Myyntiin tulee GC vm. 2006 4.7 V8 Laredo

GrandCherokeeMan

Terve,

Muuttoautona tuodun Jeepin karenssi on päättynyt ja ajattelin laittaa tuon Grand Cherokeen (Detroitin malli) myyntiin. Vuosimalli on siis 2006, käyttöönotto 23.12.2005. Varusteluluokka on Laredo muutamalla upgradella. Konepellin alta löytyy 4.7L V8 ja mittarissa tällä hetkellä 60tkm. Pyytniä olisi 32 000€, eli varmasti suomen Halvimpia (ellei halvin) uusikoppainen veekasi Jeeppi.

Löytyykö tältä palstalta kiinnostuneita vai pistänkö normaalimedioihin jakoon?

21

2904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetoinen

      Eli autosi taitaa olla takaveto, vaikka ei ilmoituksessasi täällä niin luekkaan. Terveisin Tane.

      • 4x4

        Kyllä on ihan aito 4x4 ei sitä niin Amerikkalaiseksi ehtinyt että olisi halunnut kissan, suden vaatteissa.

        Eli automaattilaatikolla varustettu 4x4 Laredo Grand Cherokee.

        Kiitos Tanelle korjaukseta.


    • lisäkysymykset
    • moneen paikkaan

      tuolla hinta-ajatuksella. Saman korin 4.0 saa vuoden vanhempana 100000km ajettuna alle 15000e. Onko se overland? silloin voit kyllä pyytää lähes 20000€. Bensakoneella ei ole tällä hetkellä ostajia tuohon hintaan.(30000€)

      • kopat sekaisin

        Ei uusinta korimallia ole tehty 4.0l koneella. Myynnissä on V6 3.6L, CRD, 4.7L, 5.7L ja 6.7L?. Tuohon mainitsemaasi hintaan ei taida saada edes Wrangleria.

        Kaikki lähteet joita olen itse seurannut näyttää saman korimallin ja varustelutason Dieseleille n.40k€ hintoja.

        Tosin voipa olla että ajankuluksi trolleilet täällä mikä ei olisi uutta tällä suoli24 palstalla. Mutta eihän sinun onneksi tätä tarvitsekaan ostaa ja toisaalta ei minun edes myydä. Onhan se maksettu jo ostettaessa pois ja mukavahan tuolla on ajella.


      • outo tuo 3.6 kin. Mihin jäi...
        kopat sekaisin kirjoitti:

        Ei uusinta korimallia ole tehty 4.0l koneella. Myynnissä on V6 3.6L, CRD, 4.7L, 5.7L ja 6.7L?. Tuohon mainitsemaasi hintaan ei taida saada edes Wrangleria.

        Kaikki lähteet joita olen itse seurannut näyttää saman korimallin ja varustelutason Dieseleille n.40k€ hintoja.

        Tosin voipa olla että ajankuluksi trolleilet täällä mikä ei olisi uutta tällä suoli24 palstalla. Mutta eihän sinun onneksi tätä tarvitsekaan ostaa ja toisaalta ei minun edes myydä. Onhan se maksettu jo ostettaessa pois ja mukavahan tuolla on ajella.

        Ne ovatkin dsl hintoja EIVÄT bensan. Itselläni ei ole ongelmaa moisen auton suhteen, enhän ole ollut typerys ja ostanut isoa bensaa kun halvalla kerran sai. Tänä päivänä muuttoautot eivät ole omistajilleen businesta. Hyvä kun eroon pääsee. Katso vaikka naapurimaahan mihin hintaan yritetään uusia bensajeeppejä myydä. Kauppa kun ei niillä käy edes siellä.


    • euroopan mallilla

      tuohon jenkkiin? Täkäläisethän on tehty itävallassa eurovarustein.

      • Se GCMan

        Terve,

        En tiedä mitä kuuluu Euroopan pakettiin. Itsellä oli tuossa tilausvahvistuksessa seuraavaa tälle Ameriikan mallille:

        *MDL Grand Cherokee Laredo 4WD/4 Door

        YCF CA/MA/NY/ME/VT Emissions
        DGQ 5-Speed 5-45RFE Automatic Transmission
        LRD Laredo Trim Level
        28F 4.7L Automatic Laredo Quick Order Package - (EVA/DGQ)
        EXT1 Exterior Paint Group
        INT1 Cloth Interior Trim Group
        7D5 Medium Slate Gray Cloth Low Back Bucket Seats
        PB8 Midnight Blue Pearl Coat
        AJP Power Convenience Group
        4EA "Priority Scheduling"
        EVA 4.7 Liter V8 MPI Engine
        DHX/EVA Active 4WD Quadra-Trac II Full Time
        STD Major Standard Equipment
        TCC/STD P235/65 R17 BSW All Season Tires
        WFJ/STD 17" x 7.5" Aluminum Wheels
        RAQ/STD AM/FM Stereo 6-Disc CD/MP3 Player

        Varustelu on siis tuo 28F lisättynä "kylmän sään paketilla", mihin kuuluu 220V lohkolämppäri, penkinlämmittimet ja peilinlämmittimet. Joutui muuten muutaman kerran selittelemään miksi näitä haluaa Kalifornian malliin ostaa.

        Lisäksi otin tuon audio paketin päälle. netistä varmaan löytyy tarkka listä tuosta 28F varustelusta ja on ne minullakin pdf-tiedostoina.


      • 3.0 CRD

        Tässä listaa ainakin joistakin eroista, joita ei Jenkki-WK:ssa ole, mutta Euro-WH:ssa on:

        - radioantenni integroitu takaikkunaan (WK:ssa edessä lokasuojan päällä)
        - esiapulaukku, varoituskolmio, työkalusarja
        - rekisterikilven pidike erilainen, km/mailimittaristo (WK:ssa km/h pienemällä kehällä)
        - takasumarit
        - lukittava bensatakinkorkki
        - ajovalojen korkeussäätö
        - valoissa/lähivalopolttimoissa pieniä eroja (parkkivalo, sivuvilkut, kirkkaat takavilkut)
        - hälytinjärjestelmä

        Laturissa ja akuissakin on mainittu eroja, mutta ilmeisesti koskee vain diesel vs bensa-vertailua. Jenkkiradio virittäytyy vain parittomille taajuuksille (esim. 99.1, 99.3, 99.5 etc.)


    • myyntiprojektia

      On se niin kova homma..

      • GC Man

        Joo onneksi rahattomien renkaanpotkijoiden määrä on vähentynyt tällaisten talouskriisien myötä. Ei tuossa myymisessä mielestäni mitään raskasta ja ylivoimaista ole. Myydään jos joku maastoauton tarvitsee. Itsellä se on jatkuvassa ajossa ja tulee olemaan eli ei minun elämäni siihen romahda vaikka auto minulle jäisikin. Mahtava menopelihän se on ja tulee olemaan vielä monta vuotta.

        Summa summaarum ei persaukisen ole ikinä eikä myöskään nyt kannattanu bensakasia ostaa. Mutta kyllä tuolle koneelle löytyy se oma kannattajakuntansa aina.


      • GC 2004 V8 4.7
        GC Man kirjoitti:

        Joo onneksi rahattomien renkaanpotkijoiden määrä on vähentynyt tällaisten talouskriisien myötä. Ei tuossa myymisessä mielestäni mitään raskasta ja ylivoimaista ole. Myydään jos joku maastoauton tarvitsee. Itsellä se on jatkuvassa ajossa ja tulee olemaan eli ei minun elämäni siihen romahda vaikka auto minulle jäisikin. Mahtava menopelihän se on ja tulee olemaan vielä monta vuotta.

        Summa summaarum ei persaukisen ole ikinä eikä myöskään nyt kannattanu bensakasia ostaa. Mutta kyllä tuolle koneelle löytyy se oma kannattajakuntansa aina.

        Joo, iso on ja bensaa menee. Mutta olipa halpa auto (50.000 ajettuna 30.000e vuosi sitten). Säästyneellä rahalla ostelen kaikki bensat ja hoitelen huollot vielä päälle. Nimittäin vastaavasta(!) muun merkkisestä maasturista saisi maksaa tuplat.


      • hintakysymys
        GC Man kirjoitti:

        Joo onneksi rahattomien renkaanpotkijoiden määrä on vähentynyt tällaisten talouskriisien myötä. Ei tuossa myymisessä mielestäni mitään raskasta ja ylivoimaista ole. Myydään jos joku maastoauton tarvitsee. Itsellä se on jatkuvassa ajossa ja tulee olemaan eli ei minun elämäni siihen romahda vaikka auto minulle jäisikin. Mahtava menopelihän se on ja tulee olemaan vielä monta vuotta.

        Summa summaarum ei persaukisen ole ikinä eikä myöskään nyt kannattanu bensakasia ostaa. Mutta kyllä tuolle koneelle löytyy se oma kannattajakuntansa aina.

        Kyllä ne kaupaksi menee. Se on vain hintakysymys.

        Itte en oo raaskinnu myyrä kun kaikki muut tuntuu aina ni pliisuilta tuon V8:n jälkeen. No, onneks sai sen verta halvalla että sillä erotuksella makselee pensoja vielä kauan.


      • GC 2004 V8 4.7
        hintakysymys kirjoitti:

        Kyllä ne kaupaksi menee. Se on vain hintakysymys.

        Itte en oo raaskinnu myyrä kun kaikki muut tuntuu aina ni pliisuilta tuon V8:n jälkeen. No, onneks sai sen verta halvalla että sillä erotuksella makselee pensoja vielä kauan.

        Kysehän ei ole siitä mitä auto maksaa, vaan millainen se on hintaansa nähden. Jos pelkkä hinta ratkaisee voi ostaa Audin tai muun volkkarin, riisipussin tai mitä lienee. Mutta tässä on hinnallaan melkoisesti oikeaa autoa. Kuka ajaa milläkin.

        Itse en keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin X5. Se oli yli kaksi kertaa kalliimpi (30te vs. 70te) ja erotuksella saa tosiaankin hieman paremman auto, mutta toisaalta myös valtavasti bensaa. Niinpä voisikin ajatella, että minulle bensa maksaa nyt sentin litra.

        Revi siitä.


      • tavallaan, on sitten oikein
        GC 2004 V8 4.7 kirjoitti:

        Kysehän ei ole siitä mitä auto maksaa, vaan millainen se on hintaansa nähden. Jos pelkkä hinta ratkaisee voi ostaa Audin tai muun volkkarin, riisipussin tai mitä lienee. Mutta tässä on hinnallaan melkoisesti oikeaa autoa. Kuka ajaa milläkin.

        Itse en keksinyt muuta vaihtoehtoa kuin X5. Se oli yli kaksi kertaa kalliimpi (30te vs. 70te) ja erotuksella saa tosiaankin hieman paremman auto, mutta toisaalta myös valtavasti bensaa. Niinpä voisikin ajatella, että minulle bensa maksaa nyt sentin litra.

        Revi siitä.

        tai väärin. Kyllähän tuollainen X5 bensa 2004 saattaa maksaa jopa yli 25000€, mutta kaikki yli 20000€ on liikaa. (reilusti alle 100000km ajettu.) Silloinhan jeeppiin pitäisi saada rahaa mukaan 20000€ jos sellaisen hankkii. Tai jos suhteessa mietitään niin jeepin hinta pitää olla alle 10000€. "Jos olet enemmän maksanut niin olet säästänyt isot bensarahat" Aika hulppeaa matematiikkaa.


      • Se sama
        tavallaan, on sitten oikein kirjoitti:

        tai väärin. Kyllähän tuollainen X5 bensa 2004 saattaa maksaa jopa yli 25000€, mutta kaikki yli 20000€ on liikaa. (reilusti alle 100000km ajettu.) Silloinhan jeeppiin pitäisi saada rahaa mukaan 20000€ jos sellaisen hankkii. Tai jos suhteessa mietitään niin jeepin hinta pitää olla alle 10000€. "Jos olet enemmän maksanut niin olet säästänyt isot bensarahat" Aika hulppeaa matematiikkaa.

        Hinnoista olisit voinut päätellä, että tilanne ei ollut nyt vaan aiemmin. Silloin 30te -04 mallisesta GC:stä alle 50tkm ajettuna oli loistohinta. Suunnilleen vastaava X5 maksoi silloin noin 70te.

        Laskenta voi toki tuntua hulppealta ja hinnat olla liikaa jos ei ole rahaa.

        Nyt nettiauton mukaan GC maksaa 5 tonnia vähemmän, mutta toisaalta noissa on edelleen 30tkm enempi mittarissa. Jos kymppitonnilla saa samanlaisen niin voin ostaa huvikseni toisen.


      • GC Man
        Se sama kirjoitti:

        Hinnoista olisit voinut päätellä, että tilanne ei ollut nyt vaan aiemmin. Silloin 30te -04 mallisesta GC:stä alle 50tkm ajettuna oli loistohinta. Suunnilleen vastaava X5 maksoi silloin noin 70te.

        Laskenta voi toki tuntua hulppealta ja hinnat olla liikaa jos ei ole rahaa.

        Nyt nettiauton mukaan GC maksaa 5 tonnia vähemmän, mutta toisaalta noissa on edelleen 30tkm enempi mittarissa. Jos kymppitonnilla saa samanlaisen niin voin ostaa huvikseni toisen.

        Joo älä tuosta "hintatietäjästä" välitä se on täällä selvästi provoomassa hintoja alas. Noita hintoja mitä se on mainostanut niin varmaan haluaisi maksaa kyseisistä autoista...

        Esim. jos nyt katsotaan tuota auto jota myyn eli 2006 GC UUSI koppa. Halvin Nettiautossa oleva on V6, mutta muuten samanlainen tuontimalli ajettuna 99tkm ja pyyntiä 32k€.

        Seuraavien hinnat onkin sitten jo 35k€ .

        Huomaattehan nyt myös sen että kiitos verouudistusten niin uudet V8 Jeepit ei taida enää irrota alle 70-80 k€...

        Summarynä tälle että en tuosta omastani hevillä luovu. Perheeseen voi hankkia aina lisää autoja jos tuolla ajaminen nyt jostakin syystä liian kallikksi tulisi. On tuo lisäksi niin kiva metsäteillä kuin maanteillä että en siitä ilman kyyneltä silmäkulmassa kuitenkaan pysty luopumaan.

        Se on kuitenkin niin hieno tunne kun tuo lähes 250 hv siirtyy renkaiden välityksellä maantiehen että ei sitä ihan heti mihinkään Rav-kokemukseen vaihtaisi.


      • verouudistuksen idea.
        GC Man kirjoitti:

        Joo älä tuosta "hintatietäjästä" välitä se on täällä selvästi provoomassa hintoja alas. Noita hintoja mitä se on mainostanut niin varmaan haluaisi maksaa kyseisistä autoista...

        Esim. jos nyt katsotaan tuota auto jota myyn eli 2006 GC UUSI koppa. Halvin Nettiautossa oleva on V6, mutta muuten samanlainen tuontimalli ajettuna 99tkm ja pyyntiä 32k€.

        Seuraavien hinnat onkin sitten jo 35k€ .

        Huomaattehan nyt myös sen että kiitos verouudistusten niin uudet V8 Jeepit ei taida enää irrota alle 70-80 k€...

        Summarynä tälle että en tuosta omastani hevillä luovu. Perheeseen voi hankkia aina lisää autoja jos tuolla ajaminen nyt jostakin syystä liian kallikksi tulisi. On tuo lisäksi niin kiva metsäteillä kuin maanteillä että en siitä ilman kyyneltä silmäkulmassa kuitenkaan pysty luopumaan.

        Se on kuitenkin niin hieno tunne kun tuo lähes 250 hv siirtyy renkaiden välityksellä maantiehen että ei sitä ihan heti mihinkään Rav-kokemukseen vaihtaisi.

        Isot uudet bensat kalliiksi CO2 matematiikalla, silloin niitä ei enää ostele järkevät ihmiset. Siitähän seuraa että vanhoista tulee hylkykamaa.(ei kelpaa kellään edes ilmaiseksi).
        Ja se on kumma kun luullaan että heti on persaukinen kun ei osta jotain ritsaa. HEI HALOO!!!!! jokainen työssäkäyvä pystyy kyllä ostamaan 50000€ auton tai vaikka kalliimmankin.


      • oli hyvä!
        verouudistuksen idea. kirjoitti:

        Isot uudet bensat kalliiksi CO2 matematiikalla, silloin niitä ei enää ostele järkevät ihmiset. Siitähän seuraa että vanhoista tulee hylkykamaa.(ei kelpaa kellään edes ilmaiseksi).
        Ja se on kumma kun luullaan että heti on persaukinen kun ei osta jotain ritsaa. HEI HALOO!!!!! jokainen työssäkäyvä pystyy kyllä ostamaan 50000€ auton tai vaikka kalliimmankin.

        Ei siinä mitään, toiset maksaa paljon ja toiset vähän. En siltikään luokittelisi ihmisiä sen mukaan mihin kukakin rahansa laittaa. Toiset polttavat keuhkonsa tai ryyppäävät aivonsa, tai vaikkapa pelaavat kaikki rahansa. Minulle ihan sama mitä tekevät, niin V8 käynnistyy pihalta lähtee siitä sitten minun autoni, vaimon auto tai vaikka veneemme.

        Ja turha sinun on sitä täällä itkeä että joku on kallis tai huono tai tyhmä. Meille se ei ole.


      • Marketti-Make
        hintakysymys kirjoitti:

        Kyllä ne kaupaksi menee. Se on vain hintakysymys.

        Itte en oo raaskinnu myyrä kun kaikki muut tuntuu aina ni pliisuilta tuon V8:n jälkeen. No, onneks sai sen verta halvalla että sillä erotuksella makselee pensoja vielä kauan.

        Joo, meillä GC 4,7 -01 ja pitäis kohta vaihtaa uudempaan. Vaihtoehdot vaan on hieman vähissä, kun on tottunut luxukseen.. Maasturi pitäis olla, kun tarvii usein vetää painavaa kärryä pahassa maastossa, mutta japanilaiset tuntuu jotenki muovisilta eikä ne kulje mihkään. Nitroa oon katellu, mutta vetoraja tulee vastaan ja muutenkin on kovin ladamainen sisältä Jeepin jälkeen. Mersun ML:ää pitää seuraavaksi käydä kokeilemassa. Kulkupuolta varmasti löytyy niistä, mutta hinta tahtoo nousta älyttömäksi. Ja saattavat olla vähä spartalaisen pelkistettyjä sisältä.

        Sen verran vielä jeepistä, että reilut 100tkm takana ja normaalien huoltojen lisäksi ei yhtään vikaa!! Eli ei sen puolesta kovin kallis pitää.


      • Nörttiautossa
        GC Man kirjoitti:

        Joo älä tuosta "hintatietäjästä" välitä se on täällä selvästi provoomassa hintoja alas. Noita hintoja mitä se on mainostanut niin varmaan haluaisi maksaa kyseisistä autoista...

        Esim. jos nyt katsotaan tuota auto jota myyn eli 2006 GC UUSI koppa. Halvin Nettiautossa oleva on V6, mutta muuten samanlainen tuontimalli ajettuna 99tkm ja pyyntiä 32k€.

        Seuraavien hinnat onkin sitten jo 35k€ .

        Huomaattehan nyt myös sen että kiitos verouudistusten niin uudet V8 Jeepit ei taida enää irrota alle 70-80 k€...

        Summarynä tälle että en tuosta omastani hevillä luovu. Perheeseen voi hankkia aina lisää autoja jos tuolla ajaminen nyt jostakin syystä liian kallikksi tulisi. On tuo lisäksi niin kiva metsäteillä kuin maanteillä että en siitä ilman kyyneltä silmäkulmassa kuitenkaan pysty luopumaan.

        Se on kuitenkin niin hieno tunne kun tuo lähes 250 hv siirtyy renkaiden välityksellä maantiehen että ei sitä ihan heti mihinkään Rav-kokemukseen vaihtaisi.

        roikkuu noilla pyynnöillä, Ei ne kai ole kauppahintoja vaan Suomalaisen potkupallomaajoukkueen pelikirjasta "Älytön päätyyn ja toivotaan toivotaan". 50 pinnaa pois niin joku voi harkita, Muuten joutaa moiset rosmot PAALIIINN.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe