nettisivulta lista SRK:n johtokunnan jäsenistä?
Löytyisikö miltään
5
265
Vastaukset
- ei saa julkaista
Kukaan ei uskalla tätä salaseuraa julkaista. Ja vielä salaisempi on tuo ihmeellinen työvaliokunta.
Olen etsinyt sitä. Senkin vuoksi, että olisi ollut kiva tietää oikein tosissaan, että siellä ei istu ainuttakaan naista siinä johtokunnassa vaikka enemmistö vanhoillisista on naisia. Eikö ole kummallista?
Sitäkin ihmettelen miten kansan (valtion) kirkon sisällä voi toimia elimiä, jotka eivät ole julkisia. Nehän kuitenkin nauttivat verotuloista, muistakin kuin kirkollissellaisista. Käsittääkseni sellaisten johtokuntien jäsenet pitäisi olla julkisesti esille saatavissa.
Jos on salaisuuksia niin silloin on yleensä myöskin jotain laitonta. Jos kansa tietäisi johtokunnan jäsenten nimet, niin ne jotka aikoinaan joutuivat kokemaan hoitokokousten ihmisoikeusloukkauksia ja muistavat hoitajan nimen, voisivat vetää kyseisen henkilön oikeuteen, varsinkin kun he silloin pystyisivät helpommin ottamaan yhteyttä heihin. Miten muuten on mahdollista, että lestat eivät itsekkään tiedä, kuka heidän päällään istuu?kuten on helluntailaisillakin oma vielä salaisempi "neuvoa antavat veljet" jotka kävelevät yli itsenäisten yhdistysten Suomen lainsuojaa nauttivat päätökset.
- löydy
Juuri minkään yhdistyksen, olivatpa ne sitten "maallisia" tai uskonnollisia, johtokuntaa ei löydy netistä. Sekä pääkonttorin että työvaliokunnan nimilista taisi olla päikkärin joulutervehdysnumerossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651