Löytyisikö miltään

nettisivulta lista SRK:n johtokunnan jäsenistä?

5

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saa julkaista

Kukaan ei uskalla tätä salaseuraa julkaista. Ja vielä salaisempi on tuo ihmeellinen työvaliokunta.

• Olen etsinyt sitä. Senkin vuoksi, että olisi ollut kiva tietää oikein tosissaan, että siellä ei istu ainuttakaan naista siinä johtokunnassa vaikka enemmistö vanhoillisista on naisia. Eikö ole kummallista?

Sitäkin ihmettelen miten kansan (valtion) kirkon sisällä voi toimia elimiä, jotka eivät ole julkisia. Nehän kuitenkin nauttivat verotuloista, muistakin kuin kirkollissellaisista. Käsittääkseni sellaisten johtokuntien jäsenet pitäisi olla julkisesti esille saatavissa.

Jos on salaisuuksia niin silloin on yleensä myöskin jotain laitonta. Jos kansa tietäisi johtokunnan jäsenten nimet, niin ne jotka aikoinaan joutuivat kokemaan hoitokokousten ihmisoikeusloukkauksia ja muistavat hoitajan nimen, voisivat vetää kyseisen henkilön oikeuteen, varsinkin kun he silloin pystyisivät helpommin ottamaan yhteyttä heihin. Miten muuten on mahdollista, että lestat eivät itsekkään tiedä, kuka heidän päällään istuu?

• kuten on helluntailaisillakin oma vielä salaisempi "neuvoa antavat veljet" jotka kävelevät yli itsenäisten yhdistysten Suomen lainsuojaa nauttivat päätökset.    

• löydy

Juuri minkään yhdistyksen, olivatpa ne sitten "maallisia" tai uskonnollisia, johtokuntaa ei löydy netistä. Sekä pääkonttorin että työvaliokunnan nimilista taisi olla päikkärin joulutervehdysnumerossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe