Onko teillä muilla ilmennyt raskauden aikana hiustenlähtöä ja todella suurta valkovuotoa?
Itsellä molemmat ongelmat.
Hiuksia lähtee todella paljon varsinkin suihkussa.
En voi pitää hiuksia auki ollenkaan, muuten olen täynnä hiuksia.
Nyt on vielä valkovuotoa.
Ennen en huomannut,mutta nyt olen huomannut,kun vuoto on koko ajan suurempaa.
Onko kenelläkään samaa ongelmaa vai olenko ainoa?
:)
Hiustenlähtö/Valkovuoto
7
3363
Vastaukset
- --------------
Runsas valkovuoto on ihan normaalia jos siihen ei liity kutinaa tai epämiellyttävää hajua.
Voi olla että hiustenlähtösi tuntuu vielä rajummalta jos sinulla on koko päivän hiukset kiinni ja avaat ne juuri ennen suihkua niin koko päivän hiusten lähtö tapahtuu kerralla. Hiuksia lähtee päivässä noin 100 kpl ja jos ne ovat pitkiä tai juuri olet kasvattanut niin muutama hius jo näyttää kasalta kädessä tai lattiaviemärinkannella. - minä80
Itselläni lähti alkuraskaudesta aika reippaasti hiuksia, siis niin että ne ovat ohentuneet selvästi. Luulin ensin sen johtuvan raskaudesta, mutta sitten kuulin, että lapsettomuushoidoissa käytettävillä hormoneilla (esim. clomifen) se on ihan yleinen sivuvaikutus ja voi tulla hieman jälkijunassa. Oma raskauteni on clomifenillä saatu alkuun. Nyt rv 18 menossa ja hiusten lähtö on rauhoittunut. En voi tietenkään tietää oletkö sinä käyttänyt clomifeniä tai muuta lapsettomuuslääkettä, mutta tuli tämäkin vaihtoehto mieleen, kun en itsekään hiustenlähtöä osannut siihen ensin yhdistää.
Ja valkovuotoa tulee :(. Pikkuhousunsuojia kuluu pakettikaupalla.- hiukset lähtee..
Juu mulla myös hiuksia lähteny tosi reippaasti,tosin itellä ei niin haittaa ku muutenki ollu paksu pehko,mutta jos kovin pitkään jatkuu niin alkaa jo tympimään.Varmaan yli puolella ohentunu hiukset,ja oon nyt rv 25.Ja valkovuotoo tulee kans runsaasti,mitään tulehduksia ei ole.samallalailla oli vuotoa edellisessä raskaudessa,tosi inhottavaahan se on ku saa olla koko ajan rätti pöksyissä,mut kuuluu vissiin näihin raskauden ihanuuksiin.. =)
- huolestuttaa
hiukset lähtee.. kirjoitti:
Juu mulla myös hiuksia lähteny tosi reippaasti,tosin itellä ei niin haittaa ku muutenki ollu paksu pehko,mutta jos kovin pitkään jatkuu niin alkaa jo tympimään.Varmaan yli puolella ohentunu hiukset,ja oon nyt rv 25.Ja valkovuotoo tulee kans runsaasti,mitään tulehduksia ei ole.samallalailla oli vuotoa edellisessä raskaudessa,tosi inhottavaahan se on ku saa olla koko ajan rätti pöksyissä,mut kuuluu vissiin näihin raskauden ihanuuksiin.. =)
kiitos vastauksista. itsellä on myös ohentuneet hiukset niin että tuntuu melkein kaljulta :)
- +++
Täällä sama juttu, vaikka raskaus vasta aika alussa.
Suihkussa lähtee hiuksia tukkoina ym.
Ja valkovuoto myös, mutta täytyy ajatella, että se on sen arvoista sitten. :) - rv18+4
Itse olen käyttänyt jo muutaman vuoden allways (tai alldays) discreet pikkuhousunsuojia. Lila paketti keltaisella tekstillä. Aivan ehdottomia. Tosi ohuita ja tuntuvat osalta pikkuhousuja. Eivät hikoiluta. Nyt raskausaikana täytyy vaihtaa aika usein koska tuo ei ole kovin imukykyinen, mutta muuten aivan ehdoton jos ei yleisesti pikkuhousunsuojista pidä.
- 2.4.
mulla taas tukkaa on tullu lisää ja vuotoa ei oo sitäkää vähää mitä ennen. elikkä paikat on ihan kuivat. ei kiva. ja se on raskauskohtaista tuo hiustenki lähtö. elikkä ekassa saattaa tulla tukkaa ja tokassa lähteä ja se mitä on tullu nii lähtee todennäkösesti syntymän jälkeen. toivottavasti tää pehko ei taas kutistu rotanhännäksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872