Kissoille opetettua

Olemme opettaneet kissojamme pyytämään "Murkinaa", kun haluavat ruokaa, joten nykyään kun ovat nälkäisiä niin maukaisevat "Murnaa!"

Lisäksi kissamme tietysti osaavat maukua ulko-ovella, kun tulee vessahätä.

Vanhin kissaamme on opetettu vähän enemmän:
- Kun pidetään korkealla herkkupalaa, se nappaa sen kynnellä
- Sitten ollaan opetettu, että jos halutaan vain että kissa HAISTAA pelkästään makupalaa kädestä niin viedään varovasti kissan eteen syötävä ja se tietää että sitä ei saa napata.

Itse vanhin kissamme on oppinut:
- Jos hyvä makupala on ruoka-astian syvyyksissä, niin se ottaa tassulla makupalan omaan suuhunsa :D

Siinä joitaki mitä kissamme osaavat :)

3

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <gjb<dfhb ja

      Kaikki kissat osaavat nuo taidot ihan luonnostaan, joten älä kersku niillä.

      • Oletko itse kerskari, kun tuolla tavalla haukut toisia kerskareiksi?
        Halusin vain kirjoittaa, mitä kissamme osaavat ja ajattelin, että muutkin varmasti haluavat kirjoitella mitä kissansa osaavat. En vain muistanut, että tämä palsta on täynnä hölmöjä ihmisiä, jotka olettavat toisten kirjoittajien olevan samanlaisia kuin itse ovat...
        Tuo nyt oli muutenkin ihan turha palaute, joten ensi kerralla kun vastaat jollekkin niin mieti pari kertaa ennenkö kirjoitat mitään.


    • kissat osaa

      Mun vanha kissa osasi istua kun sille sanoi istu tai näytti käsimerkin. Se avas ovet ja salpojakin nosteli.
      Sen pennuista yksi jäi meille, oppi sekin istumaan makupalasta, muttei muuten.
      Sen pentu taas korkeintaan avasi raollaan olevan oven.
      Että juu kissat osaa kyl monia asioita, samojakin. Onhan niitä kissoja jotka käyvät wc:ssä yms.. Kissat oppivat kuitenkin niin hyvin itse ja myös matkimalla. Jos talossa on koira, niin samoja temppuja ne oppii. Tiedän kissan joka on oppinut noutamaan ja toisia jotka murisevat vieraille ovella, vaikka ovatkin ihan kilttejä (perheen koira tekee niin)
      Kyllä ne vaan on ihania veitikoita!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      388
      1533
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1220
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1145
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      701
    Aihe