Jumalako hedelmöityshoitojen Herra?

Hautamäki tyytyy kommentoimaan tähän nykyiseen ehkäisykohuun, vain että: "Jumala on elämän ja kuoleman Herra."

Mielestäni lestadiolaistenkin suosiossa olevat hedelmöityshoidot, ovat ohi Jumalan.

8

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seuraaja

hautamaa *tyytyy* kommentoimaan ja sinulla on asiasta *mielipide*.

Miten tästä eteenpäin - kerro mielipiteesi, jooko?

• Tiedäkö,jos keskenään keskustelevien henkilöiden äo-ero, on yli kolmekymmentä pistettä, heidän on vaikeaa ymmärtää toisiaan.

Nyt taitaa olla ;)

• sivusta seuraaja
        Devoit kirjoitti:

Tiedäkö,jos keskenään keskustelevien henkilöiden äo-ero, on yli kolmekymmentä pistettä, heidän on vaikeaa ymmärtää toisiaan.

Nyt taitaa olla ;)

Et ottanut kantaa itse asiaan.(kunhan siteeraan sinua=)
        jo toisen kerran lyhyellä ajalla otit kantaa tyhmän kirjoittajan henkilöön.

;)

• sivusta seuraaja kirjoitti:

Et ottanut kantaa itse asiaan.(kunhan siteeraan sinua=)
        jo toisen kerran lyhyellä ajalla otit kantaa tyhmän kirjoittajan henkilöön.

;)

Mutta et ottanut huomioon, että itseäni tarkoitin.
        Minulla on vaikeuksia pysyä laisesi ruudinkeksijän"kärryillä.

Kerran vielä: Lisääntymishoidoissa vl:t eivät tyydy Jumalan 2tuomioon", vaan ottavat ihmisen jumalaksi. itse hoitoja vastaan minulla ei mitään ole, vaan vl-tekopyhyyttä vastaan.

• sivusta seuraaja
        Devoit kirjoitti:

Mutta et ottanut huomioon, että itseäni tarkoitin.
        Minulla on vaikeuksia pysyä laisesi ruudinkeksijän"kärryillä.

Kerran vielä: Lisääntymishoidoissa vl:t eivät tyydy Jumalan 2tuomioon", vaan ottavat ihmisen jumalaksi. itse hoitoja vastaan minulla ei mitään ole, vaan vl-tekopyhyyttä vastaan.

Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu ;).

*Kerran vielä:*
        *Lisääntymishoidoissa vl:t eivät tyydy Jumalan 2tuomioon", vaan ottavat ihmisen jumalaksi*

Otetaanhan lehmiäkin Jumalaksi - vrt. uskonnonvapaus.

Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu ;).

*Kerran vielä:*
        *Lisääntymishoidoissa vl:t eivät tyydy Jumalan 2tuomioon", vaan ottavat ihmisen jumalaksi*

Otetaanhan lehmiäkin Jumalaksi - vrt. uskonnonvapaus.

Vaikutat jotenkin katkeralta ;)

• sivusta seuraaja
        Devoit kirjoitti:

Vaikutat jotenkin katkeralta ;)

Sinulla on todellisia vaikeuksia kirjoittaa muusta kuin jotain henkilökohtaista kanssakirjoittajasta, tahi copypastata - sen myös hallitset.
        Sitten osaat kirjoittaa myös. "ei liity asiaan".

Ei se mitään, huomenna taas opetellaan joku uusi kirjain tai asia ;).

Sinulla on todellisia vaikeuksia kirjoittaa muusta kuin jotain henkilökohtaista kanssakirjoittajasta, tahi copypastata - sen myös hallitset.
        Sitten osaat kirjoittaa myös. "ei liity asiaan".

Ei se mitään, huomenna taas opetellaan joku uusi kirjain tai asia ;).

Syytät minua siitä, mitä itse koko ajan teet.
        Aitoon vl-tyyliin, menet toisen henkilökohtaisuuksiin.

Mitä sitten, jos minut huonoksi toteatkin, ei se minua haittaa. En itseäni täällä korottamassa ole.

Ymmärrän, että käyt omantuntosi kanssa kamppailua ja siksi kipuilet minulle.

Eiköhän se siitä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7545
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      55
      3737
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      56
      3630
    4. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      55
      3523
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      91
      3437
    6. 51
      3044
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      36
      2852
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2504
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      198
      1975
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1581
    Aihe