Karismaa ja kokemusta on, mutta riittääkö se?
Onks Remulla realistisia mahdollisuuksia
5
514
Vastaukset
- sdfgdfgdfgdf
Outoa, että pääsi finaaliin. Itse olin lähes varma Passionworksin ja Waldon läpimenosta, sen verran toimivampia piisejä kuin Remun ja Sanin.
- toivoisin hänen
kannaltaan ettei pääsisi euroviisuihin. Koska euroviisut ovat perseestä...
- Hurriganes oli hetken rautaa
toivoisin hänen kirjoitti:
kannaltaan ettei pääsisi euroviisuihin. Koska euroviisut ovat perseestä...
itäperseestä,mutta perseestä on Remukin nykyään,joten sinne vaan.
Mikäs se oli se sosialistimaiden vastine euroviisuille ennenvanhaan,mihin Suomenkin oli pakko osallistua ??? - laulukilpailut
Hurriganes oli hetken rautaa kirjoitti:
itäperseestä,mutta perseestä on Remukin nykyään,joten sinne vaan.
Mikäs se oli se sosialistimaiden vastine euroviisuille ennenvanhaan,mihin Suomenkin oli pakko osallistua ???Yle oli maailman ainoa tv-yhtiö joka oli sekä Eurovision että sosialististen maiden vastineen Intervision jäsen. Siksi Suomi niihin osallistui ja Marion Rung ne voittikin vuonna 1974.
- Professional1
laulukilpailut kirjoitti:
Yle oli maailman ainoa tv-yhtiö joka oli sekä Eurovision että sosialististen maiden vastineen Intervision jäsen. Siksi Suomi niihin osallistui ja Marion Rung ne voittikin vuonna 1974.
Ei ole,Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049