"Lujaa" teko noi Alfat.

Herman- - -

Vantaan Koivukylässä duunikaverini rysäytti Volvon perään Alfa 147:lla.
Volvon puskuriin tuli pieni halkeama n. 4cm pitkä.
Alfasta hajosi puskuri, jäähdytin puhki,konepelti solmussa, lokasuoja rutussa, ja toinen etupalkki vääntyi sen verran että robotille menee.
Italiaano!

54

5482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen työkaveri

      Minun C4:n perään ajoi Alfa 164 Mannerheimintiellä. Sitikasta muovipuskuri vaihtoon, onneksi vakuutus maksoi. Alfassa ei ollut mitään näkyvää. Toivottavasti ei hienoon autoonsa mitään tullutkaan.

      • mutta minun

        polkupyöräni perään ajoi Alfa viime viikolla.
        Kolme kuoli ja auto lunastukseen.
        Pyörästäni halkesi takaheijastin.


    • Fiuderi

      Et taida heermanni itsekään oikein uskoa tuota juttuas! Mistä moinen katkeruus Alfoja kohtaan...

      • mennä...

        ...V6 T4:n ohi...

        Yritä ensin lastuttaa.


      • pannusta irti,,,
        mennä... kirjoitti:

        ...V6 T4:n ohi...

        Yritä ensin lastuttaa.

        lastulla.
        Mutta mites se koneen kestävyys?
        Pikkupojat haluaa lastutta konettansa.


      • ei edes naurata....
        mennä... kirjoitti:

        ...V6 T4:n ohi...

        Yritä ensin lastuttaa.

        V6 alfalla ei ole T4 vastaan mitään jakoo. Sori vaan! Ja lastuttamisesta teidän on ihan turha höpistä yhtään mitään. Siitä kun ei ole teille mitään hyötyä paitsi JTD:ssä.


      • ...
        ei edes naurata.... kirjoitti:

        V6 alfalla ei ole T4 vastaan mitään jakoo. Sori vaan! Ja lastuttamisesta teidän on ihan turha höpistä yhtään mitään. Siitä kun ei ole teille mitään hyötyä paitsi JTD:ssä.

        2.5V6 AR pesee vakiokuntoisen T4:n takuuvarmasti. Kokeiltu on.


      • arvoja:

      • oikea V6

      • Lisää huonoja vitsejä....
        arvoja: kirjoitti:

        "Ei mitään jakoo"?


        Volvo 7.3 sek

        http://www.autosieger.de/print_autokatalog.php?id=147

        Alfa 7.3 sek

        http://www.ciao.de/Alfa_156_2_5__Test_912923


        Monet noista Volvoista on vielä varustettu aika hitaalla tomaatilla, joten...

        Lastun paikka?

        "Sport auto" numero 7/2000 Alfa 156 2.5 V6 (190PS, 222Nm, 6/manuell) 0-100 8,1sek. Lisäks jossain TM:n vertailussa oli 156 V6 automaatti ja se vasta hidas oli! Jotain 9sekunnin pintaan.
        Näköjään noissa Alfoissa on runsaasti yksilöeroja. Jos toinen kiihtyy 7,3 ja toinen 8,1.
        Paska puhetta että T4 jäis! Ei ikinä! Ja tosiaan siihen voi laittaa sen lastun(minkä Alffa kuljettajatkin varmaan haluaisivat mutta teho lisä olis jotain 3hv), sitten se jää jo lähes kuin tikku paskaan! Kokeiltu on!


      • gdgdgd
        Lisää huonoja vitsejä.... kirjoitti:

        "Sport auto" numero 7/2000 Alfa 156 2.5 V6 (190PS, 222Nm, 6/manuell) 0-100 8,1sek. Lisäks jossain TM:n vertailussa oli 156 V6 automaatti ja se vasta hidas oli! Jotain 9sekunnin pintaan.
        Näköjään noissa Alfoissa on runsaasti yksilöeroja. Jos toinen kiihtyy 7,3 ja toinen 8,1.
        Paska puhetta että T4 jäis! Ei ikinä! Ja tosiaan siihen voi laittaa sen lastun(minkä Alffa kuljettajatkin varmaan haluaisivat mutta teho lisä olis jotain 3hv), sitten se jää jo lähes kuin tikku paskaan! Kokeiltu on!

        Voi vittu näitä kakaroita!


      • sgsgsg
        Lisää huonoja vitsejä.... kirjoitti:

        "Sport auto" numero 7/2000 Alfa 156 2.5 V6 (190PS, 222Nm, 6/manuell) 0-100 8,1sek. Lisäks jossain TM:n vertailussa oli 156 V6 automaatti ja se vasta hidas oli! Jotain 9sekunnin pintaan.
        Näköjään noissa Alfoissa on runsaasti yksilöeroja. Jos toinen kiihtyy 7,3 ja toinen 8,1.
        Paska puhetta että T4 jäis! Ei ikinä! Ja tosiaan siihen voi laittaa sen lastun(minkä Alffa kuljettajatkin varmaan haluaisivat mutta teho lisä olis jotain 3hv), sitten se jää jo lähes kuin tikku paskaan! Kokeiltu on!

        no tasan jää volvo, t4sess on esim pakko pitää luistonestoa päällä jotta ratti ei temmo mihin sattuu..


      • korwyhwa
        Lisää huonoja vitsejä.... kirjoitti:

        "Sport auto" numero 7/2000 Alfa 156 2.5 V6 (190PS, 222Nm, 6/manuell) 0-100 8,1sek. Lisäks jossain TM:n vertailussa oli 156 V6 automaatti ja se vasta hidas oli! Jotain 9sekunnin pintaan.
        Näköjään noissa Alfoissa on runsaasti yksilöeroja. Jos toinen kiihtyy 7,3 ja toinen 8,1.
        Paska puhetta että T4 jäis! Ei ikinä! Ja tosiaan siihen voi laittaa sen lastun(minkä Alffa kuljettajatkin varmaan haluaisivat mutta teho lisä olis jotain 3hv), sitten se jää jo lähes kuin tikku paskaan! Kokeiltu on!

        T4sen mitatut arvot ovat siellä 9 sekunnin pinnassa.. ei sillä ole mitään jakoa, eikö tämä asia ole jo käsitelty tälläkin palstalla jo vuosia sitten, käytä vaikka haku toimintoa. Enkä kyllä menisi lastuttamaan volvoa kun sen alusta ei toimi edes vakiotehoilla


      • aina vain paranee
        korwyhwa kirjoitti:

        T4sen mitatut arvot ovat siellä 9 sekunnin pinnassa.. ei sillä ole mitään jakoa, eikö tämä asia ole jo käsitelty tälläkin palstalla jo vuosia sitten, käytä vaikka haku toimintoa. Enkä kyllä menisi lastuttamaan volvoa kun sen alusta ei toimi edes vakiotehoilla

        Niin ja unohtui sanoa että T4:n kone kestää lastutettunakin paremmin kuin Alffan.

        "vittu näitä kakaroita" "volvo vetelee" "T4:n kiihtyy 9sek" Oletko sä apina todellakin noin mielikuvitukseton??
        Täytyy ilmeisesti ruveta piekseen noita V6 Alffoja valoista jos luulot on noin korkealla.


      • mitä?
        aina vain paranee kirjoitti:

        Niin ja unohtui sanoa että T4:n kone kestää lastutettunakin paremmin kuin Alffan.

        "vittu näitä kakaroita" "volvo vetelee" "T4:n kiihtyy 9sek" Oletko sä apina todellakin noin mielikuvitukseton??
        Täytyy ilmeisesti ruveta piekseen noita V6 Alffoja valoista jos luulot on noin korkealla.

        Alfalta onneksi löytyy 156 ja 147 GTA joissa on 3.2 V6 jotka pieksee tuollaisen Volvon rottelon, vaikka siinä olisikin lastu.


      • saa...
        aina vain paranee kirjoitti:

        Niin ja unohtui sanoa että T4:n kone kestää lastutettunakin paremmin kuin Alffan.

        "vittu näitä kakaroita" "volvo vetelee" "T4:n kiihtyy 9sek" Oletko sä apina todellakin noin mielikuvitukseton??
        Täytyy ilmeisesti ruveta piekseen noita V6 Alffoja valoista jos luulot on noin korkealla.

        siihen vanhempaan S/V40 Volvoon? Sehän alkaa olemaan jo aika ruoska.


      • // //
        aina vain paranee kirjoitti:

        Niin ja unohtui sanoa että T4:n kone kestää lastutettunakin paremmin kuin Alffan.

        "vittu näitä kakaroita" "volvo vetelee" "T4:n kiihtyy 9sek" Oletko sä apina todellakin noin mielikuvitukseton??
        Täytyy ilmeisesti ruveta piekseen noita V6 Alffoja valoista jos luulot on noin korkealla.

        AR:n V6 on äärimmäisen luotettava mylly, jolla ajetaan avaamattomana helposti 500tkm. Kyllä siinä hajoaa ensin muu auto ympäriltä.

        Sekä V40:n, että 156:n omistaneena voin sanoa, että kyllä Alfa on sisustusmateriaaleiltaan ja ajo-ominaisuuksiltaan aika paljon tuota vanhaa pikkuvolvoa parempi. Kulkua on molemmissa riittävästi. Volvossa muhevampi vääntö, Alfassa paremmat äänet.


      • jaskis
        aina vain paranee kirjoitti:

        Niin ja unohtui sanoa että T4:n kone kestää lastutettunakin paremmin kuin Alffan.

        "vittu näitä kakaroita" "volvo vetelee" "T4:n kiihtyy 9sek" Oletko sä apina todellakin noin mielikuvitukseton??
        Täytyy ilmeisesti ruveta piekseen noita V6 Alffoja valoista jos luulot on noin korkealla.

        nyt sinne t4 palstalle, ja tervetuloa pieksemään sillä vakio t4sellla kaikkea sitä kuulee, no saahan sitä unta nähdä


      • imekää vittuiluni
        jaskis kirjoitti:

        nyt sinne t4 palstalle, ja tervetuloa pieksemään sillä vakio t4sellla kaikkea sitä kuulee, no saahan sitä unta nähdä

        Joo joo. Aina vedetään tuo "GTA" mukaan keskusteluun. Auto joka kulkee samat kuin S60 T5 Automaatti. Huvittava.
        156 on aika ruoskan näkösiä nykyään. Itse en usko että kukaan on ajanut alfalla 500tkm. Siis ette te voi olla noin tyhmiä??! Kyllä te vaan ootte.


      • zssssssss
        // // kirjoitti:

        AR:n V6 on äärimmäisen luotettava mylly, jolla ajetaan avaamattomana helposti 500tkm. Kyllä siinä hajoaa ensin muu auto ympäriltä.

        Sekä V40:n, että 156:n omistaneena voin sanoa, että kyllä Alfa on sisustusmateriaaleiltaan ja ajo-ominaisuuksiltaan aika paljon tuota vanhaa pikkuvolvoa parempi. Kulkua on molemmissa riittävästi. Volvossa muhevampi vääntö, Alfassa paremmat äänet.

        "AR:n V6 on äärimmäisen luotettava mylly, jolla ajetaan avaamattomana helposti 500tkm. Kyllä siinä hajoaa ensin muu auto ympäriltä."

        Miksi tämä ei kuulostalainkaan uskottavalta? :)
        Eikö AR:ssä ole lähes joka kestotestissä mossahtanut moottori?


      • selvää
        imekää vittuiluni kirjoitti:

        Joo joo. Aina vedetään tuo "GTA" mukaan keskusteluun. Auto joka kulkee samat kuin S60 T5 Automaatti. Huvittava.
        156 on aika ruoskan näkösiä nykyään. Itse en usko että kukaan on ajanut alfalla 500tkm. Siis ette te voi olla noin tyhmiä??! Kyllä te vaan ootte.

        S60 T5 automaatilla menee 0-100kmh vajaa 7s. GTA menee kuuden pintaan. Aika iso ero. Kyllä se S40/V40 on nykyään todellinen ruoska. Et tunnu tietävän mistään mitään.


      • voi voi
        imekää vittuiluni kirjoitti:

        Joo joo. Aina vedetään tuo "GTA" mukaan keskusteluun. Auto joka kulkee samat kuin S60 T5 Automaatti. Huvittava.
        156 on aika ruoskan näkösiä nykyään. Itse en usko että kukaan on ajanut alfalla 500tkm. Siis ette te voi olla noin tyhmiä??! Kyllä te vaan ootte.

        Etkö kestä sitä että GTA otetaan mukaan keskusteluun? Siksikö kun se on nopeampi kuin vakio/lastutettu T4 s ja v40 ja S60 T5? Tuo S60 on muuten aika surkea vempele. Siinä on 10 heppaa enemmän kuin GTA:ssa ja silti se ottaa turpaan. Huomaa että olet vielä teini.


      • jo nyt on
        voi voi kirjoitti:

        Etkö kestä sitä että GTA otetaan mukaan keskusteluun? Siksikö kun se on nopeampi kuin vakio/lastutettu T4 s ja v40 ja S60 T5? Tuo S60 on muuten aika surkea vempele. Siinä on 10 heppaa enemmän kuin GTA:ssa ja silti se ottaa turpaan. Huomaa että olet vielä teini.

        Siis minkäköhän taulapään kanssa tässä keskustellaan? Toki, kestän vertauksen GTA:han mutta alunperin oli puhe 2.5 V6 vs. T4. Eikö niin? Alfa ei pärjää T4:lle. Sen tiedät itsekkin. Ja se GTA, kyllähän sitten löytyy S60R ja V70R. Teholtaan 300hv neliveto ja 0-100 5,7sek.
        Mutta tuon 300hv saa sillä "lastulla" S60 T5:kin. Lastu maksaa ehkä 800eur ja se rasittaa konetta vain ylemmillä kierroksilla jolloin ahtopaineet ovat korkeammalla.
        Ja nuo 156 ovat nykyään pommeja! On sen verran vanhoja jo...


      • .................
        // // kirjoitti:

        AR:n V6 on äärimmäisen luotettava mylly, jolla ajetaan avaamattomana helposti 500tkm. Kyllä siinä hajoaa ensin muu auto ympäriltä.

        Sekä V40:n, että 156:n omistaneena voin sanoa, että kyllä Alfa on sisustusmateriaaleiltaan ja ajo-ominaisuuksiltaan aika paljon tuota vanhaa pikkuvolvoa parempi. Kulkua on molemmissa riittävästi. Volvossa muhevampi vääntö, Alfassa paremmat äänet.

        Siis T4 Volvostako on kokemusta? Voin sanoa että tuosta koneesta ei päällimmäisenä jää mieleen "muhkea" vääntö! Turbo ei toimi T4:ssa matalilla kierroksilla. 2.0T on taas erilainen ja moottori on joustavampi, käytännön ajossa voimakkaan tuntoinen.
        Sisustus materiaaleista sen verran että lähes joka T4:ssa on puoli/kokonahkaverhoilu. Tietääkseni sitten 156:n kojelautakin on muovia kuten Volvossa.


      • ihan aina
        ................. kirjoitti:

        Siis T4 Volvostako on kokemusta? Voin sanoa että tuosta koneesta ei päällimmäisenä jää mieleen "muhkea" vääntö! Turbo ei toimi T4:ssa matalilla kierroksilla. 2.0T on taas erilainen ja moottori on joustavampi, käytännön ajossa voimakkaan tuntoinen.
        Sisustus materiaaleista sen verran että lähes joka T4:ssa on puoli/kokonahkaverhoilu. Tietääkseni sitten 156:n kojelautakin on muovia kuten Volvossa.

        Volvon mylly on niin vahvaa tekoo et siihen ku laittaa isomman turbon ja lastul nostaa paineet ni 400 hevosta ei oo mikää ongelma

        Jää kaikki maholiset rimpulat, ehkä joku tuning cosford saattaa pärjät mutta seki vaa sen vuoks ett on neli 4-veto


      • hahahha
        ihan aina kirjoitti:

        Volvon mylly on niin vahvaa tekoo et siihen ku laittaa isomman turbon ja lastul nostaa paineet ni 400 hevosta ei oo mikää ongelma

        Jää kaikki maholiset rimpulat, ehkä joku tuning cosford saattaa pärjät mutta seki vaa sen vuoks ett on neli 4-veto

        taidat olle teiniamis.


      • kestää kuulemma
        ihan aina kirjoitti:

        Volvon mylly on niin vahvaa tekoo et siihen ku laittaa isomman turbon ja lastul nostaa paineet ni 400 hevosta ei oo mikää ongelma

        Jää kaikki maholiset rimpulat, ehkä joku tuning cosford saattaa pärjät mutta seki vaa sen vuoks ett on neli 4-veto

        noin 600 ja sitten tarvitaan vahvemmat laakeripukit, ei mikää mahdoton homma osaavalle kaverille toikaan. Sitte tää tilais suoraan Per Gyllenhammerilta vahvemman lastun ja nostas ahdot tappiin, noin 800 olis lupa odottaa..


      • Kokeiltu on
        ... kirjoitti:

        2.5V6 AR pesee vakiokuntoisen T4:n takuuvarmasti. Kokeiltu on.

        Käytetty 156 2.5 V6. Venttiilit kalkattaa ja käynti täynnä sivuääniä. Ja kun antaa tossua siitä hajoaa kaikki!!

        Ehkä uutena se menettelee mutta kuluneena todellinen riski.

        Ja puolet polleista laitumilla.


      • ///////////////////////
        jo nyt on kirjoitti:

        Siis minkäköhän taulapään kanssa tässä keskustellaan? Toki, kestän vertauksen GTA:han mutta alunperin oli puhe 2.5 V6 vs. T4. Eikö niin? Alfa ei pärjää T4:lle. Sen tiedät itsekkin. Ja se GTA, kyllähän sitten löytyy S60R ja V70R. Teholtaan 300hv neliveto ja 0-100 5,7sek.
        Mutta tuon 300hv saa sillä "lastulla" S60 T5:kin. Lastu maksaa ehkä 800eur ja se rasittaa konetta vain ylemmillä kierroksilla jolloin ahtopaineet ovat korkeammalla.
        Ja nuo 156 ovat nykyään pommeja! On sen verran vanhoja jo...

        Juurihan tuolla oli linkit, joissa molempien kiihtyvyys nollasta sataan oli 7.3 sekuntia. Mikä siinä on vaikea ymmärtää & kuinka niin 2.5 V6 ei pärjää T4:lle? Ihan yhtä nopeita/hitaita molemmat.


      • On lastulla!!!
        /////////////////////// kirjoitti:

        Juurihan tuolla oli linkit, joissa molempien kiihtyvyys nollasta sataan oli 7.3 sekuntia. Mikä siinä on vaikea ymmärtää & kuinka niin 2.5 V6 ei pärjää T4:lle? Ihan yhtä nopeita/hitaita molemmat.

        Potkii about 400 hummaa, jättää!!!


      • ////////////////
        /////////////////////// kirjoitti:

        Juurihan tuolla oli linkit, joissa molempien kiihtyvyys nollasta sataan oli 7.3 sekuntia. Mikä siinä on vaikea ymmärtää & kuinka niin 2.5 V6 ei pärjää T4:lle? Ihan yhtä nopeita/hitaita molemmat.

        Se 7,3 lienee valmistajan arvo. Niin kuin onkin. Pitänee paikkansa lähes yhtä varmasti kuin 2litraisen JTS:n 0-100 8,2sek...........


      • formuloihin
        kestää kuulemma kirjoitti:

        noin 600 ja sitten tarvitaan vahvemmat laakeripukit, ei mikää mahdoton homma osaavalle kaverille toikaan. Sitte tää tilais suoraan Per Gyllenhammerilta vahvemman lastun ja nostas ahdot tappiin, noin 800 olis lupa odottaa..

        Laita kuule paperit vetämään vaikka tonne McLarenin suuntaan, tunnut olevan sen verran kova "asiantuntija" ja "ruuvaaja"! Saisit sieltä hyvin tupakkarahaa...
        Mut älä laita siihen hakemukseen ikääs, voi vaikka koko homma tyssätä siihen. :)


      • ossaaan
        kestää kuulemma kirjoitti:

        noin 600 ja sitten tarvitaan vahvemmat laakeripukit, ei mikää mahdoton homma osaavalle kaverille toikaan. Sitte tää tilais suoraan Per Gyllenhammerilta vahvemman lastun ja nostas ahdot tappiin, noin 800 olis lupa odottaa..

        No mä sain mun 1.3 litrasesta corollasta päälle 700 heppaa ja ilman mitää turboi. mä vaihoin vaa putken ja laiton takasiiven.


      • //////////////////////////
        //////////////// kirjoitti:

        Se 7,3 lienee valmistajan arvo. Niin kuin onkin. Pitänee paikkansa lähes yhtä varmasti kuin 2litraisen JTS:n 0-100 8,2sek...........

        ...varmimmin se Volvoa kuskaavien lippismiesten perstuntumalla mitattu 6.3 sekkaa.

        MORO!


      • nuo GTA:t
        mitä? kirjoitti:

        Alfalta onneksi löytyy 156 ja 147 GTA joissa on 3.2 V6 jotka pieksee tuollaisen Volvon rottelon, vaikka siinä olisikin lastu.

        GTA olisi mukava peli, etenkin jos ei tarviis maksaa itse bensoja sekä alustan osia (joita menee paljon!).


    • Volvon kontti

      Oli jämäkkä, koska sinne oli mennyt sadevesi, joka oli jäätynyt muodostaen tukirakenteen.

    • olla.

      Tuo voi olla totta. Itsekkin ajoi aikoinaan toisen autoon perään ja omasta autostani meni suunnilleen samat vempeleet hajalle mitä luettelit tuossa ja toisen auton takapuskuriin ei tullut juuri mitään. En mitään merkkejä ala tässä kertomaan koska se ei ole oleellista. Yleensä autojen keulat menee helpommin kasaan kuin takaosa. Yksi asia mikä kanssa vaikuttaa tuohon on autoje kokoero. Oma autoni oli selkeästi pienempi. Ei tuo sitä tarkoita että Alfat olisivat jotenkin heikompia.

      • muidenkin
        aina.. kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=NQPca-aTlL0

        Eikö ole hyvä, että perään ajavan auto menee kasaan ja hidastaa edessä olevan kiihtyvyyttä? Jos minun perääni joku ajaisi, toivoisin sen olevan uudehkoauto (jonka keula painuu kasaan), eikä mikään taunus. Mitä linkkiin tulee, näemme kaikki ettei kannata olla takapenkillä.
        PS: corollan matkustajat lensivät eteenpäin, volvon kuski sai moottorin syliinsä)


    • juuri mitään

      No hohhoijaa. Autoissa pitää nykyään olla todella pehmoiset keulat ja konepellit jalankulkijatörmäysten varalta. Niinpä pienikin "pusu" tekee pahaa jälkeä.

      Peräpäässä ei vastaavia "pehmo-ominaisuuksia" tarvita eikä sinne rakenneta kokoonpainuvia vyöhykkeitäkään, kuten keulaan, joten siellä on puskurin takana rautaa ihan eri malliin tarjolla.

      -> Peräänajotilanteessa on ihan normisuoritus, että peräänajetulla vauriot ovat pieniä, ja peräänajajalla on lamput, jäähdytin, ilmastoinnin jäähdytin, konepelti yms. yms solmussa ja koko auto varttia vaille lunastuskunnossa.

      • Sudsud

        Näin kävi myös tyttärelleni, ajoi muuten Fiat Puntolla ja perään pamautti liikennevaloissa Toyota Corolla. Corollasta keula täysin mutkalla mutta Puntossa pieni naarmu puskurissa ja "voi sentään", rekisterikilpi vääntyi. Sitä tyttö kovasti suri...:-) Käytiin hakemassa uusi kilpi.
        Paikalle pysähtyneet olivat kuulemma kovasti hämmästelleet Punton vahvuutta vaikka kysymys oli juuri siitä mistä edellinen kirjoittaja kirjoittaa.
        ps. On se kumma kun melkein joka palstalla on joku URPO kettuilemassa..? Pakko olla sama tyyppi useilla palstoilla. Jonkun onnettoman elämäntehtävä, saa varmaan jotain pervoa tyydytystä...?


    • on mitään kestänyt

      toista se on swedusteel.

      • fdsss

        kun hommailee noitten swedustiilien kanssa kanssa kannattaa ottaa pakopuolelle galvanointi....


      • Una Pizza Magaroni
        fdsss kirjoitti:

        kun hommailee noitten swedustiilien kanssa kanssa kannattaa ottaa pakopuolelle galvanointi....

        öljy ajaa saman asian.


    • jokumuu

      Ei ole tämä palsta enää niin kuin ennen.

      • XXXXX

        Eipä ei....
        Kakarat täällä kinastelee kuin hiekkalaatikolla!


    • Nimetön

      Minun Alfan perään tuli mersu ja alfassa vain pieni naarmu puskurissa ja mersu meni lunastukseen. Mun alfaan vaan vaihdettin puskuri.
      Näin voi käydä.

    • T4V6Turbo
      • asiaa pitää ruuvvata

        Hyvä linkki sulla! Sopii tähän:

        "2.5V6 AR pesee vakiokuntoisen T4:n takuuvarmasti. Kokeiltu on."


      • 156 V6

        hahahahah...

        Just noin ne clerasil-pojat pullistelee! :)

        Näitä finnin puristelijoita on eksyny tännekin sankoin joukoin...


    • totta...

      Mun pösön perään ajoi nissan: nissanista hajosi mm. puskuri ja paljon peltiä meni kasaan. jäähdytinkin hajosi. niin ja rekisterikilpi.
      Mun pösöstä hajosi vain peräkärryn pistorasian suojakansi. Ja tämä on myös totta.
      Japsi!

    • hehhehehe

      Ai Alfa on sit niinku huonompi ? No, voin kuule vannoa että monelle muulle merkille voi käydä ihan samalla tavalla, JOPA sille sinun Volvolle. Se mitä sit käy, on kuskista kiinni! Esim kuinka kovaa rysäytät jne. :)

    • sekä turvarakenteista

      Auton rakenteet ovat tarkoituksella rakennettu siten, että törmätessä ne vaimentavat liike-energiaa ettei auto pysähdy kuin seinään.
      jos ystäväsi volvon perään olisi ajanut samanlainen traktori kuin ystäväsi volvo on, hänen niskansa olisivat todennäköisesti nikamistaan murtuneet.

    • Make

      Vitun volvot!!!! Itse ajoin unolla 940 farkun perään kävelyvauhtia ja minulta halkesi puskuri ja umpio sekä vilkku meni uusiksi. volvoon ei tullut mainittavaa jälkeä. Uno oli 91 mallia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      79
      633
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe