Tuli ongelma nyt ulkomaille muutettuani. Puhelimeni, jonka 2 vuotta kestänyt kytkyaika on jo ollut ohi noin 4kk, ei suostu hyväksymään paikallista sim-korttia. Olisiko kytkyn "sim-kortilukitus" vielä voimassa enkä näin pysty käyttämään kuin määrättyä sim-korttia puhelimessani? Liittymä oli Elisan. Kuinka tästä pääsee eroon? Onko jollekin käynyt samoin? En tiedä näistä asioista juuri mtn. Ystävällisiä vastauksia kiitos! :)
Puhelin ei hyväksy sim-korttia kytkyn jälkeen
ei_toimi_ei
3
638
Vastaukset
- operaattorilta saatavan
koodin kanssa.ei aukea itsestään sori vaan.Eli operaattoriin yhteys ainoa keino.
- Anonyymi
Avaavat maksullisen viihde kanavan koodi
- Anonyymi
Elisa tekee lääkärin soitto verkko 23 pois tansseista oman puhelimeen tekoon klo 24 sulkeutuu muilta netit jotka he valitsevat itselleen.
Elisa /ammattikoulun elämän suurin virhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586