FÖÖNI DIILAA

UUSIA pelaajia

Onneksi Fööni on ollut pelaaja hankintareissulla (ässien rahoilla, tottakai!) ympäri Eurooppaa. Hurtaj ja pari muuta eri kiekkoliigojen alempien sarjojen menneitä tähtiä on signattu. Julkaisut ajoittuu ennen siirtorajan päättymistä. Kaikki ulkomaalaiset vahvistukset menee vaihtoon!

Eläköön Ape ja Fööni!

23

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

      vuoden 2005-2006 tähdet rob hisey ja mike ramsay
      otettais takasin joukkueeseen...

      • sehän se tärkeintä

        tuossa hopeakaudessa oli ...


      • ei kyllä
        sehän se tärkeintä kirjoitti:

        tuossa hopeakaudessa oli ...

        runkosarjassa ja plijjareissa pitkälle pötkitä... ala seuraamaan pokeria teeveestä... siinä on jopa tuurilla hiukan tekemistä.


      • taannoisen
        ei kyllä kirjoitti:

        runkosarjassa ja plijjareissa pitkälle pötkitä... ala seuraamaan pokeria teeveestä... siinä on jopa tuurilla hiukan tekemistä.

        tuurihopean?

        Kerrohan!

        Tuurilla ässät silloin finaalissa oli!


      • sairaus
        taannoisen kirjoitti:

        tuurihopean?

        Kerrohan!

        Tuurilla ässät silloin finaalissa oli!

        hakeudu hoitoon, omakin elämäsi helpottuu.


      • se tuurihopea
        sairaus kirjoitti:

        hakeudu hoitoon, omakin elämäsi helpottuu.

        Vaan eipäs osannut burilainen vastata kysymykseen. Taitaa burilainen itsekin tietää, että hopea tuli tuurilla ja se jääneekin viimeiseksi SM -liigassa. Mestis kutsuu borin sässäreitä ja sekös sattuu borin pelleihin.


      • rohkeasti haet vaan
        se tuurihopea kirjoitti:

        Vaan eipäs osannut burilainen vastata kysymykseen. Taitaa burilainen itsekin tietää, että hopea tuli tuurilla ja se jääneekin viimeiseksi SM -liigassa. Mestis kutsuu borin sässäreitä ja sekös sattuu borin pelleihin.

        et ole yksin. on paljon niitä katkeria jotka tuntevat epäonnistuneensa ja hoitavat tätä pahaa mieltään vähättelemällä muidenkin saavutuksia. on nimittäin kaksi tapaa menestyä, yrittämällä tosissaan itse ja tekemällä sekä mollaamalla muita ja näin vähättelemällä toisia nousta itsekkin vähintään samalle tasolle. suosittelen ensimmäistä. työ kantaa aina hedelmää ja oppii arvostamaan muitakin. eräs kuuluisa filosofi on sanonut, että vain luuserit uskovat tuuriin ja onneen.


      • luulet olevas
        rohkeasti haet vaan kirjoitti:

        et ole yksin. on paljon niitä katkeria jotka tuntevat epäonnistuneensa ja hoitavat tätä pahaa mieltään vähättelemällä muidenkin saavutuksia. on nimittäin kaksi tapaa menestyä, yrittämällä tosissaan itse ja tekemällä sekä mollaamalla muita ja näin vähättelemällä toisia nousta itsekkin vähintään samalle tasolle. suosittelen ensimmäistä. työ kantaa aina hedelmää ja oppii arvostamaan muitakin. eräs kuuluisa filosofi on sanonut, että vain luuserit uskovat tuuriin ja onneen.

        Pärjään oikein hyvin, kiitos kysymästä. Mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että borissa osataan vain mokata ja syytellä muita. Vieläkään et vastannut kysymykseen tuurihopeasta. Et taida pystyä?


      • en voi mitään
        luulet olevas kirjoitti:

        Pärjään oikein hyvin, kiitos kysymästä. Mutta ei se muuta sitä tosiasiaa, että borissa osataan vain mokata ja syytellä muita. Vieläkään et vastannut kysymykseen tuurihopeasta. Et taida pystyä?

        jos et ymmärtänyt. tuuri on luusereiden selitys huonolle osaamiselle. jääkiekossa voittaa eniten maaleja tehnyt kun peli loppuu ja voittanut on aina parempi. tyylipisteitä saa mm. taitoluistelussa. jääkiekossa saa voittaa tyylillä millä tahansa. hyväksyt ässien hopean varmasti, jos jonain päivänä omakin suosikki joukkueesi yltää samaan. kutsu sitä sitten vaikka säälihopeaksi.


      • burilainen
        en voi mitään kirjoitti:

        jos et ymmärtänyt. tuuri on luusereiden selitys huonolle osaamiselle. jääkiekossa voittaa eniten maaleja tehnyt kun peli loppuu ja voittanut on aina parempi. tyylipisteitä saa mm. taitoluistelussa. jääkiekossa saa voittaa tyylillä millä tahansa. hyväksyt ässien hopean varmasti, jos jonain päivänä omakin suosikki joukkueesi yltää samaan. kutsu sitä sitten vaikka säälihopeaksi.

        No itse asiassa "oma joukkue" on saavuttanut mitaleja melkoisen kasan. Ei ole tarvetta kiukutella mistään. Lähinnä vain huvittaa teidän borilaisten huutelu ja muiden syyttely. Lukkokin on huomattavasti menestyneempi kuin ässät. Ja kuitenkin te borilaiset väheksytte raumalaisia. Etkös siis itse ole luuseri?


      • yksi mestaruus vuodelta -63
        burilainen kirjoitti:

        No itse asiassa "oma joukkue" on saavuttanut mitaleja melkoisen kasan. Ei ole tarvetta kiukutella mistään. Lähinnä vain huvittaa teidän borilaisten huutelu ja muiden syyttely. Lukkokin on huomattavasti menestyneempi kuin ässät. Ja kuitenkin te borilaiset väheksytte raumalaisia. Etkös siis itse ole luuseri?

        mutta sekö sinua nyt häiritsee, että meitä ei jumbosija pänni yhtään ? ja mitä tulee siihen muiden syyttelyyn, niin meneppä omalle osastollesi ja pura siellä mielipahaasi.


      • puhui?
        yksi mestaruus vuodelta -63 kirjoitti:

        mutta sekö sinua nyt häiritsee, että meitä ei jumbosija pänni yhtään ? ja mitä tulee siihen muiden syyttelyyn, niin meneppä omalle osastollesi ja pura siellä mielipahaasi.

        "Omalla joukkueella" on useita mestaruuksia. Miten siitä saat väännettyä Lukon? Etkö todellakaan ymmärrä lukemaasi? No toisaalta ei voi vaatia liikoja burilaiselta.


      • simon-77-
        burilainen kirjoitti:

        No itse asiassa "oma joukkue" on saavuttanut mitaleja melkoisen kasan. Ei ole tarvetta kiukutella mistään. Lähinnä vain huvittaa teidän borilaisten huutelu ja muiden syyttely. Lukkokin on huomattavasti menestyneempi kuin ässät. Ja kuitenkin te borilaiset väheksytte raumalaisia. Etkös siis itse ole luuseri?

        lukko menestyneempi kuin ässät??? mene nyt jo jonnekin... pakene vuorille? ässät on kaikilla mittareilla perinteikäs seura, jonka junioritoiminta ja edustusjoukkue on vuosien saatossa tuonut tukun ratkaisijoita maajoukkueeseen ja monta legendaarista pelaajaa, joo onhan raumalla eepi. hirveästi en itse täällä huutele mutta sinä kyllä sitä teet.

        Mitä tulee "tuurihopeaan", niin sinä vuonna toimi kaikki ja joukkueen rakennus oli erittäin onnistunut ja henki sekä valmennus kunnossa. ässillä oli esim. tuona vuonna liigan paras nelosketju ja ratkaisijoita laajalla rintamalla. yleisö oli kuudes kenttäpelaaja ja jo runkosarja kertoi että hyvin menee, vai voiko runkosarjassakin menestyä tuurilla? säälittävää vääntää tuollaista paskaa.

        tuurillahan urheilussa pärjätään yleensäkin, se on varmaan tuttua raumalla jossa jokainen sohvaperuna voi voittaa kaupungin mestaruuskisoissa ihan minkä vaan lajin :D

        T: burilainen


      • noin tyhmä?
        simon-77- kirjoitti:

        lukko menestyneempi kuin ässät??? mene nyt jo jonnekin... pakene vuorille? ässät on kaikilla mittareilla perinteikäs seura, jonka junioritoiminta ja edustusjoukkue on vuosien saatossa tuonut tukun ratkaisijoita maajoukkueeseen ja monta legendaarista pelaajaa, joo onhan raumalla eepi. hirveästi en itse täällä huutele mutta sinä kyllä sitä teet.

        Mitä tulee "tuurihopeaan", niin sinä vuonna toimi kaikki ja joukkueen rakennus oli erittäin onnistunut ja henki sekä valmennus kunnossa. ässillä oli esim. tuona vuonna liigan paras nelosketju ja ratkaisijoita laajalla rintamalla. yleisö oli kuudes kenttäpelaaja ja jo runkosarja kertoi että hyvin menee, vai voiko runkosarjassakin menestyä tuurilla? säälittävää vääntää tuollaista paskaa.

        tuurillahan urheilussa pärjätään yleensäkin, se on varmaan tuttua raumalla jossa jokainen sohvaperuna voi voittaa kaupungin mestaruuskisoissa ihan minkä vaan lajin :D

        T: burilainen

        Etkö ymmärrä lukemaasi?! "Oma joukkue" jolla useita mestaruuksia.... Missä vaiheessa väitettiin sen olevan Lukko?!?!? Etkö todellakaan osaa lukea? Lopussahan vain viitattiin Lukkoon, mutta ei missään vaiheessa väitetty Lukolla olevan useita mestaruuksia. Olet sinä tyhmä burilainen =)


      • simon-77-
        noin tyhmä? kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi?! "Oma joukkue" jolla useita mestaruuksia.... Missä vaiheessa väitettiin sen olevan Lukko?!?!? Etkö todellakaan osaa lukea? Lopussahan vain viitattiin Lukkoon, mutta ei missään vaiheessa väitetty Lukolla olevan useita mestaruuksia. Olet sinä tyhmä burilainen =)

        ymmärrä kirjoittamaasi...:"Lukkokin on huomattavasti menestyneempi kuin ässät..." noin kirjoitit... aivotarzan olet kyllä ja aikamoinen. tuohon toteamukseesi vastasin. Voin olla tyhmä burilainen, mutta veikkaanpa että silti elämässäni menestyneempi kuin sinä, mistä sitten lienetkin:D Lätkää olen pelannut 19-vuotiaaksi asti ja jonkinasteinen tietämys siitä on tullut, ei tietenkään vedä vertoja sinulle. Kyllä minä toivon että sinusta kasvaa iso ja vahva yhteiskuntamme tukipilari, mutta pahoin pelkään että sinulle riittää sohvaperunana nysvääminen ja papan rahoilla uusien pleikkapelien ostaminen...


      • simon-77-
        simon-77- kirjoitti:

        ymmärrä kirjoittamaasi...:"Lukkokin on huomattavasti menestyneempi kuin ässät..." noin kirjoitit... aivotarzan olet kyllä ja aikamoinen. tuohon toteamukseesi vastasin. Voin olla tyhmä burilainen, mutta veikkaanpa että silti elämässäni menestyneempi kuin sinä, mistä sitten lienetkin:D Lätkää olen pelannut 19-vuotiaaksi asti ja jonkinasteinen tietämys siitä on tullut, ei tietenkään vedä vertoja sinulle. Kyllä minä toivon että sinusta kasvaa iso ja vahva yhteiskuntamme tukipilari, mutta pahoin pelkään että sinulle riittää sohvaperunana nysvääminen ja papan rahoilla uusien pleikkapelien ostaminen...

        En ymmärtänyt aluksi kirjoittamaasi "lukkokin on huomattavasti ..." , eihän tuon tietenkään tarvitse tarkoittaa lukosta puhuttavan tuossa ohessa.
        Pyydän anteeksi ajattelematonta mokaani, olen ollut tässä asiassa täysi aasi!

        ...ja onhan Lukko maratontaulukossakin Ässien edellä, tämäkin minulta epähuomiossa unohtui.
        Eli myönnettävä se oikeaksi on, lukko on ässiä menestyneempi.


      • simon-77-
        simon-77- kirjoitti:

        En ymmärtänyt aluksi kirjoittamaasi "lukkokin on huomattavasti ..." , eihän tuon tietenkään tarvitse tarkoittaa lukosta puhuttavan tuossa ohessa.
        Pyydän anteeksi ajattelematonta mokaani, olen ollut tässä asiassa täysi aasi!

        ...ja onhan Lukko maratontaulukossakin Ässien edellä, tämäkin minulta epähuomiossa unohtui.
        Eli myönnettävä se oikeaksi on, lukko on ässiä menestyneempi.

        nikin käyttäminen lisää sitä...


      • simon-77-
        simon-77- kirjoitti:

        nikin käyttäminen lisää sitä...

        kun emme ymmärrä voivamme keskustella usean eri hlön kanssa, kirjaamalla nimimerkin itselle se estyy, muuten vapaasti käytössä.


      • simon-77-
        simon-77- kirjoitti:

        kun emme ymmärrä voivamme keskustella usean eri hlön kanssa, kirjaamalla nimimerkin itselle se estyy, muuten vapaasti käytössä.

        Se on niin kovin mustasukkainen minusta, mutta ah niin upea rakastaja


      • simon-77-
        simon-77- kirjoitti:

        kun emme ymmärrä voivamme keskustella usean eri hlön kanssa, kirjaamalla nimimerkin itselle se estyy, muuten vapaasti käytössä.

        kakaroita... tee se mieluummin kokoisillesi, tosin silloin sinulle voi käydä huonosti, nimittäin ylä-aste ikäiset saattavat osata lyödä jo ihan tosissaan...:D


      • simon-77-
        simon-77- kirjoitti:

        kakaroita... tee se mieluummin kokoisillesi, tosin silloin sinulle voi käydä huonosti, nimittäin ylä-aste ikäiset saattavat osata lyödä jo ihan tosissaan...:D

        ..on kova nyrkki. Tekee hyvää mun pebas.


    • ÄssäKing

      Matikainen on äijien äijä, joka nostaa Ässät kultajahtiin parin vuoden sisällä!

      Pelaaja signauksessa edelläkävijä, hifki ei vain tajunnut.

      On se äijä..

      • jnmnm,,

        Tikkanen saattaa tulla jo tällä kaudella ennen siirtorajaa ja joku lähtee vaihdossa Hämeenlinnaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe