Derbi on paras

kfhfyttt5

Nii, eli Derbi on paras mopo.
Siitäs saitte kateelliset. !

214

9842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XDDDDDDDDd

      No derbihän on aivan PASKA!
      Kiina paskoilla mennään ohi mennen tullen. =)

      • asddddiiii

        Derbi o paras. ;D
        Sillä mennää muist mopois ohi keulie.
        Ei mul ainakaa mtn vikaa oo ollu vaik onki drd


      • asd ja asd
        asddddiiii kirjoitti:

        Derbi o paras. ;D
        Sillä mennää muist mopois ohi keulie.
        Ei mul ainakaa mtn vikaa oo ollu vaik onki drd

        No miks mä sitten vetelen tuolla kylällä derbeistä ohi??
        ;0


      • hhhhhg7
        asd ja asd kirjoitti:

        No miks mä sitten vetelen tuolla kylällä derbeistä ohi??
        ;0

        että sun kylällä derbit seisoo parkissa, kun sää ajelet jopolla siitä ohi.
        Mullakin on toiminut drd pro malossi moponi hyvin. Olen ollut erittäin tyytyväinen mopooni, eikä maksanut kuin 3900 euroo.


      • lol- repesin-.-''
        hhhhhg7 kirjoitti:

        että sun kylällä derbit seisoo parkissa, kun sää ajelet jopolla siitä ohi.
        Mullakin on toiminut drd pro malossi moponi hyvin. Olen ollut erittäin tyytyväinen mopooni, eikä maksanut kuin 3900 euroo.

        Jaa... Meillä päin ne derbistit vetää niin lujaa kun moposta pääsee, mutta se elvistely on loppunut kun nelarit rupes meneen ohi.
        Ja... maksoit mopostas liki 4000€ ja sait luumun vekottimen...
        Onnee sulle. Oisit ny ostanu ees käytettynä. =)


      • gggggggggggggggggggg
        asd ja asd kirjoitti:

        No miks mä sitten vetelen tuolla kylällä derbeistä ohi??
        ;0

        oot ehk virittäny mopoos :D


      • :))))))

        Joo ostin tos 4-5vuotta sitte inseran maastopyörän ja hyvin on toiminut joskus kyllä helkama vie viivoissa vaihteet toimii. takajarru ei. Hyvä veivi osta insera.


      • MUN DT ON PARAS

        YAMAHA DT ON HELPOIN VIRITTÄÄ, EI HAITTAA VAIKKA ON VAKIONA LUUMU

        AIKAA MENEE EHKÄ 10 MIN PAJALLA NII SE MENEE JO 90 KM/H

        JA SIIHENKI MENEE RAHAA TASAN 0 €

        DERBIIN PITÄÄ OSTAA TEHARIT JA PYTYT JA RATTAAT ETTÄ SEN SAA MENEMÄÄN YHTÄ LUJAA

        DERBI HAJOO HETI JA YAMAHA KESTÄÄ :)


      • x-race08

        kiinan paska hajoaa heti lähtöön!


      • vitun paska
        asd ja asd kirjoitti:

        No miks mä sitten vetelen tuolla kylällä derbeistä ohi??
        ;0

        koska oot jonne


      • caps lock jonne
        MUN DT ON PARAS kirjoitti:

        YAMAHA DT ON HELPOIN VIRITTÄÄ, EI HAITTAA VAIKKA ON VAKIONA LUUMU

        AIKAA MENEE EHKÄ 10 MIN PAJALLA NII SE MENEE JO 90 KM/H

        JA SIIHENKI MENEE RAHAA TASAN 0 €

        DERBIIN PITÄÄ OSTAA TEHARIT JA PYTYT JA RATTAAT ETTÄ SEN SAA MENEMÄÄN YHTÄ LUJAA

        DERBI HAJOO HETI JA YAMAHA KESTÄÄ :)

        mistäs ton repäsit :D oot kai vetäny vääriä sieniä kun tuon kirjotit vitun pikku jonne. kyllä Derbi laadukkaampi on ja virittämisessä ei mitään vikaa. mutta siinähän ajelet luumullas koska tuskin edes osaat virittää mitään kun et arvosta muita mopomerkkejä vaan omaa raiskattua paskaas vm 2000. ei DT oo paska, mutta ei derbikään. revi siitä mulkero!

        ps: opettele kirjottamaan ilman caps lock vitun apina : D


      • Derbi kuski
        MUN DT ON PARAS kirjoitti:

        YAMAHA DT ON HELPOIN VIRITTÄÄ, EI HAITTAA VAIKKA ON VAKIONA LUUMU

        AIKAA MENEE EHKÄ 10 MIN PAJALLA NII SE MENEE JO 90 KM/H

        JA SIIHENKI MENEE RAHAA TASAN 0 €

        DERBIIN PITÄÄ OSTAA TEHARIT JA PYTYT JA RATTAAT ETTÄ SEN SAA MENEMÄÄN YHTÄ LUJAA

        DERBI HAJOO HETI JA YAMAHA KESTÄÄ :)

        ilmiselvä palikka xD ostin kolmella saalla DRD-R Derbin ja hakkasin kaverin viri DTn joka makso 1200 c:


      • Anonyymi

        Vittun paska aivot mun derbi jättäis teiät ku tikku paskaa


      • Anonyymi
        MUN DT ON PARAS kirjoitti:

        YAMAHA DT ON HELPOIN VIRITTÄÄ, EI HAITTAA VAIKKA ON VAKIONA LUUMU

        AIKAA MENEE EHKÄ 10 MIN PAJALLA NII SE MENEE JO 90 KM/H

        JA SIIHENKI MENEE RAHAA TASAN 0 €

        DERBIIN PITÄÄ OSTAA TEHARIT JA PYTYT JA RATTAAT ETTÄ SEN SAA MENEMÄÄN YHTÄ LUJAA

        DERBI HAJOO HETI JA YAMAHA KESTÄÄ :)

        Viritykset on nössöille


    • ..............................

      Luumu on paras.
      Mullapa onkin banaani ja melooni tallissa. on meinaan terveellisiä noi hedelmät....

      • adjks

        Derbi on paska. Tuo malossikihan on aivan saatanan ruma vehe, ja semmosesta vielä maksaa 4000€? Todellakin mielummin vaikka CH racing. Kyllä normi pro on hieno mutta on tainnu se suunnittelija vetää vääriä sieniä kun mopossahan on kaikki sateenkaaren värit:----------------------D


      • adj
        adjks kirjoitti:

        Derbi on paska. Tuo malossikihan on aivan saatanan ruma vehe, ja semmosesta vielä maksaa 4000€? Todellakin mielummin vaikka CH racing. Kyllä normi pro on hieno mutta on tainnu se suunnittelija vetää vääriä sieniä kun mopossahan on kaikki sateenkaaren värit:----------------------D

        PS. täälä meilläpäin mää ajan takarengas ilmassa derbien ohi


      • ihan näin btw..
        adj kirjoitti:

        PS. täälä meilläpäin mää ajan takarengas ilmassa derbien ohi

        Täälläpäin ei tarvi nostella keulaa eikä perää, kun ne derbit jää vaikka mopo olis paikallaan.
        Syy on se että se derbi leviää moneen osaan. :D


      • haha paska
        adjks kirjoitti:

        Derbi on paska. Tuo malossikihan on aivan saatanan ruma vehe, ja semmosesta vielä maksaa 4000€? Todellakin mielummin vaikka CH racing. Kyllä normi pro on hieno mutta on tainnu se suunnittelija vetää vääriä sieniä kun mopossahan on kaikki sateenkaaren värit:----------------------D

        malossihan on mopojen kuningas. vituttaako kun ei oo varaa ?


      • Xtreme sm
        adjks kirjoitti:

        Derbi on paska. Tuo malossikihan on aivan saatanan ruma vehe, ja semmosesta vielä maksaa 4000€? Todellakin mielummin vaikka CH racing. Kyllä normi pro on hieno mutta on tainnu se suunnittelija vetää vääriä sieniä kun mopossahan on kaikki sateenkaaren värit:----------------------D

        Vitun tampio derbissä on Rabasa


    • dasdas

      Jep. Derbi on kyllä kieltämättä paras. Ja mitä tulee näihin derbi vihaajiin jotka väittävät että derbit ovat muka paskoja.. minä luulen (siis vain luulen) että he ovat kateellisia koska derbit ovat ikävä kyllä aika kalliita mopoja :/. Ne siis todellakin ovat kalliita ja todennäköisesti se onkin syy että jotkut alkavat haukkua niitä huonoiksi ja väittävät että kiina ihmeet ovat muka parempia, vain koska eivät itse välttämättä pysty derbiä ostamaan.


      Huom!: Tämä on siis vain minun veikkaukseni. Saatan joko olla oikeassa tai sitten ihan väärässä. Älkää valittako minulle jos asia teidän mielestänne on toisin.

      • Hirvee_pätevä_munapää puhuu:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.


      • dskw
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        Tiedoksi, en ole kateellinen. ite sain valita ihan vapaasti minkä mopon halusin. Eka mielessä oli kuin olikin derbi drd racing. Kaverit vastustelivat ja sitten valitsin Yamahan ja Riejun väliltä Riejun. Kaveri osti kuukauen aikasemmin derbin, ollaan ajettu saman verran(10000) ja mulla ei oo ollu yhtään vikaa, paitsi kerran meni kytkinvaijeri. Sillä on taas koko ajan vikoja. Entiiä onko se joku maanantaimalli. Toisella kaverilla sähköt toimii kuun asennosta riippuen. Toisella taas lahonnu. Liian moni on maanantaimalli. Toisin sanottuna laatu on huono.:-------------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • jeejee3
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        Ekakskin. Derbi oli 08 vuonna tilastojen mukaan suomen myydyin mopo. Tokaks. Juuri tuollasta kaikki väittää että derbi on täynnä sähkövikoja ja se on muka tippunu jonku kiinaihmeiden tasolle. Varmahan en tästä asiasta ole mutta olen kuullut varsinkin omalla paikkakunnallani kehuja derbeistä. Täälläpäin
        tunnen suunnilleen 10-20 derbiherraa joista vain yhdellä ollut sähkövika derbissään nopeusmittarissa. Muilla on mopoissaan vain pinnallisia naarmuja ja ehkä pari vähän vakavampaakin katteissa koska kaikki heistä eivät mitään eliitti kuskeja ole. Mua ihan käy sääliks niitä jotka ostavat jotain skyteamin täysruosteisia paskoja. Enkä kyllä riejuakaan menisi kehumaan sillä se kirjaimellisesti hajoaa tai tarkemmin sanottuna leviää alle. Ja toi sun skyteam,kinroad,derbi tarinas ni kun luin sitä -.- viimeistään siinä kohassa repesin. Eli yksin kertaisesti kun väität että melkeen koko väki sanoo että derbi hajoaa alle... se on kuule aika kaukaa haettua se. Kuten mainitsit ei se derbi välttämättä mopojen 1 sijalla ole mutta ehdottomasti kärkipäässä kuitenkin.

        Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija.


      • repesin sulle. =DD
        jeejee3 kirjoitti:

        Ekakskin. Derbi oli 08 vuonna tilastojen mukaan suomen myydyin mopo. Tokaks. Juuri tuollasta kaikki väittää että derbi on täynnä sähkövikoja ja se on muka tippunu jonku kiinaihmeiden tasolle. Varmahan en tästä asiasta ole mutta olen kuullut varsinkin omalla paikkakunnallani kehuja derbeistä. Täälläpäin
        tunnen suunnilleen 10-20 derbiherraa joista vain yhdellä ollut sähkövika derbissään nopeusmittarissa. Muilla on mopoissaan vain pinnallisia naarmuja ja ehkä pari vähän vakavampaakin katteissa koska kaikki heistä eivät mitään eliitti kuskeja ole. Mua ihan käy sääliks niitä jotka ostavat jotain skyteamin täysruosteisia paskoja. Enkä kyllä riejuakaan menisi kehumaan sillä se kirjaimellisesti hajoaa tai tarkemmin sanottuna leviää alle. Ja toi sun skyteam,kinroad,derbi tarinas ni kun luin sitä -.- viimeistään siinä kohassa repesin. Eli yksin kertaisesti kun väität että melkeen koko väki sanoo että derbi hajoaa alle... se on kuule aika kaukaa haettua se. Kuten mainitsit ei se derbi välttämättä mopojen 1 sijalla ole mutta ehdottomasti kärkipäässä kuitenkin.

        Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija.

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D


      • ei helevetti
        repesin sulle. =DD kirjoitti:

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D

        Olipas taas hauska tarina. Sun skytaris saatana pääse ees alamäkeen ku menee keskeltä poikki ja renkaat lähtee karkuun. Miten kaikki neropatit jaksaa keksiä just samanlaisii tarinoita. Oikeesti pitäkää ne turpanne kiinni älkääkä sanoko mitää mieluummi ku kirjotatte just samanlaista tekstiä joka kerta. Vai pitäiskö sanoa että pitäkää ne skytareittenne homehduttamat näppinne erossa näppäimistöstä. Myönnän että derbit eivät mitään ohjuksia ole vakiona mutta jo pelkkä hukkaputken tukkiminen ja kurien poisto auttaa roimasti. Sitä paitsi näin ite ku senda sm drd pro jätti gileran, yamahan, soliferin,"skytarin", ja riejun ku paska raiteelle. Kaikki vakioita paitsi skytari. Oikeesti jätkät hankkikaa elämä älkääkä kirjottako paskaa.


      • lolleropallero
        repesin sulle. =DD kirjoitti:

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D

        En muistanu mainita niistä materiaaleista. Ei saatana oli tukehtuminen nii lähellä ku luin tuota sun juttua. Tarvii aika paljo munaa (tai typeryyttä)
        mennä kehuun skytarin osia laadultaan. Kait sen ny järkiki sanoo että ei pienet kiinalaiset miehet vaan osaa valmistaa kunnollista metallia tai muitakaan osia. Ei ny ehkä sano mutta kyllä sen näkee. Serkku osti kiinalaisen mopon (merkkiä en muista mut ei olly skytari) ni parin viikon päästä sano että etuhaarukkka oli murtunu. Ja sitte vielä ku eihä näihin kiinan ihmeisiin saa varaosiakaan mistää. Ja vaikka saiski... niin sinä aikana kun omistaa jonkun kiina mopon sen osiin ja korjaukseen menee 2 kertaa enemmä rahaa kuin itse mopo alunperin makso.

