energia juomat myrkkyä

kuten benecol

energia juomat sisältävät aineita jotka vaikuttavat ihmisen kehon ylivilkkauteen.testien mukaan rotilla tehdyt kokeet aiheuttavat käytös häiriöitä.miettikää mitä ne vaikuttavat esim.lapsiinne ja adh potilaisiin jotka ovat valmiiksi ylivilkkaita.lopputulos voi olla järkyttävä.

18

5516

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitus virhe

      Olet sinäkin jotain myrkkyä nauttinut kun et osaa enää edes kirjoittaa.

      Virke alkaa isolla alkukirjaimella. Energia juomat kirjoitetaan "energiajuomat". Käytös häiriö kirjoitetaan "käytöshäiriö". Pisteen jälkeen käytetään väliä.

      • apina1111

        Mitäpä muuta sanomaan.Eiköhän toisen asia tullut perille vitun ADHD potilas!


    • ja säästää

      kyllä mini asia "vituttaa" kun tuli tehtyä,

      kun nyt ei olekaan niitä terveempiä enää, kun ikäisiään katselee,

      mutta onneksi, aloitin terveen elämän jo 45v iässä, joten 68v ei ole mitään lääkettä.

      pahinta benekokolissa on kai ne kovetetut rasvat,
      eikä netissä vastaa sähköpostissa jo kysyy, onko koveteltuja vai eikö ole,
      tekstiä kyllä tulee, mutta ei vastausta.
      --------------------------


      ”mitä sinä olet juonut?
      Kirjoittanut: kirjoitus virhe 16.1.2009 klo 20.24”


      tässäkin on kirjoitusvirheitä,
      tähänkin vois itseään tyydyttää

    • zakkarine
      • pojker

        on niin hirveetä jos jua energia juomia ite juan joka päivä noin 4 baterryy eikä se mitää myrkkyä ole maistuu helvetin hyvällä siis vitun hyvälle!


    • Wirkeä

      Oikeampi nimitys noille ns. energiajuomille taitaisi olla piristejuomat.

      • huono sellainen

        Täytyyhän nuorisolta viikkorahat jotenkin kerätä pois, kun ei tupakka ja viina enää maistu kaikille.


    • Otat kuitenkin
    • on monia

      Esimerkiksi sienet...
      Hämmästyttää, miten ihmiset vaan viitsivät rouskutella sieniä. Itse en näin rauhan aikana sieniin kajoa, koska niiden syömisestä se lopputulos voi olla todellakin järkyttävä!
      Eipä noi energiajuomat mitenkään piristäviä ole. Itse siemaisen aina iltasella pullon Ediä, jotta saisi paremmi unenpäästä kiinni..

      • kirjava räätäli

        niin ja se käy voiteluaineeksi. Minulla jumitti kampiakseli niin lorautin pönttöön ja alko toimia!


      • En tee samoin
        kirjava räätäli kirjoitti:

        niin ja se käy voiteluaineeksi. Minulla jumitti kampiakseli niin lorautin pönttöön ja alko toimia!

        Sattuipa taannoin tapaus jossa henkilö oli juonut päivän aikana 6-pulloa ed-energiajuomaa, eli yhteensä 3-litraa. Kun ilta koitti, niin nuppi ei kestänyt hänellä, ja niin hän meni/joutui lepositeisiin suljetulle osastolle. Osastolla hän oli useamman vuorokauden. Kannattaa varmaankin jokaisen miettiä, että paljonko niitä energiajuomia kannattaa nauttia.


      • pensseli setää omaan perseeseen vetää
        En tee samoin kirjoitti:

        Sattuipa taannoin tapaus jossa henkilö oli juonut päivän aikana 6-pulloa ed-energiajuomaa, eli yhteensä 3-litraa. Kun ilta koitti, niin nuppi ei kestänyt hänellä, ja niin hän meni/joutui lepositeisiin suljetulle osastolle. Osastolla hän oli useamman vuorokauden. Kannattaa varmaankin jokaisen miettiä, että paljonko niitä energiajuomia kannattaa nauttia.

        Kyllä nyt tuli niin hazardia!! Mä join parhaimillaan kyseisen valmistajan nestettä 5 bottlee päivässä paras tais olla 7 eikä mitään ongelmaa. Yhdessä vaiheessa lopetin mut nyt menee taas kun pitää töissä käydä kun ei ihmistä ole luotu heräämään puolen kuuden aikaan ja menemään nukkumaan yheksän aikaan.
        Itellä on tosin periytyvä alkoholismi jota pyrin välttämään ja jollain se pitää korvata ja onneks lähes kaikki alkoholi maistuu paskalle. Juu ja sitä paitsi viina, kahvi ja tupakki on kaikki myrkkyä. Muunmuoassa pastoroitu maitokin on haitallista joten juo sitä sit se viis lasia päivässä.


    • .-.

      No niitä ei todellakaan saa juoda mitään kuutta pulloa! Ite juon pari-kolme kertaa viikossa ediä, jos juon, juon sen pullon enkä yhtään enempää. Tämäkin on varmasti pahasta, mutta niin on moni muukin tässä maailmassa.. Lapsilta ne kylläkin tulisi kieltää. Me aikuiset tehköön sitten mitä halutaan ja vastataan mahdollisista seuraamuksista..

    • turpaanvero

      Voi juma!! energiajuomt ei tapa ketään, vahvistaa vaan!!! painukee hiiteen teijän "alle viisitoista vuotiaat ei saa juoda energiajuomia" työ paska kaupat, jotka ei myy, ovat paskimpia kauppoja, mitä maailmassa on. tunne viisisataa alle viisitoista vuotiasta, jotka juo energiajuomia. jopa KOLME PÄIVÄSSÄ!! eikä mitään ole tapahtunut!! EI MITÄÄN!! Energiajuomat OVAT TERVELLISIÄ!! Alle viisitoista vuotta olevat: JUOKAAA ENRGIAJUOMIA!!! OSTAKAA MISTÄ VOITTE!! NE ON HYVIÄ JA TERVEELLISIÄ!! ne myyjät, jotka ei myy energiajuomia, haistakkoot paskat!!

      • turpaanvero

        ja tässä jatkoa: Maito ja muut hedelmäjuomat OVAT MYRKYLLISIÄ!


    • Aloittaja oikeassa

      mutta eipä nuoret ajattele, ongelmat tulevat,

      kun lapsen häiriö koulussa huomataan, moni moittii opettajat ja pitkittää ongelmia,
      saa ikuisen murheen lapsistaan.

      sen olen nähnyt jo kahden sukupolven,
      tv isovaari vaan jolla lastenlapsetkin on yli 15v.

      pitäisi ajatella,

      itsekin olen ADHD luokiteltava, olin pieni häirikkö ja vain kansakoulu tuli käytyä,
      Olen viimeisiä kansalaiskoulun,
      käyneitä joilla se koulupohja riitti eläkeikään saakka.

    • oot vitun homo

      vitun homo se on jokase oma asia mitä juo hanki elämä vitun sääliö

    • vitu sääliö

      homovitunpaskapäähomosaatanakusimunapersenaama

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2144
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe