suorapuheinen.
Tapasin tuolla deitillä oinas-miehen vuosi
sitten.Treffeille en kuitenkaan mennyt ja
siitä kyllä sitten vähän murjotteli ja oli
suomeksi "suppeasanainen".
Vastasin kyllä viesteihin ja tekstareihin.
Tänään sitten soitti kun laitoin numeroni.
Yllätyin ,kun olin luullut ettei sanaa saa
suustaan ja osasipa vielä vitsiä vääntää
meidän hyvästä suhteesta.
Osaako sittenkin olla avoin kun ensivaikutelma
oli päinvastainen?
vesim-nous.skorp-n
Oinas-Mies
3
1138
Vastaukset
- tunnetusti
soittaa, selvinpäin kuin sika lätissä samoin kun kännissäkin.
- suorpuh
nimenomaan suorapuheinen; ainakin omani arvostaa naisessa sitä ettei hänen tarvitse varoa sanojaan tai kääriä niitä lahjapakettiin. oinas-oinas-suhde meillä toimii sillä voimalla, että KAIKESTA voidaan puhua sillä hetkellä kun mieleen juolahtaa ja aivan asioiden oikeilla nimillä- välillä jompikumpi joutuu selittämään (perustelemaan) vääriä sananvalintojaan mutta keskustelemalla siitä selvitään. kun on sovittu, ettei riidellä niin ei riidellä. tärkeää on meillä myös, että kun vituttaa niin sen saa sanoa kovaankin ääneen ja toivottaa toisen syvimpään kuoppaan.
- ottavan yhteyttä
Kun antoi erikseen numeron johon voisin soittaa.
Ei ole itse ottanut yhteyttä viikkoon enkä minä.
Voiko se tosiaan mököttää siitä että aiemmin
torjuin enkä treffelle mennyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984