Kristityiksi kääntyneille tappotuomio Iranissa
21
336
Vastaukset
- vaaan
uskoko että tällaista tapahtuu vain iranissa. tämä on ongelma jokaisessa islamilaisessa maassa. niissä kristityt joutuu olemaan kuoriinsa käärittyinä huomaamattomina olioina mikäli meinaavat säilyttää henki-kultansa.
- Anonyymi
Sempätakia tämän tuhovoiman leviäminen on estettävä .
- ....
Iranilaiset pitäisi saada ymmärtämään uskonnonvapaus. Länsimaissa paljon on mätää, kun tästäkään ei mitään protesteja synny. Missä lie Vanhanenkin nyt ja Halonen? Ihmisarvot ei taida olla heitä kiinnostavia asioita, mutta pilakuvat on tärkeitä.
- että Aapo ei
ole vaivautunut edes kommentoimaan saati tuomitsemaan kyseistä lakia. Mutta kyllä se tekopyhä pelle vaan on tuomitsemassa islamia kritisoivia henkilöitä kaiken maailman natseiksi ja rasisteiksi.
Taitaa Aapo olla oikea vihakiihottaja/rasisti/natsi/islamisti... - Anonyymi
Miksi vain miehet saavat tappotuomion?
- Anonyymi
Koskas hemmo yhteiskunnissa silmät avataan tälle tuhoisuudelle ja valtaukselle
JA PUTSATAAN PAIKAT NÄISTÄ - Anonyymi
Salaam!
Ne valtiot jotka eniten vainoavat Kristittyjä ja toisinajattelevia ovat Efeson seurakuntaa. Tuossa seurakunnassa mottona on YKSI USKO, YKSI KASTE, YKSI JUMALA, YKSI HENKI. Efeson seurakunta on johtava seurakunta ja juuri se koettelee kaikki muut kristityt seurakunnat.
Ranskan vallankumous toi motoksi: VAPAUS, VELJEYS, TASA-ARVO. Sen tähden Euroopassa ei ole juurikaan enää lainkaan EFESON seurakuntaa, vaan kristitytkin ovat vapaita tekemään mitä sattuu.
Seurakunta - Efeson seurakunta - Jumalan sana - Terävä kaksiteräinen suun miekka - Karitsa ja keskitaivaan linnut yms. systeemejä ja järjestelmiä on Jumala luonut kontrolloimaan uskon elämää. Ne tuhoavat toinen toisensa. Vain harvat selviytyvät tuosta seulasta.
Miksi ei voi olla rauhaa ja yhtä uskoa kaikilla? Missä on menty vikaan? Kaikki piti yhdistää taivaassa ja maan päällä yhdeksi Kristuksessa. Miksi siinä epäonnistuttiin?
Ja milloin tuo epäonnistuminen tapahtui?
Rooma alkoi heti alkuun vainota juutalaista alkuseurakuntaa. Tuo alkuseurakunta suunnitteli tekevänsä oman pyhän kirjan joka kielelle ja heimolle. Mutta Rooma ei sitä sallinut, vaan alkoi tyrkyttää omaa käsitystään raamatusta. Onko perussyynä siis antisemitismi? Ei ymmärretä Jehovan oman kansan ja pappisvaltakunnan asemaa? Danielin kirja kertoo, ETTÄ SOTA JATKUU KUNNES TUHON TUOJA ON KUKISTUNUT TÄYSIN. Mutta kuka oli tuo tuhon tuoja? Oliko se Kreikan Aleksanteri Suuri, Rooman keisari vain itse juutalainen pappiskansa? Siitäkään emme voi olla täysin varmoja. Sen tiedämme että tulee 2028 jKr Jumalan valtakunta, joka on Korkeimman Pyhien kansan (Israel) perustama valtakunta. Se olisi voinut olla Rooman kirkko, mutta tuo kirkko sortui antisemitismin harjoittajaksi. Vähä vähältä juutalainen alkuseurakunta on saanut suunnitelmiaan vietyä lävitse. Esim. keskiajan jälkeen uudella ajalla on kansan kielet voimistuneet huomattavasti. Ja myös on tullut pyhiä kirjoituksia paljon yliopistojen yms. työn seurauksena.
Sota jatkuu kunnes tuhon tuoja on saatettu täyteen turmioon. Jumalan pyhään kansaan ei ollut tarve kenelläkään tuoda tuhoa, vaan sen piti olla maan keskellä ainutlaatuinen SIUNAUS koskien kaikkia kansoja. Syynä sotiin näyttää olevan aina ANTISEMITISMI. - Anonyymi
Näin pääsee vaputeen. https://www.youtube.com/watch?v=dJQo1HvqbTI
- Anonyymi
Pakolaisuus on poliittinen temppu millä tuhotaan hemmo yhteiskunnat kultuurit.
Pe, 11 Huhtikuu
Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus täyttää koko lain.
Room. 13:8-10
ONKOS SE RAKKAUTTA, KUN LEMMIKKI SYÖTETÄÄN YLIPAINAVAKSI- Anonyymi
Tuhosta lähtevät - tuhoaan tuoden .
- Anonyymi
Se on rakkautta - lopettaa helvetin valtaan nousut
- Anonyymi
Rakkaus on oikeutta - eikä YMMÄRRYSTÄ HELVETIN YMMÄRRYSTÄ
- Anonyymi
Elämä vaatii aina ponisteluita, ikään ei hyvyys ole itsestään selvyyttä eikä pysyvää
Taivaan kirkauden peittää välillä pilviverhot, tämä kuuluu elämään ja kaiken järestelmiin- Anonyymi
Usko suojaa ihmistä edestä ja takaa puhumattaan sivusuojauksista
Elämän menetykset muutokset hyökkäävät takaa, uskon sumplauksin tämäkin tuska kevenee jos ei täysin poistu
TÄTÄ YMPYRÄÄ KANTSII JOKAINEN KÄYDÄ KOHILTAAN LÄPI
- Anonyymi
Vapauksien kehitys
Freedom Housen vuoden 2022 raportin mukaan Iran ei ole vapaa maa. Iranin islamilaisessa tasavallassa järjestetään säännöllisesti vaaleja, mutta ne eivät täytä demokratian vaatimuksia, mikä johtuu osittain kovan linjan Valvojien neuvoston vaikutuksesta. Se on elin jota ei ole valittu, ja joka hylkää kaikki ehdokkaat, joita se ei pidä tarpeeksi uskollisina papistolle. Lopullinen valta on maan korkeimmalla johtajalla, ajatollah Ali Khameneilla ja hänen valvonnassaan olevien instituutioiden käsissä. Näillä instituutioilla, kuten turvallisuusjoukoilla ja oikeuslaitoksella on tärkeä rooli erimielisyyksien ja muiden kansalaisvapauksien rajoitusten tukahduttamisessa
Islam on kultuuri joka vangitsee. - Anonyymi
Tuija Vienonen - Hiljaisuus (Eino Leino)
https://www.youtube.com/watch?v=kSM9Bi6KGAE&pp=ygUoVHVpamEgVmllbm9uZW4gLSBIaWxqYWlzdXVzIChFaW5vIExlaW5vKQ==
Rauha
Mitä on nää touksut mun ympärilläin?
Mitä on tämä hiljaisuus?
Mitä tietävi rauha mun sydämessäin,
tää suuri ja outo ja uus?
Minä kuulen, kuink’ kukkaset kasvavat
ja metsässä puhuvat puut.
Minä luulen, nyt kypsyvät unelmat
ja toivot ja toou’ot muut.
Kaikk’ on niin hiljaa mun ympärilläin,
kaikk’ on niin hellää ja hyvää.
Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin
ja touksuvat rauhaa syvää.- Anonyymi
Päivän Sana
12.04.25
Köyhät ja kurjat etsivät vettä, mutta sitä ei ole, heidän kielensä on janosta kuivettunut. Minä, Herra, kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää. Paljaille kukkuloille minä puhkaisen jokia, notkelmiin lähteitä. Autiomaan minä muutan vesilammikoiksi ja kuivan hietikon lähteiden maaksi. Jes. 41:17–18
Ovatko virvoittavat sanan lähteet jo kokonaan kuivuneet vai etsitäänkö niitä vain vääristä paikoista? Jos tarjolla ei ole kuin korvikkeita ja pilaantuneita lähteitä, alkaa Jumalan kansa voida nopeasti pahoin. Kielet kuivettuvat ja usko hiipuu. Jokaisen kristityn pyhä tehtävä on rukoilla lakkaamatta elämän Herraa, että hän antaisi sanansa elää keskellämme, että hän puhkaisisi kukkuloille jokia ja notkelmiin lähteitä kaikkien janoisten juoda. Herramme, joka on uskollinen, kuulee meitä eikä meitä hylkää. Hän antaa mielellään Pyhän Henkensä pyytävälle. Jumalan sana tuo taas hänen kansalleen virvoituksen, ja janoiset löytävät lähteiden maan. Sydämet saavat lohdutuksen.
Elämä kaikki on vain yhden käsissä HÄNEN JÄRJESTELMIN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän Sana
12.04.25
Köyhät ja kurjat etsivät vettä, mutta sitä ei ole, heidän kielensä on janosta kuivettunut. Minä, Herra, kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää. Paljaille kukkuloille minä puhkaisen jokia, notkelmiin lähteitä. Autiomaan minä muutan vesilammikoiksi ja kuivan hietikon lähteiden maaksi. Jes. 41:17–18
Ovatko virvoittavat sanan lähteet jo kokonaan kuivuneet vai etsitäänkö niitä vain vääristä paikoista? Jos tarjolla ei ole kuin korvikkeita ja pilaantuneita lähteitä, alkaa Jumalan kansa voida nopeasti pahoin. Kielet kuivettuvat ja usko hiipuu. Jokaisen kristityn pyhä tehtävä on rukoilla lakkaamatta elämän Herraa, että hän antaisi sanansa elää keskellämme, että hän puhkaisisi kukkuloille jokia ja notkelmiin lähteitä kaikkien janoisten juoda. Herramme, joka on uskollinen, kuulee meitä eikä meitä hylkää. Hän antaa mielellään Pyhän Henkensä pyytävälle. Jumalan sana tuo taas hänen kansalleen virvoituksen, ja janoiset löytävät lähteiden maan. Sydämet saavat lohdutuksen.
Elämä kaikki on vain yhden käsissä HÄNEN JÄRJESTELMINNiinkuin Syntymämme on yhdestä lähtöisin.
- Anonyymi
Pakotteet, 8.4.2025
Iran: pakotteet
Viimeisimmät muutokset
https://um.fi/pakotteet-maittain/-/asset_publisher/4MioQZzZJNVo/content/iran-pakotteet/385142- Anonyymi
Pakotteet maittain
https://um.fi/pakotteet-maittain
katseles kaikenkarvasuutta on maailma täynnä
- kivi on näitä kärki maita lukumääräsesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082264- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481384Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111128
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084