Rapumies,tunteet ja alkoholi

kuurapu

Rapumiehet kertokaa miten teitä pitäisi ymmärtää..

Seurustelen aivan ihanan rapumiehen kanssa.Olemme kumpikin yli 40-kymppisiä.Kummallakin on pitkät suhteet takana, ja ne on kummallakin käsitelty, eli pöydän pitäisi olla puhdas.Kummallakaan entiset suhteet eivät päättyneet pettämisen takia, vaan rakkaus vaan oli loppunut pitkässä juoksussa. Entisessä suhteessa olimme kumpikin olleet eksille uskollisia.Meidän suhde ei alkanut heti kummankaan eron jälkeen, vaan yksineloa oli kummallakin ja kun törmäsimme, olimme kumpikin valmiita uuteen suhteeseen.

Yksi asia minua kuitenkin hieman askarruttaa hänessä. Selvinpäin meillä on hauskaa,huumorintajumme kohtaa täydellisesti olemme sitten selvinpäin tai emme , ja tunteistakin puhutaan, mutta kumpikin jotenkin ujostelee selvinpäin tunteista puhumista. Tilanne muuttuu kun hän juo alkoholia vähän reippaammin. Hän ei juuri muuten muutu,, mutta alkaa puhumaan tunteistaan todella avoimesti.Minusta tuntuu, että hän meinaa välillä hukkua syviin tunteisiinsa, joita hän kertoo tuntevansa minua kohtaan.
Itse olen maamerkkeihin kuuluva, mutta kuurapu. Tunteet ovat molemminpuolisia, ja minusta on ihanaa tuntea olevani rakastettu.

Nyt tässä tulee se MUTTA, joissa rapumiehet itse vosivat asiaa vähän valaista.
Onko rapumiehen helpompi puhua rakkaudesta ja tunteista alkoholin voimalla ja tarkoittaako hän rakkaudentunnutuksillaan totta, vai pelkkää puhettako vaan?
Pilvilinnoja hän rakentelee myös melko isojakin, ja osa niistä voi tietysti toteutua ,jos haluaa, mutta onko niiden rakentelu mieluisampaa kun niiden toteuttaminen?

Itse käytännöllisenä maamerkkinä osaan kyllä ymmmärtää milloin haaveillaan sellaisesta, millä ei ole toteutumismahdollisuuksia, ei minua kuitenkaan haittaa pilvilinnojen rakentelu ja haaveilu kaikesta kivasta. Jotenkin minun on helppo yhtyä niihin haavehetkiin, kun olen itse kuitenkin kuurapu.

Kiitän , jos joku rapumies hieman valottaisi minulle tunne-elämäänsä.
Voiko rakkaudentunnustuksiin yleensä luottaa, laitan tässä sanan yleensä, kun poikkeuksia aina löytyy.
Vai pistetäänkö minua tässä tyyliin 5-0...


Sokeasti en horoskooppiasioihin usko, onneksi, mutta tämä viesti oli kuitenkin kirjotettava , koska se puoli minussa joka elää pilvilinnassa haluaisi jotain kommentteja lukea.

5

1776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unelmako

      tuo kertomasi.Rapumieheni käyttäytyy juuri samalla tavalla ja olen välillä ymmälläni. En oiken tiedä missä mennään. Ehkä kaikki onkin vain suurta huijausta myös häntä itseään kohtaan? Viitsiikö jäädä odottelemaan? Tiedä häntä.

      • Kyllä se alkoholi minua ainakin herkistää puhumaan henkeviä tai pehmosia, samanlainen taidan melkein olla.Selvinpäin en hanakasti uskalla tunteistani puhua, se tuntuu jotenkin vähän väkinäiseltä.
        Yrittäkää vähän ymmärtää ukkojanne kovan kuoren alla sykkii suuri sydän:)


    • Jätetty rapu 05

      Noin se vaan menee ja uskon puolisosi puhuvan totta itsekin miehenä sortunut samaan ja muutenkin tunteellinen mies

    • on todella

      Rapu

    • entinen heila

      että hän ylipäätään on puhunut totta menneisyydestään? Itse rapuun retkahtaneena, (olen nouseva rapu) keskustelujemme perusteella kohtasin ihanan minulle oikean miehen kunnes totuuden sain selville työkaveriltaan. Kaikki ravun suhteet oli päättyneet pettämiseen. Hän on taitava näissä pettämisjutuissa, koska vastaavasti jotkut häntä kehuivat että tosi hyvä mies.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1852
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1228
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      63
      1112
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      959
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe