Eli millainen se Paraisten lukio on oikeasti, kun monet ovat kehuneet kyseistä lukiota.
Onko se Paraisten lukio todella niin hyvä?
28
3483
Vastaukset
- Mikko89
Itse valmistuin Paraisten lukiosta vuosi sitten ja lukio oli mielestäni mitä mainioin, tukiopetusta sai niin paljon kun vain jaksoi pyytää, sitten olimme 2. luokalla Espanjassa 2 viikkoa ja muutenkin lukio oli mitä parhain. :)
Nyt opiskelen psykologiaa yliopistossa. - Startrei
Mikko, ookko leppi? No sitten asiaan, itse olen 2.luokalla ja hyvin olen kyseisessä lukiossa viihtynyt. Olen samaa mieltä Mikon kanssa. Tukiopetusta saa AINA. Ja muutenkin Paraisten lukio on mielestäni erinomainen vaihtoehto opiskella.
- 9.lkk
Keskustelun tekijä!! Oletko hakemassa Paraisten lukioon? Mä oon ysillä ja asun Turussa, muutetaan perheen kans Paraisille kesällä, mä haen Paraisten lukioon. Mulla ei tuu olee siellä yhtäkään kaveria kun en tunne sieltä ketää, hae ihmeessä sinne ni voidaa tutustua! =)
- paluopiskelija
paikka on kyllä niin perseestä ku voi ajatellakaa, siis aivan vitun perseestä .En suosittele kyllä sitten ollenkaan.
- ex-opiskelija
On se hyvä paikka :) Muttei nekään tietysti ihmeitä tee jos et itse viitsi opiskella.
- 17+11
No se johtunee varmaan siitä että sehän on täynnä itse keskeisiä pappa betalar ja
bättre folkkia. Ai jumalauta sitä itse kehun määrää ku tulee vappu ja snobit saa lakkinsa päähän. Koko vitun lukio systeemi on täynnä elitistisiä runkkareita mutta näillä ruåttalaisilla nousee kusi päähän parhaiten. Mä nään jo jonkun homo petterin juoksemassa pikku rilli pystyssä ja huutamassa "Yyyh mä sainki 7 ällää! Oon niin über paras" - }}}}{{{{{_-
Täytyy kyllä kommentoida väliin, vaikka en kyseisestä lukiosta mitään tiedäkään.
Anteeksi nyt vain, mutta miksi tukiopetuksen määrä on jotenkin hyvä asia? Tukiopetuksen tarvehan kielii joko a) Siitä, että opettaja ei osaa opettaa asiaa riittävän hyvin normaalissa tahdissa tai b) siitä, että opiskelija on, anteeksi nyt vain, tyhmä (lievennetään vähän, voihan olla, että opiskelija on ollut vaikkapa paljon poissa kurssin aikana). Eihän se ainakaan itse opetuksen tasosta mitään positiivista kerro. - svenssonit erikseen
Vai pappa betalar? Paraisilla on kyllä erikseen suomen- ja ruotsinkieliset lukiot, ja tässä puhutaan (ymmärtääkseni) siitä suomenkielisestä. Kannattaisi tarkistaa faktat ennen tuollaista huutelua.
- :(
Täytyy kyllä sanoa että ainakin ulko paikkakuntalaisena en suosittele tätä lukiota paitsi jollei muualle todistus riitä. Lukio on pieni ja samojen naamojen kanssa täytyy olla tekemisissä koko ajan koska lukiossa on myös vähän opiskelijoita. Välillä v itutus voi olla suurikin.
- omg
Joo täytyy kyllä sanoa ,että ei se kyllä mikään mukava paikka ainakaan ole.
- Fghrfgg
Perseestä on
- Palu5/5
Ai sinäkin täällä Brutus!
- no pain no gain
ipadit lievittävät tuskaa
- Musta abi
no pain no gain kirjoitti:
ipadit lievittävät tuskaa
Kuka sanoo et saa tuloksii ilman Paraisten lukioo
- amis3
AMIS ON PAL PAREMPI XDDDD!
- amis4
Ei ole! välivuosi rocks!
- ABC-mies
mikä on lukio?
- Teräsmies Paraisilta
Suomen paras lukio, koska KESKIARVO
- Pekka35v
Joku käyny kirjottelee iteksee..
- Herra Günther
Moro Pekka! Kävin itsekin Paraisten lukiota 1800-luvulla sisällisodan jälkeen. Silloin matematiikan opettajanemme oli neuvostoliittolainen rouva Günther. Hän oli syntynyt saksassa ja kertoi aina tarinoita elämästään kivikaudella. Olen jo kirjoittanut tekstiilityön. Seuraavaksi luean kaksoitutkinnon. 5/%
- Teräsmies lukiosta
Ei yhteiskunta pyöri, jos kaikki menee Paraisten lukioon.
- Hyväpaikkajoo
Hyvä mun mielestä. Pari opettajaa vähän erikoisia ehkä, mutta niinhän kaikissa oppilaitoksissa on :B Valmistuin sieltä kolme vuotta sitten.
- kullervo6
Vaan pari erikoista???
- Hyväpaikkajoo
"Vaan pari erikoista???"
Onko erikoisia sun mielestä sitten enemmänkin? Kaikki(ko)? :P No, sehän on tulkinnanvaraista... - Clash of Clans mies
Paraisten lukion opet heittää hauskaa läppää tuntien aikana, suosittelen lämpimästi.
- ex-paraislainen
"Paraisten lukion opet heittää hauskaa läppää tuntien aikana, suosittelen lämpimästi."
Totta!! - penispete
ootte kaikki iha heteroi xdd
- Nikkey
Ei kannata mennä jos haluu menestyy elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk782747Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911656Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721431Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291325
- 1461226
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571194- 741107
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761088