Kumpaa suosittelette? Ajan noin 15000 km vuodessa.
Daewoo Rezzo vs. Hyundai Matrix
7
1698
Vastaukset
- Anon19345
Minä suosittelen Hyundai Matrix!
- mikko vantaa
saisiko perustelujakin?
- anon19345
mikko vantaa kirjoitti:
saisiko perustelujakin?
Varaosia löytyy paremmin ja on kestävempi.
- Tiedän
Ei siis Rezzo vaan meillä myydän Tacumana. Käy kokeilemassa molempia niin tiedät!
- veijo
eroja nimissä kyllä. Saksassa ainakin Rezzo ja Suomessa Tacuma. Se Rezzo on kyllä parempi nimi, en tajua miksi täällä härmälässä nimenä on Tacuma, josta tulee mieleen onneton japsiformulakuski Takuma Sato.
- k11
veijo kirjoitti:
eroja nimissä kyllä. Saksassa ainakin Rezzo ja Suomessa Tacuma. Se Rezzo on kyllä parempi nimi, en tajua miksi täällä härmälässä nimenä on Tacuma, josta tulee mieleen onneton japsiformulakuski Takuma Sato.
oikeassa olet.
Tacuma on paska nimi.
Ja usassa Toyota on kopioinut Matrix nimen. Ne myy siellä Toyota Matrixia. Japsit on perseestä. Ne vaan kopio, ei keksi mitään itse. - puhut
k11 kirjoitti:
oikeassa olet.
Tacuma on paska nimi.
Ja usassa Toyota on kopioinut Matrix nimen. Ne myy siellä Toyota Matrixia. Japsit on perseestä. Ne vaan kopio, ei keksi mitään itse.Ja kopioidessaan ne parantelee tuotetta, joten
lopputulos parempi ;)
t. ollut japseja, nyt ei ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238409Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016573Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783800- 813325
- 1502879
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee412751- 452743
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista362425Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222416Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084