Onko se Paraisten lukio todella niin hyvä?

tietämätön15

Eli millainen se Paraisten lukio on oikeasti, kun monet ovat kehuneet kyseistä lukiota.

28

3483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko89

Itse valmistuin Paraisten lukiosta vuosi sitten ja lukio oli mielestäni mitä mainioin, tukiopetusta sai niin paljon kun vain jaksoi pyytää, sitten olimme 2. luokalla Espanjassa 2 viikkoa ja muutenkin lukio oli mitä parhain. :)
      Nyt opiskelen psykologiaa yliopistossa.

• Startrei

Mikko, ookko leppi? No sitten asiaan, itse olen 2.luokalla ja hyvin olen kyseisessä lukiossa viihtynyt. Olen samaa mieltä Mikon kanssa. Tukiopetusta saa AINA. Ja muutenkin Paraisten lukio on mielestäni erinomainen vaihtoehto opiskella.

• 9.lkk

Keskustelun tekijä!! Oletko hakemassa Paraisten lukioon? Mä oon ysillä ja asun Turussa, muutetaan perheen kans Paraisille kesällä, mä haen Paraisten lukioon. Mulla ei tuu olee siellä yhtäkään kaveria kun en tunne sieltä ketää, hae ihmeessä sinne ni voidaa tutustua! =)

• paluopiskelija

paikka on kyllä niin perseestä ku voi ajatellakaa, siis aivan vitun perseestä .En suosittele kyllä sitten ollenkaan.

• ex-opiskelija

On se hyvä paikka :) Muttei nekään tietysti ihmeitä tee jos et itse viitsi opiskella.

• 17+11

No se johtunee varmaan siitä että sehän on täynnä itse keskeisiä pappa betalar ja
      bättre folkkia. Ai jumalauta sitä itse kehun määrää ku tulee vappu ja snobit saa lakkinsa päähän. Koko vitun lukio systeemi on täynnä elitistisiä runkkareita mutta näillä ruåttalaisilla nousee kusi päähän parhaiten. Mä nään jo jonkun homo petterin juoksemassa pikku rilli pystyssä ja huutamassa "Yyyh mä sainki 7 ällää! Oon niin über paras"

• }}}}{{{{{_-

Täytyy kyllä kommentoida väliin, vaikka en kyseisestä lukiosta mitään tiedäkään.

Anteeksi nyt vain, mutta miksi tukiopetuksen määrä on jotenkin hyvä asia? Tukiopetuksen tarvehan kielii joko a) Siitä, että opettaja ei osaa opettaa asiaa riittävän hyvin normaalissa tahdissa tai b) siitä, että opiskelija on, anteeksi nyt vain, tyhmä (lievennetään vähän, voihan olla, että opiskelija on ollut vaikkapa paljon poissa kurssin aikana). Eihän se ainakaan itse opetuksen tasosta mitään positiivista kerro.

• svenssonit erikseen

Vai pappa betalar? Paraisilla on kyllä erikseen suomen- ja ruotsinkieliset lukiot, ja tässä puhutaan (ymmärtääkseni) siitä suomenkielisestä. Kannattaisi tarkistaa faktat ennen tuollaista huutelua.

• :(

Täytyy kyllä sanoa että ainakin ulko paikkakuntalaisena en suosittele tätä lukiota paitsi jollei muualle todistus riitä. Lukio on pieni ja samojen naamojen kanssa täytyy olla tekemisissä koko ajan koska lukiossa on myös vähän opiskelijoita. Välillä v itutus voi olla suurikin.

• omg

Joo täytyy kyllä sanoa ,että ei se kyllä mikään mukava paikka ainakaan ole.

• Fghrfgg

Perseestä on

• Palu5/5

Ai sinäkin täällä Brutus!

• no pain no gain

ipadit lievittävät tuskaa

• Musta abi
        no pain no gain kirjoitti:

ipadit lievittävät tuskaa

Kuka sanoo et saa tuloksii ilman Paraisten lukioo

• amis3

AMIS ON PAL PAREMPI XDDDD!

• amis4

Ei ole! välivuosi rocks!

• ABC-mies

mikä on lukio?

• Teräsmies Paraisilta

Suomen paras lukio, koska KESKIARVO

• Pekka35v

Joku käyny kirjottelee iteksee..

• Herra Günther

Moro Pekka! Kävin itsekin Paraisten lukiota 1800-luvulla sisällisodan jälkeen. Silloin matematiikan opettajanemme oli neuvostoliittolainen rouva Günther. Hän oli syntynyt saksassa ja kertoi aina tarinoita elämästään kivikaudella. Olen jo kirjoittanut tekstiilityön. Seuraavaksi luean kaksoitutkinnon. 5/%

• Teräsmies lukiosta

Ei yhteiskunta pyöri, jos kaikki menee Paraisten lukioon.

• Hyväpaikkajoo

Hyvä mun mielestä. Pari opettajaa vähän erikoisia ehkä, mutta niinhän kaikissa oppilaitoksissa on :B Valmistuin sieltä kolme vuotta sitten.

• kullervo6

Vaan pari erikoista???

• Hyväpaikkajoo

"Vaan pari erikoista???"

Onko erikoisia sun mielestä sitten enemmänkin? Kaikki(ko)? :P No, sehän on tulkinnanvaraista...

• Clash of Clans mies

Paraisten lukion opet heittää hauskaa läppää tuntien aikana, suosittelen lämpimästi.

• ex-paraislainen

"Paraisten lukion opet heittää hauskaa läppää tuntien aikana, suosittelen lämpimästi."

Totta!!

• penispete

ootte kaikki iha heteroi xdd

• Nikkey

Ei kannata mennä jos haluu menestyy elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      78
      2747
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1656
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      72
      1431
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1325
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1226
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      157
      1194
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1089
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      76
      1088
    Aihe