Onko lieksassa tai missään muualla pohjois-karjalassa kirpputoria missä voisi itse myydä tavaroitaan? Siis periaatteella, että myyjä olisi itse myymässä, ei itsepalvelukirpputori. Itsellä senverran laadukasta tavaraa, etten tohtisi jättää myytäväksi itsepalvelu kirppikselle.
Kirppiksiä?!
4
766
Vastaukset
- kirppispimu
Eipä taida pahemmin sellaisia olla, itse olen joensuusta joten en tiedä onko sitten jossain muualla päin pohjoiskarjalaa. tulee mieleen vain joensuun torilla kesäisin oleva torikirppis, jossa myyjät on itse myymässä.
toivottavasti tästä oli jotain apua.- LiikaaTavaraa
Kiitos vastauksesta!
Itselläni olikin jo tarkoitus mennä viime kesänä tuonne torikirppikselle, mutta se jäi. No, ehkä täytyy sitten odottaa ensi kesään! - Hämmästynyt turisti
LiikaaTavaraa kirjoitti:
Kiitos vastauksesta!
Itselläni olikin jo tarkoitus mennä viime kesänä tuonne torikirppikselle, mutta se jäi. No, ehkä täytyy sitten odottaa ensi kesään!...tut sulla mitn arvotavaraa ole! Ne 80-luvun neonväriset lasketteluasut ovat kaatopaikka tavaraa. Älä mene kirppikselle nolaamaan itseäsi, vaan pysy kiltisti kotona.
Miksi mennä merta edemmäksi toripöydän voit kesällä esimerkiksi varata iltatorille ,jossa on myös monet olleet itse myymässä tavaroitaan tai tuotteitaan varaus tehtiin tukipisteelle.
Jotkut henkilöt pitävät joskus jopa kodissaan kirpputoria
Idea voisi olla vaikka niinkin, että kadun asukkaat yhdessä järjestävät tapahtuman siinähän vaihdetaan varastoja välillä olisi erilaista roinaa varastossa.
Markku Korpinen Lieksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402