Onko Motorteam luotettava...

Jaska9990

paikka tilata uusia moottoreita/moottorin osia?

22

3115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ehdottomasti

      aivan kertakaikkiaan.Terv. toimitusjohtaja

      • Justnäin

        En välttämättä sanoisi samaa... Oon odotellut tässä moottorin osaa, jo kohta 2kk. Ensin osa tuli ajallaan, mutta oli viallinen. Nyt uutta/korjattua osaa odotan yhä. Soittanu melkein joka päivä, ja aina luvataan soittaa, mutta minähän se sinne joudun silti soittamaan.


      • Arnold666

        Paska firma!
        Moottoreista en tiedä, mutta tilasin vaihdelaatikon ja maksoin varaus maksun. no tuli vaihdelaatikko n. 4-5 viikkoa, ja se asennettiin paikoilleen autokorjaamolla, kunnes huomattiinn että laatikko ei ole kunnossa.... Soitin taas, luvattiin korjata asia jotenkin... no nyt on luvattu jo kaikenlaista ihmeellistä... Eli olen maksanut tilaamani osan toimituskulut 50e ja vaihteiston asennuksen,,, Ja nyt luulisi ettei tarvii mitään maksaa. tuli ensimmäinen maanantai, kun piti tulla auto hakemaan ja viedä korjattavaksi... ja vitut ilmoittivat, että ensi maanantaina tulevat hakemaan... ja paskat tuli uusi viesti aja autosi tuusulaan Lappeenrannasta niin minut tuodaan sitten kotia sieltä: Eli osta bensaa 450km ajoon , ole päivä pois töistä... Maksaakohan se jotain.... Tuleekohan tästä mitään, jännä nähdä....


    • Mikko-25

      Tilasin heiltä äskettäin vähän ajetun moottorin autooni. Toimitus venyi aluksi useita viikkoja. Ja sitten kun moottori viimein saapui, niin eihän se ollutkaan niin täydellinen kun luvattu oli. Moottorista puuttui kokonaan vauhtipyörä, tämän lisäksi öljypohja oli aivan paskana.
      Noh, autokorjaaja sitten yritti 2 viikkoa tavoitella motorteamin henkilökuntaa. Viimein kun sai heihin yhteyden, niin eihän ne olleetkaan niin innokkaita korvaamaan viallista tuotetta. He sanoivat, että eivät mene vannomaan moottorin toimivuudesta. Lisäksi he sanoivat, ettei korvaa vauhtipyörää, mutta öljypohjasta voi vielä neuvotella. Siitä neuvottelusta ei ole tullut mitään. kun heihin ei edelleenkään saa yhteyttä. Kun tämä kiista selviää, kirjoitan sitten että miten kävi.
      Itse en enää osta heiltä mutteriakaan, kuitenkin moottori maksoi reilu 1000€ Ja heidän antamat takuut tuotteille on kun käytetty paskapaperi, aivan tarpeeton.

      • Huijattu

        Moi!
        Tilasin ittekin heiltä audin moottorin. Tilaus kesti noin 2 kuukautta ja sitten kun moottori saapui niin se asennettiin ja ajoin viikon verran ja sit moottori meni rikki. 300e maksoin vianmääritykesestä yms. Otettiin yhteyttä motorteamiin ja he sanoivat että he lähettävät uuden moottorin. Laitoin auto seisontaan ja hän sanoi että uusi moottori saapuu kuukauden sisällä. Kuintenkin kesti 6 kuukautta kunnes uusi moottori saapui. Uusi moottori asennettiin ja he suorittivat asennekusen ja maksoin 250e öljynvaihdosta ja forte käsittelystä. Nyt olen ajanut viikon verran ja tämä uusi moottori on viallinen kun se nykii ja auton vauhti ei ole tasaista. Nyt ajon haastaa heidät oikeuteen. KUVITTELE! MAKSOIN 900e MOOTTORISTA JA 2000e ASENNUKSESTA JA KAIKESTA MUUSTA JA ODOTIN 6 KUUKAUTTA JA NYT AUTO EI OLE VIELÄKÄÄN KUNNOSSA.


      • Näin meillä??
        Huijattu kirjoitti:

        Moi!
        Tilasin ittekin heiltä audin moottorin. Tilaus kesti noin 2 kuukautta ja sitten kun moottori saapui niin se asennettiin ja ajoin viikon verran ja sit moottori meni rikki. 300e maksoin vianmääritykesestä yms. Otettiin yhteyttä motorteamiin ja he sanoivat että he lähettävät uuden moottorin. Laitoin auto seisontaan ja hän sanoi että uusi moottori saapuu kuukauden sisällä. Kuintenkin kesti 6 kuukautta kunnes uusi moottori saapui. Uusi moottori asennettiin ja he suorittivat asennekusen ja maksoin 250e öljynvaihdosta ja forte käsittelystä. Nyt olen ajanut viikon verran ja tämä uusi moottori on viallinen kun se nykii ja auton vauhti ei ole tasaista. Nyt ajon haastaa heidät oikeuteen. KUVITTELE! MAKSOIN 900e MOOTTORISTA JA 2000e ASENNUKSESTA JA KAIKESTA MUUSTA JA ODOTIN 6 KUUKAUTTA JA NYT AUTO EI OLE VIELÄKÄÄN KUNNOSSA.

        samaan tulokseen moottorin tulo kesti ainoastaan 2 viikkoa pidempään,mutta moottori oli valmiiksi rikki.Korjaamo teki töitä ennen kuin löi hanskat tiskiin.Nyt kone on takaisin Motorteamissä mistä ei tule yhteydenottoa jos ei itse soita sinne.Korjaamo laskuttaa minua ylimääräsistä töistä ja Motorteamista ei saa vastausta aikovatko he hyvittää asiasta.Taitaa olla haaste oikeuteen myös täällä päässä.


      • jäikasapäin romua
        Näin meillä?? kirjoitti:

        samaan tulokseen moottorin tulo kesti ainoastaan 2 viikkoa pidempään,mutta moottori oli valmiiksi rikki.Korjaamo teki töitä ennen kuin löi hanskat tiskiin.Nyt kone on takaisin Motorteamissä mistä ei tule yhteydenottoa jos ei itse soita sinne.Korjaamo laskuttaa minua ylimääräsistä töistä ja Motorteamista ei saa vastausta aikovatko he hyvittää asiasta.Taitaa olla haaste oikeuteen myös täällä päässä.

        Motorteamin osat eivät tule saksasta tai japanista. tai sitten olen erehtynyt asuinpaikastani. Mun auto levis tielle, ja motorteam nouti sen, purki ja myi osina pois. takuuta ei ole yrityksen tuotteissa muuten kuin paperilla. ostin myöhemmin tuttavan pojan autoon sieltä perän. juntturassa oli ja palauttaa ei voinut kun ei saanut vastuuhenkilöä kiinni.

        Kiertäkää kaukaa


      • todella pettynyt..
        jäikasapäin romua kirjoitti:

        Motorteamin osat eivät tule saksasta tai japanista. tai sitten olen erehtynyt asuinpaikastani. Mun auto levis tielle, ja motorteam nouti sen, purki ja myi osina pois. takuuta ei ole yrityksen tuotteissa muuten kuin paperilla. ostin myöhemmin tuttavan pojan autoon sieltä perän. juntturassa oli ja palauttaa ei voinut kun ei saanut vastuuhenkilöä kiinni.

        Kiertäkää kaukaa

        Olisi ilmeisesti pitänyt lukea täältä ensin muiden kokemuksia ennen kuin lähtee tilaamaan.. Moottori tilattiin kuukausi sitten ja viime viikolla piti olla Suomessa vaan ei mitään ole kuulunut. Eilen sitten soitin sinne päin ja sieltä sanottiin, että soittavat mulle HAHHAH. Ei siinä muuta, mutta ennakkomaksua ollaan maksettu jo 800e, että perskule jos sitä ei saa takasin niin kuluttaja-asiamieheen otan yhteyttä..


    • EI IKINÄ

      Kyseisestä yrityksestä tilasin moottorin ja maksoin varausmaksua 1200e. tuotteen piti tulla 2vkon päästä. noin 2kk päästä suomeen saapui moottori, mutta soittivat mikkelistä, että väärä moottorikoodi?
      Sovittiin, että varausmaksu palautetaan tililleni ja tilaan moottorin muualta.

      Fusti OY.stä moottori tuli ja aikataulu sekä moottori oli juuri niinkuin sovittiin, joten keräsivät pisteet täydellisesti

      Tähän päivään mennessäkään en ole saanut kaikkia maksamiani rahoja varausmaksusta Motorteamilta ja aikaa on kulunut jo reilu VUOSI varausmaksun maksamisesta!!!!!

      Heille voi yrittää soittaa, mutta siellä vastaa vain se "kaveri-joka-tilaa-osia-ja-välittää-viestin-eteenpäin" joten se ei auta. Kukaan joka asioista päättää, ei viitsi vaivautua soittamaan tai vastaamaan sähköposteihin useista yhteydenotoista ja soittopyynnöistä huolimatta.

    • mwb325

      Huijarifirma heletti!!

    • tsonni

      Onneksi satuin lukemaan tämän ketjun : )

    • Vittuuntunut

      Joo yhdyn aiempiin. Aivan paska paikka, koneen piti löytyä nopeasti ja varausmaksu maksettiin. Yksi väärän mallinen kone kävi näytillä ja siihen loppui into. Lukematon määrä luvattuja yhteydenottoja ja nyt taisteltu rahoja takaisin. Puolet saatu 1,5kk aikana ja se on vaatinut 10 yhteydenottoa. Maksupäivä on siirtynyt 3 kertaa. En suosittele kyseitä lafkaa kenellekään.

    • HUIJATTU

      Kiertäkää motorteam kaukaa! Älkää luottako mihinkään mitä lupaavat tai sanovat!

      Itse ostin moottorin siinä uskossa, että olisivat oikeasti testattuja moottoreita. Tulikin yksi moottori 1kk myöhässä. Piti olla alle 100tkm ajettu. Kun sitten vihdoin ja viimein korjaaja vaihdettua moottorin ja sen toimimaan (vanhasta 320tkm ajetusta koneesta piti vaihtaa osia) niin muutaman kymmenen kilometriä se toimi ja sitten laakerit levis... Motorteamilta lupasivat nopeaa käsittelyä... seuraavalla viikolla olivatkin jääneet jo lomille eikä mitään oltu tehty asian hyväksi. Sitten kun tulivat lomilta selvitettiin mikä koneessa oli vikana ja lupasivat lähettää uuden moottorin... eipä kuulunut sitäkään. Uhkasin jo rikosilmoituksella ja käräjillä ja suostuivat kaupan purkuun... Rahoja tosin ei ole kuulunut vieläkään (kolmisen viikkoa odotellut niitäkin). Rikosilmoituksen olen jättänyt jo poliisille tämän firman toiminnasta. 3000€ mennyt rahaa auton laittoon ja edelleen auto on korjaamolla nosturilla odottelemassa että motorteamilta soittaisivat sinne. Aikaa kohta kulunut jo puolivuotta siitä kun tilasin moottorin sieltä. 3kk odotellut jo että motorteamilta tekisivät jotain... KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!!

      TÄMÄN FIRMAN TOIMINTA TÄYTTÄÄ IHAN SELVÄSTI PETOKSEN PIIRTEET, MUTTA KULUTTAJA-ASIAMIES EI SAA MITÄÄN AIKAAN.
      TAKUULLA MINKÄ ANTAVAT VOI TOSIAAN PYYHKIÄ P3TTÄ

    • Tojota-ropaaja

      On se mielenkintoista että ko yritys toimittaa vuosittain 300-400 moottoria ja täällä haukutaan huijariksi muutaman hankalamman tapauksen vuoksi. Meille on tullut kymmeniä moottoreita ja vaihteistoja vuosien mittaan ja aina on asiat hoituneet loppujen lopuksi. Saattaa olla vika katsojan silmässäkin, täytyy aina muistaa että käytetty on käytetty...

    • Mac288

      Ensimmäinen ja viimeinen kerta ku ostan kyseisestä liikkeestä mitään. Myivät rikkinäisen osan ja sanoivat, että maksavat rahat takaisin. Useampi kuukausi jo mennyt eikä rahoja ole vieläkään kuulunu takaisin. Onneksi ei ollut mikään kauhean kallis osa.

    • ssss

      Jos vaan on jokin muu vaihtoehto niin suosittelen kääntymään sen puoleen.
      Välttäkää!

    • DSASDA

      KONKURSSIN PARTAALLA TAITAA FIRMA OLLA... KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!!

    • AatusJantti

      Kuukausitolkulla olen yrittänyt saada rahojani takaisin epäsopivasta osasta jonka palautin heille.
      "Ai eikö vieläkään ole rahoja tullut tilille, kyllä minä sen maksatukseen laitoin" ja muuta tällaista paskaa saa kuulla aina kun kyselee rahojen perään.

    • HUIJAREITA....

      Taitaa olla koko firma lopettanut toimintansa?

      Itse jouduin myös huijauksen uhriksi kyseisen firman puolesta, heillähän on sellainen tapa että lähettävät väärän tai rikkinäisen osan jotta saavat asiakkaalta rahat pois, sen jälkeen alkaa sitten asiakkaan puolelta puolelta rumba jossa yritetään saada ehjää osaa tilalle tai rahoja takaisin.

      TULOKSETTA.... =(

    • faktapuhetta

      Nettisivu on suljettu ja pääpomo Timo Hakkarainen kuulema asustelee jossain Heinolassa ja tekee hevoshommia nykyisin. Taitaa olla vaikeaa saada omiaan pois...

    • Tikitikitii

      Mr Timo Ensio Hakkarainen is Finnish. The first directorship we have on file for him was in 2004 at Motorteam International Limited. His newest directorship was with Spare Part Express Ltd. where he held the position of "Director". The company was established 20 Jan 2009 and is based in West Sussex. So far, Timo has held 2 directorships, 0 of which are currently active, and 2 are no longer active.

      • 2.0tdi

        Eiköhän tämä kerro kaiken:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe