Moniko

IhmettäJaKumma

on kohdannut tällä palstalla henkilökohtaisesti henkistä väkivaltaa ja nettikiusaamista?

18

885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan varma

että ainoastaan 2 henkilöä.
      Toinen on Jussi ja toinen on Ouluman.
      Jussin henkilöllisyys on laajalti tiedossa, koska hän esiintyy täällä omalla nimellään.
      Oulumanin henkilöllisyys on joidenkin, ainakin minun tiedossa.

Henkilökohtaista väkivaltaa ei voi kohdata, sen kummemmin kuin nettikiusaamistakaan, mikäli esiintyy täällä anonyymina.

Jos täällä haukkuu ja parjaa henkilöä nimeltä aiheettomasti, se on rikos.

Mikäli vaihtaa ajatuksia samaan malliin tuntemattoman nimimerkin kanssa se on korkeintaan epäkohteliasta, koska kohteena on pelkkä tuntematon nimimerkki, eikä nimimerkin kunniaa voi loukata.

Ei siinä sen kummemmin ole Ihmettä, eikä Kummaa,
      mutta olisiko tässäKIN aloituksessa vähän Emmaa?

• IhmettäJaKumma

meille tuli tästä, että henkistä väkivaltaa ei voi tuntea sellainen, joka kirjoittaa anonyyminä.
        Väitän, että kyllä voi ja tunteekin, kun näyttöruudun takana on kirjoittamassa kuitenkin toinen ihminen. Kyllä tuntuu pahalta, joskus kun saa vastaukseksi todella asiattoman letkautuksen.
        Soisi jonkinlaista pistosta sinne vastaajan rintapanssariinkin osuvan, kun näytöltä omaa tekstiään analysoi, mutta useinmiten en usko useankaan tekstejään tarkastelevan lähetyksen jälkeen. Rekisteröitymispakkoa ei ole, joten se ei ole mikään syy/seuraus suhde, josta rangaistuksena saa/täytyy ottaa vastaan kaikenlaista p**kaa.

• vaikka
        IhmettäJaKumma kirjoitti:

meille tuli tästä, että henkistä väkivaltaa ei voi tuntea sellainen, joka kirjoittaa anonyyminä.
        Väitän, että kyllä voi ja tunteekin, kun näyttöruudun takana on kirjoittamassa kuitenkin toinen ihminen. Kyllä tuntuu pahalta, joskus kun saa vastaukseksi todella asiattoman letkautuksen.
        Soisi jonkinlaista pistosta sinne vastaajan rintapanssariinkin osuvan, kun näytöltä omaa tekstiään analysoi, mutta useinmiten en usko useankaan tekstejään tarkastelevan lähetyksen jälkeen. Rekisteröitymispakkoa ei ole, joten se ei ole mikään syy/seuraus suhde, josta rangaistuksena saa/täytyy ottaa vastaan kaikenlaista p**kaa.

rekisteröityisit, kayttäen nimimerkkiä, ilman henkilötietojen paljastamista, olisi tilanne edelleen sama. Ainoastaan, mikäli rekisteröitymisesiyhteydessä toisit julki henkilöllisyytesi asia muuttuisi.

En kuitenkaan tuomitse sinua, mielipiteinesi olet monessa asiassa oikeassa, mutta, olen edelleen sitä mieltä, että joka "leikkiin" ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vihje, vieläpä ilmainen ja toimii takuuvarmasti.

Paras keino vaikuttaa epäasiallisiin vastauksiin on olla vastaamatta niihin.

Ei muuta, nyt lakaisee iso luuta...meinaan portaita. Hyvää viikonloppua!

• IhmettäJaKumma
        vaikka kirjoitti:

rekisteröityisit, kayttäen nimimerkkiä, ilman henkilötietojen paljastamista, olisi tilanne edelleen sama. Ainoastaan, mikäli rekisteröitymisesiyhteydessä toisit julki henkilöllisyytesi asia muuttuisi.

En kuitenkaan tuomitse sinua, mielipiteinesi olet monessa asiassa oikeassa, mutta, olen edelleen sitä mieltä, että joka "leikkiin" ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vihje, vieläpä ilmainen ja toimii takuuvarmasti.

Paras keino vaikuttaa epäasiallisiin vastauksiin on olla vastaamatta niihin.

Ei muuta, nyt lakaisee iso luuta...meinaan portaita. Hyvää viikonloppua!

sinulle hyvää viikonloppua.

Taidan olla ainut, joka kärsii jo siitä, kun pitää lukea p**kakirjoituksia mitä joillekin alvariinsa lähetellään.
        Pitäisikö ruveta painiskelemaan itsensä kanssa ja opetella sietämään kaikenlaiset painajaisten tekijät.. ei ikinä, mutta tehkää te muut niin kuin omatunto sanoo tai ummistakaa silmänne toteamalla "joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön".. se ei ainakaan paranna tätä keskustelupalstaa yhtään.

• nettikiusaajan

ajatustenjuoksua kerrassaan.

• pliplop..

sen mie olen ainakin huomannut kellä,on nikki auomi24 niitä morkataan enempi ja se on tyhmää hommaa!!!!!
      ihmisiä neki on niinkuin mekin

• IhmettäJaKumma

ollaan tuntevia ja älyllisiä ihmisiä, jotka tänne kirjoitamma. En tiedä ainakaan yhtään eläintä, joka olisi tänne päässyt taitojaan näyttämään.. se olisikin ollut uutiskynnyksen ylittävä temppu.
        Jotkut näyttävät vain ärsyyntyvän enemmän niille, jotka ovat erilaisia/rekkautuneita, johtuneeko alemmuuden tunteesta vai vallanhimosta?

• ouluman28

ollaan tuntevia ja älyllisiä ihmisiä, jotka tänne kirjoitamma. En tiedä ainakaan yhtään eläintä, joka olisi tänne päässyt taitojaan näyttämään.. se olisikin ollut uutiskynnyksen ylittävä temppu.
        Jotkut näyttävät vain ärsyyntyvän enemmän niille, jotka ovat erilaisia/rekkautuneita, johtuneeko alemmuuden tunteesta vai vallanhimosta?

minua uhkailtiikin jo yhessä viestissä mutta mutta,suomi24 poisti sen heti. vaikka en mitään väärää ole sanonutkaan
        tai en ole ainakaan tarkkoittanut sillä.
        en edes ole tehnyt mitään pahaa ihmisille ainakaan henkisesti niin silti minua morkataan vai onko ne jotkut kateelisia jostakin asiasta siinäkö olkoot kateelisia sen kohteeksi olen ainakin joskus joutunut henkisenkin kohteeksi ikävää mutta totta.
        voisin krjoittaa koko elämäni tarinan tänne mut ei jaksa

• IhmettäJaKumma
        ouluman28 kirjoitti:

minua uhkailtiikin jo yhessä viestissä mutta mutta,suomi24 poisti sen heti. vaikka en mitään väärää ole sanonutkaan
        tai en ole ainakaan tarkkoittanut sillä.
        en edes ole tehnyt mitään pahaa ihmisille ainakaan henkisesti niin silti minua morkataan vai onko ne jotkut kateelisia jostakin asiasta siinäkö olkoot kateelisia sen kohteeksi olen ainakin joskus joutunut henkisenkin kohteeksi ikävää mutta totta.
        voisin krjoittaa koko elämäni tarinan tänne mut ei jaksa

kovin tarkkaan elämästään tänne kertoilla, kun joku "aivoton" saa siitä vain lisää aihetta huomautella. Joidenkin elämä on niin ruusuista, että täytyy kaivella toisten elämästä risut ja niillä sitten ropsia korville.

• onkin jo pohdittu asiaa pitkälle ja ensimmäisessä vastauksessa, joku kertookin, että kaikki muut, kuin "tunnistetut" henkilöt ovat vapaata riistaa, joille vastailla miten haluaa :(( Mielestäni asia ei näin ole, sillä aina siellä toisella koneella on tunteva ihminen, joka lukee vastauksen. Tuolla mentaliteetilla varustettu ihminen voi sitten haukkua tuntemattoman vastaantulijan pystyyn, eikä tunnu missään, kun ei sattunut tuntemaan haukuttavaansa :(( Todella järkyttävää, säälin moisia kanssakulkijoita..

http://www.youtube.com/watch?v=66hxlEOgDlM

• ouluman28

tehdä joskus ihmisestä joka joutuu ilman syyttä välivallan kohteeksi.ynmta mut jääköön asia pohdittavaksi (?kirjoitanko) viikonloppuja vain kaikille

• IhmettäJaKumma

joku muukin, joka ajattelee asiasta samoin :D

Kiitos linkistä. Tämä "kipale" sopii aivan samalla lailla tänne aikuisten maailmaan, kuin koulumaailmaankin. Kiusaaminen ei tunne ikärajoja, ja "aina syvälle sydämeen sattuu"..

• älä hurskastele

jos et oo valmis saamaan kovvaa palautetta täällä hyminöihis niin harkitte joti muuta ala vaikka kerään postimerkkejä tai juokseen jeesuksen perässä tai kekkaa jotai muuta tää ei oo itkumuuri.

• lässyttää

joku muukin, joka ajattelee asiasta samoin :D

Kiitos linkistä. Tämä "kipale" sopii aivan samalla lailla tänne aikuisten maailmaan, kuin koulumaailmaankin. Kiusaaminen ei tunne ikärajoja, ja "aina syvälle sydämeen sattuu"..

ehinki jo miättiä mihin jouvuit

he he he

• IhmettäJaKumma
        älä hurskastele kirjoitti:

jos et oo valmis saamaan kovvaa palautetta täällä hyminöihis niin harkitte joti muuta ala vaikka kerään postimerkkejä tai juokseen jeesuksen perässä tai kekkaa jotai muuta tää ei oo itkumuuri.

tarvi tämän aloituksen alla uhota olemattomilla voimillas.
        Leiki kaltaistesi seurassa.

• älä hurskastele kirjoitti:

edes unta nää, että minä alkaisin sun pillin mukaan täällä netissä tannssimaan. Mulla on omat mielipiteeni asiasta, jotka voin hyvin tuoda julki täällä, ei siinä sen kummemin jeesusteluita tai postimerkkien keräilyjä tarvita. Itkumuureista nyt puhumattakaan, ei tuu kessää ei.

• oli penskana
        kerbiili62 kirjoitti:

edes unta nää, että minä alkaisin sun pillin mukaan täällä netissä tannssimaan. Mulla on omat mielipiteeni asiasta, jotka voin hyvin tuoda julki täällä, ei siinä sen kummemin jeesusteluita tai postimerkkien keräilyjä tarvita. Itkumuureista nyt puhumattakaan, ei tuu kessää ei.

kepbiili lemmikkinä, mutta esko löi sitä vasurilla....

• kiusattuja

mutta kiusaajilla näyttää riittävän olalle taputtajia, hyvä tyyppi monen mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      64
      5941
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4795
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      47
      4384
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4151
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3761
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2473
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2379
    8. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      44
      2108
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      4
      1469
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1239
    Aihe