ihmiselle, johon olet tällä hetkellä ihastunut? Koitatko viestittää pienillä/pitkillä katseilla, hymyillä? Vai käyttäydytkö kuin hän olisi ilmaa ja vilkuilet selkänsä takana? Vai etkö tee mitään erityistä, kohtelet samoin kuin muitakin tuttaviasi?
Mistä toivot, että vastapuoli ymmärtäisi tunteesi?
Miten ilmaiset
23
5479
Vastaukset
- ihan sitten
sanonut sen hänelle:)
Kun en osaa pitää suutani kiinni. - ei sen enempää
Hymyjä ja moikkailua. Tuskin toinen on silti edes kiinnostunut, luulenpa että moikkailee vain ystävällisyyttään.
- Vihertävä taivas
Käytän vähän kaikkia noista. Pitkistä katseista haluaisin että mies huomaisi jo:).
- ujoujoujonainen
Valitettavasti käyttäydyn kuin hän olisi ilmaa ja vilkuilen selän takana. Tosi lapsellista, tiedän.
Ahdistaa itseänikin tämä, jotenkin tulen niin estoiseksi. Hän ansaitsisi niin paljon enemmän.
Toivottavasti joku uskaltaa katsoa häntä ja sanoa, kuinka ihana hän on. Isosti ja isolla sydämellä.
Mistä toivot, että vastapuoli ymmärtäisi tunteesi? -> en usko, että hän huomaa mitenkään. Ehkä hän vaistoaa jotain ja alkaa jutella jostain.Ei myö miehet huomata semmosia piiloviestejä mitä naiset lähettelee, en minä ainakaan kun oon niin tumpelo niissä hommissa.Olisihan se kiva jos pystyis tuosta vaan kalppimaan toisen luokse ja pamauttaa asiansa, mutta tyydyn sanomaan vain mielessäni ne asiat, mitkä haluaisin sanoa.
Miksi aloittajaa kiinnostaa tälläiset asiat, onko jäänyt joku epäselväksi tapaukseksi?
- ihan samalla tavalla
kuin muitakin kavereita. Lisäksi olen erään toisen vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa vähän läheisemmissä väleissä, senkin saattaisi tulkita väärin... Aika huonosti taidan osottaa kiinnostukseni!
- ilmaisut on loppu
Ei ole tarvetta ilmaista enää mitään mitenkään. Olen niin suoraan laittanut, että jos siitä ei tajua, ei tajua sitten koskaan mitään yhtään mistään. Se ei ole enää musta kiinni. Olen saanut rauhan.
- lil' doc
kui kauan aiot viel oottaa vastakaikuu?? joko siis ihastuminen alkaa hiipumaan? missäpäin tää on?
anteexi olen kysely iässä....
- enää mitenkään
t.johanna
- pitkät katseet
on nykyään vähän alakuloisia ja hymy väkinäistä.
Epätietoisuus kalvaa ja vie viimeisetkin itsetunnon rippeet. m->n- ¤¤¤¤¤
allapäin, miksi epätietoinen.
- kohtaamme aika
¤¤¤¤¤ kirjoitti:
allapäin, miksi epätietoinen.
säännöllisesti ja minä onneton ihastun aina enemmän ja enemmän.
Vaikka tiedän sen täysin turhaksi.
Silti minun on pakko katsoa häntä.
Ja se repii sydämeni palasiksi .
* * * - heart beat
kohtaamme aika kirjoitti:
säännöllisesti ja minä onneton ihastun aina enemmän ja enemmän.
Vaikka tiedän sen täysin turhaksi.
Silti minun on pakko katsoa häntä.
Ja se repii sydämeni palasiksi .
* * *Tämä auttaa sydämen kasailuun, cheer up!
http://www.youtube.com/watch?v=f9Wf46tLonM
- kanssakäymistä
mahdollisimman paljon. Pelkään että jos olisin päivittäin tekemisissä hänen kanssaan, niin minun olisi kerta kaikkiaan pakkoa kertoa omista tunteistani. Se taas ei käy koska kyseinen nainen seurustelee.
Siispä välttelen, en katso kohti ja puhun vain jos on ihan pakko. En koskaan uskonut että ihmisen välttely vaatii näin paljon työtä ja vaivaa.- yx nainen
että seurustelee.
- olen varma
yx nainen kirjoitti:
että seurustelee.
että serustelee.
- oi kerro
miksi vältät katsomasta häntä suoraan silmiin. Haluaisin tietää koska olin erään miehen kanssa, joka katsoi minua kun en katsonut häntä mutta jos olisin halunnut katsoa silmiin hän aina käänsi katseensa poispäin...
- mitenkään
ilmaista ihastustani kun emme näe koskaan! sähköpostia kirjoittaessani tekisi mieleni pienen pientä vinkkiä laittaa, mutta en vain uskalla. tiukan asiallinen linja pitää, jospa unohtuisi tämä ihastus. Ihmeen sitkeässä se on, vaikka viime tapaamisestamme on jo aikaa... kuukausia!
- mies vai nainen???
??????????????
- v**n
uuno.
niin tahtomattani itseäni ilmaisen aina kun ei ajatus naisten takia pelaa - panettaa..
ihan kohtalaisesti, eikä ihastus voinu olla sitä huomaamatta, kun oon aika isolla meisselillä varustettu.
- näyttää tunteitani
En valitettavasti mitenkään, sillä tämä mies on varattu. Enkä usko että minulla varmasti olisi mitään mahdollisuuksia häneen (enkä edes haluaisi toisten liittoa rikkoa jos olisi). Kuitenkin joudun häntä tapaamaan melko säännöllisesti, vaikka en enää edes haluaisi koska se tekee niin kipeää nähdä hänet :(
- Aivan lätkässä
Ja vihjailuilla, joskus oon muka etten huomaa, kaikkea olen koittanut, mutta ei mies tajuu..Tai jos tajuu ei haluu..
Seuraavaksi väännän rautalangasta hänelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870