Onko jollain tietoa paljonko kuparista maksetaan nykyään kilolta?
Olisin myymässä n.600kg erää puhdasta kuparia.
Kuparin hinta
9
5009
Vastaukset
- enään juuri mitään
romukauppiaatkin kohta konkurssissa.
- joojoohgdz
Olen samaa mieltä. Pidän kuparini pari vuotta ja myyn vasta sitten.
- sijoitus..
joojoohgdz kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Pidän kuparini pari vuotta ja myyn vasta sitten.
hinnat tuplaantuu aikanaan.
- Lontoon pörssissä
Näkyy olevan tuoreimmat Lontoon noteeraukset 1,50 dollarin paikkeilla naulalta eli noin 2,50 euroa kilolta. Romusta ei tietenkään saa läheskään näin paljon.
Hinta on laskenut viime keväästä noin 60 % eli hyvinkin on tuplaukseen mahdollisuus odottelemalla pari kolme vuotta. - Helminen-
Onko pakattu vanerilaatikoihin?
- Kupari
oot varastanu?
- mistä se on
Saman hinnan siitä saa on se sitten kuumaa tahi kylmää.
- kuparia
Ei ole varastettua, eikä ole pakattu laatikoihinkaan.
Mulla oli sähköalan yritys muutaman vuoden, niin jäi vuosien varrella tuota "hukkakuparia" eli ylijäämää enkä viitsinyt heittää roskiinkaan. - jarzo.........
kuparia kirjoitti:
Ei ole varastettua, eikä ole pakattu laatikoihinkaan.
Mulla oli sähköalan yritys muutaman vuoden, niin jäi vuosien varrella tuota "hukkakuparia" eli ylijäämää enkä viitsinyt heittää roskiinkaan.makso b kuparista 1.80 kilo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882