        Et enpä suosittele näitä "kiinareita". Niiden omistajat saattaa olla rautaa mutta mopot ikävä kyllä pahvia. Derbi omistajat ovat myös rautaa mutta mopot ruostumatonta terästä.


      • iso lolllllll
        ei helevetti kirjoitti:

        Olipas taas hauska tarina. Sun skytaris saatana pääse ees alamäkeen ku menee keskeltä poikki ja renkaat lähtee karkuun. Miten kaikki neropatit jaksaa keksiä just samanlaisii tarinoita. Oikeesti pitäkää ne turpanne kiinni älkääkä sanoko mitää mieluummi ku kirjotatte just samanlaista tekstiä joka kerta. Vai pitäiskö sanoa että pitäkää ne skytareittenne homehduttamat näppinne erossa näppäimistöstä. Myönnän että derbit eivät mitään ohjuksia ole vakiona mutta jo pelkkä hukkaputken tukkiminen ja kurien poisto auttaa roimasti. Sitä paitsi näin ite ku senda sm drd pro jätti gileran, yamahan, soliferin,"skytarin", ja riejun ku paska raiteelle. Kaikki vakioita paitsi skytari. Oikeesti jätkät hankkikaa elämä älkääkä kirjottako paskaa.

        Vakio derbi jätti viritetyn skytarin??
        Oliko skytaria viritetty jotenkin alaspäin vai??
        :D

        Tosi asia on että "laatu" mopot on vakiona paljon laiskempi kuin kiinamopot.(Paitsi kinroad on paska)

        Ei mikään ihme jos derbi jättää viritettynä viivalle. (Saa menemään helposti yli 90km/h)
        Mutta että vakiona...

        Hanki aivot ja kokemuksia.


      • ....................
        lolleropallero kirjoitti:

        En muistanu mainita niistä materiaaleista. Ei saatana oli tukehtuminen nii lähellä ku luin tuota sun juttua. Tarvii aika paljo munaa (tai typeryyttä)
        mennä kehuun skytarin osia laadultaan. Kait sen ny järkiki sanoo että ei pienet kiinalaiset miehet vaan osaa valmistaa kunnollista metallia tai muitakaan osia. Ei ny ehkä sano mutta kyllä sen näkee. Serkku osti kiinalaisen mopon (merkkiä en muista mut ei olly skytari) ni parin viikon päästä sano että etuhaarukkka oli murtunu. Ja sitte vielä ku eihä näihin kiinan ihmeisiin saa varaosiakaan mistää. Ja vaikka saiski... niin sinä aikana kun omistaa jonkun kiina mopon sen osiin ja korjaukseen menee 2 kertaa enemmä rahaa kuin itse mopo alunperin makso.

        Et enpä suosittele näitä "kiinareita". Niiden omistajat saattaa olla rautaa mutta mopot ikävä kyllä pahvia. Derbi omistajat ovat myös rautaa mutta mopot ruostumatonta terästä.

        Taitaa olla teille kova paikka, kun kiinapaskat menee derbistä ohi.

        Pahoitteluni.


      • voi voi sulle
        .................... kirjoitti:

        Taitaa olla teille kova paikka, kun kiinapaskat menee derbistä ohi.

        Pahoitteluni.

        No voi voi.
        Kyllä kiinamopot vakio derbit jättää, mutta kurittomana derbit jäättää kiinanihmeet.


      • lolololoooooooooll

        Nyt alko angstaus kun derbi jäi viivalle. :DD
        lol...


      • typerää
        ei helevetti kirjoitti:

        Olipas taas hauska tarina. Sun skytaris saatana pääse ees alamäkeen ku menee keskeltä poikki ja renkaat lähtee karkuun. Miten kaikki neropatit jaksaa keksiä just samanlaisii tarinoita. Oikeesti pitäkää ne turpanne kiinni älkääkä sanoko mitää mieluummi ku kirjotatte just samanlaista tekstiä joka kerta. Vai pitäiskö sanoa että pitäkää ne skytareittenne homehduttamat näppinne erossa näppäimistöstä. Myönnän että derbit eivät mitään ohjuksia ole vakiona mutta jo pelkkä hukkaputken tukkiminen ja kurien poisto auttaa roimasti. Sitä paitsi näin ite ku senda sm drd pro jätti gileran, yamahan, soliferin,"skytarin", ja riejun ku paska raiteelle. Kaikki vakioita paitsi skytari. Oikeesti jätkät hankkikaa elämä älkääkä kirjottako paskaa.

        Olen omistanut skytarin, derbin, yamahan ja riejun.

        Ja skytari tai rieju oli vakiona pirtein ja meni parhaiten. Skytari meni koviten.


      • Vouhottaja
        iso lolllllll kirjoitti:

        Vakio derbi jätti viritetyn skytarin??
        Oliko skytaria viritetty jotenkin alaspäin vai??
        :D

        Tosi asia on että "laatu" mopot on vakiona paljon laiskempi kuin kiinamopot.(Paitsi kinroad on paska)

        Ei mikään ihme jos derbi jättää viritettynä viivalle. (Saa menemään helposti yli 90km/h)
        Mutta että vakiona...

        Hanki aivot ja kokemuksia.

        Skytari on laiska verrattuna vaikka kinroadiin :D, itellä on kokemusta molemmista. Kaverilla on skyteam enruro ja se on helevetin laiska verrattuna vaikka kinroadiin, joka mulla on 2. mopona, 1. mopona on derbi x-race ja se on kaikkein tehokkain jopa vakiona.


      • vitun juntit
        repesin sulle. =DD kirjoitti:

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D

        siis ei vittu te ootte kyllä niin junttia porukkaa ettei mitään rajaa.. :D:D:D:D:D "ei pysyny etes käynnissä"


      • OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLI ROM...
        jeejee3 kirjoitti:

        Ekakskin. Derbi oli 08 vuonna tilastojen mukaan suomen myydyin mopo. Tokaks. Juuri tuollasta kaikki väittää että derbi on täynnä sähkövikoja ja se on muka tippunu jonku kiinaihmeiden tasolle. Varmahan en tästä asiasta ole mutta olen kuullut varsinkin omalla paikkakunnallani kehuja derbeistä. Täälläpäin
        tunnen suunnilleen 10-20 derbiherraa joista vain yhdellä ollut sähkövika derbissään nopeusmittarissa. Muilla on mopoissaan vain pinnallisia naarmuja ja ehkä pari vähän vakavampaakin katteissa koska kaikki heistä eivät mitään eliitti kuskeja ole. Mua ihan käy sääliks niitä jotka ostavat jotain skyteamin täysruosteisia paskoja. Enkä kyllä riejuakaan menisi kehumaan sillä se kirjaimellisesti hajoaa tai tarkemmin sanottuna leviää alle. Ja toi sun skyteam,kinroad,derbi tarinas ni kun luin sitä -.- viimeistään siinä kohassa repesin. Eli yksin kertaisesti kun väität että melkeen koko väki sanoo että derbi hajoaa alle... se on kuule aika kaukaa haettua se. Kuten mainitsit ei se derbi välttämättä mopojen 1 sijalla ole mutta ehdottomasti kärkipäässä kuitenkin.

        Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija.

        NYT ALKAA KEITTÄÄ NOI VITUN DERBIHOMOT SAATANA!!! RUPEE VIELÄ RIEJUA HAUKKUMAAN!!! IKINÄ EN OO NÄHNYT NIIN RUMAA MOPOA KUIN DERBI X-TREME!!! AMISKASSA SITTEN VOITTE SÄHKÖALAN LOPPUTYÖNÄ LAITTAA DERBINNE SÄHKÖT KUNTOON(TUSKIN KAUAN PYSYY KUNNOSSA)!!! "Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija" DERBI JA LUOTETTAVUUS...HMM...EI TODELLAKAAN KUULU SAMAAN LAUSEESEEN! OOTKO EES IKINÄ AJANU RIEJULLA? MINÄ OLEN VIIDELLÄ ERI DERBILLÄ JA KAHDELLA RIEJULLA JA OLEN HUOMANNUT ETTÄ RIEJUT ON PAREMPIA JA LUOTETTAVAMPIA! JOTEN PIDÄ SINÄ URPO TURPAS KIINNI JA OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLIROMUA!!!


      • eQuu
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        Tottakai väki kertoo huonoja kokemuksiaan Derbeistä. KAIKISSA MOPOISSA ON VIKOJA! Derbit on vaan yleisempiä, niin niitä siis on useammilla ja kokemuksista kertoo useampi. Luulen kyllä että "Kiinapaskoista" kerrottais ihan yhtä paljon kurjia kokemuksia kuin Derbeistä jos niitä vaan ois useammalla.

        HUOM! En yritä puolustella Derbiä, kerron vaan miten asiat on (omasta mielestäni ainakin, voin olla tietysti väärässäkin). Itse en ostais Derbiä, kun on niin kovin kallis. Ostaisin Gilera SMT:n.


      • eQuu
        repesin sulle. =DD kirjoitti:

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D

        ÄLKÄÄ OTTAKO VIIVAA VAKIOILLA. !"#!"#!"#!!!!!!!!!!11


        Se vitun viiva ei kerro vakioilla mistää tehoista. Se kertoo ehkä siitä kuka osaa kiihdyttää parhaiten tai vaihtaa vaihteita. Mutta ennen kaikkea se kertoo vaan siitä, miten paljon sitä mopoa on tekovaiheessa rajoitettu.

        Eli siis: Ottakaa viivaa (Derbi VS Kiinamopot VS vaikka Gilera/Yamaha), niin että missään mopossa ei ole kureja tai mitään muutakaan mikä rajoittaa tehoja.

        Sillä se selviää missä on eniten tehoja.


      • ...
        OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLI ROM... kirjoitti:

        NYT ALKAA KEITTÄÄ NOI VITUN DERBIHOMOT SAATANA!!! RUPEE VIELÄ RIEJUA HAUKKUMAAN!!! IKINÄ EN OO NÄHNYT NIIN RUMAA MOPOA KUIN DERBI X-TREME!!! AMISKASSA SITTEN VOITTE SÄHKÖALAN LOPPUTYÖNÄ LAITTAA DERBINNE SÄHKÖT KUNTOON(TUSKIN KAUAN PYSYY KUNNOSSA)!!! "Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija" DERBI JA LUOTETTAVUUS...HMM...EI TODELLAKAAN KUULU SAMAAN LAUSEESEEN! OOTKO EES IKINÄ AJANU RIEJULLA? MINÄ OLEN VIIDELLÄ ERI DERBILLÄ JA KAHDELLA RIEJULLA JA OLEN HUOMANNUT ETTÄ RIEJUT ON PAREMPIA JA LUOTETTAVAMPIA! JOTEN PIDÄ SINÄ URPO TURPAS KIINNI JA OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLIROMUA!!!

        Tuota noin... Itselläni on Rieju ja kaverillani Derbi ja voin sanoa että aika samassa sarjassa painivat. Kummatkin kovia ( Tosin vakiona Derbi paljon tehokkaampi )


      • ghjghj
        eQuu kirjoitti:

        Tottakai väki kertoo huonoja kokemuksiaan Derbeistä. KAIKISSA MOPOISSA ON VIKOJA! Derbit on vaan yleisempiä, niin niitä siis on useammilla ja kokemuksista kertoo useampi. Luulen kyllä että "Kiinapaskoista" kerrottais ihan yhtä paljon kurjia kokemuksia kuin Derbeistä jos niitä vaan ois useammalla.

        HUOM! En yritä puolustella Derbiä, kerron vaan miten asiat on (omasta mielestäni ainakin, voin olla tietysti väärässäkin). Itse en ostais Derbiä, kun on niin kovin kallis. Ostaisin Gilera SMT:n.

        näin on! kaikissa mopoissa on vikoja mutta derbi on yleisin mopo niin niistä puhutaan paljon.. esim koulun pihalla on 3 skytaria niin en ole koskaan kuullut että on sanottu että skytarit on paskoja


      • cdbdfgdfg
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        olipa kerran kolme mopoa: Yamaha DT, Skyteam ja Derbi. kaikki kaatuivat. Derbi tiputti muutaman pisaran bensaa maahan, Skyteamista meni tanko vinoon, kahvat poikki, tankki halkes, pakoputki meni mutkalle ja ei lähde enää käyntiin, yamaha DT............... räjähti, että DT laski itsensä kiinan tason alle ja derbi nousi taas ensimmäiseks, että silleen hinttari


      • Derdi
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        Ööh mitäs vittua saat ajaa derbin 200km/h ja kaatuu et menee pumput paskaks -.-


      • asdasdassaasd95
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        No vittu mietippä vähän miks derbit on niin kalliita ? Ehkä just siks, koska ne on niin suosittuja, laadukkaita ja hyviä, just tota vihaan "Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja."
        Noi sähköviatki kertoo siitä että derbeissä on enemmän tekniikkaa, esim, kaasariin menee semmonen johto mikä lämmittää kaasaria, jotta seos pääsis virtaamaan siitä läpi pakkasilla. Ja derbit on myös hienoja.
        Et haiskakaa kaikki vaa pitkä tuoksuva 2 t pieru, ku joku paska 4 t vetää mukamas ohi...


      • wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        ne jotka kertovat derbin sähkövioista, eivät todennäköisesti osaa hoitaa mopoaan


      • etteköte
        repesin sulle. =DD kirjoitti:

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D

        vieläkään tajuu et derbi on yks tehokkaimmist mopoist vakiona. Et ne ketkä sanoo et vakiona luumu, ni voi ensin verrata sitä kaikenmaailman kingkongeihin vakiona ja tulla sit takas valittaan.


      • totuus 4t
        cdbdfgdfg kirjoitti:

        olipa kerran kolme mopoa: Yamaha DT, Skyteam ja Derbi. kaikki kaatuivat. Derbi tiputti muutaman pisaran bensaa maahan, Skyteamista meni tanko vinoon, kahvat poikki, tankki halkes, pakoputki meni mutkalle ja ei lähde enää käyntiin, yamaha DT............... räjähti, että DT laski itsensä kiinan tason alle ja derbi nousi taas ensimmäiseks, että silleen hinttari

        jaa yamaha vai räjähti ja derbi tiputti vain pari tippaa öljyä.en ny iha sanois noikaa.


      • jööööööööö
        OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLI ROM... kirjoitti:

        NYT ALKAA KEITTÄÄ NOI VITUN DERBIHOMOT SAATANA!!! RUPEE VIELÄ RIEJUA HAUKKUMAAN!!! IKINÄ EN OO NÄHNYT NIIN RUMAA MOPOA KUIN DERBI X-TREME!!! AMISKASSA SITTEN VOITTE SÄHKÖALAN LOPPUTYÖNÄ LAITTAA DERBINNE SÄHKÖT KUNTOON(TUSKIN KAUAN PYSYY KUNNOSSA)!!! "Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija" DERBI JA LUOTETTAVUUS...HMM...EI TODELLAKAAN KUULU SAMAAN LAUSEESEEN! OOTKO EES IKINÄ AJANU RIEJULLA? MINÄ OLEN VIIDELLÄ ERI DERBILLÄ JA KAHDELLA RIEJULLA JA OLEN HUOMANNUT ETTÄ RIEJUT ON PAREMPIA JA LUOTETTAVAMPIA! JOTEN PIDÄ SINÄ URPO TURPAS KIINNI JA OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLIROMUA!!!

        mä oon ajanu riejull ja se oli iha vitu paska ei vittu ja vaihteetki iha vitun perseest että älä puhu mitää paskaa


      • x-race08
        dskw kirjoitti:

        Tiedoksi, en ole kateellinen. ite sain valita ihan vapaasti minkä mopon halusin. Eka mielessä oli kuin olikin derbi drd racing. Kaverit vastustelivat ja sitten valitsin Yamahan ja Riejun väliltä Riejun. Kaveri osti kuukauen aikasemmin derbin, ollaan ajettu saman verran(10000) ja mulla ei oo ollu yhtään vikaa, paitsi kerran meni kytkinvaijeri. Sillä on taas koko ajan vikoja. Entiiä onko se joku maanantaimalli. Toisella kaverilla sähköt toimii kuun asennosta riippuen. Toisella taas lahonnu. Liian moni on maanantaimalli. Toisin sanottuna laatu on huono.:-------------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        kyl se derbi ton pierun vie


      • derpi o baras
        OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLI ROM... kirjoitti:

        NYT ALKAA KEITTÄÄ NOI VITUN DERBIHOMOT SAATANA!!! RUPEE VIELÄ RIEJUA HAUKKUMAAN!!! IKINÄ EN OO NÄHNYT NIIN RUMAA MOPOA KUIN DERBI X-TREME!!! AMISKASSA SITTEN VOITTE SÄHKÖALAN LOPPUTYÖNÄ LAITTAA DERBINNE SÄHKÖT KUNTOON(TUSKIN KAUAN PYSYY KUNNOSSA)!!! "Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija" DERBI JA LUOTETTAVUUS...HMM...EI TODELLAKAAN KUULU SAMAAN LAUSEESEEN! OOTKO EES IKINÄ AJANU RIEJULLA? MINÄ OLEN VIIDELLÄ ERI DERBILLÄ JA KAHDELLA RIEJULLA JA OLEN HUOMANNUT ETTÄ RIEJUT ON PAREMPIA JA LUOTETTAVAMPIA! JOTEN PIDÄ SINÄ URPO TURPAS KIINNI JA OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLIROMUA!!!

        mee sä vittuu sun ruoska riejujes kaa mitkä menee kurittomana hikiseen 70 mittariin ja niis o joku vitun paska munarallin kone ja cdi hajoilee vittu derbi menee yli 90 kurittomana ja kiihtyy hyvi ja sähkövikoja ei oo jos osaa ajaa ja säilyttää ja oon kuullu viel et munarallin eli jamahan ja ruoskien eli riejujen koneen leipoo teharil


      • SDRFTJHUSERTAZJSTRJU
        jeejee3 kirjoitti:

        Ekakskin. Derbi oli 08 vuonna tilastojen mukaan suomen myydyin mopo. Tokaks. Juuri tuollasta kaikki väittää että derbi on täynnä sähkövikoja ja se on muka tippunu jonku kiinaihmeiden tasolle. Varmahan en tästä asiasta ole mutta olen kuullut varsinkin omalla paikkakunnallani kehuja derbeistä. Täälläpäin
        tunnen suunnilleen 10-20 derbiherraa joista vain yhdellä ollut sähkövika derbissään nopeusmittarissa. Muilla on mopoissaan vain pinnallisia naarmuja ja ehkä pari vähän vakavampaakin katteissa koska kaikki heistä eivät mitään eliitti kuskeja ole. Mua ihan käy sääliks niitä jotka ostavat jotain skyteamin täysruosteisia paskoja. Enkä kyllä riejuakaan menisi kehumaan sillä se kirjaimellisesti hajoaa tai tarkemmin sanottuna leviää alle. Ja toi sun skyteam,kinroad,derbi tarinas ni kun luin sitä -.- viimeistään siinä kohassa repesin. Eli yksin kertaisesti kun väität että melkeen koko väki sanoo että derbi hajoaa alle... se on kuule aika kaukaa haettua se. Kuten mainitsit ei se derbi välttämättä mopojen 1 sijalla ole mutta ehdottomasti kärkipäässä kuitenkin.

        Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija.

        SANOPPA MIKS KAIKIS DERBEIS ALAKERTA RAHISEE NIIN HELVETISTI, EI KUULU MITÄÄN MUUTA KONEESTA KUIN RAHINAA, ITEL ON CPI SM JA ON AIRSALIN 88CC SYLINTERISARJAN OSTIN HETI KUN AJOIN 3000KM JA NYT AJETTU 38000KM JA KONE HYRRÄÄ. pOLTIN PITI VAIHTAA TALVELLA PARI KERTAA.


      • mopojannu
        vitun juntit kirjoitti:

        siis ei vittu te ootte kyllä niin junttia porukkaa ettei mitään rajaa.. :D:D:D:D:D "ei pysyny etes käynnissä"

        Sitäpäitsi nykyään kaikissä näissä esim. Aprilia Sx, Gileran kunno mopot yms. on derbin kone ja osat.. katteet on vaan merkin omat... Derbiä en osta sen takia koska on semmone helvetin massa tuote mitä ei saa ikinä myytyä pois jossei myy lähes ilmasiks....


      • >hirvee pätevä
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        ja tarinahan oli itse keksitty, hanki elämä kiinanpaska


      • arvaa kuka
        Hirvee_pätevä_munapää puhuu: kirjoitti:

        Mietis:
        Osanko käytetyn derbin vai uuden "hyvän" kiinamopon (Skyteam esim.)...
        Päädyn ostamaan kiinamopon. Ja miksi?
        Koska väki kertoo liikaa kokemuksiaan derbeistä, joissa on enemmän sähkövikoja kuin kiinamopoissa.

        Ja "derbi on paras"? Jos oikeasti pitäisi valita paras mopo, niin luulempa että derbi ei olisi ykkös sijalla.

        Mieti. Joissakin kiinamopoissakin on nykyään laatua.

        Olipa kerran 3 mopoa: Skyteam, Kinroad ja Derbi. Kaikki kaatuivat. Skyteamista meni tanko vinoon, Kinroadista meni pumput vinoon ja derbistä meni kummatkin.
        Että... Derbi yllätti negatiivisesti ja laski itsensä kiinamopojen tasolle.

        olipa kerran palikka joka ei tiennyt mistään mitään :DD


      • Xtreme am
        repesin sulle. =DD kirjoitti:

        Pelastit päivän. Paskoin melkein housuihin kun luin tota. Hubaa o.
        Siis:
        Nykyään ei oo järkee osta uutta derbiä. Maksaa vitusti ja saa luumun jolla ei pysty ajamaan kun hyytyy joka mäkeen.
        Kaverin derbi ei pysyny ees käynnissä.

        Nimimerkillä:
        Skytari omistaja. Viivalla skytari ja 4 (vakio) derbiä.
        Kaikki jäi sinne pöllyihin kun kaastun karkuun.
        Että huonompaa vakio mopoa saa hakea.

        Teharilla varustetut derbit jaksavat jo mennäkkin, mutta vakio derbistä ei kannata unelmoida.

        Ja skytarin "ruostepaskat". :D ?

        öhöm... Siis, Derbistä pumput soikeeks ja tanko vinoon. Skytarista tanko vinoon?
        Taitaa olla debri oikein murometallia!! Tölkinavaajalla sais varmaan derbit keskeltä katki!! =D

        Joo sun väittees on osittain ihan totta mutta valtaosalta täyttä hevonpaskaa mut kerran ku märäl nurtsil smotoil meni lintas nii derbi meni kumoo ja tanko meni lievästi Ojoon ja etu pyörä osotti vähän vinoon mut puuta vasten hakkaamalla pumput meni taas suoraan ja pelitti ihan hauskasti. Teiän väitteet on helvetin epäkorrekteja koska Rabasan moottori on kunnon vääntöpeli kaksaril ja smotoilla voi mennä hyvin metsässäkin mutta Derbin ulkonäkö on vaan ainoa huono puoli mutta helposti se on korjattavissa kun vaa pistää ktm maskin hussenlipan ja pumpunsuojat ja ehkä supermotard etuloksun. Mut derbi ei välttämättä ole kaikista paras mutta hyvin laadukas ja turvallinen on. :D


      • Xtreme sm
        OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLI ROM... kirjoitti:

        NYT ALKAA KEITTÄÄ NOI VITUN DERBIHOMOT SAATANA!!! RUPEE VIELÄ RIEJUA HAUKKUMAAN!!! IKINÄ EN OO NÄHNYT NIIN RUMAA MOPOA KUIN DERBI X-TREME!!! AMISKASSA SITTEN VOITTE SÄHKÖALAN LOPPUTYÖNÄ LAITTAA DERBINNE SÄHKÖT KUNTOON(TUSKIN KAUAN PYSYY KUNNOSSA)!!! "Siitä ei pääse yli eikä ympäri että derbillä on luotettavuudessaan vahva jalansija" DERBI JA LUOTETTAVUUS...HMM...EI TODELLAKAAN KUULU SAMAAN LAUSEESEEN! OOTKO EES IKINÄ AJANU RIEJULLA? MINÄ OLEN VIIDELLÄ ERI DERBILLÄ JA KAHDELLA RIEJULLA JA OLEN HUOMANNUT ETTÄ RIEJUT ON PAREMPIA JA LUOTETTAVAMPIA! JOTEN PIDÄ SINÄ URPO TURPAS KIINNI JA OSTA MOPO ÄLÄKÄ METALLIROMUA!!!

        Turpa kiinni vitun vammainen apina mee paskalle bemaris takapenkille!


    • saleeeeeeeeeee!! =D

      Paska se derbi on.
      Siitäs sait, vittuuntunut luumulla ajava pentu.
      :DD

      • shadh

        Keskustelu käy kuumana... Keraa huomiota ja katseita kun jossain lukee "Derbi on Paras" :D On nii paljo ristiriitoja sen suhteen, onha se kyllä paska eihän sille mitään voi :-----D


      • Derbi vaan ounaa
        shadh kirjoitti:

        Keskustelu käy kuumana... Keraa huomiota ja katseita kun jossain lukee "Derbi on Paras" :D On nii paljo ristiriitoja sen suhteen, onha se kyllä paska eihän sille mitään voi :-----D

        Voivoi on se teillä toivottomille skytarin omistajille kova pala ku kurittomat derbit on maalissa samaan aikaan kun teidän moponne hajoaa viivalle. Enpä menis kiinamopon omistajana kehumaan oman moponi laadusta enkä ainakaa haukkuu derbiä. Voivoi teitä


      • loool!! =D
        Derbi vaan ounaa kirjoitti:

        Voivoi on se teillä toivottomille skytarin omistajille kova pala ku kurittomat derbit on maalissa samaan aikaan kun teidän moponne hajoaa viivalle. Enpä menis kiinamopon omistajana kehumaan oman moponi laadusta enkä ainakaa haukkuu derbiä. Voivoi teitä

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D


      • silleen.
        loool!! =D kirjoitti:

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D

        Luulempa että ne henkilöt jotka opikeasti jotakin mopoista tietävät, niin tietävät senkin että jos viivalle laitetaan skytari ja derbi, kummatkin vakioita, niin skytari jättää derbin.
        Mutta vain vakiona. Eli aiheesta on turha käydä tälläistä paskaa keskustelua.


      • Derbimias
        loool!! =D kirjoitti:

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D

        Juu totta on että kyllä skytari vakio derbin jättää mut ku kurit ottaa pois ni skytari jää ku paska raiteelle. Ei se haittaa vaikka derbit kuristetaan kun ne tuodaan suomeen sillä jos on vähänki näppärä sormistaan ni osaa poistaa kuristukset. Jos mulla olisi derbi (niinku onkin) ja skytari. Ja mun pitäis myydä ne molemmat. Ni saisin helposti siitä omasta derbistäni 3000e. Mutta sitte taas skytaria myydessäni ni maksasin sille ostajalle jos se veis sen romun pois. Skytari ei oo ku 50-100kg turhaa paskaa joka vie vaan tilaa autotallissa.


      • Skytari o Sugga
        loool!! =D kirjoitti:

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D

        Mun kaverilla on skytari joka on täysin vakio. Se on nii helvetin löysä että kaasua saa antaa yli puolella teholla että se lähtee liikkeelle. Itelläni on vakio derbi. Ja vaikka tiiän että derbi ei todellakaa vakiona mikää tykki ole nii voitin sen kamun skytarin iha 6-0 viivalla. skytari vaa o pasg


      • nössöööööööööööööööt!
        Skytari o Sugga kirjoitti:

        Mun kaverilla on skytari joka on täysin vakio. Se on nii helvetin löysä että kaasua saa antaa yli puolella teholla että se lähtee liikkeelle. Itelläni on vakio derbi. Ja vaikka tiiän että derbi ei todellakaa vakiona mikää tykki ole nii voitin sen kamun skytarin iha 6-0 viivalla. skytari vaa o pasg

        Ette te pikkupojat taida skytarista mitään tietää.
        Kukaan teistä.
        Minäpä kerron:
        Vähän aika sitten skytarin mopot menivät vakiona 70km/h.
        Mutta sitten imukaulaan laitettiin sormus ja nopeus laski siten että se menee vakiona 50km/h ja ei jaksa kiihtyä kunnolla.
        Vanha skytari jättää vakio derbin, mutta uusi skytari jää derbille.

        Eli se kumpi jättää kumman riippuu siitä onko kyseessä kuristettu vai kuriton skytari.
        Eli ottakaahan asioista selvää ennen kuin mikään mopo "on paska".

        Esim. Tehtaalta tilatut soliferit ovat kuristettuja, liikkeestä suoraan kotiin ajetut eivät.

        :)


      • sytuhjkgjkiuitgee67667
        loool!! =D kirjoitti:

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D

        Ei herranjestas. Poitsut rustaa täällä tarinoit: 'olipa kerran derbi,rieju,jammu, ja SKYTÄRI. SKYTÄRI voitti, derbi hävis lol ll lol' siis ettekö te voi vaan tajuta että DERBI on PAREMPi kuin mikään halpahallin taivastiimi. Ja hinnasta, kuka ny on käskeny uutta ostaa? osta parivuotta vanha josta on lapsentaudit korjattu , on hyvä ja ei maksa paljoa. (enemmän ku skytari ofc koska derbari laadukkaampi).
        Ja kiinan kiihkoilijoiden on turha ruikuttaa ja harmitella sitä että muut osti laadukkaamman ja ite romun jolla ei ole MINKÄÄNLAISTA jälleenmyynti arvoa. Ja ne derbin 'viat', derbin vihaajat (tunnetaan myös kulttina nimeltä 'Death to the Derbi riders') käyttää tekosyynä sitä että derbeistä muka on eniten kyselyjä kuten 'ei käynnisty' no niin olis riejusta, jammusta, apriliasta, pösöstä ja gilerastakin jos joku niistä olis SUOMEN YLEISIN MOPO MERKKI. Ja kiinalaisista harvoin tehdään vianmäärityksiä koska vähäjärkinenkin tajuaa että ne on romuja jotka menee vaan takuuseen ja jos ei oo takuuta enään niin maksetaan romuttamolle että ne murskaa sen kasan romumetallia, kumia ja sen sellasta. Ja se että mopo on KIINARI pitäis viestettää ostajalle että 'ÄLÄ VITTU IHMEESSÄ OSTA TOMMOSTA P*SKAA'. Ei mulla mitään kiinalaisten omstajia vastaan ollut ennen kuin alko satelee tällästä 'Törpi iha pska os ta s kytari tai kin roud ne o para s jätää viivale ku kulkee vakion 80 km!!!!1'


      • -Tietäjä-

        Itse en omista kumpaakaan (Derbi, Skytari) mutta jos niistä pitäis valita niin Derbin ottaisin jo ihan senkin takia ettei se jätä tien päälle niinkuin kiinapaskat...
        Ja nyt joku kinukin omistaja pentu tulee ja sanoo et ei oo kertaakaa jättäny vaan Derbi jättää...


      • huoh-.-
        loool!! =D kirjoitti:

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D

        Niistä kiinalaesista joistaki unohetaan laittaa ees kuristin paikalleen ni ilmanko päihittää "vakiona". Ja kiinalaiset on niitä maanantaikappaleita monetki.


      • Derbi DRD
        loool!! =D kirjoitti:

        Tottakai se derbi kurittomana jättää!!
        Mutta vakiona skytarina ownaa. :)

        Voi voi, kun derbi on kuristettu nii känniin...
        Kun derbi tuodaan suomeen, niin se kuristetaan ihan tappiin. Kun skytari tuodaan suomeen niin sitä ei kuristeta. Patisi solikan uusimmat... Ja skytarissa ei oo kierrosrajottimia.

        Ja jos et ole omistanut/ omista kumpaakin niin turha tulla skytari haukkumaan. Itse omistan kummatkin. Tosin myin derbin pois.
        Ja olen sitä kurittomanakin kokeillut, ja tiedän miten se kulkee.

        Että jos ei ole skytari tuttu vaan olen ollut äidin kainalossa ikäsi, niin voi voi. =D

        Mitäs helvettiä te alatte kehumaan teijän vitun paskoja vakio "kiinamopoja" vittu eihän sellasella aja kukaan, vittu jos sellanen talliin tulis niin vittu kaikki vitun tehot irti ja ajaisin vittu auton kylkeen saatana. JA OIKEESTI MITÄ VITTUA TEILLÄ ON SANOTTAVAA NIITTEN KIINAMOPOJEN KANSSA ETTÄ DERBI ON PASKA!?


    • 112

      itselläni on derbi x-treme moottorissa ei oo ollut mitään vikaa vaikka onkin viritetty mutta sähköt on kyllä ihan perseestä joka viikko ottaa jostain maihin ja mopo eilehä käymään ja sellasta vikaa onkin vitun hieno ettiä että mistä joku vitun johto ottaa runkoon kiinni...

      • ku derbi

        Derbissähän on enemmän sähkövikoja kun palavassa sulaketaulussa! ja ovat vielä helvetin rumiakin :D Kysyn vielä: KUKA VITUN ÄÄLIÖ MAKSAA DERBISTÄ 4000e KUN VOIS OSTAA KÄYTETYN CH RACINGIN??? :o Taitaa derbi kuskit olla kateellisia muille kun rupee haukkumaan muita. RIEJU ON PARAS!(ei sentään paras mutta hyvä kummiski :D)


      • Mopo
        ku derbi kirjoitti:

        Derbissähän on enemmän sähkövikoja kun palavassa sulaketaulussa! ja ovat vielä helvetin rumiakin :D Kysyn vielä: KUKA VITUN ÄÄLIÖ MAKSAA DERBISTÄ 4000e KUN VOIS OSTAA KÄYTETYN CH RACINGIN??? :o Taitaa derbi kuskit olla kateellisia muille kun rupee haukkumaan muita. RIEJU ON PARAS!(ei sentään paras mutta hyvä kummiski :D)

        Siis asiahan on nyt sillätavalla että onko näillä ''skytareilla'' ja derbeillä nyt niin väliä kumpi jää tai kummassa on enemmän tehoja, ajakaa sitä mitä se kulkee ja olkaa iloisia ettei tarvii kävellä niin että jos ei ole muuta sanottavaa kuin derbi on paska ''skytari'' on paska niin älkää ostako mopoa kukaan ku teille ei koskaan mikään riitä, vittu ja kiitos vitusti


      • mopo
        Mopo kirjoitti:

        Siis asiahan on nyt sillätavalla että onko näillä ''skytareilla'' ja derbeillä nyt niin väliä kumpi jää tai kummassa on enemmän tehoja, ajakaa sitä mitä se kulkee ja olkaa iloisia ettei tarvii kävellä niin että jos ei ole muuta sanottavaa kuin derbi on paska ''skytari'' on paska niin älkää ostako mopoa kukaan ku teille ei koskaan mikään riitä, vittu ja kiitos vitusti

        btw, mull on derbi ja tämähän on aivan ok peli


      • sdvfbdfd
        mopo kirjoitti:

        btw, mull on derbi ja tämähän on aivan ok peli

        Ainoa hyvä puoli derbeis on kone,kaikki muu on perseestä revitty. Sähkövikoja enemmän ku laki sallii ja kaikki jarrunesteet tulee vuotamaan. Kestää max 1300km ilman vikoja,sitten niitä alkaa ilmentyä!


      • kkok
        sdvfbdfd kirjoitti:

        Ainoa hyvä puoli derbeis on kone,kaikki muu on perseestä revitty. Sähkövikoja enemmän ku laki sallii ja kaikki jarrunesteet tulee vuotamaan. Kestää max 1300km ilman vikoja,sitten niitä alkaa ilmentyä!

        Vai 1300km kestää max ennen vikoja? Olen Derbillä ajanut jo melkein 10 000km eikä minkäänlaisia vikoja ilmennyt, ei pienintäkään...


      • Derbi vs Solifer
        kkok kirjoitti:

        Vai 1300km kestää max ennen vikoja? Olen Derbillä ajanut jo melkein 10 000km eikä minkäänlaisia vikoja ilmennyt, ei pienintäkään...

        Viivat: Solifer VS. Derbi, solikka jää kuin tikku paskaan ja yht äkkiä alamäkeen muna-asennossa solifer viuhahtaa ohi. Eli asia on niin että, nelarit on laiskoja kiihtymään mutta kun 1000m o kiihytetty niin kyllä se alkaa jätättämään vakio derbejä!!! Mutta luotettavuus puhuu toista. Ajelimme kaksi päällä derbillä n.40-50 km, sitten kävimme pikku roundin ajamassa solikalla, ajoimme n.15 km solifer rupesi yhtä äkkiä nykimään ja sammui! Saimme kuitenkin sen toimimaan mäkistartilla, hetken päästä se teki sen saman tempun uudelleen, jouduimme työntämään n.16km. Solifer on ihan hyvä mopo kiinalaiseksi mutta te saatanan pikku runkkarit jotka sanotte että DERBIT ON PASKOJA niin olette vain kateellisia, ja loppujen lopuksi ihailettekin nettimotosta derbejä ja katotte kukkaroon voi voi ja volovon kone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mopokuski 999999999
        Derbi vs Solifer kirjoitti:

        Viivat: Solifer VS. Derbi, solikka jää kuin tikku paskaan ja yht äkkiä alamäkeen muna-asennossa solifer viuhahtaa ohi. Eli asia on niin että, nelarit on laiskoja kiihtymään mutta kun 1000m o kiihytetty niin kyllä se alkaa jätättämään vakio derbejä!!! Mutta luotettavuus puhuu toista. Ajelimme kaksi päällä derbillä n.40-50 km, sitten kävimme pikku roundin ajamassa solikalla, ajoimme n.15 km solifer rupesi yhtä äkkiä nykimään ja sammui! Saimme kuitenkin sen toimimaan mäkistartilla, hetken päästä se teki sen saman tempun uudelleen, jouduimme työntämään n.16km. Solifer on ihan hyvä mopo kiinalaiseksi mutta te saatanan pikku runkkarit jotka sanotte että DERBIT ON PASKOJA niin olette vain kateellisia, ja loppujen lopuksi ihailettekin nettimotosta derbejä ja katotte kukkaroon voi voi ja volovon kone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mun derbi onkin viritetty!!
        Mutta kun se oli vakio niin jäin solikalle (jossa oli kuskin lisäksi matkustaja) kuin tikku paskaan!!
        Oli pakko virittää. Ei vakio derbillä tee mitään.

        Ja mainittakoon että oma derbini lämpöleikkasi noin 15km välein. Ongelmasta päästiin huollolla (kun 1000km oli mennyt).

        Ja nyt kun derbillä olen ajellut noin 3000km, niin alan itsekkin kallistua siihen solikkaan. Kaverilla on pelittäny paremmin kun oma derbi. Oma saattaa tosin olla maanatai kappale. -.-


      • ghtryyticxv
        ku derbi kirjoitti:

        Derbissähän on enemmän sähkövikoja kun palavassa sulaketaulussa! ja ovat vielä helvetin rumiakin :D Kysyn vielä: KUKA VITUN ÄÄLIÖ MAKSAA DERBISTÄ 4000e KUN VOIS OSTAA KÄYTETYN CH RACINGIN??? :o Taitaa derbi kuskit olla kateellisia muille kun rupee haukkumaan muita. RIEJU ON PARAS!(ei sentään paras mutta hyvä kummiski :D)

        vitun ääliö kuka käski ostaa uuden derbin joka on mallistosta kallein! osta vaikka pari vuotta vanha ääliö...


      • nappiperse
        sdvfbdfd kirjoitti:

        Ainoa hyvä puoli derbeis on kone,kaikki muu on perseestä revitty. Sähkövikoja enemmän ku laki sallii ja kaikki jarrunesteet tulee vuotamaan. Kestää max 1300km ilman vikoja,sitten niitä alkaa ilmentyä!

        Mulla on Derbi, jolla on nyt ajettu vähän päälle 12 000km, hain tallista (toukokuussa) ja oli ajettu 7000. Ajoin sillä toukokuusta syyskuuhun asti n. 5000km, ja voin sano ettei OLE TULLUT YHTÄÄN MITÄÄN VIKAA! Kaverillani on "skytari" joka on jättänyt 800km ajon aikana 3 kertaa tielle, änkkä pudonnut ja kaikkea mahdollista. "Skytaria" ei ole yhtään raiskattu, ihan normaalissa ajossa, ja on uudempi kuin derbini, mutta derbiä on raiskattu melkein tappiin asti eikä mitään vikaa löydy! Paitsi ehkä sähköt välillä heittää, mutta se ei ole vakava kun voi tarkistaa asian avaamalla öljykorkin ja katsoa, onko öljyä ollenkaan. Voin sanoa että derbi on parempi ku mikää kiinanihme, nettimotossakin kiinanihmeiden myyjät sanovat yleensä näin "ostakaa paska kiinanihme, jättänyt pari kertaa tielle, mutta halvalla saa". Ainoa hyvä puoli on se, että jos on köyhä paska, niin halvalla saa "skytari" mopon, kyllähän sitä kuntoakin kasvaa, kun joka päivä saa työntää...


    • pällitlol

      no jospa minä tekisin tuonne topicin rieju on paras,luultavasti tulisi hyvin samanlainen topicci koska me riejun omistajat pidämme omaa mopoa parhaana,ja niin te derbin omistajat myös. :D

      • asdSDFA

        "me riejun omistajat"? mulla on rieju onha se hyvä ja toimii niinku pitääkin ja kulkee täysii yms. mutten mää silti piä sitä parhaimpana. Ja en usko että riejusta on nii paljoa ristiriitaa kuin jostaki syystä on derbistä. Ja tää topikki meni vähä skytari vs. derbi kannalle. Voin väittää näin eurooppalaisena että kyllähän se derbi on paljon parempi nuista kahesta..


      • fd

        kaikistahan se oma mopo tuntuu aina parhaalta, eli on melko hölmöä kiistellä mikä on paras. Itsellänin on gilera rcr 09 ja voisin itsekin sanoa että se on paras. Mutta kuitenkin totuus on että nuo ketkä sanoo kiinalaisii parhaiks, ne on vaan kateellisia koska eivät saa laadukasta eurooppamopoa.


      • FHJSRFFRJRFJRJRJRDJ
        fd kirjoitti:

        kaikistahan se oma mopo tuntuu aina parhaalta, eli on melko hölmöä kiistellä mikä on paras. Itsellänin on gilera rcr 09 ja voisin itsekin sanoa että se on paras. Mutta kuitenkin totuus on että nuo ketkä sanoo kiinalaisii parhaiks, ne on vaan kateellisia koska eivät saa laadukasta eurooppamopoa.

        TIEDOKSES ET DERBIN JA LERAN KONEET TEHDÄÄN MANDARIINI VINKU KIINASSA. JA ESIM. JINKUN MANKI ON NIIN HALPA KOSKA NIITÄ VALMISTETAAN ENEMMÄN KIINASSA KUN JOTAIN DERBEJÄ( DERBIT OIKEASTI EUROOPPALAISIA MOPOJA KIINAN KONEELLA). Jos halutte laadukkaan mopon niin ostatte käytetyn honda monkey (kone kestää enemmän kuin derbin runko).Ja on se muutenkin noloa ajaa jollakin rahisevalla derbillä kun vois vaikka ostaa laadukkaamman mopon kuten cpi sm/sx.


      • Derbi jumala69
        FHJSRFFRJRFJRJRJRDJ kirjoitti:

        TIEDOKSES ET DERBIN JA LERAN KONEET TEHDÄÄN MANDARIINI VINKU KIINASSA. JA ESIM. JINKUN MANKI ON NIIN HALPA KOSKA NIITÄ VALMISTETAAN ENEMMÄN KIINASSA KUN JOTAIN DERBEJÄ( DERBIT OIKEASTI EUROOPPALAISIA MOPOJA KIINAN KONEELLA). Jos halutte laadukkaan mopon niin ostatte käytetyn honda monkey (kone kestää enemmän kuin derbin runko).Ja on se muutenkin noloa ajaa jollakin rahisevalla derbillä kun vois vaikka ostaa laadukkaamman mopon kuten cpi sm/sx.

        Derbin koneita ei tehdä kiinassa vitun ääliö ._. T: Derbin omistaja


    • huntterix

      melkeinpä kaikki euro mopot ovat samaa laatua jos ne vain huolletaan ajallaan ja oikein. Joka mopossa on oma kohtansa mitä pitää vähän toista enemmän huoltaa.

      Derbi (06) on tehokkaampi kuin vaikka yamaha dt (05) vakiona!.

      • rdajdsarj

        Voin korjata derbi xrace ja xtreme on hätympiä vakiona entä jammu. DRD:t on luumuimpia ikinä aivan vakiona.


    • on paska.

      Derbi on huonoin euromopo. Kiinamopojen tasolla.
      Siksi ehkä kauppa on hidastunut. Derbi voisi parantaa laadunvalvontaansa.

      • asdfhjklö

        vittu sä oot tyhmä ku joku kiinan paska sullaki on varmaa jättäny tielle varmaa 600 kertaa ja menny sullaki varmaa 500e varaosii ku kaikki jää tienvarrelle varmaa oot 24/7 nettimotos kattoos derbejä ja runkkaamassa samalla ku ei oo varmaa sellaseen itellä ei oo derbii voin sanoo sen :D


    • rieju on paras

      mitä helvettiä sää oot menny sanoon derbejä paskempia mopoja saa hakee jopa kinroudikin on parempi. montaskertaa oot derbistäs korjannu sähköt??

    • melkein.,...

      Oma oli paketissa kiinnileikannu. Sinne oli tehtaalla menny jtn metallipurua.
      Mulle ollaan varmaan tosi kateellisia.

      -Riejulla mennään nykyään.

      • jeesus

        Vitun kakarat saatana ette osaa muuta ku kiistellä että mikä on paras...
        Viivat:derbi vs kiinanpaska......................................................................


      • jiko09
        jeesus kirjoitti:

        Vitun kakarat saatana ette osaa muuta ku kiistellä että mikä on paras...
        Viivat:derbi vs kiinanpaska......................................................................

        Oma Derbini on jo kohta 8000km tominut TÄYTSIN moitteettomasti, joten turhaan kyllä porukka haukkuu...


      • rsjsrtkj¨porsjpsrtkj
        jiko09 kirjoitti:

        Oma Derbini on jo kohta 8000km tominut TÄYTSIN moitteettomasti, joten turhaan kyllä porukka haukkuu...

        leijuttekste derbihomot sillä kun ollaan derbillä ajettu se 8000km? Mul on cpi sm ja sil on ajettu se 53897km


    • HFGHDFGHDFGH

      Kaverillani on Jinkku eikä ole ollut mitään vikaa. Päivittäisessä ajossa vuoden ajan ollut. Kulkee sen 65 hieman viritettynä. Täällä päin on Derbit aina paskana, mutta luultavasti se johtuu siitä että omistajat raiskaavat niitä... Paitsi eräs vakio Derbi, sekin päivittäisessä ajossa, ei mitään vikaa! Kiinalaisistä mopoista 95% on paskaa ja hajoaa nopeasti. Loput 5% ovat hyvin onnistuneita eikä hajoo millään. En usko, että Derbit on paskoja mopoja. Ne on euroopassa tehtyjä, joten osat on ihan ok. Derbikuskit ovat vaan suurin osa leuhkoja paskiaisia, koska ''isi'' on ostanut ''kalliin mopon''. Arvostan enemmän itse ostettua kiinaria kuin sen isukin ostamaa Derbiä. Tosin uusi kiinari maksaa n. 1000e ja sillä saa jo hyvän (ei kinun) mopon käytettynä.

      • tullllaaaaaaan

        Ohi kiinalaisilla alle 800 euron skoottereilla endossa tollasten derbien ohi.


    • mulla on sellainen

      Mulla on derpi crossimopo ja mun iskä on sanonut että se on ihana mopo, paras mitä Suomesta saa

      • jihaaa. pecheeerrr

        Mun isä taas sano että kinroad o paras!!

        Että sun isäs ei taida tietää mitn.


    • 00000000000000000000

      Mulla kone laukes alle tonnissa.

      Mulle ollaan varmaa aika kateellisia. Nyt on dt.

      • asdgsdfgser444

        Otettiin viivalta skyteam vs derbi niin derbi (molemmat vakioita)

        Derbi jäi puoleenväliin koko matkasta laitan kohta videoo siitä youtubeen


      • Derbillä ajelen

        mulla oli (HUOM oli!) yamaha DT joka laukesi kun laitoin virrat päälle.. nyt on derbi ja ylpeä siitä


      • Trololl
        Derbillä ajelen kirjoitti:

        mulla oli (HUOM oli!) yamaha DT joka laukesi kun laitoin virrat päälle.. nyt on derbi ja ylpeä siitä

        Vitut... Keksit ton paskan päästäs.


    • aina rikki ja muuten

      huono ostos kaiken kaikkiaan. Sähkövikoja ja muuta ronaa, ei toimi ei! Joka muuta väittää, sopii lukea myynti-ilmoituksia ja ihastella, miten paljon on vaihdettu osia ja tehty remonttia juuri tähän merkkiin, kaiken tämän osien vaihtamisen ja korjaamisen jälkeen vielä yritetään vaihtaa omistajaakin... Ei ole kateutta tämä kommentti, on kokemusta asiasta. Samalla rahalla saa kiinalaisia mopoja tuplasti ellei jopa triplasti ja näillä ajaa pidemmälle halvemmalla.

    • fghfhghg

      derbi on just hyvä mopo -.- ärsyttää nää pikkupojat jotka ajelee uudella 08 DT:llä joka makso 100000e ja jotka ei tiedä mopoista yhtään mitään... ja ne ketkä sanoo että derbissä on sähkövikoja niin ei ikinä ole edes nähnyt derbiä... ja derbikö vakiona luumu? en muista miten se lista meni missä kiihdytettiin 40km/h niin ekana oli derbi ja sitten aprilia ja sitten rieju ja sitten kaikki nää luumu DT:t ja skytarit ja kaikki muut nelarit... että elkää tulko pätee asisasta josta ette tiedä yhtikäs mitään... ja vielä en tarkota tossa "sitten kaikki nää luumu DT:t ja skytarit ja kaikki muut nelarit..." niin en tarkota että DT on nelari mutta DT kuuluu niihin luumuihin ja nelareiden sekaan

      • derbisti.

        Joo....Onhan se derbi ihan ok, mutta ei kyllä vakiona viel nopeuksissa ja kiihdytyksessä skytaria.
        Skytari on vakio tehokkain mitä markkinoilla on. Se on lähes kuriton.

        Niitä prikallisia malleja on tosi harvassa.


      • ELKÄÄSUUTTUKO:D
        derbisti. kirjoitti:

        Joo....Onhan se derbi ihan ok, mutta ei kyllä vakiona viel nopeuksissa ja kiihdytyksessä skytaria.
        Skytari on vakio tehokkain mitä markkinoilla on. Se on lähes kuriton.

        Niitä prikallisia malleja on tosi harvassa.

        OSTIN DERBIN EI OO MITÄÄ MUUTA VIKAA KUN ETTÄ KILVET VEI POLIISI SETÄ :D, KYLLÄ HAISTELEE NELITAHIT PIKKU VIRILLÄ 2-TAHIN KAASUJA ;) OIKEESTI KAIKKI VITU KATEELLISET KIINANROMUN OMISTAJAT HAUKKUU DERBEJÄ KOSKA EI OO VARAA :D Solifer on ihan hyvä mopo kiinalaiseksi mutta te saatanan pikku runkkarit jotka sanotte että DERBIT ON PASKOJA niin olette vain kateellisia, ja loppujen lopuksi ihailettekin nettimotosta derbejä ja katotte kukkaroon voi voi ja volovon kone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 50ccSkytarilla95km/h
        ELKÄÄSUUTTUKO:D kirjoitti:

        OSTIN DERBIN EI OO MITÄÄ MUUTA VIKAA KUN ETTÄ KILVET VEI POLIISI SETÄ :D, KYLLÄ HAISTELEE NELITAHIT PIKKU VIRILLÄ 2-TAHIN KAASUJA ;) OIKEESTI KAIKKI VITU KATEELLISET KIINANROMUN OMISTAJAT HAUKKUU DERBEJÄ KOSKA EI OO VARAA :D Solifer on ihan hyvä mopo kiinalaiseksi mutta te saatanan pikku runkkarit jotka sanotte että DERBIT ON PASKOJA niin olette vain kateellisia, ja loppujen lopuksi ihailettekin nettimotosta derbejä ja katotte kukkaroon voi voi ja volovon kone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Itsellä oli mahdollisuus ostaa uusi derbi tai skytari. No ostin skytarin koska SIITÄ OLI TULLUT ENEMMÄN POSITIIVISTA PALAUTETTA!

        Että ei se hinta niinkään ratkaise vaan se vikojen vähäisyys ja laatu.
        Tilanne oli unelma: Sain hyvän mopon ja vieläpä halvalla, niin miksi en ostaisi.

        Ja enpä usko että kukaan on kateellinen derbistä. Miksi jammu, honda ja susse kuskitkin haukkuvat derbiä? Kaikki kateellisia? empä usko...

        Ja yleensä niillä haukuilla on perusteitakin eivät ne ole pelkkää "derbi on paska. piste! " -juttuja.


    • lol.................

      lol

    • repssss. :D

      Repesin.... =D
      "Kateelliset"

      Ei juma..... ;DD
      Joulu on pelastettu.

      • ultimatebomber95

        Siinä vähä esimakua

        1. Derbi, 6,4 sekuntia 0-40 km/h
        2. Peugeot, 8,6 sekuntia 0-40 km/h
        3. Rieju, 10,5 sekuntia 0-40 km/h
        4.Yamaha, 11,9 sekuntia 0-40 km/h
        5. Gilera, 12,9 sekuntia 0-40 km/h
        6. Aprilia, 22,7 sekuntia 0-40 km/h

        Ittellä on Derbi senda x-race -06 vuoden malli jolla on ajettu 17000 mäntä on vaihdettu viimeks 10 000 kilometriä sitten ja vieläkin lähtee käyntii ei ehkä ekalla mut ei jätä tiellekkään. Tosin tulppia se syö aikalailla , koska sytytys vituillaan. Sähköt, jotka ovat derbeissä kovin puhuttuja eivät ole huonot vaan huonosti suojatut. Omassa derbissä on menny kakskertaa sähköt vituiksi, koska huonojen säiden takia rikkonut jännitteensäätimen. Derbissäni on vireinä 14/62 välit, 82 suutin tyhjättyputki kulkee noin 63. Uudella männällä huitelee jotain reilua 70 km/h. Ei tässä sitten muuta että haistakaa vittu saatanan kääpiöt .


      • terrrrrrrrrrrrrrve
        ultimatebomber95 kirjoitti:

        Siinä vähä esimakua

        1. Derbi, 6,4 sekuntia 0-40 km/h
        2. Peugeot, 8,6 sekuntia 0-40 km/h
        3. Rieju, 10,5 sekuntia 0-40 km/h
        4.Yamaha, 11,9 sekuntia 0-40 km/h
        5. Gilera, 12,9 sekuntia 0-40 km/h
        6. Aprilia, 22,7 sekuntia 0-40 km/h

        Ittellä on Derbi senda x-race -06 vuoden malli jolla on ajettu 17000 mäntä on vaihdettu viimeks 10 000 kilometriä sitten ja vieläkin lähtee käyntii ei ehkä ekalla mut ei jätä tiellekkään. Tosin tulppia se syö aikalailla , koska sytytys vituillaan. Sähköt, jotka ovat derbeissä kovin puhuttuja eivät ole huonot vaan huonosti suojatut. Omassa derbissä on menny kakskertaa sähköt vituiksi, koska huonojen säiden takia rikkonut jännitteensäätimen. Derbissäni on vireinä 14/62 välit, 82 suutin tyhjättyputki kulkee noin 63. Uudella männällä huitelee jotain reilua 70 km/h. Ei tässä sitten muuta että haistakaa vittu saatanan kääpiöt .

        No tuo 70km/h nyt ei ole kovin kehuttavaa:
        Skytarit saattavat mennä tuon jo vakiona. Ja skytarit kestävät myös tuon 17 000 ilman ongelmia. (palaneita lamppuja ei lasketa).
        Että jos kiinalaiset pääsevät tuohon, nii miksipä ei muutkin eurooppalaiset derbin tavoin ?

        Että... ei se derbi nyt niin mahtava ole. Ihan samaa tasoa kuin muutkin euroopan vehkeet.

        Vakiona on kyllä lussu, kun jää polkupyörälle. Eikä mene edes huipuissa ohi jos jätkällä on kuntoa. (Olen nähnyt omin silmin...mutta kyllä jäi se jammukin viivalle. :D )


      • nimimerkki:)
        ultimatebomber95 kirjoitti:

        Siinä vähä esimakua

        1. Derbi, 6,4 sekuntia 0-40 km/h
        2. Peugeot, 8,6 sekuntia 0-40 km/h
        3. Rieju, 10,5 sekuntia 0-40 km/h
        4.Yamaha, 11,9 sekuntia 0-40 km/h
        5. Gilera, 12,9 sekuntia 0-40 km/h
        6. Aprilia, 22,7 sekuntia 0-40 km/h

        Ittellä on Derbi senda x-race -06 vuoden malli jolla on ajettu 17000 mäntä on vaihdettu viimeks 10 000 kilometriä sitten ja vieläkin lähtee käyntii ei ehkä ekalla mut ei jätä tiellekkään. Tosin tulppia se syö aikalailla , koska sytytys vituillaan. Sähköt, jotka ovat derbeissä kovin puhuttuja eivät ole huonot vaan huonosti suojatut. Omassa derbissä on menny kakskertaa sähköt vituiksi, koska huonojen säiden takia rikkonut jännitteensäätimen. Derbissäni on vireinä 14/62 välit, 82 suutin tyhjättyputki kulkee noin 63. Uudella männällä huitelee jotain reilua 70 km/h. Ei tässä sitten muuta että haistakaa vittu saatanan kääpiöt .

        mun yamaha dt kiihtyy 0-100 tuon 11.9 sekunttia!:) ostaisin mielummi minkä vaa muun ku ton sähkö laitoksen derbin!:__D että hv kersa 95!!


      • åpolåplo¨åpö
        nimimerkki:) kirjoitti:

        mun yamaha dt kiihtyy 0-100 tuon 11.9 sekunttia!:) ostaisin mielummi minkä vaa muun ku ton sähkö laitoksen derbin!:__D että hv kersa 95!!

        aika luumu DT.. 0-100km/h 11.9 sekuntia? mun derbii kiihtyy 0-65km/h 3.5 sekuntia


      • DerbiPwndKiina
        åpolåplo¨åpö kirjoitti:

        aika luumu DT.. 0-100km/h 11.9 sekuntia? mun derbii kiihtyy 0-65km/h 3.5 sekuntia

        Veikkaan että porukka sanoo et derbi on pska ja kiinanihme on paras, koska ei ollu niillä kiinan kannattajilla varaa ostaa derbiä. Jos tulis derbii sähkövika nii se menis takuusee. :/


      • repesin. !!!! XD
        DerbiPwndKiina kirjoitti:

        Veikkaan että porukka sanoo et derbi on pska ja kiinanihme on paras, koska ei ollu niillä kiinan kannattajilla varaa ostaa derbiä. Jos tulis derbii sähkövika nii se menis takuusee. :/

        No haha :D

        Veikkaan että on aihetta jopa kinuski kuskien haukkua derbiä, koska derbissä on vikoja enemmän.

        Ja ne kiinakuskit jotka eivät hauku ovat kohtalotovereita ja heillä on ilmeisesti yhtä paljon vikoja kuin derbisteilläkin.

        Ja on niissä kiinalaisissakin takuu.
        Eli puhutaan_vasta_sitten_kun_tiedetään.com

        Ja miksi sitten mm. KTM tai TM kuskit haukkuvat derbiä ? Ei ole ollut varaa derbiin ? :D joo...


      • sdfgtjsrty
        ultimatebomber95 kirjoitti:

        Siinä vähä esimakua

        1. Derbi, 6,4 sekuntia 0-40 km/h
        2. Peugeot, 8,6 sekuntia 0-40 km/h
        3. Rieju, 10,5 sekuntia 0-40 km/h
        4.Yamaha, 11,9 sekuntia 0-40 km/h
        5. Gilera, 12,9 sekuntia 0-40 km/h
        6. Aprilia, 22,7 sekuntia 0-40 km/h

        Ittellä on Derbi senda x-race -06 vuoden malli jolla on ajettu 17000 mäntä on vaihdettu viimeks 10 000 kilometriä sitten ja vieläkin lähtee käyntii ei ehkä ekalla mut ei jätä tiellekkään. Tosin tulppia se syö aikalailla , koska sytytys vituillaan. Sähköt, jotka ovat derbeissä kovin puhuttuja eivät ole huonot vaan huonosti suojatut. Omassa derbissä on menny kakskertaa sähköt vituiksi, koska huonojen säiden takia rikkonut jännitteensäätimen. Derbissäni on vireinä 14/62 välit, 82 suutin tyhjättyputki kulkee noin 63. Uudella männällä huitelee jotain reilua 70 km/h. Ei tässä sitten muuta että haistakaa vittu saatanan kääpiöt .

        tää lista ei voi kyllä millään pitää paikkaansa, koska derbi on sama mopo kun gilera ja tossa listassa derbi on eka ja gilera 5 :)


      • Trololl
        ultimatebomber95 kirjoitti:

        Siinä vähä esimakua

        1. Derbi, 6,4 sekuntia 0-40 km/h
        2. Peugeot, 8,6 sekuntia 0-40 km/h
        3. Rieju, 10,5 sekuntia 0-40 km/h
        4.Yamaha, 11,9 sekuntia 0-40 km/h
        5. Gilera, 12,9 sekuntia 0-40 km/h
        6. Aprilia, 22,7 sekuntia 0-40 km/h

        Ittellä on Derbi senda x-race -06 vuoden malli jolla on ajettu 17000 mäntä on vaihdettu viimeks 10 000 kilometriä sitten ja vieläkin lähtee käyntii ei ehkä ekalla mut ei jätä tiellekkään. Tosin tulppia se syö aikalailla , koska sytytys vituillaan. Sähköt, jotka ovat derbeissä kovin puhuttuja eivät ole huonot vaan huonosti suojatut. Omassa derbissä on menny kakskertaa sähköt vituiksi, koska huonojen säiden takia rikkonut jännitteensäätimen. Derbissäni on vireinä 14/62 välit, 82 suutin tyhjättyputki kulkee noin 63. Uudella männällä huitelee jotain reilua 70 km/h. Ei tässä sitten muuta että haistakaa vittu saatanan kääpiöt .

        Jaa... Tuo on toi omasta päästä keksitty lista... Näin ton jossain muussakin palstalla, mutta voin sanoa että täyttä paskaa. Mistä vitusta on revitty että aprilia kiihtyy 0-40km/h 22s? Ei vi
        Varmaa mikää mopo kiihdy noin hitaasti, vaikka aprilia onkin aika luumu.


      • gilerasmt
        sdfgtjsrty kirjoitti:

        tää lista ei voi kyllä millään pitää paikkaansa, koska derbi on sama mopo kun gilera ja tossa listassa derbi on eka ja gilera 5 :)

        mul on gilera ja katottii kaverin kaa jolla on derbi senda drd x-treme ni iha sama mopo(vain eri tarrat) nii gileras on about 20 cm hukkaputki kun taas derbissä on noin 7 cm


      • apikkajäbä
        Trololl kirjoitti:

        Jaa... Tuo on toi omasta päästä keksitty lista... Näin ton jossain muussakin palstalla, mutta voin sanoa että täyttä paskaa. Mistä vitusta on revitty että aprilia kiihtyy 0-40km/h 22s? Ei vi
        Varmaa mikää mopo kiihdy noin hitaasti, vaikka aprilia onkin aika luumu.

        Minun vanha aprilia RX kiihtyy 0-90 6s :)


    • vitunfeimi

      elikkä lapsoiset pienoiset, kaikki merkit ja mopot ovat hyviä jos osaa vain käyttää niitä oikein.
      Derbissäkään ei ole vikaa ellei raiskaa sitä. Riejusta oon kuullu juttuja että menee kevarin lailla mutta saa korjata aika paljon:/ Skyteamin manki menee jo yli ymmärryksen-.-' ei semmosella kehtaa ajaa:D
      Yamaha DT on luotto peli monen mielestä, käynnistyy ekasta laakista, ellei ole "raiskannut" sitä.
      Tääl Suomi24 on kyllä aika mahtavaa keskustelua, mopo poikien eliitti kuskien paska tarinoista.
      Kattokaa ny omia viestejänne ja miettikää mitä sanotte, oikeesti ei helvetti:D

      • ylpeä dt...

        Skyteamin manki on aika ruma mutta kone on kestävä.

        Kaverilla kesti 30 000 km ja sitten piti männän renkaat vaihtaa ku alko oleen tehot olemattomat.

        Hyviä nuo skyteamit vaikka ovatkin kiinalaisia.

        Ja derbiin:
        Ihan hyvä mopo, vaikka vikoja on kuten kiinalaisissakin. Ehkä hieman ylihinnoiteltu laatuun nähden.


      • X-REISSI
        ylpeä dt... kirjoitti:

        Skyteamin manki on aika ruma mutta kone on kestävä.

        Kaverilla kesti 30 000 km ja sitten piti männän renkaat vaihtaa ku alko oleen tehot olemattomat.

        Hyviä nuo skyteamit vaikka ovatkin kiinalaisia.

        Ja derbiin:
        Ihan hyvä mopo, vaikka vikoja on kuten kiinalaisissakin. Ehkä hieman ylihinnoiteltu laatuun nähden.

        Itse pidän tosiaankin derbistäni,Sillä olen rullaillut 26tkm ja kaksi sähköjohtoa on mennyt poikki,Joten omaani en menisi sähkövikaiseksi haukkumaan.Tosiaan sylinterin ja männän olen uusinut koska halusin isomman sylinterin.Ja jäähdytin on uusittu 9000 kilsan kohdalla ,Oli yksi jäähyttimen ripa menny ja vuosi.Itse en oikeen kiinalaisista perusta,Vaikka niistä itselläö niin kokemusta olekkaan muutakun fuden vekottimista ja ne ovat kyllä sattunu omalla kohdalla täysiksi paskoiksi.En siis tarkoita että kaikki kiinalaiset semmoisia olisivat. Ja omasta mielestä x-race on todella tehokas vakioksi,Jäi vakio jamahat ja riejut:P.


      • RRX
        X-REISSI kirjoitti:

        Itse pidän tosiaankin derbistäni,Sillä olen rullaillut 26tkm ja kaksi sähköjohtoa on mennyt poikki,Joten omaani en menisi sähkövikaiseksi haukkumaan.Tosiaan sylinterin ja männän olen uusinut koska halusin isomman sylinterin.Ja jäähdytin on uusittu 9000 kilsan kohdalla ,Oli yksi jäähyttimen ripa menny ja vuosi.Itse en oikeen kiinalaisista perusta,Vaikka niistä itselläö niin kokemusta olekkaan muutakun fuden vekottimista ja ne ovat kyllä sattunu omalla kohdalla täysiksi paskoiksi.En siis tarkoita että kaikki kiinalaiset semmoisia olisivat. Ja omasta mielestä x-race on todella tehokas vakioksi,Jäi vakio jamahat ja riejut:P.

        miks mä oon jättäny vakio rieju rrx derbi x-race? totuus derbi on oikeesti laiska! lisäks saa polkee ku tulpatonta! rieju lähtee ylämäkeenkin paremmi.. molemmat mopot 09.. riejul ajettu 5400km ja derbil 500km


      • Tunturisti
        RRX kirjoitti:

        miks mä oon jättäny vakio rieju rrx derbi x-race? totuus derbi on oikeesti laiska! lisäks saa polkee ku tulpatonta! rieju lähtee ylämäkeenkin paremmi.. molemmat mopot 09.. riejul ajettu 5400km ja derbil 500km

        Pappa Tunturi jyrää kaikki pelit 10-0!


      • mm-m
        RRX kirjoitti:

        miks mä oon jättäny vakio rieju rrx derbi x-race? totuus derbi on oikeesti laiska! lisäks saa polkee ku tulpatonta! rieju lähtee ylämäkeenkin paremmi.. molemmat mopot 09.. riejul ajettu 5400km ja derbil 500km

        Hyvinki mahollista että -09 jää jälkeen koska kaverillani on -09 ja se on paljon laiskempi mitä -07:)


      • annnneeeeeeeeeeeeeee
        mm-m kirjoitti:

        Hyvinki mahollista että -09 jää jälkeen koska kaverillani on -09 ja se on paljon laiskempi mitä -07:)

        Kaikki derbit ne o vakiona laiskoja. Jos derbin ostaa, nii pitää myös olla munaa virittää sitä.


    • Pokooo

      Elikkä saan tässä kohta kortin ja oon kattonut derbi senda xtreme sm ja meän koulussa on 6 derbin omistajaa eikä mikään ole hajonnut kun taaas mun kaveri osti riejun ja se on ollut sillä viikon ja se ei oo vieläkään saanut sitä käyntiiin. Missä vika?? mut musta tuntuu että kiiina ihmeen on ihan paskoja niissä on enemmän vikoja kun mun papan 86 ladassa mutta en sano että euromopoissa ei olisi vikoja mutta vähemmän kuin kiinan ihmeissä ! kaikki mopot on yksilöitä joissakin on vikoja ja joissakin ei oo!!! jokainen ostaa minkä mopon haluaaaa ! Joillakin on enemmän rahaaa kuin toisilla ! ei voi mitään! niin se mailma vaan menee!!! :D HAHA !!!

      • yamaha jyrää...

        Noh... Kiinanihmeitä on montaa laatua. Skyteam on se laadukkain.

        Siksi sitä kutsutaan "derbi kakkoseksi", koska se on samalla tasolla kuin derbi.
        Derbi on paskin eurooppalainen (siis laadultaan) ja skyteam paras kiinalainen. Ne ovat siis suht samalla tasolla.

        Skyteameilla ajaa yleensä 10tkm - 20tkm. Derbillä samat.


      • P_R_K_L
        yamaha jyrää... kirjoitti:

        Noh... Kiinanihmeitä on montaa laatua. Skyteam on se laadukkain.

        Siksi sitä kutsutaan "derbi kakkoseksi", koska se on samalla tasolla kuin derbi.
        Derbi on paskin eurooppalainen (siis laadultaan) ja skyteam paras kiinalainen. Ne ovat siis suht samalla tasolla.

        Skyteameilla ajaa yleensä 10tkm - 20tkm. Derbillä samat.

        Noniin asiahan on silleen eetä minä olen omistanut derbin, riejun, yamahan, skyteamin, pv:n, mankin, motorhispanian, super-x-ninja suzuki-mankin, aprilian, gileran, soliferin, Peugeotin, jinchenin, papiskan ja noin 45 erillaista mopoa ja kyllä se on todettu että vanha kunnon MUMMOMANKELI kiskoo kaikista näistä ohi vaikka takaperin ihan vain pelkällä lihasvoimalla!


      • P_R_K_L
        P_R_K_L kirjoitti:

        Noniin asiahan on silleen eetä minä olen omistanut derbin, riejun, yamahan, skyteamin, pv:n, mankin, motorhispanian, super-x-ninja suzuki-mankin, aprilian, gileran, soliferin, Peugeotin, jinchenin, papiskan ja noin 45 erillaista mopoa ja kyllä se on todettu että vanha kunnon MUMMOMANKELI kiskoo kaikista näistä ohi vaikka takaperin ihan vain pelkällä lihasvoimalla!

        Ensinäkin tämä koko keskustelu on tyhmä, toisena ihmettelen miksi tästä pitää tapella, kaikissa mopoissa on hyvät ja huonot puolensa ja kaikki nämä haukkujat onkos teillä kokemusta kaikista näistä mopoista ? Enkä tarkota vaan jotain pikku pyrähdystä jollakin hikisellä kujalla. Ja huomioikaa että mopoja pitää arvioida VAKIONA ei tappiin asti viritettynä! Oon onnellinen derbin omistaja enkä ole löytäny siitä mitään vikaa, enkä väitä että muut merkit olis jotenki huonompia. Jokaikinen mopo on erillainen, joten vois jo lopettaa nää vitun lapselliset tappelut -.-


    • husq

      kaikki mopot on samaa paskaa eri purkissa

      • hebOO

        Jeps...


      • husse;))

        Huomattu on dt:ssäkii on sama keula suunilee ku derbeis ei noi paljoo muute eroo ku koneitte ja runkoje osalt ja kaikki ne vakio mopot kulkee suunillee yhtä lujaa et turha puhuu mitää paskaa derbi menee mittarii 70 ku vaihto suuttime kokemuksel voin sanoo et suuttimel vaihol menee ehkä just 50 ja hukkaputke poistol 55-60! Säästäkää rahaa ja ostakaa käytetty nii sit teil o ehkä rahaa jopa husseee ;))


    • wroooooom

      Ihan ok mopo, mutta ei läheskään paras on kaikkea pikkuvikaa esim. sähköt ja vaihelaatikko :D

      • JOJOJOSDSDS

        KAVERILLA OLI SE RIEJUPIERU XXRRX JA MULLA OLI DERBI SENDA X-TREME NII MENIN KEPEESTI OHI SIITÄ RIEJUPIERU PASKASTA


      • mieti
        JOJOJOSDSDS kirjoitti:

        KAVERILLA OLI SE RIEJUPIERU XXRRX JA MULLA OLI DERBI SENDA X-TREME NII MENIN KEPEESTI OHI SIITÄ RIEJUPIERU PASKASTA

        vertaa derbin ja riejun välejä derbissä 12/65 ja riejus 15/40 et en ihmettele et se menee lyhyel välil ohi mut sit vähä pitemmällä matkal rieju vetäsee heittämällä ohitte


      • asd ?????
        mieti kirjoitti:

        vertaa derbin ja riejun välejä derbissä 12/65 ja riejus 15/40 et en ihmettele et se menee lyhyel välil ohi mut sit vähä pitemmällä matkal rieju vetäsee heittämällä ohitte

        Derbi on vakiona tuhnuin (piste)


      • dfhfgh
        JOJOJOSDSDS kirjoitti:

        KAVERILLA OLI SE RIEJUPIERU XXRRX JA MULLA OLI DERBI SENDA X-TREME NII MENIN KEPEESTI OHI SIITÄ RIEJUPIERU PASKASTA

        derbiä mainostetaa aivan liikaa sitten kaikki uudet mopoiliat ei tiedä mitään muuta mopoa ja päättävät ostaa derbin ja alkavat väittämään tätä parhaaksi


      • näin on.
        dfhfgh kirjoitti:

        derbiä mainostetaa aivan liikaa sitten kaikki uudet mopoiliat ei tiedä mitään muuta mopoa ja päättävät ostaa derbin ja alkavat väittämään tätä parhaaksi

        Näin se menee.

        Ihan perus mopo tuo barbi. Kestää, tai ei.


      • Stuba69
        näin on. kirjoitti:

        Näin se menee.

        Ihan perus mopo tuo barbi. Kestää, tai ei.

        Nii justiinsa jokus kestää ja joskus ei...


      • 123469
        dfhfgh kirjoitti:

        derbiä mainostetaa aivan liikaa sitten kaikki uudet mopoiliat ei tiedä mitään muuta mopoa ja päättävät ostaa derbin ja alkavat väittämään tätä parhaaksi

        Minulla on derbi senda, yamaha dt ja suzuki pv. enpä oikein osaa sanoa et mikä on kestävä ja mikä ei kun olen huolta mopoistani pitänyt niin ei ole tarvinnut mitään korjailla ja kiroilla ku mikäkin uusavuton 15v kakara joka kilisee tääl et derbi on paska. yhtä paska se on yamahakin ja turha väittää että joku kiinan ihme kopio olisi parempi kun nehän leipovat jo 100 km sisällä 3 kertaa.


      • 1899999
        JOJOJOSDSDS kirjoitti:

        KAVERILLA OLI SE RIEJUPIERU XXRRX JA MULLA OLI DERBI SENDA X-TREME NII MENIN KEPEESTI OHI SIITÄ RIEJUPIERU PASKASTA

        rieju on muuten sama ku derbi mutta eri katteilla ja eri välityksillä. kato vaikka ite netistä ennen ku tuut kilisemään tänne!


      • MUA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        1899999 kirjoitti:

        rieju on muuten sama ku derbi mutta eri katteilla ja eri välityksillä. kato vaikka ite netistä ennen ku tuut kilisemään tänne!

        pliiiiiiiiiiiisss OON HANKKIMASSA MOPON NII MIKÄ OLIS HYVÄ KUN EN AIO VIRITTÄÄ. P.S. EN TIIÄ KENEEN ENÄÄ LUOTTAA


      • errrrrrrrrrrrrrrrrrr
        MUA!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        pliiiiiiiiiiiisss OON HANKKIMASSA MOPON NII MIKÄ OLIS HYVÄ KUN EN AIO VIRITTÄÄ. P.S. EN TIIÄ KENEEN ENÄÄ LUOTTAA

        jos haluut mopon joka ei jätä tielle ja on hieno niin osta Manki tai PV.Manki on parempi sen suhteen että se kuluttaa vähän,vääntää hyvin,on omasta mielestäni hienompi kuin PV,voi ajaa talvella,lähtee yleensä ykösellä käyntiin ja äänet mutta huonoja puolia on ainakin vm-91 että keula klappaa ja vakiona huippunopeus 40kmh.Peeveen hyviä puolia mm.kulkee vakiona hyvin/n.55kmh),hyvä jousitus,hyvä ajoasento,helppo korjata,hyvä ajaa talvella mutta huonoja puolia on pieni tankki ja kulutus.myös mankin kiinankopioista Skyteamia ja jinkkua voin suositella.jos taas haluut ison mopon niin voin suositella Suzuki Syköstä,Tunturi Tigeriä,Helkama AX:ää ja Yamaha DT:tä ja muita minarellikoneisia.


      • asdadsdas
        1899999 kirjoitti:

        rieju on muuten sama ku derbi mutta eri katteilla ja eri välityksillä. kato vaikka ite netistä ennen ku tuut kilisemään tänne!

        jaa derbi samaku rieju.. sama ku väittää mökkiä kartanoks. Derbi ja rieju on ihan eri asia.... Rieju yamaha vanhat apriliat ja motor hispany on sama... Derbi on sama ku uudet apikat ja gilerat. Ja derbis on muutamia hyviä puolia. Helppo virittää jaksaa vääntää ja ei jätä tielle (koska et pääse sinne asti) itellä derbi vakio ja menee 60 2 pääl


      • mieti sitä
        asdadsdas kirjoitti:

        jaa derbi samaku rieju.. sama ku väittää mökkiä kartanoks. Derbi ja rieju on ihan eri asia.... Rieju yamaha vanhat apriliat ja motor hispany on sama... Derbi on sama ku uudet apikat ja gilerat. Ja derbis on muutamia hyviä puolia. Helppo virittää jaksaa vääntää ja ei jätä tielle (koska et pääse sinne asti) itellä derbi vakio ja menee 60 2 pääl

        yleensä nämä derbien haukkujat ovat niitä isinpoikia joilla on gilera tai muu vastaava. menkää vaikka lähimpään motoliikkeeseen, jossa on gileroita ja derbejä ja kysykää myyjältä mitä eroa niissä on. ittellä on kans vakio derbi ja menee 60km/h ja vähän päällekkin(gps:n tulos). ja kyllä gileratkin hyviä on vaikka omaavat uutena huonot sähköt.


    • aaltojoni

      Jos siis mopoa menet ostamaan älä osta mitää paskaläjää. 2 parasta mopoa: Helkama ässä ja vanha kunnon pappatunturi, niillä pääsee semmosta vauhtia ettei autotkaa pysy perässä.

      • deeteee

        derbi on hyvä, dt on parempi, gasgas on paras ja skyteam on paskin. ite ajan deeteellä ja myönnän silti että gassu on parempi


      • ds<vsdvs<dvds<v
        deeteee kirjoitti:

        derbi on hyvä, dt on parempi, gasgas on paras ja skyteam on paskin. ite ajan deeteellä ja myönnän silti että gassu on parempi

        DT ei ole parempi, DT on vain kalliimpi.

        "ittellä on kans vakio derbi ja menee 60km/h ja vähän päällekkin(gps:n tulos)"

        Kuinka paljon mahdoit lisätä tähän GPSsän tulokseen? 20km/h?

        " ja kyllä gileratkin hyviä on vaikka omaavat uutena huonot sähköt."

        Sama kone kuin Derbissä, samat sähköt kuin Derbissä, ja Derbin sähköt eivät mitään huonoja ole enää nykyään.

        " gasgas on paras"

        Mikä tekee Gasgasista parhaan? Sama kone kuin Yamaha DTssä tietääkseni.


    • Antti jussin iskä

      Derbi DRD Racing ja vielä 2008 On paras.

      Mulla itellä on Pv -85 joka on kaverautunu Derbini kanssa tosi hyvin.

    • OSTAKAA NY VAA MANKI! ei mitää derpiä lol :D

    • D_erbi

      kiinalaiset vitun luumupaska mopot ku joku fude voi oikeest painuu vittuu kun ne kulkee vakion max. 35-40km/h derbit on parhait eikä niis vittu mitää vikoj oo sitäpaitsi ne menee vakiona iha vitun hyvi eikä tartte alkaa syyttää mitää vitun mittarii joka kusee.....

    • jyhrdthrs

      Derbi on kyl tosi hyvä (JOS EII OTETA HUOMIOON NIITÄ SAATANAN SÄHKÖVIKOJA)

    • paskaderbi

      Derbi on paskin mopo mitä maalla päällä on. Sähköviat, kallis hinta, kakstahti, yliarvostettu, ja mitä muuta vielä. Derbillä ajaa vain wannabe kovikset, jotka on saanu sen isukilta.

      • paskaderbi

        Suosikaa nelitahteja tai vanhoja kakstahteja. Uuet kakstahit ei ees äännä oikein.


      • aasjdndk

        homo ostin ite Derbini nii ei kuule isukki oo maksanu mtn saatana


    • hävisit

      Derbit o sellasil perusteineil jotka ei osaa mtn. tai sit truu bombereil kuten jammut tai riesat. Derbit yhteenveto=saatanan kallis, sähkövikaa paljon, laiska paska vakiona, ruma.

    • Hur dur

      Mulla ei oo ikinä ollu sähkövikaa 6-vuotta vanhassa derbissä paitsi lamppu on kerran pitäny vaihtaa ja luulis et ois enemmän kun pitää ulkona aina. Kaikki mopot ovat kyllä vakiona laiskoja. Ei se kallis ole jos on tarpeeks järkevä että ostaa käytetyn. Rumuudesta en tiedä koska en voi sanoa jokaisen ihmisen mielipidettä.

    • onnellinenderbimies

      Mulla on derbi x-race -08 ja ikinä ei ole ollut mitään vikaa. Ja noista Derbin sähkövioista vielä semmosta että nykyään niiden määrä on laskenut ( meidän kylällä about 30 Derbiä ja vain muutamalla on ollut sähkövikoja), kun taas Riejuissa ne ovat yleistyneet. Kahdella kaverillani on Rieju ja kummassakaan ei toimi nopeusmittari, (toisessa digi- ja toisessa normimittari) ja toisen kaverin Rieju RR:n takavalo toimii satunnaisesti ja joskus jarruvalo palaa, vaikka ei painaisi jarrua. Toivottavasti valaisin vähän ajatuksianne Derbistä.

    • sdgakghjgadfjl363634

      Vittu se derbi oo sen parempi ku muutkaa. Jos vaan osaa pitää huolta moposta niin on melkein ihan sama minkä ostaa. Jos haluaa säästää, niin halvalla joku kiinalainen (esim generic, itellä sellanen eikä mitään vikoja), tai suzuki PV, mutta jos sulta ylimäärästä löytyy niin osta vaikka sitten derbi.

    • idiootit

      kaverilla on viritetty derbi jossa onkkuri kiinni ku kulkee liikaa.. kaks päällä 70km/h :D kaikki mopot ne on sitä samaa paskaa tulee eri maista ja erilaiset katteeet kiinni mut koneet toimii samallail nii ei niis voi kauheenkaa suuria eroja olla

      • PIMPURA4949

        ITTELLÄ ON DT JA MENEE 2 PÄÄL 80 KM/H
        YAMAHA DT ON ÄKÄSIN MOPO JOS PUTKEN OTTAA TYHJÄKS!


    • voijeesus

      Vittu tää ketju on naurettava! Kaikki jolla ei oo derbiä keksii kaikkea paskaa siitä miten derbeissä on vikoja jne. ja sitte jotkut vielä ottavat tämän tosissaa..

      Itselläni on ollut Derbi ja jammu. Kumpaankin olen tyytyväien, kummalakin tuli yli tkm ajttua ilman mitään vikoja. Vakiona Derbi oli paljon pirteämpi kuin vakio yamaha.

      Mutta mitään moitittavaa en kyllä löydä yamahastakaan.

      Hyviä mopoja kumpikin

      • voijeesus

        Ainoat miinukset että kummassakin on todella vähän tilaa esim. vaihtaa suutinta jne.


    • kimiiiiiii

      ei vittu te ootte tyhmiä!!

    • KIKKURA555

      MULLA ON DERBI JA VOIN REHELLISESTI SANOA ETTÄ SE ON TÄYS PSKA!
      OSTAKAA YAMAHA DT!

      • äpodifboiaen

        vitut sulla mitää derbiä on!


    • derbi !!

      itellä on vm 08 derbi x-race ostin käytettynä ajettu 10 000 ja ei tarvinut vaihtaa kuin oikea tulppa ja menee sen 65 vakio lätkil ja sähkötkin on iha hyvät ainakin vielä

    • CH !!!

      CH ja fantic on laatua , Derbeist ainoa hyvä on DRD PRO SM

    • zqwb

      Perustelkaa noi väitteenne.
      Ottakaa tosiasiat huomioon että uudet derbit on huonoja ku niissä on tehottomat piaggion koneet. Vanhalla rabasan koneella olevat on paljon parempia.
      Ne saa kulkemaan kuitenki yli 100km/h vakiopytyl, jopa vakio 14mm kaasuttimella. Repikää siitä ja tostakin viestistä oli 100% faktaa, joten tietämättömät älkää tulko urputtamaan

    • xfjrthyurtyrtrtt

      Perustelkää väitteenne erittäin hyvin, niin voisitte kirjoitella, kiitus kun sai kirjoittaa lausenn ;)

    • terpimies

      On tullut pitkä keskustelu pienestä aiheesta. Se on mielipideasia.
      MUT DERBI ON PARAS!!!!

    • $3Nd4

      kyl se derbi on nii makia peli että huhhuh!!! kaikista paras ajaa ja vähän piristää nii alakaa kummasti hölökkää nii että jää riejut ja sun muut ruoskat taakse!!!NOI ON!!!

    • ASDDSASDDSSAA

      Derbi on VITT* PARAS 4EVER!

      • derbi vie

        aivan derbi on kaikista paras mul on 2010 mallin race ja meni gepsiin 59.3 että harva vakio mopo menee niin lujaa ja kun kavereilla on yamaha dt:eet niin melki kaikis on menny polttimoita jatkuvasti ja jammut menee vakiona sen 51km/h että en kyl sellasella jakselis ajella...... DERBI VIE!


      • derbidrd
        derbi vie kirjoitti:

        aivan derbi on kaikista paras mul on 2010 mallin race ja meni gepsiin 59.3 että harva vakio mopo menee niin lujaa ja kun kavereilla on yamaha dt:eet niin melki kaikis on menny polttimoita jatkuvasti ja jammut menee vakiona sen 51km/h että en kyl sellasella jakselis ajella...... DERBI VIE!

        Ite omistan drd racing -08 ja pari kaverii omistaa muutamia derbejä. Voin kyl sanoo et 59.3 on niin hatusta revitty nopeus et huhhu :D. Derbihän on paras ja laadukkain mopo merkii, eihä siitä mihinkää pääse. Mut ei kyl mee mikää derbi silti vakiona 59.


    • aDASD

      derbistä kiinanpaskoilla ohi? taidatte asua sateenkaarimaassa
      ja kuristamattomana tehokkain mopomalli mitä löytyy!

      • asdfgadfhdfvbaegeryh

        "kuristamattomana tehokkain mopomalli mitä löytyy!"

        Ehkä unissas..


    • Derbi ftw

      Mulla on kiinamopo ( keeway ) ja derbi xrace . Keewaylla ajelin 320km ja kiihty yht nopeesti ku pyörä ja nyt ajelen derbillä 11 tuhatta km ja ainoo vika on et mittari hajos ja se korjattiin ja toimii ku uus. Ostakaa derbi, jos ostat kiinamopon ni oot viel kuses sen kans

    • ddddddddderbi

      kiinamopot nnyyt on vähä.. vittu ne kiinaihmeet ne hajoo tielle! sitte saatte kiinapojat niitä ehtiä osia pilluringiltä. itelläni on derbi, vähä hinnakkaampi ehkä ku jotkut muut,(mutta yksi halvimpia kuitenkin markkinoilla,) ja hyvin on toiminut, ostakaa derbi uutena:) paitsi jos ootte sikarikkaita nii husse uutena, :DDDDDDDDD

    • että sellasta

      ostakaa suzuki s1 se kiihtyy hyvin,derbiä tarvitsee pitäää kuin kukkaa kämmenellä mutta suzuki s1 ei tarvitse,viritys on helppoa osta suzuki s1 ja ylläty!

    • Gilera the best

      Huvittavaa kuinka suurin osa mopo-jonneista arvostelee merkit sen mukaan paljon tutun mopo kulkee! Esim. Pekan viritetty Skyteam on automaattisesti parempi kuin Paavon vakio Derbi, koska Skytari kulkee kovempaa. Derbi on yksi parhaimmista uus-enduroista! Vakiona oma gilerani jättää ainakin kaverini vakio DT:n 100-0, joten ei se nyt NIIN laiska ole vakiona kuin väitetään! On myöskin kestävämpi kuin detsu! DT:llä kun pannuttaa niin on mopon toinen puoli aivan solmussa! Derbeissä asia on eri, kun kaadut yleensä vakio-tanko taipuu hitusen. Itselleni 7 kaatumisessa tangon lisäksi uutta muotoa ovat ottaneet vain kytkin-kahva ja jalka-tapit, joita ei edes huomaa ajaessa! On totta, että Derbeissä on jotain pieniä vikoja, joita ei edes huomaa, mutta kaikissa on! Gilera on myös lähes 500€ halvempi kuin DT, joten tyhmä maksaa ilman, että saa rahoilleen mitään vastinetta!

    • jebaajeejaaa

      Kannataa ehottomasti ostaa derpi (JOS HALUAA VITUN PASKAN MOPON)

    • 2t4t56

      skipataa toi suluis oleva nii näillä mennää ;;))))

    • juuuuuuuuuuu

      Derbi on paras! Jokku VlTUN yamaha dt äijät lähtekää vittuuuun täältä kateellisina haukkumasta derbejä! YamahaDt50 ON TÄYTTÄ KURAAA!!!!

      • asdgasd

        oot sinäki kyl sellane valopää et huhhuh...


    • kasa paskaa689

      Derbit niintäynnä sähkövikoja että varaudu uusien sulakkeiden hankkimiseen samantein. Pistät vilkun päälle niin kaikki muu vilkkuu paitsi ne vilkut.

      • unfiusfn

        Pistä sinä sulake ruskeaan reikääsi ja lopeta tuo yleistäminen. Ihan sama kun nyt levittäisin huhun ala-asteelle, että pv on paska. No sitten 5v päästä kukaan ei ostais pv:tä vaan kaikki haukkuisi sitä huonoksi, kuten nyt derbiä. Nuo sähköviat johtuu siitä, kun täällä mopojonnet pistää johtoja yhteen teipillä eikä tinalla, eikä muutenkaan pidä huolta moposta vaan raiskaa sen pilalle. Kyllähän ne pv:n sähköt kestää, kun katsoo sen sähkökaavioo ja vertaa derbin kaavioon. Todellisuus tässä asiassa on se, että mopon omistaja ylistää vain omaa mopomerkkiään ja haukkuu muita mopomerkkejä paskaksi tietämättä asiasta yhtään mitään.


    • Lolllpljoj

      Derbi on vitun paska potkupyörä!

    • kjl

      samaa mieltä kun edellinen ja se on vielä sähkövikojen 1.

    • Lol joku derbi

      eurooppalaiset mopot hävii laadussa 0 - 100 Japanilaisille tai Taiwanilaisille

    • Derbi DRD racing

      Voi luoja.... itse ostin derbi drd racingin tossa talvenjälkeen(kortin sain jo lokakuussa), ihan uutena liikkeestä ja nyt olen ajanut melkein 2000km eikä ole vielä mitään ongelmia tullut! ensin ajattelin ostavani Yamaha DTn mutta melkein kaikilla kavereilla oli derbit joten päätin itsekkin valita derbin ja sekin mietitytti että miksi vitussa yamaha dtn valmistus lopetettiin, ei se nyt niin paska ole? Kenelläkään kavereistani ei ole ollut vielä ongelmia derbien kanssa ja papereiden mukaan derbi on tällä hetkellä reilusti tehokkaampi kuin yamaha, rieju tai apikka... muissakun on 2,0-2,7kW niin omassa derbissäni papereissa lukee 4,2kW. Ja parilla kaverilla joilla on yamahat on ollut vähän enempi ongelmaa, syynä voi tietysti että käytettynä ostaneet, mutta rieju on kyllä täys paska, niin laiskoja nämä uudet 2011-2012 mallit että ei mitään rajaa! eiköhän se oli jokaisin oma mielipide mistä pitää? itse olen tyytyväinen derbiini :)

    • vittupaskaperttipers

      just kävin kokeilee derbiä ja riejua. rieju ei pysyny ees käynnissä, derbissä ei moittetita.

      riejussa on vitun kireessä se vapaa, ja sitten hypätään jo 2 vaihteelle. VITTU

    • DERBI KUSEE

      DERBI ON OIKEASTI TODISTETTU MONISSA ARVOSTELUISSA OLEVAN IHAN TÄYTTÄ PASKAA.

      • dcgvjk

        Hahaha :D Jonne pätee, tekniikan maailmassa derbi voitti muut uusendurot. Mees ny ajamaan siilä kiinanskopallas hiekkatielle, kun korttia et saa koska oot 12v.


    • lol

      Derbit huononi vuonna 2006, mutta sitä aikasemmat on parhaita, mulla on derbi drd limited 2005, eikä oo ollu mitään vikaa.

    • didpa

      itelläni on drd ja kulkee reilusti yli 90 km/h virejä on vaan pitkät välit. vaikka on pitkät välit nii jättää melkee paikkakunnan kaikki muut mopot

    • yamaha poika

      jos ootte ostamassa mopoa ostakaa yamaha dt. se kestää helppo virittää ja laatu kamaa...

    • <>.<>

      kumpi kannattaisi ostaa, Derbi drd pro sm vai beta rr ?

    • sain derbin

      mun iskä osti mulle tänä vuonna uuden derbi drd x-tremen ja maksoi 2550. ja pakko sanoa et helvetin hyvä mopo toi derbi, en tajua miksi jotaa derbiä haukutaan.

      • derbivihaajat

        Annaskun kerron, he eivät omista derbiä.. koska heillä ei ole rahaa.. kun heillä ei ole rahaa, he eivät saa derbiä. Kun heillä ei ole derbiä, he ovat kateellisia.. kun he ovat kateellisia he alkavat tehdä huhuja. Kun on huhuja.. niistä kertyy paskakertomuksia hyvistä mopomerkeistä esim. derbi.

        Derbi jyrää ja rullaa, mutta tietenkin kovalla hinnalla. :) X-treme ftw


    • Ihmettelijä69

      Mikä tän koko ketjun tarkotus oli? Saada ihmiset riitelemään? No, siinä se kyllä onnistu =D

    • derbiäostamas

      Oon ny aikeis ostaa mopoo nii kysyn et kannattaako ostaa käytetty ja millä hinnalla saa "hyvän" mopon? Ku derbin aattelin ostaa nii mikä malli ois hinta/laatu suhteeltaa paras?

      • tuyiuoiop

        Joku 1000-1500€ niin saat aika hyvän. Jos yli 10tkm ajettu niin en maksaisi yli 1500€.


    • mitässanot?
      • kumpi

      • nmf
        kumpi kirjoitti:

        http://www.nettimoto.com/derbi/x-race/1410474
        vai onko parempi?

        mulla o kiaks derbiä eka o 04 x-race ja ei mitää vikoja ja toine o knas x-race 06 ja vittu sata kertaa hienompia kun nuo sinu 2010-2011 derbis osta vanahempaa saat halvemmalla ja toimii


    • Rieju on paras

      Rieju sen pitää olla. Vie kaikki muut.

      • fantic fantic fantic

        Fantic on paras mopomerkki ohittaa kaikki eikä hajoo ikään


    • deeeerbitytto !

      derbi

    • mopopoika;D

      Derbi on paras

    • Laatu debe

      mul on ittelläni derbi x-race -09 ja ei oo kyl nopein vehe. Ainoo minkä ohi se meni oli solifer. Mut viat sitten. Mul on mittariston polttimon liittimes pien kosketushäiriö minkä saa helpost korjattuu. Kaverin aprilias meni akku paskaks ja samal osa sähköist. Toisen jammu on laiska kun mikäkin. Eli derbi ei välttämättä ole nopein mutta luotettava se on. Jotkut kiinanihmeet on sen takii nopeempii koska ne on niin vanhoi et niis ei oo rajotuksii. Kaikist uudemmis mopois on kunnolla rajotettu kuten kaverin soli joka menee tasan 45. Mut kun rajotukset ottaa pois niin kaikki menee about saman verran. Kaikki sano et kui ostit derbin. Mut oon vähiten joutunut korjailee sitä ku muun merkin kuskit. Juu vitittämises voi olla vähä enemmän hommaa ku on cdit, lauhduttimet ja holkit, mut sit loppujen lopuks se meenee ku pieni apina. Ja nyt en tarkota monkeyta :D

    • Derpi<33

      Tiiättekö mitä? Derpi on paras !

    • muhammed

      Derbi on maailman paskin mopo sitä paskempaa ei löydy

      • Suutukkoon

        Sulta puuttuu nyt kyllä faktat kokonaan. Viestisi on täyttä puppua, itse olen ajanut derbi-mopollani monia hyviä matkoja ja tuplatakavalolla kulkee 98 kmh/


    • Anonyymi

      ei kai sillä niin paljoa oo väliä mikä mopo on kunhan vaa kulkee :D Elekää ny tälläsistä riielkö, ite omistan derbin ja se on musta hyvä mutta on mun kaverin apikkaki yhtä hyvä. Ei se oo moposta kii vaa kuskista :) Ja jos haukut toisten mopoja ni oot huono kuski ja mopos on paska oli se sit mikä vaa :D

    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe