että se tulee aina ilmi. Ei tainnut Tarja olla ainoa syypää Nightwishin ongelmiin:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200901158919234_vi.shtml
Totuudella on sellainen ominaisuus..
27
4260
Vastaukset
- ei riitele
yksinään!
- miksi aina...?
...hakea syyllisiä? Jos bändi kiertää tuollaisella tahdilla maailmaa siinä on kemiat koetuksella. Anette toimi aivan oikein avattuaan sanaisen arkkunsa ja tällä rouvalla on sana hallussa. Jos bändi ja crew on pelkkiä äijiä kyllä siinä nainen tuntee olonsa monesti tyhjäksi. No , molemmat naiset ovat selvittäneet välinsä bändin kanssa, hyvä niin.
Anetten ero Tarjaan tässä tapauksessa on se että Anette uskaltaa avata suunsa ja kertoa/huutaa mikä on ongelmana. Tarja ei tainnut hirveästi puhua joten vaikea niitä ongelmia oli selvittää. Jutusta kävi ilmi sekin että ongelmat saatiin ratkaistua tuon pienen "sodan" ansiosta, mikä on hyvä juttu.
Oman managerin palkkaaminen ei ole huono juttu, kunhan manageri ei tee marceloja ja innostu liikaa. Jos poikia ei kiinnosta vaatesponsorit (olisikin erittäin vaikea kuvitella että kiinnostaisi), hankkikoon Anette managerinsa avulla niitä itse.
- M.Uzik
Selvähän tuo, että hermo kiristyy, kun yhdessä vietetään melkein 24 h ympäri vuoden. Toivottavasti Holopainen on oppinut menneistä ja asiat hoidetaan nyt niin kuin aikuisten ihmisten kuluu, ei "minä lyön ensin, ettet sinä endi lyödä ollenkaan" -periaatteella niinkuin aiemmin. Musiikillinen nerous ja sosiaalinen äly harvoin asuu samassa päässä. Ei bändin keulahahmo ole ennenkään loistanut näissä työpaikkkailmapiirin hoitamisissa. Toivottavasti juttu pitää paikkansa, homma jatkuu tästä sovussa eteenpäin, kyllä nykyistä kokoonpanoa mielellään vielä kuuntelisi. Mutta asian jatkuminenhan riippuu siitä onko Holopainen valmis tinkimään omista periaatteistaan muiden henkisen hyvinvoinnin edessä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1376683- tonttu
naurattaa saa nähdä kuka on manageri? varman Anetten sulho niin pääsee samalla vahtimaan muijaansa
sanokaa minun sanoneeni 2005 tapahtumat leijuu ilmassa ;))
- tuuppari karvat pystyssä
Valitsiko laulajan Holopainen(tyttöystäväkseen) vai koko bändi laulajaksi.Minusta tuntuu että Holopainen on suomalainen perusjörrikkä joka ei puhu eikä pussaa,mutta jolla on omia haaveita joita ei sano ääneen.Mutta annas olla kun laulajalle tulee poikaystävä/manageri,niin johan tunnetaan olo uhatuksi.Tämä on minun mielipiteeni.
- anonyymi
haukutttiin ihan turhaa ja jos Anettelle kävisi sama juttu niin nyt ollaan viisaampia ja ymmärretään näitä naisia paremmin eli Tuomaksen kantsis valita yhtyeseensä vain miespuolisia laulajia ;))
- El Reino
anonyymi kirjoitti:
haukutttiin ihan turhaa ja jos Anettelle kävisi sama juttu niin nyt ollaan viisaampia ja ymmärretään näitä naisia paremmin eli Tuomaksen kantsis valita yhtyeseensä vain miespuolisia laulajia ;))
Jos tää taiteilijanimellä "Heinäsirkka" esiintynyt nainen on vielä hengissä niin hänestä uusi solisti Nightwishiin. Jos neitokainen pärjäsi aikoinaan sleeppareissa niin siinä Kiteen porukat ei paljoa haise.
- ....................
El Reino kirjoitti:
Jos tää taiteilijanimellä "Heinäsirkka" esiintynyt nainen on vielä hengissä niin hänestä uusi solisti Nightwishiin. Jos neitokainen pärjäsi aikoinaan sleeppareissa niin siinä Kiteen porukat ei paljoa haise.
http://www.controltop.fi/Heina_tiedostot/midt_tiedostot/heinis_tiedostot/Heinis.jpg
- jatikka
.................... kirjoitti:
http://www.controltop.fi/Heina_tiedostot/midt_tiedostot/heinis_tiedostot/Heinis.jpg
Marco ja Heinis duetoimassa, valtavaaa!
- taas otsikko!
Pitäisikö lukea "oli riita"? Vittu mitä uutisointia!
- Jalmari
Taitaa Anette narrata tuon managerihomman kanssa.
Me Naisissa sanotaan että 'Hän teki sopimuksen tunnetun manageritoimisto Hagenbyrgin kanssa.'
Minä yritin googlata eikä löytynyt yhtään hakua. - Ilienne
Jalmari kirjoitti:
Taitaa Anette narrata tuon managerihomman kanssa.
Me Naisissa sanotaan että 'Hän teki sopimuksen tunnetun manageritoimisto Hagenbyrgin kanssa.'
Minä yritin googlata eikä löytynyt yhtään hakua.Taitaa olla kyseessä tuo toimisto:
http://www.hagenburg.se/
Katsopas Management -osiosta.
- pikkuasiasta
Jos Anette osaakin avata suunsa tarvittaessa, ei se saa Tarjaa näyttämään yhtään vähemmän syylliseltä erottamiseensa. Anette ei uhkaile bändistä lähtemisellä eikä vaadi lisää liksaa itselleen eikä kieltäydy keikoista tai haastatteluista ja riitelee tarvittaessa itse eikä lähetytä tekstareita managerillaan.
Kyllä Tarjalla varmaan oli ongelmia ainoana naisena miesporukassa kuten on Anettellakin, mutta ei niiden takia olisi tarvinnut äijäänsä raahata joka paikkaan mukaan ja sekaantumaan bändin johtamiseen. Olisi vain keskittynyt avustamaan Tarjaa hänen asioidensa hoitamisessa ja lakannut kuvittelemasta itsestään ja Tarjan korvaamattomuudesta liikoja.- Toope
" eikä lähetytä tekstareita managerillaan. "
Eiköhän tämä Anette kuitenkin niitä nyt lähettele, nykyisin jopa kaksinverroin, kun on oikein "oma manageri".
Kyllähän tämä draama ja pelleily aika paljon kertoo bändistä. Tämä Holopainen omaa mitä ilmeisemmin täysin olemattomat kyvyt sosiaaliseen kanssakäymiseen. Lisäksi Holopaisen kavereista koostuva bändin managerointi on myös selvästi täysin ammattitaidon porukka, jonka puuhastelu seuraa näköjään samoja latuja vuodesta toiseen.
On niin selvä "naisen piikki" kyllä tuo nykyisen vokalistin kommentti siitä että hän ymmärtää Turusen manageripuuhasteluja. Ja samalla kertoo myös itse ottaneensa oman managerin käyttöön. Toope kirjoitti:
Eiköhän tämä Anette kuitenkin niitä nyt lähettele, nykyisin jopa kaksinverroin, kun on oikein "oma manageri".
Kyllähän tämä draama ja pelleily aika paljon kertoo bändistä. Tämä Holopainen omaa mitä ilmeisemmin täysin olemattomat kyvyt sosiaaliseen kanssakäymiseen. Lisäksi Holopaisen kavereista koostuva bändin managerointi on myös selvästi täysin ammattitaidon porukka, jonka puuhastelu seuraa näköjään samoja latuja vuodesta toiseen.
On niin selvä "naisen piikki" kyllä tuo nykyisen vokalistin kommentti siitä että hän ymmärtää Turusen manageripuuhasteluja. Ja samalla kertoo myös itse ottaneensa oman managerin käyttöön.Varmasti Anette lähettää tekstareita. Nimenomaan lähettää itse eikä managerin tarvitse niitä hänen puolestaan lähetellä, kuten edellisen laulajan tapauksessa kävi. Miekin lähetän tekstareita ja vastaanotankin niitä.
Nimimerkki "Toope" taitaa olla sama tyyppi joka jaksaa jatkuvasti haukkua Nightwishin manageritoimistoa. Onko siulla jotain henkilökohtaista heitä vastaan? Millä perusteella haukut managereita ammattitaidottomiksi?- M.Uzik
jarmontieto kirjoitti:
Varmasti Anette lähettää tekstareita. Nimenomaan lähettää itse eikä managerin tarvitse niitä hänen puolestaan lähetellä, kuten edellisen laulajan tapauksessa kävi. Miekin lähetän tekstareita ja vastaanotankin niitä.
Nimimerkki "Toope" taitaa olla sama tyyppi joka jaksaa jatkuvasti haukkua Nightwishin manageritoimistoa. Onko siulla jotain henkilökohtaista heitä vastaan? Millä perusteella haukut managereita ammattitaidottomiksi?Mikä olikaan keskustelun aloittanut ongelma: Viisihenkisen yhtyeen manageri hoitaa työnsä niin, että yksi jäsenistä kokee, ettei hänen tarpeita kiertueella hoideta ja palaa loppuun (alle kahdessa vuodessa). Selvitäkseen työstään hän joutuu hankkimaan oman managerin. Eikö ihan rehellisyyden nimissä jokainen ymmärrä, ettei manageri ole onnistunut työssään kovin hyvin?
Onko kyseessä ammattitaidottomuus vai yhden jäsenen eriarvoisuus ja vähättely manageroinnissa (työpaikkasyrjintä)? Viimeiseen vaihtoehtoon viitta se, että kaikissa näissä sisäpiiriläisten kommenteissa ongelmaa ei edes haluta nähdä, ts. myöskään korjata. Sen sijan, että bändi tarttuisi ryhmänä ongelmaan (joka nyt jo toistuu) ja hankkisi yhdessä bändille toisen managerin, tai peräti koko porukalle yhden pätevän, solisti joutuu hoitamaan asian yksin ja anteeksi pyydellen. Voi, voi. Ymmärrän Olzoin mielipahan ja loppuunpalamisen nyt paljon paremmin. Mahtaa Olzon olla todella yksin hurmoksellisen "bändin pojat on aina oikeassa" Nightwish-organisaation keskellä. Ei ihme että Olzonin kaltainen timanttikin alkaa hiipua.
Faneja syytetään bändin mustamaalaamisesta. Päinvastoin, heillä sentään kellot soivat, kun jotain tällaista tapahtuu. Kirjoittelu johtunee aidosta huolesta bändin tulevaisuuden suhteen, ja halusta ymmärtää tapahtumien taustoja - myös vaatimattomalla tavallaan osallistua niiden selvittämiseen. Sen sijan sisäpiiri ei halua nähdä ongelmia, vaan ajaa mielummin vaikka samaan kiveen kahdesti. Todella surullista. - 88888
M.Uzik kirjoitti:
Mikä olikaan keskustelun aloittanut ongelma: Viisihenkisen yhtyeen manageri hoitaa työnsä niin, että yksi jäsenistä kokee, ettei hänen tarpeita kiertueella hoideta ja palaa loppuun (alle kahdessa vuodessa). Selvitäkseen työstään hän joutuu hankkimaan oman managerin. Eikö ihan rehellisyyden nimissä jokainen ymmärrä, ettei manageri ole onnistunut työssään kovin hyvin?
Onko kyseessä ammattitaidottomuus vai yhden jäsenen eriarvoisuus ja vähättely manageroinnissa (työpaikkasyrjintä)? Viimeiseen vaihtoehtoon viitta se, että kaikissa näissä sisäpiiriläisten kommenteissa ongelmaa ei edes haluta nähdä, ts. myöskään korjata. Sen sijan, että bändi tarttuisi ryhmänä ongelmaan (joka nyt jo toistuu) ja hankkisi yhdessä bändille toisen managerin, tai peräti koko porukalle yhden pätevän, solisti joutuu hoitamaan asian yksin ja anteeksi pyydellen. Voi, voi. Ymmärrän Olzoin mielipahan ja loppuunpalamisen nyt paljon paremmin. Mahtaa Olzon olla todella yksin hurmoksellisen "bändin pojat on aina oikeassa" Nightwish-organisaation keskellä. Ei ihme että Olzonin kaltainen timanttikin alkaa hiipua.
Faneja syytetään bändin mustamaalaamisesta. Päinvastoin, heillä sentään kellot soivat, kun jotain tällaista tapahtuu. Kirjoittelu johtunee aidosta huolesta bändin tulevaisuuden suhteen, ja halusta ymmärtää tapahtumien taustoja - myös vaatimattomalla tavallaan osallistua niiden selvittämiseen. Sen sijan sisäpiiri ei halua nähdä ongelmia, vaan ajaa mielummin vaikka samaan kiveen kahdesti. Todella surullista.Ongelmat johtuvat siitä että Anette on perustanut vaateliikkeen ja käyttää kaiken aikansa kiertueilla liikeasioihinsa. Bändin mielestä hänen tulee kiertueilla keskittyä bändiin ja hoitaa yksityiset bisnekset omalla ajallaan.
M.Uzik kirjoitti:
Mikä olikaan keskustelun aloittanut ongelma: Viisihenkisen yhtyeen manageri hoitaa työnsä niin, että yksi jäsenistä kokee, ettei hänen tarpeita kiertueella hoideta ja palaa loppuun (alle kahdessa vuodessa). Selvitäkseen työstään hän joutuu hankkimaan oman managerin. Eikö ihan rehellisyyden nimissä jokainen ymmärrä, ettei manageri ole onnistunut työssään kovin hyvin?
Faneja syytetään bändin mustamaalaamisesta. Päinvastoin, heillä sentään kellot soivat, kun jotain tällaista tapahtuu. Kirjoittelu johtunee aidosta huolesta bändin tulevaisuuden suhteen, ja halusta ymmärtää tapahtumien taustoja - myös vaatimattomalla tavallaan osallistua niiden selvittämiseen. Sen sijan sisäpiiri ei halua nähdä ongelmia, vaan ajaa mielummin vaikka samaan kiveen kahdesti. Todella surullista.sanoa, mutta minusta kirjoitit pelkkää asiaa ja tuohon suuntaan olen itse ajatellut, vaikken olisi osannut sitä noin hyvin kirjoittaa.
En nyt tietenkään alkaisi NW:n manageria arvostella, kyllähän tuolla keikkatahdilla ja sillä uskomattomalla määrällä päivittäin päälle kaatuvia "pieniä" käytännön asioita ja muutoksia manageri on varmasti hoitanut työnsä parhaansa mukaan ja itseään säästelemättä, mutta luulen todellakin, että siinä rumbassa yhtyeen naisjäsenen jotkut "erilaiset" tarpeet voivat tuntua ylimääräiseltä työltä kaiken muun lisäksi. Näin ei tietenkään saisi olla bändissä jossa kaikki ovat samanarvoisia, mutta en siis usko että ainakaan mistään tietoisesta vähättelystä on kyse.
Anette on ehkä osannut seurata managerointia jollakin tavalla enemmän "ulkopuolisen silmin" ja nähnyt muita paremmin, missä kohden se haparoi. Ainakin siinä haastattelussa hän mainitsi, että arvelee ison yhtiön tietotaidosta olevan ehkä hyötyä myös koko Nightwishin managerointiin. Uskon ja luulen että tämä timanttityttö tosiaan haluaa löytää hyviä tai vielä parempia ratkaisuja ihan kaikkien eduksi, eikä ajattele pelkästään itseään. Anette vaikuttaa vahvalta naiselta, vaikka olikin "loppuunpalanut" loppusyksystä. Sekin voi osittain johtua juuri siitä, että hän on vahva ja tietää mitä haluaa. Kun ei homma kaikilta osin toimi, niin raskastahan se on. Toivon todella että hänen kiertue-elämänsä helpottuu jonkin verran oman managerin myötä, ja minusta ainakin on päivänselvää, että omalla äidinkielellä on helpompi hoitaa monia asioita kuin englanniksi suomalaisten kanssa.- anonyymi
Ursa kirjoitti:
sanoa, mutta minusta kirjoitit pelkkää asiaa ja tuohon suuntaan olen itse ajatellut, vaikken olisi osannut sitä noin hyvin kirjoittaa.
En nyt tietenkään alkaisi NW:n manageria arvostella, kyllähän tuolla keikkatahdilla ja sillä uskomattomalla määrällä päivittäin päälle kaatuvia "pieniä" käytännön asioita ja muutoksia manageri on varmasti hoitanut työnsä parhaansa mukaan ja itseään säästelemättä, mutta luulen todellakin, että siinä rumbassa yhtyeen naisjäsenen jotkut "erilaiset" tarpeet voivat tuntua ylimääräiseltä työltä kaiken muun lisäksi. Näin ei tietenkään saisi olla bändissä jossa kaikki ovat samanarvoisia, mutta en siis usko että ainakaan mistään tietoisesta vähättelystä on kyse.
Anette on ehkä osannut seurata managerointia jollakin tavalla enemmän "ulkopuolisen silmin" ja nähnyt muita paremmin, missä kohden se haparoi. Ainakin siinä haastattelussa hän mainitsi, että arvelee ison yhtiön tietotaidosta olevan ehkä hyötyä myös koko Nightwishin managerointiin. Uskon ja luulen että tämä timanttityttö tosiaan haluaa löytää hyviä tai vielä parempia ratkaisuja ihan kaikkien eduksi, eikä ajattele pelkästään itseään. Anette vaikuttaa vahvalta naiselta, vaikka olikin "loppuunpalanut" loppusyksystä. Sekin voi osittain johtua juuri siitä, että hän on vahva ja tietää mitä haluaa. Kun ei homma kaikilta osin toimi, niin raskastahan se on. Toivon todella että hänen kiertue-elämänsä helpottuu jonkin verran oman managerin myötä, ja minusta ainakin on päivänselvää, että omalla äidinkielellä on helpompi hoitaa monia asioita kuin englanniksi suomalaisten kanssa.että Tarja ei olisi ollut timantti kun sentään kesti niitä jätkiän 9 vuotta
- satunnainen kävijä
Toope kirjoitti:
On niin selvä "naisen piikki" kyllä tuo nykyisen vokalistin kommentti siitä että hän ymmärtää Turusen manageripuuhasteluja. Ja samalla kertoo myös itse ottaneensa oman managerin käyttöön.ihmettelen vain suuresti miksi syntipukiksi nimitetyn Tuomaksen kanssa haluaa niin moni ihminen ja bändi tehdä yhteistyötä jos hän muka olisi diktaattori, naistenalistaja ja sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenemätön ihminen. esim,Hynynen on sen oloinen äijä ettei todellakaan hengailisi Tuomaksen kanssa vaan sen takia että sais esim lainata taloa levyntekoon. ja myöskin se ettei herran ex-tyttöystäviltä ole tietääkseni ikinä lipsahtanut jotain kauheaa salaisuutta miehen luonteesta esim.juorulehdille.näin miehenä ajattelen että katkera nainen vois niin tehdä kun huomaa miehen niittävän mainetta ja kunniaa.... kateelliset jauhaa skeidaa ainakun vaan pienikin mahdollisuus tulee. pää pystyyn Tuomas ja bändi. kaikkea mahtavaa ja hyvää teille!!!!!
- ...kummaa sakkia
Taitaa olla 7-päivää ja ilta-sanomat tämän ryhmän ainut tietolähde. Mikään muu kun joku sensaatio ei kiinnosta, miksi yleensä vaivaudutte kirjoittamaan noin ala-arvoisesta laulajasta ja bändistä.
- tiedetty jo kauan
mutta Tuomasta fanaattisesti fanittaviahan ei totuus kiinnosta.
- qwertyu
Eikä Tuomasta fanaattisesti kadehtivia.
- aika kultaa muistot.
kaikesta sitä uutiset repästää.. eiks oo ihan normaalia elämää että ihmiset riitelee tai kokee erilaisia tunteita, kun on ihmisten kanssa tekemisissä? ja onhan noista jutuista ennenkii saanu lukea.. sen MeNaiset-jutun mielenkiintosin asia oli se, että Marco oli hankkinu kerralla 3 uudet housut ja 3 uutta takkia. :D siis kolmet! :D
- pöljä ?
ekkö nää bonjaa mistä on kymysys?
- qwertyu
Onko joku joskus sellaista väittänyt?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213