaan selvää näistä KIAn huolloista ja varaosista, että voitas saada halvempaa palvelua ja tarvittaessa myös varaosia.

• ceed crdi
        KIA vm 2010 kirjoitti:

Autoa ei ole pakko huollattaa merkkiliikkeessä takuuaikana, vaan voit viedä ihan mihin huoltoon vain, joka lyö leiman auton huollosta. Ettekö ole lukeneet tästä asiasta jo aikaa sitten Kuluttajaviraston sivuilta. Kannattaa käydä tutustumassa, ettei tule turhan suuria laskuja merkkihuoltamolta.
        Kuka alkas ottamaan selvää näistä KIAn huolloista ja varaosista, että voitas saada halvempaa palvelua ja tarvittaessa myös varaosia.

"Kannattaa käydä tutustumassa, ettei tule turhan suuria laskuja merkkihuoltamolta.
        Kuka alkas ottamaan selvää näistä KIAn huolloista ja varaosista, että voitas saada halvempaa palvelua ja tarvittaessa myös varaosia. "

Joo, ja voihan sitä käydä hammaslääkärin sijaan naapurin rapella revityttämässä hampaansa pois. Väiteet kian kalliista huolloista ovat täyttä paskaa. Ainakin ceedissä on ollut halvimmat huollot kaikista autoista mitä ikinä olen omistanut. Ei tulisi mieleenkään viedä uutta autoa johonkin ei-merkkiliikkeeseen huoltoon.

• Kia vs. Mazda

120 tkm huolto 680 € , lisätyönä vain takapään koiranluut ja keskuslukon
      patteri kun ei toiminut. Lämppärin korjaus 2 kk sitten takuuseen.
      Edelleen takapää kolisee. Auto 1.6 CRDI SW .Hyvä ajaa, kulutus 5,5 L/100km
      Huoltohinnat 2-2.5 verrattuna Mazda 626 1.8 be SW jota pidin 12 v.
      Kia huoltoväli liian tiheä 20 tkm
      Seuraava auto Mazda..

• Kia vs. Mazda

Jatkoa edelliseen

Huoltopaikka Delta LPR. 80 tkm huollon jälkeen vaihdoin itse
      jarrupalat eteen. 1 pala ihan loppu kun jossain 4 mm !
      Takalevyt nyt kuluneet ja ruostuneet. Jarrupalat sentään saa Motonetistä.
      Käsijarru huono.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe