Olen samaa mieltä. Pidän kuparini pari vuotta ja myyn vasta sitten.
0Äänestä
sijoitus..
joojoohgdz kirjoitti:
hinnat tuplaantuu aikanaan.
0Äänestä
Lontoon pörssissä
Näkyy olevan tuoreimmat Lontoon noteeraukset 1,50 dollarin paikkeilla naulalta eli noin 2,50 euroa kilolta. Romusta ei tietenkään saa läheskään näin paljon.
Hinta on laskenut viime keväästä noin 60 % eli hyvinkin on tuplaukseen mahdollisuus odottelemalla pari kolme vuotta.
0Äänestä
Helminen-
Onko pakattu vanerilaatikoihin?
0Äänestä
Kupari
oot varastanu?
0Äänestä
mistä se on
Saman hinnan siitä saa on se sitten kuumaa tahi kylmää.
0Äänestä
kuparia
Ei ole varastettua, eikä ole pakattu laatikoihinkaan. Mulla oli sähköalan yritys muutaman vuoden, niin jäi vuosien varrella tuota "hukkakuparia" eli ylijäämää enkä viitsinyt heittää roskiinkaan.
0Äänestä
jarzo.........
kuparia kirjoitti:
Ei ole varastettua, eikä ole pakattu laatikoihinkaan. Mulla oli sähköalan yritys muutaman vuoden, niin jäi vuosien varrella tuota "hukkakuparia" eli ylijäämää enkä viitsinyt heittää roskiinkaan.
Vastaukset 9
Vanhimmat
romukauppiaatkin kohta konkurssissa.
hinnat tuplaantuu aikanaan.
Näkyy olevan tuoreimmat Lontoon noteeraukset 1,50 dollarin paikkeilla naulalta eli noin 2,50 euroa kilolta. Romusta ei tietenkään saa läheskään näin paljon.
Hinta on laskenut viime keväästä noin 60 % eli hyvinkin on tuplaukseen mahdollisuus odottelemalla pari kolme vuotta.
Onko pakattu vanerilaatikoihin?
oot varastanu?
Saman hinnan siitä saa on se sitten kuumaa tahi kylmää.
Ei ole varastettua, eikä ole pakattu laatikoihinkaan.
Mulla oli sähköalan yritys muutaman vuoden, niin jäi vuosien varrella tuota "hukkakuparia" eli ylijäämää enkä viitsinyt heittää roskiinkaan.
makso b kuparista 1.80 kilo.