Asperger testi

pajula raisakssoni

22

1181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 117...

117

• 123

• Finwitch

114

• pahasti masentunut

135

Minulla on serkku, jolla on Asperger ja hänen käytöksensä on vielä oudompaa kuin minun.

• Lillllan

127 pojoa

• oikein..
        Lillllan kirjoitti:

127 pojoa

Sain 90 pistettä eli ei ole aspergerista viitteitä. Tosin itsestäni tuntuu, että monissa asperger-tapauskuvauksissa on aika paljon minua.

• joppelisjoo

126

• 4-kymppinen

122

• yli 40

Mun tulos 84 ja mulla virallinen dg. Repikää siitä!

• 94

94 bojoa.

• eli minulla

ei ole Aspergerin syndroomaa, sanoi testi.

Mulla onkin vakava masennus, yleistynyttä tuskaisuutta ja sosiaalisten tilanteiden pelkoa vaihtelevana cocktailina.

• Tulos 138, sinulla on todennäköisesti aspergerin syndrooma.

...tällä hetkellä hoidetaan vain masennusta

• 113

113

• 126

126

• assburger

Testissä korostettiin liikaa piirteitä, joita on pakko-oireisilla ja masennuksesta kärsivillä ihmisillä (kuten itselläni). Kyseiset piirteet toki kulkevat usein käsi kädessä aspergerin syndrooman kanssa, mutta minulla ei esimerkiksi ole pienintäkään vaikeutta tulkita muiden tunteita tai eleitä - päinvastoin, enkä myöskään omaa yliherkkiä aisteja tms. Nämäkin ovat kuitenkin olennaisia ominaisuuksia autismin kirjossa, jonka lieväksi muodoksi aspergerin syndrooma lasketaan.

• eiollutt

Ei kai asperger liity masennukseen? Vai aiheuttaako se masennusta niin kuin tuossa yhdessä kysymyksessäkin kysyttiin. Meidän suvussa on kuulema yhdellä tytöllä asperger niin tein tämän testin ihan uteliaisuuttani nähdäkseni mistä tässä on kyse. Sain 94 pistettä eli ei ole aspergeria.

• 22nainen,aviossa

89.

• E-87

134.

• 2+14

Tästähän puuttuu joitakin kysymyksiä. Joskus tein as-testin jossa oli eri kysymyksiäkin. Niitä ei taideta pistää nettiin levitykseen ettei voi opetella vastauksia etukäteen. 125p.

• 126

126

Voi olla, että minulla on mahdollisesti Asperger... Enpä ole koskaan ollut lahjakas missään, saatika matematiikassa, mitä vihaan edelleen. Rakastan kirjoittamista, mutta enpä voi kirjoittaa, kun en osaa kunnolla suomen kielen kielioppia... Tch.

• gooseberries

127...

• lal lal lala

>>Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia ja testipistemääräsi on 110 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Hieman olen epäillyt aspergeria, mutta testin mukaan ei ole. Tiedä häntä, jotkin oireet ovat tosi sinne päin, mutta sitten kaikki ei olekaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe