Tattista vaan taas

emmax

sille kateelliselle, joka hoksasit poistattaa tuon piiitkän letkani tuolta toiselta sivulta. Rupesinkin jo "fiilistelemään" liikaa, hyvä että pudotettiin maanpinnalle..sinne vaan kolme kommenttia nikilläni ehdin antaakaan. Tiedoksi sille, joka epäili minun siinä itselleni viestejä kirjoittaneen, että aina kun kirjoitan tänne, se tulee rekattuna.
No nyt voidaan levollisin mielin ruveta viikonloppua ootteleen..

36

3527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina en ymmärrä

tätä touhua täällä, kovin on sekalaista seurakuntaa, teeriä ja matikoita.
      Kuitenkin tälläkertaa epäilen ettei sinun aloitustasi poistanut kukaan muu, kuin sinä itse.

• omia aloituksia poistaisin, nehän kommentit niissä on se juttu. Oli ne sitten puolesta tai vastaan.
        Kyllä se on jollain muulla se intohimo poistattaa..

• roolin
        emmax kirjoitti:

omia aloituksia poistaisin, nehän kommentit niissä on se juttu. Oli ne sitten puolesta tai vastaan.
        Kyllä se on jollain muulla se intohimo poistattaa..

ja aiheen valittaa täällä lisää.

Toiseksi, eräs toinenkin rekkaamaton kirjoittaja, joka esiintyy täällä varsin usein eri nimimerkeillä päättää juttunsa kahteen pisteeseen, aivan kuten sinäkin teit.

Pelkkää sattumaako vain...

• tosiaankin
        roolin kirjoitti:

Toiseksi, eräs toinenkin rekkaamaton kirjoittaja, joka esiintyy täällä varsin usein eri nimimerkeillä päättää juttunsa kahteen pisteeseen, aivan kuten sinäkin teit.

olevasi salapoliisi ja voida tehdä moisia johtopäätöksiä pilkkuilun perusteella?? Aika falskia toimintaa sanoisin..

• tuon nyt
        tosiaankin kirjoitti:

olevasi salapoliisi ja voida tehdä moisia johtopäätöksiä pilkkuilun perusteella?? Aika falskia toimintaa sanoisin..

huomaa tyhmempikin, puhuit pilkkuilusta, minä kylläkin puhuin kahdesta pisteestä..

IhmettäJaKummaa

• todellakin
        tosiaankin kirjoitti:

luulee tietävänsä. Kuitenkin on luulotautinen, vanha rupinen ämmä joka yrittää päteä täällä ja käydä rekkaantuneiden kimppuun, kun tuntee ja tietää olevansa onnettomampi, ja älyllisesti lahjattomampi, kuin useimmat tällä palstalla.

• roolin kirjoitti:

varmasti on tuo pistehomma, niitä kun minulta tulee milloin mitenkin. Ja toistan vielä kerran, että ilman nikkiä en koskaan kirjoita täällä.

• pannut koskaan
        todellakin kirjoitti:

luulee tietävänsä. Kuitenkin on luulotautinen, vanha rupinen ämmä joka yrittää päteä täällä ja käydä rekkaantuneiden kimppuun, kun tuntee ja tietää olevansa onnettomampi, ja älyllisesti lahjattomampi, kuin useimmat tällä palstalla.

merkille hölskyykö sulla mikään kun kävelet, meinaaan kusi päässäsi.

• vakuuttelemaan
        emmax kirjoitti:

varmasti on tuo pistehomma, niitä kun minulta tulee milloin mitenkin. Ja toistan vielä kerran, että ilman nikkiä en koskaan kirjoita täällä.

"syyttömyyttäsi" jos asia todellakin olisi kuten väität, viittaisit kintaalla koko väitteelle.
        No, eipä tuo minua haittaa, huvittaa kyllä kovasti, hi hi hi

• vakuuttelemaan kirjoitti:

"syyttömyyttäsi" jos asia todellakin olisi kuten väität, viittaisit kintaalla koko väitteelle.
        No, eipä tuo minua haittaa, huvittaa kyllä kovasti, hi hi hi

ei mene yhdellä sanonnalla jakeluun...

• todeta että
        emmax kirjoitti:

ei mene yhdellä sanonnalla jakeluun...

IhmettäJaKumma..

• toi on niin
        kerbiili62 kirjoitti:

muuta viserrä!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ulEJszYPfx0

kaukana kuin olla ja voi Hoopovedestä että kohta kotitekoinen nirppis sensuuri iskee siihen ja sinuun , jos keksivät kuka olet, ja pistävät kirkon eteen jalkapuuhun vähintäänkin viikoksi.

• emmax kirjoitti:

tuolla alempana sama henkilö perää pistetilitystä, mutta keneen hän vertaa mua ,kun se letka on päivän aikana kadonnut..? Jätäppä jo ne arvailut sikseen, minä oon minä ja joku toinen on toinen. Piste.

• kommentoit
        emmax kirjoitti:

tuolla alempana sama henkilö perää pistetilitystä, mutta keneen hän vertaa mua ,kun se letka on päivän aikana kadonnut..? Jätäppä jo ne arvailut sikseen, minä oon minä ja joku toinen on toinen. Piste.

parhaillaan itsellesi, tuota...etkö itsekään enää usko itseäsi?

• IhmettäJaKumma
        tuon nyt kirjoitti:

huomaa tyhmempikin, puhuit pilkkuilusta, minä kylläkin puhuin kahdesta pisteestä..

IhmettäJaKummaa

ihmeitä tapahtuu, kun syyttömiä syytetään.
        Pisteytystä tästä sulle Nuutti..

• IhmettäJaKumma
        todeta että kirjoitti:

IhmettäJaKumma..

jäi lause keskeneräiseksi..

• ei onnistu
        IhmettäJaKumma kirjoitti:

ihmeitä tapahtuu, kun syyttömiä syytetään.
        Pisteytystä tästä sulle Nuutti..

toi oli tosi huano yritys hi hi hi 111

• IhmettäJaKumma
        ei onnistu kirjoitti:

toi oli tosi huano yritys hi hi hi 111

muistatkos Emma..
        Minnen muista, ja sitä paitsi, minulta ei edes tuossa laulussa kysytty..

• IhmettäJaKumma
        kommentoit kirjoitti:

parhaillaan itsellesi, tuota...etkö itsekään enää usko itseäsi?

sattuu tällä palstalla tämän tästä ja tuon tuosta, kun yritetään välttää esim. Jussin poistatusuhalta, mutta silloinhan sinä et kyseenalaistakaan asiaa.. mikset? Jättäisit jo Emmaxille hengitystilaa, vai oliko liikaa pyydetty.

• IhmettäJaKumma
        toi on niin kirjoitti:

kaukana kuin olla ja voi Hoopovedestä että kohta kotitekoinen nirppis sensuuri iskee siihen ja sinuun , jos keksivät kuka olet, ja pistävät kirkon eteen jalkapuuhun vähintäänkin viikoksi.

käyneet useimminkin Kanteleessa, joten asiayhteys löytyy..

• IhmettäJaKumma
        roolin kirjoitti:

myös yksi rekkautunut, joka käyttää samaa tyyliä ja se ei ole Emmax. Eikookki kamalaa.. aivan hirveetä.. ja mulla jäi toi pikkulilli nyt sojottaan..

• IhmettäJaKumma kirjoitti:

myös yksi rekkautunut, joka käyttää samaa tyyliä ja se ei ole Emmax. Eikookki kamalaa.. aivan hirveetä.. ja mulla jäi toi pikkulilli nyt sojottaan..

naurattaa nää pistejutut.Kun itse en aattele edes moista, niin miten joku takertuu niihin, siis tosi naurettavaa.

• IhmettäJaKumma
        emmax kirjoitti:

naurattaa nää pistejutut.Kun itse en aattele edes moista, niin miten joku takertuu niihin, siis tosi naurettavaa.

joskus ihmeellistä. Joitain kiinnostaa, joitain. tai .. joitain -

Tänä jouluna ei muuten tullut sitä mustavalkoelokuvaa.. Ihana on elämä vai mikä se oli..

• IhmettäJaKumma
        tuon nyt kirjoitti:

IhmettäJaKummaa

salapoliisia sinusta ei saa tekemälläkään, koska on todella helppo todistaa se kirjoittaako Emmax tänne rekkautumattomana. Voin kertoa, että tutkin asian äsken ja suon sinulle myös saman oikeuden.. tutki ja hutki vasta sitten, kun voit asian todistaa.
        Nykyisen gallerian aikana se on helppoa, joten tuumasta toimeen. Miten se käytännössä menee, kuuluu jokaisen salapoliisikokelaan ratkaista itse..

• MASAHIRONAMINAMI
        roolin kirjoitti:

sanelema on juttusi...:P

• inttämään en ala

mutta tota tuumailin minäkin seuratessani eilen hiukan huvittuneena sanailuanne.Jo se ärhäkkyys millä vastapuoli reagoi väitteeseesi kertoi sinun olleen aikasta tavalla oikeessa. Noo mitäpä noista pikkujuttuja sattuuhan sitä kuka tykkää mistäkin minä tykkään luontokuvaamisesta ja tänään on hyvä keli harrastaa sitä joten soon moro

• se eläväkuva

joskus ihmeellistä. Joitain kiinnostaa, joitain. tai .. joitain -

Tänä jouluna ei muuten tullut sitä mustavalkoelokuvaa.. Ihana on elämä vai mikä se oli..

taaskin tuli, muistaakseni aika aikaisessa vaiheessa päivää.

• käry..

ihan kuin joku olisi kärynnyt

• morkkaajat.......

....................................................................
        siinä teilekkin pisteitä perhana!

• IhmettäJaKumma

mutta varovasti, koska on paukkupakkanen.

• ouluman28

mutta varovasti, koska on paukkupakkanen.

emmax =)

• emmaxi
        ouluman28 kirjoitti:

emmax =)

teki pohojat, vissiin viikon luetuin alotus, täyet pisteet hälle

• ku jakso
        emmaxi kirjoitti:

teki pohojat, vissiin viikon luetuin alotus, täyet pisteet hälle

eri nikeillä inttää täällä jatkuvasti, se on jottai se

• sulla moinen
        ku jakso kirjoitti:

eri nikeillä inttää täällä jatkuvasti, se on jottai se

katkeruus, ootko kenties emmaxin exä?

• sulla moinen kirjoitti:

katkeruus, ootko kenties emmaxin exä?

muuta se on...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5821
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4555
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4322
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4101
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3700
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3209
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      49
      2412
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      33
      2287
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1114
    Aihe