Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Skopunaiselle sopivin mies

GALLUPPI

Minkä merkkinen mies sopii parhaiten skopunaiselle?

57

12573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopii oikein

      hyvin Kaurismies, Kalat, Rapu ja Skorpparimieskin on hyvä team. Itsellä kokemusta myös Jousimies miehestä > ei toimi ainakaan meillä...ällö merkki, kaikkien pitäisi palvoa ja mies laiska kuin mikä myös makkarissa !

      • näistä

        Itsellä on kolahtanut ihan kaikista parhaiten kalojen ja neitsyen kanssa. Jousimiehestä ihan samat kokemukset (miltei 20 v!) kuin edelliselläkin.. ei toimi, niin ei toimi.


      • fwhipfswdv
        näistä kirjoitti:

        Itsellä on kolahtanut ihan kaikista parhaiten kalojen ja neitsyen kanssa. Jousimiehestä ihan samat kokemukset (miltei 20 v!) kuin edelliselläkin.. ei toimi, niin ei toimi.

        itselläni jousimies-mies ja hyvin on toiminut, ei kyllä makkarissa ainankaan laiskaksi voi sanoa. Hauskaa on ollut ja toivottavasti pysyy


      • Skorpionin (nainen)

        OLEN KOKEILLUT:

        Oinas = kiihkeä, mutta tulinen suhde. Arvosana 9-
        Härkä = aivan ihana: kiltti ja ymmärtävä. Arvosana 9½
        Kaksonen = älä edes vaivaudu! Liian ymmärtämätön. Arvosana 4
        Rapu = liian herkkä, mutta jaksaa kuunnella. Arvosana 8
        Leijona = joko ymmärtävä tai itserakas. Arvosana 7
        Neitsyt = liian pinnallinen. Valittaa kaikesta, mutta osaa ilahduttaa skorpionia. Arvosana 8½
        Vaaka = en ole kokeillut. Luulen että ei toimi!
        Skorpioni = JUMALAINEN! Samat mietteet ja tavoitteet. Hyvää seksiä. Arvosana 10
        Jousimies = liian erilainen: laiska ja ärsyttävä. Joskus taas ihana ja lämmin. Arvosana 6
        Kauris =
        Vesimies = Ei ymmärrä skorpionin kiihkeyttä. Eri aaltopituudella. Arvosana 5-
        Kalat = liian alistuva, mutta rauhoittaa skorpionia tämän suuttuessa. Arvosana 8½


      • Skopu_N_

        Juuh kokemusta on jouskarimiehistä...miksi niihin yleensä retkáhtaa...ei kiitos never ever again...ja sit skopumies ahh...hitto mitä seksii...mut muuten ei sit toimikkaan prkl..
        Hmm...kaksosia en vaa tajuu..
        Neitsyt miehet vie kyl jalat alta..on ihania :)
        Mutta nyt olen löytänyt kullan kaurismiehestä, toivottavasti lopullista..


      • skorpionezz

        Kauris on ollut tähän mennessä toimivin

        Kalat tympäisee, haahuilullaan
        Oinas, sen kanssa kaikki on kuumaa ja tulista, liiankin tulista, liikaa riitoja ja mustasukkaisuutta puolin ja toisin
        Rapu, ei kokemusta
        Jousimies, se ei vain toimi


        Nyt on eka Neitsyt ja ainakin tähän mennessä on ollut ihan kivaa


    • pari on tietysti

      Skorpioni ja kalat! Skorpioninaiselle kalatmies on juuri oikeaa seuraa. Skorpioni menettää kyllä sydämensä omalle vastakohdalleen; sympaattiselle, kiltille ja herkälle kalalle. Nämä kaksi merkkiä täydentävät toisiaan ja siinä samassa ymmärtää toisiaan ilman sanojakin. Voisi jopa sanoa ajatusten lukemiseksi... Alussa voi olla vaikeaa, sillä skorpionin räväkkä persoona saatta säikyttää kalaa.

      Mutta molemmat merkit ovat uskollisia, tunteellisia, syvällisiä, eroottisia... 10 !

      • eri mieltä..

        kalat on uskollisia mutta skopuista ei voi samaa sanoa.
        ja kalat on myös tunteellisia ja syvällisiä, skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja.
        mutta eroottisia skoput ovat (siis seksuaalisia mikä ei tarkoita että olisivat hempeilijöitä), kalat ei niin seksuaalisia ole.


      • Kaisa69
        eri mieltä.. kirjoitti:

        kalat on uskollisia mutta skopuista ei voi samaa sanoa.
        ja kalat on myös tunteellisia ja syvällisiä, skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja.
        mutta eroottisia skoput ovat (siis seksuaalisia mikä ei tarkoita että olisivat hempeilijöitä), kalat ei niin seksuaalisia ole.

        Tuskin voi yleistää, ainakin itse skorpionina olen ehdottoman uskollinen. Aina ollut täysin yhden miehen nainen. Merkeistä suurimpia tunteita ovat herättäneet myöskin kalat ja joskus nuorena neitsyt. Kalat kyllä vetoaa syvällisyydellään ja herättää myöskin voimakkaan intohimon. Saa myöskin minussa esille parhaat puoleni :)


      • Maaliskuun Idus

        Eli mies on skopu ja minä kalat. Skorpionin räväkkyys ei suinkaan pelästyttänyt, vaan teki syvän vaikutuksen koska itse olen kovin ujo ja arka. Kaikki pisteet skopulle.

        Kalan seksuaalisuus saattaa olla uinuvaa, mutta vain siihen saakka kun tulee se joka osaa käsitellä kalaansa oikein. Skorpionin kanssa se on yksinkertaisesti mahtavaa.

        Mitä tuolla aikaisemmin kommentoitiin jousareista, olen samaa mieltä. Ei toiminut myöskään leijonan kanssa. Kai se pitää uskoa että tuli ja vesimerkit eivät sovi yhteen.


      • olla eri mieltä
        eri mieltä.. kirjoitti:

        kalat on uskollisia mutta skopuista ei voi samaa sanoa.
        ja kalat on myös tunteellisia ja syvällisiä, skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja.
        mutta eroottisia skoput ovat (siis seksuaalisia mikä ei tarkoita että olisivat hempeilijöitä), kalat ei niin seksuaalisia ole.

        "skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja."

        Taidat puhua vesimiehistä.


      • olla eri mieltä
        eri mieltä.. kirjoitti:

        kalat on uskollisia mutta skopuista ei voi samaa sanoa.
        ja kalat on myös tunteellisia ja syvällisiä, skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja.
        mutta eroottisia skoput ovat (siis seksuaalisia mikä ei tarkoita että olisivat hempeilijöitä), kalat ei niin seksuaalisia ole.

        "skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja."

        Taidat puhua vesimiehistä.


      • onhan niitäkin
        eri mieltä.. kirjoitti:

        kalat on uskollisia mutta skopuista ei voi samaa sanoa.
        ja kalat on myös tunteellisia ja syvällisiä, skoput taas kylmiä laskelmoivia itseään ajattelevia narsisteja.
        mutta eroottisia skoput ovat (siis seksuaalisia mikä ei tarkoita että olisivat hempeilijöitä), kalat ei niin seksuaalisia ole.

        pettäjiä, joka merkissä. mutta jos ei nyt puhuta yksityiskohtaisesti tietysti ihmisestä, vain näin yleisesti, niin kyllä skorpioni on ehdoton, mustavalkoinen, "kaikki tai ei mitään" -periaatteella elävä. Hän ei pelaa monella samaan aikaan, koska se on raukkamaista ja säälittävää. Skorpioni tietää mitä itse ansaitsee ja mitä toinen ansaitsee, ja myös toimii sen mukaan.

        Egoansa pönkittävät ja seksiriippuvaiset pelurit on sitten asia erikseen, itse ainakin skorpionina nauran tollaselle ihmisillä pelaamiselle, vaikka kyllä joskus on mukava narauttaa oikein kunnolla jotain joka on kohdellut mua epäreilusti.

        Kun sanoit että skorpionit ovat kylmiä laskelmoivia, et ole varmaankaan tutustunut yhteenkään skorppariin kunnolla. Pintapuolisesti skorpionit voivat vaikuttaa kylmiltä ja ehdottomilta. Ja jos vain pintaa katsotaan kalojen merkissä, voisin sanoa että he ovat säälittäviä narreja ja marttyyrejä, jotka eivät osaa sanoa mielipiteitään eivätkä osaa hoitaa asioitaan. Todellisuudessa, kalat ovat aivan upeita ihmisiä heikkouksineenkin. Todellisuudessa skorpionin tunnepuoli on todella lähellä kalan tunnepuolta. Molemmat tuntevat ja ajattelevat sisimmässään syvällisesti, oikeasti, rehellisesti... Käsitykset asioista ovat samankaltaisia. Tämä tekee kalasta ja skorpioni henkisellä tasolla täydellisen parin.


      • yhdessä elämistä

        Aina vaan paremmalta tuntuu, terv. kalaM 53v.


    • tumma skopu

      Kaurismies on skorpioninaiselle kuin huumetta...vituttaa ja raivostuttaa mutta silti on niin ihanaa ja koukuttavaa.

      Skorpioninainen saa polvilleen kenet tahansa, mutta kaurismies ei ole kuka tahansa. Siksi skorpioninainen ei pysty unohtamaan kaurismiestä vaikka kuinka yrittäisi.

      En sitten tiedä että onko kauris sopivin merkki skorpionille. Kaurismieheen ei kannata retkahtaa jos haluaa selvitä elämästä helpolla. Mutta eihän aito skorpioni edes halua, että elämä olisi liian helppoa :D

      • pikkuisen

        kehua itseäsi herra kauris.

        "Siksi skorpioninainen ei pysty unohtamaan kaurismiestä vaikka kuinka yrittäisi."

        Unohdin jo.


      • tumma skopu
        pikkuisen kirjoitti:

        kehua itseäsi herra kauris.

        "Siksi skorpioninainen ei pysty unohtamaan kaurismiestä vaikka kuinka yrittäisi."

        Unohdin jo.

        Et pysty unohtamaan sitä suudelmaa ja sitä yhteistä iltaa. Vastaavaa et tule koskaan kokemaan ja tiedät sen itsekin.


      • ja mitä yhteistä iltaa?
        tumma skopu kirjoitti:

        Et pysty unohtamaan sitä suudelmaa ja sitä yhteistä iltaa. Vastaavaa et tule koskaan kokemaan ja tiedät sen itsekin.

        ......

        Oinas minun sydämeni vei, kauriilla ei ole ollut mitään jakoja siinä kilvassa.


    • ja vesimerkit

      Härkä, kauris, neitsyt ja rapu. Siinä on sopivimmat merkit skorpionille.

      • Skorpioni nainen

        Ei koskaan neitsyt miestä kiitos vain! Rapumies ei myöskään. Kauris ei myöskään. Kalat oli ihan hyvä jonkun aikaa. Härkämies otan vielä selvää.


      • tuota...
        Skorpioni nainen kirjoitti:

        Ei koskaan neitsyt miestä kiitos vain! Rapumies ei myöskään. Kauris ei myöskään. Kalat oli ihan hyvä jonkun aikaa. Härkämies otan vielä selvää.

        ei mikään merkki ole tarpeeksi hyvä skorpionille, sen jo monet tietävät. Mieluummin yksin kuin jonkun epätäydellisen kanssa. Ja jos on yksin, voi kärvistellä yksinäisyyttään. Jos olisi joku oikein hyvä tyyppi ja rakastava niin sitähän voisi ajatella että elämä on ihanaa ja sellainen ei sovi skorpionille lainkaan.


      • skorpioni nainen
        tuota... kirjoitti:

        ei mikään merkki ole tarpeeksi hyvä skorpionille, sen jo monet tietävät. Mieluummin yksin kuin jonkun epätäydellisen kanssa. Ja jos on yksin, voi kärvistellä yksinäisyyttään. Jos olisi joku oikein hyvä tyyppi ja rakastava niin sitähän voisi ajatella että elämä on ihanaa ja sellainen ei sovi skorpionille lainkaan.

        Se pitää paikkansa et kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Yksin paljon mukavampaa. Voihan sitä hauskaa pitää ja vähän äsyttääkin jotain.


      • fragile
        Skorpioni nainen kirjoitti:

        Ei koskaan neitsyt miestä kiitos vain! Rapumies ei myöskään. Kauris ei myöskään. Kalat oli ihan hyvä jonkun aikaa. Härkämies otan vielä selvää.

        ei ikinä härkämiestä!! hitaita, tyhmiä, omaan napaan tuijottelijoita. Oinaat, kalat, skorpionit sopii paremmin.


      • ei kantsii
        Skorpioni nainen kirjoitti:

        Ei koskaan neitsyt miestä kiitos vain! Rapumies ei myöskään. Kauris ei myöskään. Kalat oli ihan hyvä jonkun aikaa. Härkämies otan vielä selvää.

        tai jos pidät valehtelevasta ja omahyväisestä miehestä joka ajattelee vain ja ainoastaan itseään niin sitten käy.


      • skorpm41
        skorpioni nainen kirjoitti:

        Se pitää paikkansa et kukaan ei ole tarpeeksi hyvä. Yksin paljon mukavampaa. Voihan sitä hauskaa pitää ja vähän äsyttääkin jotain.

        skorppi....ja mulle kans:)...tai sit kala!!


    • VESIMIES-MIES

      VESIMIES sopii naiselle kuin naiselle.

      T. vesimies mies

      • olet karmea

        Eihän sinun laisillesi mulkvisteille voi enää muuta kuin nauraa.Kyllä spopun rannalle heivaama äijä voi olla surkea ja katkera.Koitappa nyt saada edes toinen vesimies kiikkiin,tai leijona.Pidä ne hyvänäs,jos pärjäät niille.Tsemppiä VESIMIEHELLE!!!!!!!!!!!!!


      • täällä...

        Se ei usko vaikka koko porukka on täällä jo vääntänyt asiat rautalangasta sille. Ja ihmettelee vielä kun ei jakseta innostua.


      • vesimies-mies
        olet karmea kirjoitti:

        Eihän sinun laisillesi mulkvisteille voi enää muuta kuin nauraa.Kyllä spopun rannalle heivaama äijä voi olla surkea ja katkera.Koitappa nyt saada edes toinen vesimies kiikkiin,tai leijona.Pidä ne hyvänäs,jos pärjäät niille.Tsemppiä VESIMIEHELLE!!!!!!!!!!!!!

        se nainen suuttui tapahtuneesta josta jo aikaa yli 20v eikä lepy vaan on aina niin saatanan hapan eikä pillua anna ihme akka skopuakka se oli skopunaiset on naurettavia perseensä jakajia kaikille vastaantulieville miehille on pillu paljaana mutta kerran jos on loukannu on niin vihanen että ja vielä vittumainen ei anna armoa ei millään sellanen skopunainen se mun eksäni oli VESIMIEHENÄ tiedän olevani paljon reilumpi ihminen kun tuo katkera skopunainen skopunaiset on kovii haukkumaan muita vaikka itse eivät ole sen kummenpia katkeria ämmiä ovat!!!!!!!!


      • vesimies-mies
        täällä... kirjoitti:

        Se ei usko vaikka koko porukka on täällä jo vääntänyt asiat rautalangasta sille. Ja ihmettelee vielä kun ei jakseta innostua.

        teille naisraukoille pitää vääntää rautalangasta että MIEHEKÄS MIES jolla on elämän arvot kunnossa on rakastettava tapaus se olen minä treenaan säännöllisesti salilla eli LIHAKSIA on että kehtaa talvellakin menna t paita päällä baariin toisin kun ne ruipelopojat jotka niin kovasti yrittää pokaa naisia baarista ja valittavat että ei oo naista saatu iskettyä joo mun eitarvi kun kävellä sisään niin naisten päät kyllä kääntyy kyllä skopunainenkin mulle lämpenee kun tarpeeksi sitkeesti yrittää ihanaa olla VESIMIES!!!!!


      • vikahan
        vesimies-mies kirjoitti:

        teille naisraukoille pitää vääntää rautalangasta että MIEHEKÄS MIES jolla on elämän arvot kunnossa on rakastettava tapaus se olen minä treenaan säännöllisesti salilla eli LIHAKSIA on että kehtaa talvellakin menna t paita päällä baariin toisin kun ne ruipelopojat jotka niin kovasti yrittää pokaa naisia baarista ja valittavat että ei oo naista saatu iskettyä joo mun eitarvi kun kävellä sisään niin naisten päät kyllä kääntyy kyllä skopunainenkin mulle lämpenee kun tarpeeksi sitkeesti yrittää ihanaa olla VESIMIES!!!!!

        On siinä kun sie reppana näytät omistavan herneen kokoset aivot.Ei lihakset paljo paina jos fiksuus puuttuu.Skorppionit arvostavat juuri fiksuja ja sisältä kauniita ihmisiä.Jäthän kuntosali nyt vähemmälle ja marssi sellaseen oppiin missä opetetaan ihmis-suhde asioita(vaikka alkeiskurssille,sekin vois ehkä auttaa sinua).Tuskin silti tulet koskaan saamaan SKORPPIONIA,niillä on taito kätsoa toisen ihmisen sisälle.Ala miehistyyn ja jätä nuo ruikutuksesi.


      • Ryby

        Vesimiesten kanssa, minulle parhaiten nuo sarvipäät sopivat, kalaa en ole kokeillut edes.. Pitäisiköhän? Ravuista kokemusta paljon.


      • 00
        vesimies-mies kirjoitti:

        teille naisraukoille pitää vääntää rautalangasta että MIEHEKÄS MIES jolla on elämän arvot kunnossa on rakastettava tapaus se olen minä treenaan säännöllisesti salilla eli LIHAKSIA on että kehtaa talvellakin menna t paita päällä baariin toisin kun ne ruipelopojat jotka niin kovasti yrittää pokaa naisia baarista ja valittavat että ei oo naista saatu iskettyä joo mun eitarvi kun kävellä sisään niin naisten päät kyllä kääntyy kyllä skopunainenkin mulle lämpenee kun tarpeeksi sitkeesti yrittää ihanaa olla VESIMIES!!!!!

        Kyllä se näin on, että vesimies on eri mies. Mutta ei ole skorpionimiehen eikä naisen voittanutta. Näin on.


      • Kokemus opettaa
        vesimies-mies kirjoitti:

        se nainen suuttui tapahtuneesta josta jo aikaa yli 20v eikä lepy vaan on aina niin saatanan hapan eikä pillua anna ihme akka skopuakka se oli skopunaiset on naurettavia perseensä jakajia kaikille vastaantulieville miehille on pillu paljaana mutta kerran jos on loukannu on niin vihanen että ja vielä vittumainen ei anna armoa ei millään sellanen skopunainen se mun eksäni oli VESIMIEHENÄ tiedän olevani paljon reilumpi ihminen kun tuo katkera skopunainen skopunaiset on kovii haukkumaan muita vaikka itse eivät ole sen kummenpia katkeria ämmiä ovat!!!!!!!!

        Oletko lukenut omaa tekstiäsi jos et niin lueppa se uudelleen.
        Mitä huomasit tarinasta ?
        Kuka se onkaan KATKERA tässä tarinassa.
        Toivon sinulle opettavaisia suhteitä mitä suurimmassa määrin.
        Onnea matkaan.


      • skorppari nainen

        jee,vesimies on jees.....on ainakin miettimistä ,että mitä seuraavax??? vesimieheen hulluna rakastunut skorpioni nainen....mutta kyllä oon jo miettinyt...monta kertaa,lähdenkö menee...mut jokin pitää meitä yhdessä...ei koskaan tiedä mitä tulossa....äkkipikainen luonne, mustis,narsitinen...joo, katsoa täytyy filmi loppuun!!!!


      • 01
        00 kirjoitti:

        Kyllä se näin on, että vesimies on eri mies. Mutta ei ole skorpionimiehen eikä naisen voittanutta. Näin on.

        Kyllä se on kuule niin että skorpioneissakin on vikoja.

        Härkänainen


    • ...

      Toisen skorpionin kanssa elellään. ihanaa on ja toinen ei pelästy tulistumisia, tosin välillä on kunnon sota. hyvä suhde. turhankin intohimoinen elämän jokaisella saralla, mutta sopii meille! :D

      • kauheesti

        anteeks.Mutta mä tykkään terrorisoida tätä palstaa.JoS NYT MITENKÄÄN MAHDOLLISTA,NIIN VOITTEKO LOPETTAA MIELIKUVITUSMAAILMASSA ELÄMISEN....KIITOS.........VITUN SPEDET....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SKOPU ÖÖÖÖ SKOREÖÖÖÖÖÖ JÖKY VITYN MERKKI ITEKKI ÖÖÖÖÖÖÖTERVVITTUSYNTYNYÖÖÖSKOR..........KATO EI OLE YÖ VUOROSSA MUUTA TEKEMISTÄ.ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ PELLE FUCK RAISK.


      • Skorpioooooni
        kauheesti kirjoitti:

        anteeks.Mutta mä tykkään terrorisoida tätä palstaa.JoS NYT MITENKÄÄN MAHDOLLISTA,NIIN VOITTEKO LOPETTAA MIELIKUVITUSMAAILMASSA ELÄMISEN....KIITOS.........VITUN SPEDET....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SKOPU ÖÖÖÖ SKOREÖÖÖÖÖÖ JÖKY VITYN MERKKI ITEKKI ÖÖÖÖÖÖÖTERVVITTUSYNTYNYÖÖÖSKOR..........KATO EI OLE YÖ VUOROSSA MUUTA TEKEMISTÄ.ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ PELLE FUCK RAISK.

        Jousimiehet olen kokenut mielenkiintoisimmiksi tuttavuuksiksi tähän mennessä. Myös leijona-miehet ovat puoleensavetäviä. Ei kai kukaan kuitenkaan valitse kumppaniaan horoskooppi-hömpötyksen mukaan?


      • härkä 71
        Skorpioooooni kirjoitti:

        Jousimiehet olen kokenut mielenkiintoisimmiksi tuttavuuksiksi tähän mennessä. Myös leijona-miehet ovat puoleensavetäviä. Ei kai kukaan kuitenkaan valitse kumppaniaan horoskooppi-hömpötyksen mukaan?

        kyllä horoihin on vaan uskominen ei auta....aikaa ei elämässä liikaa miksi hukata se?? vääriin merkkeihin ...2 slorpio kokeiltu, samat ongelmat ehidän kans, kalat myös, eikä toimi oinas ainakaan...mie itse härkä 71 nyt rapu kierroksessa..eikä ongelmitta ? tämäkään..


      • skopunainen
        härkä 71 kirjoitti:

        kyllä horoihin on vaan uskominen ei auta....aikaa ei elämässä liikaa miksi hukata se?? vääriin merkkeihin ...2 slorpio kokeiltu, samat ongelmat ehidän kans, kalat myös, eikä toimi oinas ainakaan...mie itse härkä 71 nyt rapu kierroksessa..eikä ongelmitta ? tämäkään..

        jos se sun suhde kaatui väärin ymmärryksiin, nimittäin toi sun kirjoitus taito ei ole niitä kaikkein parhaimpia.


      • skorppiini
        skopunainen kirjoitti:

        jos se sun suhde kaatui väärin ymmärryksiin, nimittäin toi sun kirjoitus taito ei ole niitä kaikkein parhaimpia.

        nyt on onnellinen suhde vesimiehen kanssa, mutta hän onkin nouseva skorppari, ja minulla taas on kuu vaa'assa joka on ilman merkki kuten vesimies. Mies on rauhallinen ja älyllistävä kun minä taas hyvin voimakkaasti tunteva ja ailahteleva, mutta tasapainotamme toisiamme täydellisesti.

        härkämiehen kanssa olen ollut aiemmin, kaatui hänen uskottomuuteensa (venus kaksosissa)


      • no, arvaappas...
        kauheesti kirjoitti:

        anteeks.Mutta mä tykkään terrorisoida tätä palstaa.JoS NYT MITENKÄÄN MAHDOLLISTA,NIIN VOITTEKO LOPETTAA MIELIKUVITUSMAAILMASSA ELÄMISEN....KIITOS.........VITUN SPEDET....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SKOPU ÖÖÖÖ SKOREÖÖÖÖÖÖ JÖKY VITYN MERKKI ITEKKI ÖÖÖÖÖÖÖTERVVITTUSYNTYNYÖÖÖSKOR..........KATO EI OLE YÖ VUOROSSA MUUTA TEKEMISTÄ.ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ PELLE FUCK RAISK.

        ja varmaan siinä 14-17 vuotias?


    • onnellisesti naimisissa

      sopusuhtainen, rauhallinen liitto, rapu kestää ja on kärsivällinen skorpioonin tulisuuden kanssa ja minä puolestani ymmärrän häntä. Ihana LUOTETTAVA mies. Ei kyllä puhu eikä pussaa mutta muuten ok :)

      • =2009

        Olen skopunainen ja olen tullut seuraavaan tulokseen eri merkeistä elämässäni.

        KAURIS: Kauriin haluan päälleni vain villapaitana siis käytän hänestä vain karvat
        jos niitäkään.

        VESIMIES: Vesimies on paikallaan kodin sähkölaitteiden korjaamisessa sillä hän on nokkela ja jotenkin aina aikaansa edellä. Ei elä tässähetkessä.

        KALAT: Haluan vain lautasella tai keitossa. Kala ui liian syvällä eikä uskalla pintaan.

        OINAS: Oinaalta tahdon vain sarvet koska ne on kovat ja kestää, kun lyön päätäni seinään. Noo... voisi yksi kiihkeä hullu yö olla kokemisen arvoinen.
        Ei muuta .

        HÄRKÄ: Hymm ..... härkä vain kauniina kenkinä ja käsilaukkuna
        olisi vallan mainio tapa elää yhdessä

        KAKSONEN: Kaksonen on oikein hyvä tuuliviiri katolla sillä kaksonen vaihtaa suuntaa nopeammin kuin ajatus.

        RAPU: Rapu on paras väriläiskänä juhlapöydässä jossa on paljon juotavaa.
        Siis nautitaan monesta ravusta ja sitten pestään kädet
        Ja se siitä.

        LEIJONA: Leijona on pahinta mihin skopu voi elämässään törmätä,
        painukoot savannille ja karjukoot siellä.
        Ei löydy käyttöä skopun elämässä.

        NEITSYT: Voisi kokeilla kerran,mutta vain työntekijänä.
        Luulee olevansa täydellinen halkoessaan hiuksia ja viilatessaan pilkkuja.
        Ei .....Kiitos.

        VAAKA: Hyvänruuan ystävänä keittiössä tarpeellinen,mutta tasapainoilkoot ja huojukoot ihan itsekseen vaan.

        JOUSIMIES: Ihan kivaa matkaseuraa, muten kulkekoot omia reittejään ja naurattakoot vain itseään.

        No: Mitäpä jäi jäljelle ?
        Toinen skopu.
        Siis taistelkaa ja pistelkää toisianne oikein kunnolla niin kyllä se elämä siitä seestyy ja alkaa tuntua ihan hyvältä.
        Skoput te parhaiten tunnette toisenne ja tiedätte missä mennään.

        SIIS YHTYKÄÄ SKOPUT:


      • MasterZeromus
        =2009 kirjoitti:

        Olen skopunainen ja olen tullut seuraavaan tulokseen eri merkeistä elämässäni.

        KAURIS: Kauriin haluan päälleni vain villapaitana siis käytän hänestä vain karvat
        jos niitäkään.

        VESIMIES: Vesimies on paikallaan kodin sähkölaitteiden korjaamisessa sillä hän on nokkela ja jotenkin aina aikaansa edellä. Ei elä tässähetkessä.

        KALAT: Haluan vain lautasella tai keitossa. Kala ui liian syvällä eikä uskalla pintaan.

        OINAS: Oinaalta tahdon vain sarvet koska ne on kovat ja kestää, kun lyön päätäni seinään. Noo... voisi yksi kiihkeä hullu yö olla kokemisen arvoinen.
        Ei muuta .

        HÄRKÄ: Hymm ..... härkä vain kauniina kenkinä ja käsilaukkuna
        olisi vallan mainio tapa elää yhdessä

        KAKSONEN: Kaksonen on oikein hyvä tuuliviiri katolla sillä kaksonen vaihtaa suuntaa nopeammin kuin ajatus.

        RAPU: Rapu on paras väriläiskänä juhlapöydässä jossa on paljon juotavaa.
        Siis nautitaan monesta ravusta ja sitten pestään kädet
        Ja se siitä.

        LEIJONA: Leijona on pahinta mihin skopu voi elämässään törmätä,
        painukoot savannille ja karjukoot siellä.
        Ei löydy käyttöä skopun elämässä.

        NEITSYT: Voisi kokeilla kerran,mutta vain työntekijänä.
        Luulee olevansa täydellinen halkoessaan hiuksia ja viilatessaan pilkkuja.
        Ei .....Kiitos.

        VAAKA: Hyvänruuan ystävänä keittiössä tarpeellinen,mutta tasapainoilkoot ja huojukoot ihan itsekseen vaan.

        JOUSIMIES: Ihan kivaa matkaseuraa, muten kulkekoot omia reittejään ja naurattakoot vain itseään.

        No: Mitäpä jäi jäljelle ?
        Toinen skopu.
        Siis taistelkaa ja pistelkää toisianne oikein kunnolla niin kyllä se elämä siitä seestyy ja alkaa tuntua ihan hyvältä.
        Skoput te parhaiten tunnette toisenne ja tiedätte missä mennään.

        SIIS YHTYKÄÄ SKOPUT:

        Mutta ei lähellekkään kaikki ravut ole teille tarjolla.

        Kiitos vaan teille skorppareille että hylkäätte nuo neitsyet, vaa'at ja jousimiehet meille ravuille! Ja pitäkää yhtä sillä palvelijoina te olette lyömättömiä riippumattomuudellaan, rohkeudellaan sekä uskollissuudellaan(Ei koske romantiikkaa).


    • mrs_feelgood

      Kokeiltu on: kalat; herttainen ja mukava,mutta jotenkin vähän pihalla kaikesta..
      kauris: ahdistavaa seuraa,syynää kaiken,tunkee itsensä elämään väkisin,painostaa ja tekee kaikesta muutenkin perin ankeaa. Lisäksi oli valehtelija,syytti muita valehtelusta ja ihan täysi perverssi. (tämä tapaus tosin saattoi muutenkin olla narsisti) Pari muuta kaurismiestä tunnen pintapuolisesti ja vaikuttavat ehkä jotenkin jäyhiltä ja etäisiltä,vaikkakin huumorintajua löytyy.
      jousimies:vanhojen ja puujalkavitsien mestari, levoton ja vähän laiskakin. ei kuitenkaan mikään ikävä ihminen. liian energinen skorpparille.
      leijona: komeita ja mukavia ja tulen ihan hyvin toimeen,mutta ei kertakaikkiaan sytyttäisi siinä mielessä.
      rapu:mukava juu,mutta ei koskaan saanut selvää missä oikein mentiin..
      skorppari: kaksi tapausta on olleet ihan juuri sitä,mitä skorpioni voi tyhmimmillään ja huonoimmillaan olla.Itsekkäitä,arvostelevia,kylmiä ja tuomitsevia. Jälkikäteen tiedän,ettei kummallakaan heistä ollut todellisia tunteita pelissä :( Nykyinen puolisoni on skorppari,syvästi rakastava,uskollinen,toisinaan tilannetaju pettää ja voisi olla vähän rennompi lapsen kanssa,mutta muuten kaikin puolin oivallinen puoliso,isä ja rakastaja.

    • scorpioF

      Eikös ravun pitäisi olla skorpionille se ehdoton ykkösvalinta? Valitettavasti minulla ei ole kokemuksia rapumiehen kanssa seurustelusta, mutta neitsytmies oli kyllä täysi idiootti eikä siltä edes seksiä saanut. Nyt on kokeilussa leijona, mutta kyseinen heppu vaikuttaa aika etäiseltä, noinkohan on edes kunnolla kiinnostunut. Tarvitsevat kuulemma ihailua ja huomiota osakseen nuo leijonat, tuskin jaksan sellaista pitkään katsella...

      • rapua pöytään

        näin on


      • ScorpioFemme
        rapua pöytään kirjoitti:

        näin on

        Olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa, kun tuntuu, että nämä astrologiajutut sekoittaa pään. Olen käyttänyt kaiken maailman love-laskureita ja match-karttoja yms. Tilanne on nyt siis se, että itse olen skorpioninainen ja tapasin (aika kauan aikaa sitten) rapumiehen. En tapaillut häntä pitkään, sillä hän ei ollut jotenkin ollenkaan tyyliseni, vaikka ensin (kännissä) kuvittelinkin hänen olevan joku toinen puoliskoni :D Tämä rapumies oli ahdistavan perfektionistinen ja femininiininen. Itse olen todella naisellinen ja kiinnostunut tyyliasioista, hänkin oli todella tyylikäs, se oli ensimmäinen asia, johon hänessä tykästyin. Hänessä oli siis tyyliä, hyvä työ ja ihana koti. Silti ajattelin, että ei jotenkin kolahda, olemme liian samoista asioista kiinnostuneita (suoraan sanottuna häntä voisi luulla homoksi, tunsin itseni fag hagiksi), mutta liian erilaisia. Päätin siirtyä eteen päin, vaikka hän soittelikin pitkään. KUNNES aloin laskeskella hänen syntymäajastaan hänen horoskooppimerkkiään ja tajusin, että hän on rapu. En ollut aikaisemmin tavannut rapumiestä ja nyt olen niin syvällä näissä astrologian syövereissä, ja mietin, että lopetinko jutun liian aikaisin ja olenko jotenkin "kävellyt oman onneni ohi" tms... Olen suht nuori, eikä minulla ole mitään kiirettä kenenkään vaimoksi tai mitään, mutta olen nyt miettinyt tätä useamman kuukauden..

        Kai alitajuisesti tällä viestillä toivoisin jotakin kommentteja, että rapu ja skorpioni ei olekaan mikään match made in heaven..
        Btw olen siis skorpioni, nouseva skorpioni, kuu kauris.


    • hahahahhaha

      Huorat kyselee toisiltaan,et mikä ja millanen mies sopis.Vanha vastaus on,et rikas,tyhmä ja iso mulkkunen.Mut sorpioni naiselle vielä lisäsks,yhteiskunnallisesti hyvin suorittava.Siis poliisi tai ex narkkari ,tai joku muu helposti hallittava....Terv hahahaha ....anteeksss kirjotyus virheeet,oon vähä tällänen ku oon skope

      • CrystalFish

        vaan yhtä lemmekäs kuin ennenkin näköjään!


    • raaaapumieessss

      siis valitsestteko te kumppanin horkkarin perusteella? vittu mitä aivokääpiöitä!!! mä oon rapu ja mun tytär skopu ja iha vitun hyvin tullaa juttuuu ja poika on jousimies ja hyvin senkin kans!!!

    • ö

      Neitsytmies= Liian neitimäinen, ei hitustakaan omaa tahtoa, laiska, aiheettomasti mustasukkainen, yliherkkä (itkua väänsi joka asiasta)....... ku ei toimi niin ei.
      Kalamies= Petti, valehteli, koko sen ajan ku tunnettiin, pelasi MONEN muun muijan kanssa ja jokainen luuli olevansa tälle ainut. Valehteli jokaiselle niin paljon ettei enää muistanu mitä oli puhunu ja kenelle, tästä syystä puhui itsensä monasti pussiin mutta onnistui kieroilemaan itsensä ulos vastuusta. Miehen omat jutut meni AINA muiden juttujen edelle, kaikessa piti aina antaa periksi ja tinkiä omista tärkeistä jutuistaan. Jos ei suostunut kaikkeen, alkoi hirveä kiristys ja uhkailu. Manipuloi ja nolasi tahallaan. Hellyyttä sai lähinnä silloin kun mies oli jotain palvelusta vailla. V-mäinen ukko.
      Kaksonen= Ihanin mies koskaan. Rehellinen, miehekäs, uskollinen, avoin, huolehtiva. Onnellisesti avoliitossa kaksosmiehen kanssa. Vaikka väitetään ettei skorppari ja kaksonen sovi yhteen ;)
      Olen siis skorpparinainen. Ja tästä voikin päätellä etten taida kovin vakaasti uskoa horoskooppeihin, ihmisen luonteen määrittelee joku ihan muu asia kuin horoskooppi....

    • Skopucorn

      Omien kokemuksien mukaan skorpioninainen ja kaurismies ovat mitä loistavin pari! Yhteinen arvomaailma, huikea vetovoima ja magneettisuus ja jotenkin se koko tunne, että nyt on oikean ihmisen kanssa. Yleisesti varmaan parhaiten sopii vesi- ja maamerkit.

    • JK

      EI M IKÄN

    • porchella menee

      Ferrari merkkinen sopii hyvin,salaperäinen ja mystinen mies:)ihmettelen aina näitä skopu-kalat hehkutuksia,kalat ei sovi yhtään,ne ovat niin omissa harhakuvitelmissaan olevia ettei sovi realistiselle skopulle.Ärsyttää kalojen narsismi ja herkkyyttä ei ole kuin se oma nahka.Parhaiten sopii objektiivinen vesimies:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe